Şimdi Ara

Anand'da Far Cry SM2.0/3.0 karşılaştırması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=2102

    Beklenildiği gibi görüntüde bir değişiklik yok, sadece geometry instancing (çalılar GPU'ya bir kere gönderilip sonra orada çoğaltılıyor) ve çok ışık kaynağı için tek geçişte rendering kullanıldığı için performansta az bir değişiklik var.
    Tabii bu tek bir örnek, ama bana kalırsa SM3.0'da yapılıp da 2.0'da yapılamayacak pek birşey yok, yani sadece performans farkı göreceğiz 6800'lerde.
    Yorumlarınız?







  • Bu kadar para saydıktan sonra biraz kalite artışı hakkımız...
  • E tabii, daha hızlı AA,AF, daha çok açık oyun opsiyonları vs. sayesinde kalite artışı X800'lerde de 6800'lerde de olacaktır. Benim merak ettiğim SM2.0/3.0 arası farktı.
  • Allaaaaah tam benlik bir makale. Dur bi okuyayim iyice.

    Sam
  • ya bu 6800 ultra extreme ve 800xt platinium edition ne yaw?
    iyice saçmalamaya başladı bunlar...resmen sidik yarışına girmişler...

    ikisinede



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 2/7/2004 16:40:29 >
  • Isin ozu arkadaslar bu SM 3.0 dedikleri nane sadece oyun programcilarinin bir sahneye isik efekti eklerken islerine yarayacak, son kullanici ile alakasi olmayan bir durum. Ne bir performans artisi sagliyor ne de ekstra bir goruntu kalitesi yaratiyor. Adamlar demis zaten valla Nvidia'nin "iste SM 3.0'in farki!" diye ortaya cikardigi resim ve videolardaki goruntuyu nasil elde ettiklerini biz de anlayamadik. Cunku eger screenshotlara bakarsaniz aralarin da en ufak bir fark yok. Ayrica orada yayinladiklari goruntulerin aynisini ben benim 5950 de de aliyorum (tabii ortalama 15-20 FPS ile)

    Sam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.