Şimdi Ara

ANI TUR HK.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
7.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Anı Tur Hakkında yaşadığım benzersiz tecrübeyi ve kendi iletişim noktalarına ilettiğim bu yazıyı siz değerli Donanımhaber kullanıcıları ile de paylaşmak isterim;

    Hayatımda ilk kez bir kültür turuna katıldım ve bu ilki yaşarken ismine ve sektörde bulunduğu onca senenin tecrübesine güvenmek suretiyle Anı Tur'u tercih ederek 24-27 Ekim 2012 Ionya turunu satın aldım. Tur rehberimiz Emre Şölenoğlu, tur şöförümüz Sarıgül Bey ile Okan Bey ve Tur yardımcımız ise Sinan Bey idi.

    Tatil tur planlarımızın kurgusunda ilk önce dikkat ettiğimiz nokta, turun hangi yöreye yönelik olması gerektiğinden önce, turun her ne kadar başka bir il çıkışlı olsa da Bursa'dan alıp bursada bırakacağının tur tarafından taahhüt edilmesiydi. Turu Anı Tur 'un websitesinden beğenmiştim ve bana en yakın acentesi olan çarşamba semtindeki yerine gittim. Orada satış danışmanı Levent Bey bize turu ve içeriğini gayet net bir şekilde ifade etti. Turun içeriğinde tur İstanbul çıkışlı idi ancak Bursa Almira Otelinde duraklama yaparak Bursadan binilebileceğini ve dönüş yolunun ise son durak olarak belirlenen Pamukkale'den Burdur, Afyon, Kütahya, Bursa ve İstanbul olacağı şekliyle belirtilmişti. Bu yazılar; Anı Tur resmi internet sitesindeki tur bilgilerinde, tur acentesinde satın alınan turun tur program çıktısında ve acente satış danışmanının genel müdürlük birimini araması suretiyle teyit ettirilmişti.
    Turumuz ile ilgili olumlu ve olumsuz tüm izlenimlerim ve yorumlarımı her ne kadar turunuzu tekrar kullanma ihtimalim olmasa da bu yazıyı ilgili kişilerin bilgisine sunulmasının gerekli olduğunu düşündüğümden ve belki bazı şeyleri değişebileceği temennisi ile oluşturuyorum. Şimdiden bu yazıyı; Anı Tur yetkililerinin, bu turu kullanacak olanların ve bu turu kullanmış fakat yaşadıklarını dile getirmek için günümüz üşengeçlik hastalığına tutulmuş olanların takdirine bırakıyorum.

    1.Tur rehberi Emre Şölenoğlu, konusuna hakimdi. Her türlü tarihi yapı hakkında bilgim var güvenini karşısındakine karşı sağlayabiliyordu. Anlattığı hikayelere karşı gelen bazı merak edilen sorulara konu hakkında net ve kesin cevaplar verebiliyordu. Kısacası nadiren kafasını kaşısa da hikayeleri iyi ezberlemişti. Sadece bazen basit kelimeler aklına gelmiyordu hepsi o kadar.

    2.Tur rehberi Emre Şölenoğlu, turun 2. günü turun parasını çaldırdı. Böyle bir talihsizlik yaşanmış olması tüm tur katılımcıları tarafından üzüntü ile karşılanmış olmasına rağmen kendisi bu konuda "otobüsün içinde bu olay yaşanmış olabilir!" diyebilecek kadar patavatsızlaştı.

    3.Tur rehberi Emre Şölenoğlu, zaman zaman tur katılımcılarını tersleyen cevaplar vererek ve yine zaman zaman "evet efendim" (müşteriye hitaben söylenen) diyerek tüm otobüse enteresan ikilemler yaşattı.

    4.Tur rehberi Emre Şölenoğlu, memnuniyetlerin suratına memnuniyetsizliklerin ise Anı Tur'a yüklenmesi isteğinden ilk gün de vazgeçmedi son dakika da vazgeçmedi.

    5.Tur rehberi Emre Şölenoğlu, işini sevmeyerek yaptığını her halinden belli ediyor ve otobüsün içinde gergin bir hava oluşturuyordu. Tur sona ererken doldurması için anket verdiği tur katılımcılarına, anketleri Anı Tur'a teslim etmeden önce tüm anketlerin kendisi tarafından okunacağı bilgisini vererek gözdağı verdi ve "serbest kürsü(!)" olarak adlandırdığı doldurulan anketleri de en ön koltukta sanırım kendisine yazıldığını zannederek sıfır tereddüt ile gazete okur gibi okudu.

    6.Tur rehberi Emre Şölenoğlu, mitolojik hikayeler ve etimolojik pompalamalar eşliğinde yürüttüğü turu esnasında küçük dünyaları ben yarattım tavrı ve celebrity edası ile Şirince'de yemek yediğimiz esnada başka bir tur katılımcısı tarafından "Emre Bey henüz halka inemedi" şeklinde dile getirildi ve o an; turdan memnun olmayan çoğunluk, bu cümleye gülenlerin çıkardığı yüksek ses ile anlaşıldı.

    7.Tur rehberi Emre Şölenoğlu, turun son günü ve son durağında Pamukkale'de, Bursalı katılımcılarının kim olduğundan habersiz yanımızda başka bir tur katılımcısına karşı arkamızdan konuşurken; "Ben 2 kişi için 300 km yol gidemem bu otobüs Bursadan geçmez, imkansız!"cümleleri kurdu. Daha sonrasında ise bizim Bursalı katılımcılar olduğumuzu tespit ederek az önce arkamızdan konuştuğunun farkındalığı ile zerre utanç duymayarak;

    "Size bu rotayı kim söyledi? Hangi acentaya gittiniz? Ben Nadir Bey (Anı Tur Genel Müdürüymüş kendisi daha sonra öğreniyoruz) ile konuştum, kendisi de kim satmış ya bu turu böyle? şeklinde şaşırdı. Bu rota oldukça saçma. Ben iç anadoludan gideceğim. Sizi bozüyük'te ya da afyon'da bırakırız. Benim bir kaç arama yapmam lazım. Size dönüş yapacağım." şeklinde ifadeleri ile hem bizim tadımızı kaçırdı hem de şekilden şekile soktu.

    Turu satın aldığımız acenta yetkilisi Levent Bey ile görüşerek durumu anlattım ve bu problemin aşılması hakkında kendisinden ricada bulundum. Kendisi daha sonra Tur rehberi Emre Şölenoğlu'nu arayarak tur programını kendisine hatırlattı. Kendisine ekstra bir talebimizin bulunmadığını, sadece taahhüt edilen hizmetin gerçekleştirilmesi gerektiği anlatıldı. Ancak Tur rehberi Emre Şölenoğlu'nun telefonu kapatırken ki cevabı tekrar; "Bu rota çok saçma. O yazı, oraya yanlış yazılmış. Ben Nadir Bey'i aradım dönüş bekliyorum." oldu.

    Daha sonra başka bir molada Nadir Bey'in numarasına internet ile erişerek buldum ve kendisini aradım. Oluşabilecek olan mağduriyetimizden ve tur programının belirtilen şekline uyulması gerektiğini istediğimizden durumun ehemmiyetini anlatacak şekilde bahsettim. Kendisi de bana " "Özel bir otobüs tahsis etmek için aramalar yapıyorum. Henüz bir sonuç elde edilemedi. Ben Emre Bey vasıtası ile size döneceğim." cevabını verdi.

    Tur rehberi Emre Şölenoğlu, bize hiç bir şekilde yolculuk boyunca geri dönmedi. Molalarda İstanbula'a geç gidilecek olmasının faturası bizlere kesildi. Tur katılımcıları haklı olarak eve 3-3.5 saat geç gidecek olmalarının sorularına cevap aradılar. Ancak bu "saçma" durum, tur programına hakim olamayan kıdemli(!) rehber Emre Şölenoğlu ve tur programını internet ortamında kurgulayan ve sunan kişiden başkası değildi. Otobüsün Bursa'ya gittiğini bozüyükteki yol ayrımında Bursa'ya dönmesiyle ben kendim gözleyerek anlayabildim. Ve otobüs Bursa'ya ulaştığında, yolları iyi bilmeyen ve yol tercihlerinde tur rehberinin gözünün içine bakan bir şöför ve de yürüttüğü turun katılımcılarına birer insan gibi davranmaktan aciz, Nadir Bey'den beklediği haberin de arzuladığı şekilde gerçekleşmemesinden mütevellit, bize vaat ettiği geri dönüşü kibrinden gerçekleştiremeyen ve suratımıza bakıp "Otobüs tahsis edemedik. Bu otobüs Bursa'ya gidiyor" diyemeyen, İstanbul'a kadar uyuma kararı alan ve bizi adam yerine koymayan bir Rehber kumandanlığındaki "Emre'nin Anı Tur'u"nu 2 kez yanlış yola girmekten kurtardım.

    Turu hakikaten severek ve beğenerek seçtik. Ancak memleketimde bu kadar nitelikli dünya harikaları da olsa, tur oluşturulurken onların harikalıklarına bu kadar güvenmemek gerekiyor. Anı Tur'un otobüsünden ayrıldığımda paçayı kurtardığımı düşünüyorsam, varın siz düşünün durumun ne derece fiyasko olduğunu.

    Bir daha Anı Tur mu? Asla ve asla hiç bir zaman.

    Efe Can KUDU







  • Güncel kalıp tekrar okununabilmesi için ...
  • Anı tur sektörün öncü firmalarındandır. Kendileriyle çalışmadık ancak çokça faaliyetlerinden haberdarız. Talihsizlik yaşamışsınız.
  • Böyle bir durumu talihsizlikle açıklamak pek mümkün değil. Tamamen anıtur un beceriksizliğidir bence..

    Geçmiş olsun. Yaşadığınız olayı üşenmeden dile getirip paylaştığınız için de teşekkürler...
  • Bilincli bi arkadasimizin bu yazisi her zaman guncel kalmali bence de.

    Ayrica, bir isi sevmiyosan yapmayacaksin arkadas.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence de konu kapanmamalı.sevgili kardeşim mümkünse yaşadıklarını türsab a şikayet et.bir sonuç çıkar mı bilmiyorum ama haklarında bir şikayet olur.bir de değişik forumlarda yaşadıklarını paylaşırsan arkadaşlar müşteri memnuniyetinin ne olduğunu belki öğrenirler.şikayet var a baktım şikayetlere tenezzül edip cevap vermemişler.
  • dünyanın en zevkli mesleklerinden biri olan rehberlik işinde bile bu kadar tahammülsüz insanları görmek gerçekten üzücü...dışarıda o işi severek yapacak bir sürü genç insan var, insanların kamyonla para vererek gezdikleri yerleri sizi üste para alarak geziyorsunuz, elbette aynı yeri 145. defa görünce aynı tadı almayabilirsiniz (ki ben bodrumu onlarca defa görmeme rağmen hala aynı tadla severek geziyorum) ama bu işten ekmek yediğinizi ve bir çok insanın hayalindeki işi yaptığınızı unutmayın...Anı tur hakkında son yıllarda benzeri şikayetler iyice ayyuka çıkmış durumda...tercih edilmemesi gereken bir firma, şikayetlerinizi internet ortamında paylaşmanız gerçekten güzel fakat bunu sadece tek bir noktada bırakmayın, ne kadar turizm ile alakalı forum varsa hepsine belirtin, tursab ve turizm bakanlığına da gerekli şikayetleri yapın ki yarın başkaları da sizin gibi mağdur olmasınlar.
  • Pronto tur ve anı tur arasında kaldık
    http://www.sikayetvar.com/kategori/turizm/tur-operatorleri
    a bakıyordum. Memlekette düzgün tur şirketi yok anladığım kadarıyla!
    Önerebileceğiniz Yurtdışıo tutu için şirketler nelerdir?
  • Sektorde %65 payar payina sahip Ets Tur var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradan geçti 1 sene,

    ANI TUR'dan en az 5 kez arandım.

    Bir sonraki yurtiçi tur paketlerinde (inanılması güç ama) % 25 e varan indirimlerden faydalanacağımı belirten mailler geldi.

    Emre ŞÖLENOĞLU adlı rehberin gereken yaptırımlarla karşı karşıya kaldığını belirten bilgilendirmelerle bana bir çok kez geri dönüş yapıldı.

    Ama benim amacım rehberin işinden olması ya da bir sonraki tatilimi (inanılması güç ama) % 25 e varan indirimlerle yapmak değildi.

    Türsab gibi yerler hiç aklıma gelmedi,

    Tüm sözlükler, belli başlı turizm forumları, DONANIMHABER, ve ANI TUR'a ait tüm iletişim mecraları ile paylaştım bu durumu.

    Herkes tercih yaparken asimetrik enformasyona yakalanmasın diye,

    Herkes hak ettiği hizmeti umarken gafil avlanma ihtimali bir nebze düştüyse,

    Ne mutlu bana.
  • Hakkınızı aramış olmanız iyi bir durum. Geri dönüş yapmaları da güzel olmuş, yinede indirim olayına pek fazla inanmamak gerekiyor. Kişisel olmayabilir, herkese yapılan bir indirimden bahsediyor olabilirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun
    bu tur oalyı biraz şans işi sanırım.biz jolly tur ile haziranda karadeniz turuna katılmıştık.çok da memnun kaldık.şikayetvar da bikaç olumsuz yazı okuyup çekinerek katıldık ama sonuç çok iyiydi.
    hatta batuma geçişte sistem gittiği için araç geçişi kapalı iken anı tur otobüsü getirdi rehber rıfat bey. onunla yola devam etmiştik.
  • Hizmet sektöründe bazen bu tarz olumsuzluklarla karşılaşılabiliniyor. En önemlisi, olumsuzluk oluşması durumunda hakkınızı medeni yollardan aramanız olackatır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.