Şimdi Ara

ANKARA DOLU YAĞIŞI SONUCU OLUŞAN EZİKLER.. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
3
Favori
30.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dün birkaç firma gezdim. İlki servisti serviste sadece vakumla çektiklerini söylediler ve 1500 tl fiyat verdi sonra şaşmazda Alim ustayla görüştüm çok kibar adam o da 1500 tl dedi. Sonrasında arkadaşımın anlaştığı Kaymaz otoya gittim orada bitirdikleri bi araba gördüm hiç bir yerinde ezik çizik yoktu arabayı bıraktım eksper gelip baktı kasko onaylarsa randevu alıp Kaymaz otoya yaptıracağım.

    Tavanı en iyi servisin sökeceğini düşündüm ancak dolu göçüklerini sadece vakumla çekmek bana pek mantıklı gelmiyor. Bunlar küçük çaplı, çok derin olamayan, sivri göçükler arkadan müdahale en iyi sonucu verir diye düşünüyorum. Kaymaz oto ve Alim usta sadece direklerdeki göçükleri vakumla çekeceğiz diyorlar. Bence bi bildikleri vardır yoksa vakumla çekip düzeltmek gayet basit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcsdirt

    ben al satçı olmadığım için kullanacağım aracın temiz olmasını ve uzun yıllar kullanmak isterim gerekirse
    komple boyatırım bile.sel gören arabanın tüm elektronik sistemleri elden geçer bu durumda araç kendini belli eder silecekler,camlar çalışmaz ayrıca sel hasarı oluşsa tüm elektronik sistemlerin maliyeti ilanda belirtilen 1400 tlden çok daha fazla olur. aracı satan kişi gayet güzel açıklamış dolu hasarından böyle bir durum oluştuğunu. çok pimpirikli insanlar zaten 2. el almasın derim genellikle. Dolu hasarlı bir araç almak yerine onarılmışını almayı her zaman tercih ederim.Zaten aracı dolu hasarlı olupta satmayı düşünen varsa bence onarımını yaptırmayıp o şekilde satsın. Şu an Aydınlıktaki çoğu galerici önündeki araçlar dolu gördü ve o halleriyle satılıklar.Birde sakınılan göze çöp batar misali malınızın üzerine ne kadar düşerseniz , başına mutlaka birşey geliyor.

    Emin misiniz hocam!
    Ben de Subayevleri'ne girişte oturuyorum ve dolu hasarı sonrası araç sayısı çok olduğu için galericiler ayaklarına kadar getirtmişlerdi ustaları. Hatta ustalardan birisi Şok Market'in yanında bir BMW üzerinde çalışıyordu!

    Galerici arabayı o halde bırakır mı hiç!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ert_x

    Dün şaşmaz ve ivedik de bir çok firma ile dolu hasarı için görüştüm araç sanruflu ve bana 1800-1500-1750 autoking dende 2000 lira fiyat verdiler şaşmaz da forumda adı geçen yıldız otomativ lede görüştüm 1750 lira fiyat verdi %95 tüm göçükleri hallederiz sadece direklerde belki bi kaç iz kalabilir dendi gene bi arkadaş iskitlerde bi usta demiş çevikkuvvetin arkasında onlada görüştüm kesinlikle amatör yapıyor işi ve 1500 lira istiyor yaptıgı işlem slikonla öpücükle çekmek ve çekiçlemek işlem yaptıgı arabadayı gördüm dalgalanmalar mevcuttu Şaşmaz da tesadüfen orda ustaların tafsiye ettigi bir çocukla görüştüm dükkanında sadece bu işi yapmakta elinde ilgilendigi 2004 honda civic vardı araba pırıl pırıl dı gösterdi arabamızın dolu yagmadan önceki hali gibi çok begendim ama tabi o aracın ilk geldiginde nasıldı görmedim benim arabam tamamen dolu hasarlı full yıldızotomativ kemal bey çok ilgili yanındaki ustalarda gayet başarılı ama işcilikleri nasıldır ve aracı nasıl yapacaklar benim aracım ilk günkü haline dönecekmi yoksa dalgalanmalar boyada kalacakmı merak ediyorum eger dalgalanma ve kaportada girintili çıkıntılı izler kalacaksa gerek yok 2000 lira durdur yere vermeye böylede binerim ama sıfır gibi olacaksa 1500-2000 deger yaptıracagım ama önceden yaptırmış bir araç görmeden yaptırmıycagım sonucu görmem şart benim için

    Öncelikle sıfır noktalama işaretiyle 10 satır yazabildiğiniz için tebrik ediyorum.

    Bahsettiğiniz fiyatlar bana da verildi ama yöntem olarak üst tavanı (sunroof) dahil, komple söküp alttan çubuklarla düzelttiklerin söylediler.
    Ama bu yöntemin iki dezavantajı var:
    1.si: Tavan falan söküldüğü için usta ellerde yapılmazsa aracın orijinalliği bozulacaktır. Aracın yalıtımında sıkıntılar baş gösterebilir daha sonra.
    2.si: Bir usta şöyle dedi (ne kadar doğrudur bilemem): "tavan döşemesi söküldükten sonra sacın aralarından çıubuk sokuluyor ama ulaşılamayan noktalarda saca delk açıyorlar, bu da iyi birşey değil!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavibenim

    quote:

    Orijinalden alıntı: ert_x

    Dün şaşmaz ve ivedik de bir çok firma ile dolu hasarı için görüştüm araç sanruflu ve bana 1800-1500-1750 autoking dende 2000 lira fiyat verdiler şaşmaz da forumda adı geçen yıldız otomativ lede görüştüm 1750 lira fiyat verdi %95 tüm göçükleri hallederiz sadece direklerde belki bi kaç iz kalabilir dendi gene bi arkadaş iskitlerde bi usta demiş çevikkuvvetin arkasında onlada görüştüm kesinlikle amatör yapıyor işi ve 1500 lira istiyor yaptıgı işlem slikonla öpücükle çekmek ve çekiçlemek işlem yaptıgı arabadayı gördüm dalgalanmalar mevcuttu Şaşmaz da tesadüfen orda ustaların tafsiye ettigi bir çocukla görüştüm dükkanında sadece bu işi yapmakta elinde ilgilendigi 2004 honda civic vardı araba pırıl pırıl dı gösterdi arabamızın dolu yagmadan önceki hali gibi çok begendim ama tabi o aracın ilk geldiginde nasıldı görmedim benim arabam tamamen dolu hasarlı full yıldızotomativ kemal bey çok ilgili yanındaki ustalarda gayet başarılı ama işcilikleri nasıldır ve aracı nasıl yapacaklar benim aracım ilk günkü haline dönecekmi yoksa dalgalanmalar boyada kalacakmı merak ediyorum eger dalgalanma ve kaportada girintili çıkıntılı izler kalacaksa gerek yok 2000 lira durdur yere vermeye böylede binerim ama sıfır gibi olacaksa 1500-2000 deger yaptıracagım ama önceden yaptırmış bir araç görmeden yaptırmıycagım sonucu görmem şart benim için

    Öncelikle sıfır noktalama işaretiyle 10 satır yazabildiğiniz için tebrik ediyorum.

    Bahsettiğiniz fiyatlar bana da verildi ama yöntem olarak üst tavanı (sunroof) dahil, komple söküp alttan çubuklarla düzelttiklerin söylediler.
    Ama bu yöntemin iki dezavantajı var:
    1.si: Tavan falan söküldüğü için usta ellerde yapılmazsa aracın orijinalliği bozulacaktır. Aracın yalıtımında sıkıntılar baş gösterebilir daha sonra.
    2.si: Bir usta şöyle dedi (ne kadar doğrudur bilemem): "tavan döşemesi söküldükten sonra sacın aralarından çıubuk sokuluyor ama ulaşılamayan noktalarda saca delk açıyorlar, bu da iyi birşey değil!





    Hocam en büyük sıkıntı bence arabayı böyle satmak zor alıcı ya almaz yada öldürür çubukla en kusursuz işlem yapılıyor vakumla çekme hiç randıman alınamıyan araçta kusur bırakan işlem bu işlemde beni en çok düşündüren 2 nokta

    1 sunroof sökülcek acaba fitiller zarar görcekmi ve takımda hata yapılcakmı evet burda dediginiz dogru çok usta elde yapılması lazım çünkü fabrikasyon bir takım var şuan
    2 noktada işlem sonrası kaportada dalgalanma olcakmı bunun da olması kötü zira gerek yok öyle bir sonuç alıncaksa

    son olarak bugun autoking den arandım ben 2000 lira bütçemi aştıgını belirttim bana yarın gelmemi kontrol edelim tekrardan ve size özel bir fiyat verelim dediler yarın gitcegim
    orda sonroof tavan sökülüp takılması daha profesyonel şekilde yapılır kanaatindeyim güzel bir fiyat alırsam aracı teslim edebilirim




  • Arkadaşlar geçmiş olsun profesyonel boyasız göçük düzeltme isi yapmaktayım anakarada değilim onu belirteyim kendine is çıkarmaya calismiyorum
    Size birkaç tavsiye de bulunmak istedim

    -Aracinizi boyatmak son caredir (1000-2000 ) adet dolu izli araçların bile düzelme imkânı vardır .Bazen de 50 göçüklü araba boyanır hasarın durumuna bağlı Ankara da gördüğüm araçlarda boyalık bir durum görmedim istisnalar olabilir
    -Aracinizi dışardan çekerek mantar gibi aletlerle duzelttirmeyin (sacta uzama sünme yapma olasılığı yuksek bir daha duzelmez )hasarın çok küçük veya yayvan olması dahilinde bu mantarlar is görür
    Birde direklerde
    -Aracinizi profesyonel olmayan ustalara teslim etmeyin
    -Araciniz kasko dan yapılırsa sel hasarı yazabilir bilginiz olsun
    -Son zamanlarda dışarda makine ile çekme var bu makine aracı çok yuksek derecede ısıtıyor küçük hasarları yapabiliyor yakma riski her zaman var %70 -80 basari sağlar
    Almanyada ve dış ülkelerde profesyonel ustalar bu cihazı kullanmaz
    İsin ustalığı çubuk ile alttan yukarı doğru masaj yöntemi dır

    Tekrar herkese geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ert_x E kullanıcısına yanıt
    autoking ile görüştüm oradaki düzeni görünce sanayide farklı bir yere gitmedim geri döneceklermiş randevu için.

    sunroof ve tavan döşemesini sökme işlemini nasıl yaptıklarını sordum döşemede herhangi bir deformasyon olmasını istemediğimi ilettim.

    tüm sorumluluğun kendilerine ait olduğunu söylediler herhangi bir deformasyon olması durumunda yenisinin siparişi geçiliyormuş.

    boya vs gerekli olmadığını sunroofu sökmeye gerek kalmayabileceğini belirtti sorumlu danışman.

    onarımı sanayide yaptırsak araca bir zarar verilse zararı ustanın karşılayacağını sanmıyorum.

    400 araç müracaat etmiş dolu hasarı için. Atölyede onarımı devam eden bir aracı ve biten aracı inceledim. Onarılan araç kaportasında herhangi bir dalgalanma göremedim.

    onarımı yapılamayan tek nokta olarak sadece tavan sacının ana kasaya montaj edildiği, plastik tavan raylarının takıldığı yuvanın köşesini gösterdi bu gibi yerlerde %100 onarımın yapılamadığı söyledi.

    bence %80 onarımı yapılmıştı çok dikkatli bakıldığında fark edilebilecek küçük bir noktaydı arabanın üzerine kedi çıksa bu tarz zedelenme oluşabilir.

    netice olarak autoking'de yaptıracağım




  • Herkese geçmiş olsun. Vakum ile yapılan müdahalelerin riskli olmasi beni düşündürüyor. Gittiğim ustalar hep bu metodu kullanıyor. Kolay olduğundan midir acaba. Araçta dalgalanma ve dolu izi kalıntıları kalıyorsa neden hala bu ustalar iş alabiliyor.ne yapacam bilmiyorum. Aracım dolu hasarlı bekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar biz şaşmazda parkgaraj servisin sahibiyiz ve ilk defa dolu hasarı başımıza geldi çok araştırdım hem hesaplı hem en iyi yapan karşı dükkan komşum olan vizyon göçük dünyasıdır...gelin yaptıkları arabaları bir görün gerçekten sıfır hata adamlar işinin ehli.şimdiye kadar işim düşmemişti ama gerçekten çok iyiler.adresi şaşmaz oto sanayisi 2549 sokakda.yanlış anlaşılmasın hiçbir ticari bağlantım yok sadece tavsiye ediyorum...parkgaraj gönderdi diyin indirim mutlaka yapacaktır..
    ayrıca size şöyle tavsiyede bulunuyum dolu hasarı mutlaka kaportanın içinden girme ile yapılabilecek birşeydir,silikon tabancası ile dıştan yaparım diyenlere itibar etmeyin arabanız daha kötü hale gelebilir...yapmaya çalışırlar yapamazlar birde o kadar olur abi derler.
    mutlaka pdr alet takımı olması gerekir.
    önemli bir not: arabanızın boyasız parçaları için geçerli bu durum.eger kaputta veya dolu vuran yerde boya var ise zaten tekrar boyatmanız size birşey kaybettirmeyeceği gibi daha da ekonomik çözüm sağlar..yani kısaca boyalı ve heleki macunlu bir parça üzerinde dolu göçüğü veya herhangi bir düzeltme işlemi zaten yapılamıyor maalesefki.zatende yaptırmayın parça başı zaten 200tlye boya yapıyorlar tekrar boyatın geçin
    fiyatlar dolu oranına göre değişiyor o yüzden kimse aracı görmeden telefonda sağlıklı bir fiyat veremez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meakat -- 30 Mayıs 2015; 21:51:57 >




  • seraserserdar S kullanıcısına yanıt
    seraserserdar arkadasım dediğim yere git arkadasım istersen gel arabamı göstereyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meakat -- 30 Mayıs 2015; 21:54:16 >
  • Cogunuzun araclari tavan bagaj dahil hasarli galiba. İlginctir o kdar inceledim tavanim saglam, cok nadir 3-5 tane ufak var. Ama kaputum fena benim de

    Acaba sadece kaput icin ne fiyat verirler. 1000 bile deseler bana cok yuksek. Sirf bu yuzden yaptrmayablirim. Boyatirim, 1000 lira da assagiya satarim daha iyi yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kronk-x

    Cogunuzun araclari tavan bagaj dahil hasarli galiba. İlginctir o kdar inceledim tavanim saglam, cok nadir 3-5 tane ufak var. Ama kaputum fena benim de

    Acaba sadece kaput icin ne fiyat verirler. 1000 bile deseler bana cok yuksek. Sirf bu yuzden yaptrmayablirim. Boyatirim, 1000 lira da assagiya satarim daha iyi yani

    sadece kaput dolu oranına göre 400-500tl
  • meakat kullanıcısına yanıt
    Sağolasın meakat.

    Kazaya rıza kadere teslim İslamiyetin bir şiarıdır.
    Dediğin yere de uğramaya çalışıcam. Bu ara araştırıyorum.
    Aracım 2015 model Tiguan Cup. nisan 8de almak nasip oldu. Aldıktan sonra arka sağ kaporta ve kapının birleştiği yerde yumruk kadar göçük ve 2 gün sonra da dolu...Rabbimin dediği olur.
    Tavan cam tavan.dolunun vurduğu yerler on motor kaporta ve üst Çitalar.
    Üst citalara PDR ile müdahale edilemediğini duydum. Çift sac olan yerlere de.aracin bu bölgeleri için vakumdan başka secenek yok gibi. Keçiören oturuyorum. Hasarlı araç çok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nazar deveyi kazana adamı mezara koyar derler. Çizilmesin aracim derken fil suresinin masadakı oldu araç...yüzlerce dolu...
    Cihan dolu bela başında varken, ne bağırırsın küçük bir beladan, gel tevekkül kıl!
    Tevekkül ile bela yüzünde gül, tâ o da gülsün.
    O güldükçe küçülür, eder tebeddül.

    Sözler - 205
    (Onyedinci Söz/17.Söz'ün 2.Makamı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manyetik kalem ile dolu gocuklerini çok güzel düzeltiyorlar. Videolarını izledim. Vakum ve pdr'den daha sağlıklı ve pratik bir yol gibi gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • www.mercanservis.com
    www.frekansotomotiv.com
    https://m.youtube.com/watch?v=L2xeEzVS3KA
    www.autofix.gen.tr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://m.youtube.com/watch?v=_YECai7X45c

    Yukarda manyetik kalem ile işlem yapan yerler ve nasıl yaptıklarının videoları var. Ankara dışında bir çoğu. Bir fikir olur diye koydum.
    PDR çubukları ile müdahalede kaportaya arkadan ulaşmak için sunroof elektronik cam tavan döşemeler vs. Ne varsa sökülüyor. Bunu göze almayan ustalar sadece Vakumluyor.sonra da ucu mutlu kalem ile rütuşluyor yani siskinligini alıyor.
    Yukardaki videolardaki kalem ise kaportayi ısıtıyor. Basit bir ısıtma değil. Elektromanyetik dalga veriyormus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "ucu mumlu kalem ile rütuşluyor yani siskinligini alıyor."

    Benden bu kadar...
    Ustalar bu ara fiyat konusunda hiç taviz vermiyorlar. Isleri çok yoğun. Ramazandan sonra yaptırmayı düşünüyorum.
    Manyetik kalemi düşünen olursa ankarada bu metodu kullanan başka yerleri bulup buraya yazarsa sevinirim.

    Aklı başında olan insan, ne dünya umûrundan kazandığına mesrur ve ne de kaybettiği şeye mahzun olmaz.

    Mesnevi-i Nuriye - 130
    (Habbe)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucu sivri olan dolu gocugune manyetik kalem ile müdahale edilemiyor. Bu tip gocuklere yine PDR ile müdahale ediliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kimseden ses çıkmıyor. Arabalar sanayide herhalde. Yaptıran arkadaşlar tecrübelerini paylasirlarsa güzel olur. Ben de haricten gazel okumam böylelikle ☺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.