Şimdi Ara

Ankara Lydia servisine kesinlikle telefon tamiri için iphonenunuzu emanet etmeyin! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
15.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkiyede soyle hakkiyla calisan bir garanti sistemi oldugu gunleri gorebilecek miyiz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple sonuçta garantisi olduğundan telefonu değiştirmeyi kabul etti. Çünkü mantık basit, ben telefonumun garantisi varken neden yetkisiz birine açtırayım ve içinden parça eksilteyim. Bunu düşünemiyor Lydia servisindeki eleman. Bırakın yardımı umurunda bile değil. Kim kime dum duma, şikayet edeceğiniz bir merci bile yok. Bir de sinir olduğum şöyle bir konu var. Apple zaten benim telefonumu garanti kapsamında değiştirmeyi kabul etmiş, Ankara'da olmasam İstanbul'da Apple Store'da beş dakika içinde telefon değiştirilecek, sen Apple'dan daha mı iyi biliyorsun, Sen Apple'ı mı korudun ya da daha da kötüsü telefonumdan o parça nerede eksildi?

    Ben almadım ve telefonu açtırmadım, Apple eksik üretmedi. Sormazlar mı arkadaşım bu parça kimin cebinde diye?

    Lydia servisinde ne yaptılarsa telefonuma bir ay boyunca sinir oldum. Aman arkadaşlar ben yandım siz yanmayın. Saatlerce telefonda görüştüm, bekledim, üstüne üstlük moralmen çöktüm, çünkü Lydia servisi yüzünden ben bu duruma düştüm. Böyle servis mi olur, içi açılmamış telefonu garantiden üstüne üstlük parça eksik diye çıkartıyor.

    Hala merak ediyorum başka kimin telefonlarında parça eksik çıktı bu serviste, veya başka kimin telefonlarının şarjları hemen bitmeye başladı?




  • Ben apple ı arayıp lydia yı şikayet edeceğim. Ben ve funkypunky gibi mağdur olan herkes arasın bence apple müşteri hizmetlerini. Sadece şikayet etmek için arayın lydia servisi. ellerinden yetki alınınca aklı başına gelir lydia'nın herhalde.
  • Hocam sizin meseleyi de okudum. Çok ilginç bir durum. Kablonun bile arızasını tespit edemeyen çalışanları var bu servisin:) Kabloda arıza yoksa çalıştırsın SSD'yi de. Hoş bu, benim adımı bile doğru yazamadı forma, çok birşey beklemek de doğru değil. Siz ucuz yırtmışsınız. En azından size bu bilgisayar garanti kapsamında değil, önceden açılmış ve için de HDD ve anakart eksik dememişler:) Sonra benim gibi uğraşırdınız. Verilmiş sadakanız varmış. Allah iyilerle karşılaştırsın boşuna dememişler.
  • Apple destek elemanı en son apple store a götürürseniz değiştiririz dediler. Apple storedan da randevu alınmıyor zaten. Çözüme bak, at yalanı seveyim inananı. Apple storedan randevu alınmıyor diyorum, biz alıyoruz dedi. Hee gülüm hee.

    İphone acil servis diye bir yer varmış Ankara'da 100 TL'ye değiştirteceğim tuş kilidini. Adamla konuştum, gözünüzün önün de değiştiririz dediler. Bakacağım hangi parçaları Lydia Servisinde iç etmişler.

    Izdırabını sevdiğim Apple'ı, senle uğraşamacağım artık. Apple'da tam türk işi olmuş. Steve reis öldü bunlarında başı altı ayrı oynuyor. Artık bedduam dan başka birşeyim kalmadı kullanacak. Ey lydia servisi inşallah tüplü televizyon tamir servisi olursun, ey Apple çorapla ıslak terliğe basarsın. Amin.
  • Gittim iphoneacilservis'e, gençten bir eleman yapıyor işi. Gözümün önünde halletti tuş kilidi problemini, Sıkıntının tuş kilidinin temas ettiği plastik ama içinde devre olan parçada olduğunu söyleyip halletti. Onu değiştirdi, 100 tl'ye parçayı taktı. Pili de 75'e değiştirdi. Lydia servisi ve Apple'ın yüzünden normalde değiştirilmesi gereken telefonuma 175 TL'lik masraf yaparak tamir ettirdim. Buna sebep olan kim varsa hakkımı helal etmiyorum. Allah bildiği gibi yapsın. Apple'ın müşteri memnuniyeti zırvalarına inanmayın. Eğer işiniz düşerse görürsünüz. Applecılar da atlamasın hemen, şimdiye kadar 3 tane iphone bir tane ipad ve bir tane macbook air sahibi olarak son bir senedir Apple ile olan deneyimim bu yönde.

    Olaki Ankara'ya apple store açılır belki durumlar değişir. Hala sinir oluyorum, bunların neyse artık.
  • funkypunky F kullanıcısına yanıt
    Sizin sorununuz tamamen lydia ile ilgili olmuş.
    Apple kendi verdiği satış sonrası destekte ülkede olmayan bir müşteri memnuniyet politikasına sahip...
    yeniden geçmiş olsun..
  • ekksl6 E kullanıcısına yanıt
    Apple'in desteği ise apple store'dan randevu alıp gitmemi söylemek oldu. Apple store'dan randevu almayı denedim, iki hafta boyunca alamadım. Randevu almanın imkanı olmayan bir yere yönlendirmesi müşteri memnuniyeti politikasının olmadığını gösterir.

    Yurtdışında iyi olabilir müşteri memnuniyeti politikası ama Türkiye'de bu firmaya Apple dememek lazım Turkish Apple demek lazım. Atina'daki destek elemanı Başarı üzerinden değiştirmeyi onayladı, Turkish Apple çalışanı Elif hanım reddetti. Bunu üzerine Apple storedakiler bizim dediğimizi yaparlar diye İstanbula götürün dediler telefonu. Saçmalığa bakın, Apple değiştir diyor, Turkish Apple reddediyor. Randevu almak mucize gibi birşey zaten Apple Storedan. Yukarıdaki bilgiyi önceden girmemiştim. Turkish Apple çok kötü, başı ayrı altı ayrı oynuyor. Turkish Apple bizden biri, ne yaptığı anlaşılmıyor ve müşteri memnuniyeti diye birşey yok bunu anladım. Lydia servisinin kimi temsil ettiğini girmiyorum bile.




  • funkypunky F kullanıcısına yanıt
    Ben randevuyu mağazadan kendim 1 hafta sonrası için gidip alıp gitmiştim.
    bi arkadaşım sabah randevu almadan mağazaya gidip işlemini yaptırdı. telefon değişimi..
    belki duymuş hatta denemişsinizdir, app store isimli bir uygulama var bu uygulama abd hesaplarına tanımlı... abd hesabından bu uygulamayı indirip gece saat 12 de randuvuyu en yoğun zamanlarında bile alabiliyordunuz. alabiliyordunuz diyorum çünkü randevu alamayan pek çok kişi tanıdığım insanlar da dahil bu sayede randevu alabildi. Ha tabiki herkes mükemmel değil sorunlar olacak ve çözemeyen kişiler de olacaktır.
    Ama ben kendi tecrübemi paylaşayım.. sorun çözümünde daha kaliteli hizmet veren bir satış sonrası destekle karşılaşmadığımı rahatlıkla söyleyebilirim.
  • ekksl6 E kullanıcısına yanıt
    Tamam Turkish Apple süper, ne diyelim? Deveyi hendekten atlatmışsınız tebrikler bu arada:) Bir de lokasyon olarak Ankara'dayım.
  • funkypunky F kullanıcısına yanıt
    Ben sorunlarınızın çaresi olabilecek şeylerin var olduğunu anlatmaya çalıştım marka fanatikliği yapmadım ancak karşılık olarak dalgavari eleştiri aldım. Neyse herkes ektiğini biçermiş, olan olmuş.
  • ekksl6 E kullanıcısına yanıt
    Ben ne ekmişim de ne biçtim?
    Harbi bu fanboyluk çok kötü birşey. Yok apple storedan ABD appstoreundan uygulama indirseydin, yok İstanbul'a geleydin randevu almadan gideydin, yazmamışsın ama gece saat 12 de bilgisayarın başına geçeydim, arkadaşlarıma da haber vereydim toplu olarak randevu almaya çalışsaydık değil mi:)

    Bak ne demişim Ankara'dayım, İstanbul'daki arkadaşa rica edeceğim telefonu buradan kargolayacağım, o da randevusuz gidecek, çakma genius sıra almanız gerekiyordu diyecek , benim arkadaş kös kös geri dönecek, ben de ... diyeceğim telefonu gönder abi diyerekten kargo yaptırıp ankara'ya göndereceğim. Bu arada zaman mevhumuna hiç girmiyorum. Buna da sen müşteri hizmeti diyeceksin.

    Benim yaptığım Turkish Apple'ın durumunu anlatmak, ben sana demiyorum ki UK Apple kötü. Türkiye'de Apple türk firması gibi iş yapıyor, zaten çalışanları da Türk. ABD'de senin dediğin şekilde hizmet verir mi? Bir ingilize verdiğin tavsiyeleri anlatsan güler geçer. Biz ne zaman medenice hizmet alırız, ne zaman ki eleştirebilirsek. Turkish Apple yurt dışı Apple'ın hizmet ve müşteri memnuniyetinden fersah fersah uzak.




  • Ankaradaki bütün Apple sorunlarınız için Bireysel Bilişim Firmasına gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.Yerleri Maltepede Türkiye'nin ilk Premium Servisi seçilmiştir.

    Türkiye'nin ilk Apple Premium Service Provider'ı Ankara'da
    Bireysel Bilgisayar Ltd.Şti. deneyimli, profesyonel destek kadrosu, yüksek kapasiteli ve teknolojik teknik servis merkezi ile , imac, ipad, ipad mini, ipod, macmini, macmini server, macpro, macbook pro, macbook air cihazlarına garanti kapsamında ve kapsam dışında hizmet alabileceğiniz Apple Yetkili Teknik Servisidir.

    http://www.bireysel.com.tr
  • 25 Haziran 2015 tarihinde gittiğim Lydia cepa servisinde Fatih bey iPhone nun kronik sorunu olan ekran aralığı, ekranın oturmaması, ekranın oynaması sorununu darbe almış gerekçesi ile müşteri hatası olarak değerlendirdi. İphone merkezi aradığımda sizi başınızdan savmışlar, ekran hatası sık olası bir hata ve kırılma çökme yoksa direk alması gerek cevabını aldım. Bu durumda Apple gibi bir markanın Lydia gibi standardı olmayan kişiye göre muamele eden aklı sıra teknik hizmet adı altında uyanıklık yapmaya çalışan bir firmaya nasıl güvendiğini ve nasıl yetkili firma sıfatı verdiğini merak ediyorum. Tavsiyem siz siz olun mecbur kalmadıkça Lydia' sınırların dan geçmeyin.
  • ferhat10tr kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun, ucuz kurtulmuşsunuz. İnşallah içinden parça almamışlardır. Lydia servisi elinden geldiğince apple müşterilerini üzen ve fırsat buldukça da müşteri hatası diye ürünün garantisini bozmaya çalışan bir servistir. Türkiş apple hala nasıl böyle bir firma ile çalışıyor ve insanları mağdur ettiriyor anlamıyorum. Herhalde bu serviste işe başlayanlar mümkün olduğunca apple müşterilerinin garantilerini bozacağız ve bu şekilde kompleksten kurtulacağız diye yemin ediyorlar:) Türkiş apple ın hala bunlara seyirci kalması da tam bir kepazelik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekksl6 E kullanıcısına yanıt
    Apple müşteri hizmeti kesinlikle sınıfta kalır ben şimdi ankarada nasıl çözeceğim bu sorunu adamlar hiçbir arızasına bakmayız kullanıcı hatası diyor hadi bana yol göster apple çözsün bu işimi dostum.Hikaye anlatıyorlar istanbula gitsen randevu yok olsa da sonuç değişirmi bilinmez.İphone sınıfta kaldı maalesef.
  • funkypunky F kullanıcısına yanıt
    Dostum önerin nedir nasıl çözebilirim ben bu işi şikayet yazdım demişsin de ben bunu nasıl yaparım mail yolu ile iletişim mümkün mü cihazın resmini göndersem felan.İstanbul randevusu yalan zaten neymiş lan bu apple
  • ferhat10tr kullanıcısına yanıt
    Hocam ben işin açığı kendi problemimi çözemedim. Lydia ve apple bir oldular benim garantimi yediler. Ben telefonu londradan almıştım. Sen telefonu nerden aldın? Türkiyeden aldıysan, yunanistandaki bir üst seviye teknik yardıma ulaşıp asla telefonu senin istediğin çözümü kabul edene kadar kapattırma. Israr et. Ama eğer iphone Avrupa dan aldıysan mecbur randevu alıp apple storedan vereceksin. Bazı densiz ergenler çok kolay randevu alınıyor dese de inanma. Randevu almak çok zor. Türkiye de apple türk işi hizmet veriyor. Tam bir aşağılık firma görüntüsü çiziyor. Eğer hiç olmadı çok iyi iphone ustası biliyorum. Ona gidersin beş dakikada sorununu çözer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okuduklarıma şaşırdım açıkçası , pazar günü telefonumu uyku tuşu bozuk ve bikaç yazılımsal sebepten dolayı verdim , şikayetlerimi dinlediler , telefona baktılar. Bakan eleman kullanıma bağlı bikaç çizik var falan yazmış hatta :D Peki istanbula mı gönderiyosunuz diye sordum değişim umudum gerçek olur mu diye hayır göndermiyoruz dedi. Sonra salı(dün) 14:00-15:00 gibi arayıp telefonunuz sıfırıyla değiştirildi verdiğiniz yerden alabilirsiniz dedi. Şaşırdım değişim beklemiyordum , sadece kilit tuşumun altındaki yay bozulmuştu. şans işi sanırım biraz :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PowerGuard6

    Okuduklarıma şaşırdım açıkçası , pazar günü telefonumu uyku tuşu bozuk ve bikaç yazılımsal sebepten dolayı verdim , şikayetlerimi dinlediler , telefona baktılar. Bakan eleman kullanıma bağlı bikaç çizik var falan yazmış hatta :D Peki istanbula mı gönderiyosunuz diye sordum değişim umudum gerçek olur mu diye hayır göndermiyoruz dedi. Sonra salı(dün) 14:00-15:00 gibi arayıp telefonunuz sıfırıyla değiştirildi verdiğiniz yerden alabilirsiniz dedi. Şaşırdım değişim beklemiyordum , sadece kilit tuşumun altındaki yay bozulmuştu. şans işi sanırım biraz :D

    hocam telefonunuzu lydia servisine mi verdiniz siz de?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.