Şimdi Ara

Ankara Lydia servisine kesinlikle telefon tamiri için iphonenunuzu emanet etmeyin! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
15.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı


    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga

    Konuyla ilgilenen olmamış ama son durum hakkında bilgi vereyim yine de.
    Bugün Lydia servisi aradım, servis kağıdı göndermemişsiniz dedim. Herhangi bir işlem görmedi, sadece şarj girişi temizlenmiştir. O yüzden telefonun içi açılmadığı için işlem yapılmadı sayılıp servis kağıdı gönderilmedi, diye açıklama yapıyor bana.

    Ekranda boşluktan ötürü çıt çıt ses var zaten ona hiç bakmamışlar. Ben de tekrar servise götürdüğümde bu telefon işlem görmüş garanti dışı demeyecekler değil mi, diye sordum. Hayır telefonunuz garantiden çıkmadı, burası yetkili servis, diye cevap verdi.

    Şimdi bu iş bilmezler bi halt beceremedikleri için tekrar servis arayışına girdim. Urfa'da ikamet ediyorum. Gaziantep'te Apple servisi var mı? Bu Lydia gibi değil de, Apple'ın kendi mağazası olursa daha iyi olur tabi ki.

    Hocam imkanınız varsa Ankara'da premium resital apple servisi var. Türkiye'nin ilk ve tek premium yetkili servisi. Apple'nin internet sitesinden bakınız. Ankara Maltepe'de söylediğim yetkili premium servis. Hatta adını yanlış hatırlamıyorsam Bireysel Bilişim olmalı.

    Yetkili servisiz diye geçinen, merdiven altı yerlere cihazlarınızı emanet etmeyiniz.

    Apple ın müşteri hizmetlerini aradığımda bana Ankaradaki 7 yetkili servisi e mail ile gönderdi. Yani Apple ın yönlendirdiği bir servis Lydia ve ben bu servisin böyle çıkacağını nereden bilebilirdim.

    Ankaraya gitmeyeceğim en az birkaç ay ki ankarada bile apple store olmadığını söylüyorsunuz. Antepte hiç yoktur.

    Peki ben telefonu aldığım medimarkt'a bıraksam istanbul apple store'a mı gönderecekler? Eğer öyleyse beklemeye değer sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skboga


    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı


    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga

    Konuyla ilgilenen olmamış ama son durum hakkında bilgi vereyim yine de.
    Bugün Lydia servisi aradım, servis kağıdı göndermemişsiniz dedim. Herhangi bir işlem görmedi, sadece şarj girişi temizlenmiştir. O yüzden telefonun içi açılmadığı için işlem yapılmadı sayılıp servis kağıdı gönderilmedi, diye açıklama yapıyor bana.

    Ekranda boşluktan ötürü çıt çıt ses var zaten ona hiç bakmamışlar. Ben de tekrar servise götürdüğümde bu telefon işlem görmüş garanti dışı demeyecekler değil mi, diye sordum. Hayır telefonunuz garantiden çıkmadı, burası yetkili servis, diye cevap verdi.

    Şimdi bu iş bilmezler bi halt beceremedikleri için tekrar servis arayışına girdim. Urfa'da ikamet ediyorum. Gaziantep'te Apple servisi var mı? Bu Lydia gibi değil de, Apple'ın kendi mağazası olursa daha iyi olur tabi ki.

    Hocam imkanınız varsa Ankara'da premium resital apple servisi var. Türkiye'nin ilk ve tek premium yetkili servisi. Apple'nin internet sitesinden bakınız. Ankara Maltepe'de söylediğim yetkili premium servis. Hatta adını yanlış hatırlamıyorsam Bireysel Bilişim olmalı.

    Yetkili servisiz diye geçinen, merdiven altı yerlere cihazlarınızı emanet etmeyiniz.

    Apple ın müşteri hizmetlerini aradığımda bana Ankaradaki 7 yetkili servisi e mail ile gönderdi. Yani Apple ın yönlendirdiği bir servis Lydia ve ben bu servisin böyle çıkacağını nereden bilebilirdim.

    Ankaraya gitmeyeceğim en az birkaç ay ki ankarada bile apple store olmadığını söylüyorsunuz. Antepte hiç yoktur.

    Peki ben telefonu aldığım medimarkt'a bıraksam istanbul apple store'a mı gönderecekler? Eğer öyleyse beklemeye değer sanırım.

    bakın anlamadınız veya ben anlatamadım. yetkili servis başka, premium resital başka. benim size söylediğim bireysel bilişim türkiyedeki tek premium resitaldir. yine yetkili servistir ama yetkili servisten çok daha üstündür. apple'nin kendi sitesinde de bu söylediğim yeri görebilirsiniz. cihazı illa ki tamir ettirmeniz gerekiyorsa bu söylediğim yeri arayıp başınızdan geçeni anlatın. sonrasında size mutlaka yardımcı olacaklardır.
    cihazı media markete falanda bırakmayın bence. çünki cihaz bir süre onların elinde bekler ve sonra gönderirler. sizden teslim alınca hemen gönderim olmaz ve bu süreç oldukca uzar.

    bireysel bilişim ile iletişime geçin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkypunky

    Gittim iphoneacilservis'e, gençten bir eleman yapıyor işi. Gözümün önünde halletti tuş kilidi problemini, Sıkıntının tuş kilidinin temas ettiği plastik ama içinde devre olan parçada olduğunu söyleyip halletti. Onu değiştirdi, 100 tl'ye parçayı taktı. Pili de 75'e değiştirdi. Lydia servisi ve Apple'ın yüzünden normalde değiştirilmesi gereken telefonuma 175 TL'lik masraf yaparak tamir ettirdim. Buna sebep olan kim varsa hakkımı helal etmiyorum. Allah bildiği gibi yapsın. Apple'ın müşteri memnuniyeti zırvalarına inanmayın. Eğer işiniz düşerse görürsünüz. Applecılar da atlamasın hemen, şimdiye kadar 3 tane iphone bir tane ipad ve bir tane macbook air sahibi olarak son bir senedir Apple ile olan deneyimim bu yönde.

    Olaki Ankara'ya apple store açılır belki durumlar değişir. Hala sinir oluyorum, bunların neyse artık.

    Konuyu okudum, yeni denk geldim, yaşanabilecek her şeyi yaşamışsınız. Geçmiş olsun.
    Apple konusunda da söylediklerinize katılıyorum. Başa gelmeden anlaşılmıyor.
    Beni de 1800 mah'tan 900mah'a düşen, %50'de 60'ta bile kapanan iPhone 6 batarya değişimi konusunda iki hafta uğraştırdılar.
    Cahil cahil işler. Onlara da çok fazla kabahat bulamıyorum aslında, bizim çakallıklarımızı göre göre Türk'leştiler malesef.
    Babamın bir sözü vardır, "Yurtdışında Frank De Boer (fırank debur), bize geldi Mendebur" diye :) Benzer mantık.




  • skboga kullanıcısına yanıt
    normalde servis raporu verilir cihazın jelatinlimi geldi bu arada
  • kahtalı_mıçı K kullanıcısına yanıt
    premium reseller
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeReM_84

    normalde servis raporu verilir cihazın jelatinlimi geldi bu arada

    Hayır jelatin falan yok. Balonlu ambalaj poşetine sarıp yollamışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga


    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı


    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga

    Konuyla ilgilenen olmamış ama son durum hakkında bilgi vereyim yine de.
    Bugün Lydia servisi aradım, servis kağıdı göndermemişsiniz dedim. Herhangi bir işlem görmedi, sadece şarj girişi temizlenmiştir. O yüzden telefonun içi açılmadığı için işlem yapılmadı sayılıp servis kağıdı gönderilmedi, diye açıklama yapıyor bana.

    Ekranda boşluktan ötürü çıt çıt ses var zaten ona hiç bakmamışlar. Ben de tekrar servise götürdüğümde bu telefon işlem görmüş garanti dışı demeyecekler değil mi, diye sordum. Hayır telefonunuz garantiden çıkmadı, burası yetkili servis, diye cevap verdi.

    Şimdi bu iş bilmezler bi halt beceremedikleri için tekrar servis arayışına girdim. Urfa'da ikamet ediyorum. Gaziantep'te Apple servisi var mı? Bu Lydia gibi değil de, Apple'ın kendi mağazası olursa daha iyi olur tabi ki.

    Hocam imkanınız varsa Ankara'da premium resital apple servisi var. Türkiye'nin ilk ve tek premium yetkili servisi. Apple'nin internet sitesinden bakınız. Ankara Maltepe'de söylediğim yetkili premium servis. Hatta adını yanlış hatırlamıyorsam Bireysel Bilişim olmalı.

    Yetkili servisiz diye geçinen, merdiven altı yerlere cihazlarınızı emanet etmeyiniz.

    Apple ın müşteri hizmetlerini aradığımda bana Ankaradaki 7 yetkili servisi e mail ile gönderdi. Yani Apple ın yönlendirdiği bir servis Lydia ve ben bu servisin böyle çıkacağını nereden bilebilirdim.

    Ankaraya gitmeyeceğim en az birkaç ay ki ankarada bile apple store olmadığını söylüyorsunuz. Antepte hiç yoktur.

    Peki ben telefonu aldığım medimarkt'a bıraksam istanbul apple store'a mı gönderecekler? Eğer öyleyse beklemeye değer sanırım.

    bakın anlamadınız veya ben anlatamadım. yetkili servis başka, premium resital başka. benim size söylediğim bireysel bilişim türkiyedeki tek premium resitaldir. yine yetkili servistir ama yetkili servisten çok daha üstündür. apple'nin kendi sitesinde de bu söylediğim yeri görebilirsiniz. cihazı illa ki tamir ettirmeniz gerekiyorsa bu söylediğim yeri arayıp başınızdan geçeni anlatın. sonrasında size mutlaka yardımcı olacaklardır.
    cihazı media markete falanda bırakmayın bence. çünki cihaz bir süre onların elinde bekler ve sonra gönderirler. sizden teslim alınca hemen gönderim olmaz ve bu süreç oldukca uzar.

    bireysel bilişim ile iletişime geçin.

    Birşey anlatmamıştınız zaten :) Apple ı aradığımda Ankaradaydım, keşke bana dediğiniz yeri tavsiye etselerdi. Şimdi Urfadayım, Kadıköy Apple Store'dan randevu almaya çalışıyorum. Abime göndereceğim telefonu, genius bar randevusu alıp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Onur__ kullanıcısına yanıt
    Türkiye apple tam türkiş, rezillik içindeler. Ne yazık ki apple gibi bir markayı lydia gibi servislerle rezil ediyorlar ve bunun en büyük müsebbihi de bu markayı emanet ettikleri bizler yani türk kimliğine sahip olan ama insanına her türlü pisliği yapmaya veya yapılmasına göz yumucak yöneticilerdir. Gerek organizasyonu gerek sorunları çözme yöntemleri yurtdışı ile tamamen alakasız. Hala apple ürünleri kullanıyorum ama tövbe kimseye tavsiye etmiyorum. Adam alır başına sonra benim gibi şeyler gelir. Küfür yemeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skboga


    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga


    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı


    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga

    Konuyla ilgilenen olmamış ama son durum hakkında bilgi vereyim yine de.
    Bugün Lydia servisi aradım, servis kağıdı göndermemişsiniz dedim. Herhangi bir işlem görmedi, sadece şarj girişi temizlenmiştir. O yüzden telefonun içi açılmadığı için işlem yapılmadı sayılıp servis kağıdı gönderilmedi, diye açıklama yapıyor bana.

    Ekranda boşluktan ötürü çıt çıt ses var zaten ona hiç bakmamışlar. Ben de tekrar servise götürdüğümde bu telefon işlem görmüş garanti dışı demeyecekler değil mi, diye sordum. Hayır telefonunuz garantiden çıkmadı, burası yetkili servis, diye cevap verdi.

    Şimdi bu iş bilmezler bi halt beceremedikleri için tekrar servis arayışına girdim. Urfa'da ikamet ediyorum. Gaziantep'te Apple servisi var mı? Bu Lydia gibi değil de, Apple'ın kendi mağazası olursa daha iyi olur tabi ki.

    Hocam imkanınız varsa Ankara'da premium resital apple servisi var. Türkiye'nin ilk ve tek premium yetkili servisi. Apple'nin internet sitesinden bakınız. Ankara Maltepe'de söylediğim yetkili premium servis. Hatta adını yanlış hatırlamıyorsam Bireysel Bilişim olmalı.

    Yetkili servisiz diye geçinen, merdiven altı yerlere cihazlarınızı emanet etmeyiniz.

    Apple ın müşteri hizmetlerini aradığımda bana Ankaradaki 7 yetkili servisi e mail ile gönderdi. Yani Apple ın yönlendirdiği bir servis Lydia ve ben bu servisin böyle çıkacağını nereden bilebilirdim.

    Ankaraya gitmeyeceğim en az birkaç ay ki ankarada bile apple store olmadığını söylüyorsunuz. Antepte hiç yoktur.

    Peki ben telefonu aldığım medimarkt'a bıraksam istanbul apple store'a mı gönderecekler? Eğer öyleyse beklemeye değer sanırım.

    bakın anlamadınız veya ben anlatamadım. yetkili servis başka, premium resital başka. benim size söylediğim bireysel bilişim türkiyedeki tek premium resitaldir. yine yetkili servistir ama yetkili servisten çok daha üstündür. apple'nin kendi sitesinde de bu söylediğim yeri görebilirsiniz. cihazı illa ki tamir ettirmeniz gerekiyorsa bu söylediğim yeri arayıp başınızdan geçeni anlatın. sonrasında size mutlaka yardımcı olacaklardır.
    cihazı media markete falanda bırakmayın bence. çünki cihaz bir süre onların elinde bekler ve sonra gönderirler. sizden teslim alınca hemen gönderim olmaz ve bu süreç oldukca uzar.

    bireysel bilişim ile iletişime geçin.

    Birşey anlatmamıştınız zaten :) Apple ı aradığımda Ankaradaydım, keşke bana dediğiniz yeri tavsiye etselerdi. Şimdi Urfadayım, Kadıköy Apple Store'dan randevu almaya çalışıyorum. Abime göndereceğim telefonu, genius bar randevusu alıp.

    Apple storedan randevu almak için organize işler yapmanız gerekiyordu en son benim sıkıntıları yaşadığımda öyle olması gerekiyordu. Gece saat 12 de en az 5 arkadaşınız sisteme girmeli ve randevu düşürmeye çalışmalı. Ya da usa app store da randevu uygulaması varmış, o daha hızlı olmanızı sağlayabilir. Yani randevu almanız çok mümkün değil:) ben alamamıştım. o yüzden 3. Sınıf tiplerle muhatap olmak zorunda kalacaksınız garantinizi yakacaklar, apple yardım etmeye çalışsa bile yine apple içinden biz gibi insanlar bin türlü pisliği yapıp değişime de engel olacaklar. apple ı bize karşı koruduklarını düşünerek iş yapacaklar. Garibanın garibana zulmü yine vizyonda olacak:) geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkypunky

    Apple destek elemanı en son apple store a götürürseniz değiştiririz dediler. Apple storedan da randevu alınmıyor zaten. Çözüme bak, at yalanı seveyim inananı. Apple storedan randevu alınmıyor diyorum, biz alıyoruz dedi. Hee gülüm hee.

    İphone acil servis diye bir yer varmış Ankara'da 100 TL'ye değiştirteceğim tuş kilidini. Adamla konuştum, gözünüzün önün de değiştiririz dediler. Bakacağım hangi parçaları Lydia Servisinde iç etmişler.

    Izdırabını sevdiğim Apple'ı, senle uğraşamacağım artık. Apple'da tam türk işi olmuş. Steve reis öldü bunlarında başı altı ayrı oynuyor. Artık bedduam dan başka birşeyim kalmadı kullanacak. Ey lydia servisi inşallah tüplü televizyon tamir servisi olursun, ey Apple çorapla ıslak terliğe basarsın. Amin.

    Hocam mesajın üzerinden baya bir zaman geçmiş ama yazmadan edemedim.Türkiş türkiş diye tutturmuşsunuz ama inanın randevu alamama durumunun sebebi yine bizim insanımız. Adamlar bunun üzerinden para kazanıyor. 50 liraya randevu satanı gördüm. Şimdi buna Apple ne yapsın? Türkiye'de iki tane mağaza var,tek yapabileceği şey yeni mağazalar açmak, zaten yeni açılacak mağaza da bu Genius Bar randevularını rahatlatmak için. Şu ana kadar Apple destekle ne zaman konuştuysam hiçbir şekilde işimi halledemediğim olmadı. Geçen gün iTunes'dan film satın aldım ve altyazısı gerçekten kötü çevirildiği için rapor ettim. Bana durum yüzünden çok üzgün olduklarını belirtip filmin parasını iade ettiler. Bunu hangi şirkette görebilirsiniz allah aşkına? Bunun gibi bi çok örneği kendi tecrübemden anlatabilirim size.Eminim randevu durumunuzu ve yaşadığınız büyük sıkıntıları Zorlu veya Akasya'ya gidip söyleseydiniz size yardımcı olurlardı. Çok ekstrem durumlar olmadıkça sizi asla başlarından kovmuyorlar. Bizim insanımıza rağmen yine de prensiplerinden ödün vermeyen bir firma Apple.Sadece siz biraz üşenmişsiniz yolculuk yapmaya diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadpoolsgun -- 1 Mart 2016; 8:43:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim telefonumu başarı üzerinden atinadaki elemanlar alıp değiştireceklerini söylediler, apple için de istanbuldaki türk bir karı mühendis diyorlar:) değişimi kabul etmedi. Bunun üzerine atina beni geniusa yönlendirdi. Türk mühendis apple çalışanı aklınca yurt dışı irlandadaki mühendisin değiştirin dediğini, üstüne atina 2. Seviye desteğin Bunu yapalım demesine rağmen hepsine karşı çıkıp benim değişimi engelledi. Yaa dedim bu da sİzin çalışanınız onlara yetkimiz yok dedi.

    Apple türkiye yurt dışı apple ile alakası yok. Türkiye organizasyonu o yüzden türkiş. Çünkü bizim insanımız bize zulmediyor. Milyar dolarlık şirketi aklınca benden korudu, milyar dolarlık şirketin çalışanları benim işimi çözemedi. Londra covent gardendan aldığım sıfır telefonun garantisini yediler. Bu kadar basit. Benim yaşadığım olay bir ingilizin amerikalının başına gelmez haksız mıyım, ama türkseniz severler sizi. Benim istanbula gitmem gidiş dönüş uçak parasıdır artı Ben zaten çalışan bir insanım. Bunların masrafını toplayın benim telefon tamir paramdan fazlasını tutar. O yüzden apple storea randevusuz gidip oradaki türkiş çalışanlarına yalvarmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkypunky


    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga


    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı

    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga


    quote:

    Orijinalden alıntı: kahtalı_mıçı


    quote:

    Orijinalden alıntı: skboga

    Konuyla ilgilenen olmamış ama son durum hakkında bilgi vereyim yine de.
    Bugün Lydia servisi aradım, servis kağıdı göndermemişsiniz dedim. Herhangi bir işlem görmedi, sadece şarj girişi temizlenmiştir. O yüzden telefonun içi açılmadığı için işlem yapılmadı sayılıp servis kağıdı gönderilmedi, diye açıklama yapıyor bana.

    Ekranda boşluktan ötürü çıt çıt ses var zaten ona hiç bakmamışlar. Ben de tekrar servise götürdüğümde bu telefon işlem görmüş garanti dışı demeyecekler değil mi, diye sordum. Hayır telefonunuz garantiden çıkmadı, burası yetkili servis, diye cevap verdi.

    Şimdi bu iş bilmezler bi halt beceremedikleri için tekrar servis arayışına girdim. Urfa'da ikamet ediyorum. Gaziantep'te Apple servisi var mı? Bu Lydia gibi değil de, Apple'ın kendi mağazası olursa daha iyi olur tabi ki.

    Hocam imkanınız varsa Ankara'da premium resital apple servisi var. Türkiye'nin ilk ve tek premium yetkili servisi. Apple'nin internet sitesinden bakınız. Ankara Maltepe'de söylediğim yetkili premium servis. Hatta adını yanlış hatırlamıyorsam Bireysel Bilişim olmalı.

    Yetkili servisiz diye geçinen, merdiven altı yerlere cihazlarınızı emanet etmeyiniz.

    Apple ın müşteri hizmetlerini aradığımda bana Ankaradaki 7 yetkili servisi e mail ile gönderdi. Yani Apple ın yönlendirdiği bir servis Lydia ve ben bu servisin böyle çıkacağını nereden bilebilirdim.

    Ankaraya gitmeyeceğim en az birkaç ay ki ankarada bile apple store olmadığını söylüyorsunuz. Antepte hiç yoktur.

    Peki ben telefonu aldığım medimarkt'a bıraksam istanbul apple store'a mı gönderecekler? Eğer öyleyse beklemeye değer sanırım.

    bakın anlamadınız veya ben anlatamadım. yetkili servis başka, premium resital başka. benim size söylediğim bireysel bilişim türkiyedeki tek premium resitaldir. yine yetkili servistir ama yetkili servisten çok daha üstündür. apple'nin kendi sitesinde de bu söylediğim yeri görebilirsiniz. cihazı illa ki tamir ettirmeniz gerekiyorsa bu söylediğim yeri arayıp başınızdan geçeni anlatın. sonrasında size mutlaka yardımcı olacaklardır.
    cihazı media markete falanda bırakmayın bence. çünki cihaz bir süre onların elinde bekler ve sonra gönderirler. sizden teslim alınca hemen gönderim olmaz ve bu süreç oldukca uzar.

    bireysel bilişim ile iletişime geçin.

    Birşey anlatmamıştınız zaten :) Apple ı aradığımda Ankaradaydım, keşke bana dediğiniz yeri tavsiye etselerdi. Şimdi Urfadayım, Kadıköy Apple Store'dan randevu almaya çalışıyorum. Abime göndereceğim telefonu, genius bar randevusu alıp.

    Apple storedan randevu almak için organize işler yapmanız gerekiyordu en son benim sıkıntıları yaşadığımda öyle olması gerekiyordu. Gece saat 12 de en az 5 arkadaşınız sisteme girmeli ve randevu düşürmeye çalışmalı. Ya da usa app store da randevu uygulaması varmış, o daha hızlı olmanızı sağlayabilir. Yani randevu almanız çok mümkün değil:) ben alamamıştım. o yüzden 3. Sınıf tiplerle muhatap olmak zorunda kalacaksınız garantinizi yakacaklar, apple yardım etmeye çalışsa bile yine apple içinden biz gibi insanlar bin türlü pisliği yapıp değişime de engel olacaklar. apple ı bize karşı koruduklarını düşünerek iş yapacaklar. Garibanın garibana zulmü yine vizyonda olacak:) geçmiş olsun.

    İstediğim gün ve saatte olmasa da randevu alabildim ama abime uymadığı için göndermedim telefonu. Yaza istanbula gidip kendim vermeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • funkypunky F kullanıcısına yanıt
    Ankara daki arkadaş ekran değişimi de yapıyor mu? İ Phone 5s için fiyatlar ne kadardı hatırlayabiliyor musunuz? İşinin ehli mi? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Geçen hafta bir hata edip telefonumu cepa avm altındaki lydia sevise bıraktım bırakmaz olaydım... Aslında orada daha cihazı verirken benden önde cihaz veren bir bayana olan muamelelerine ayar oldum ama işte insanın bazen boşluğuna geliyor olayı geç anlıyorsun. 1. olarak çok fazla ukala ve yılışık bir personelleri var. Kız cağız tartıştı eleman saçma sapan cevap verip kızı azarladı. Bende telefonu verdim ve 20 gün olan sevis sürelerine 1 gün kadı aradım eleman telefonda bir küfür etmediği kaldı. Konu bir şekilde bu kapsamda gecici telefon vermeye geldi ve ben dedimki sizi bekleyemem madem daha süre belirsiz bu durumda garanti kapsamında bana telefon vermelisiniz. Eleman tabiki gayet rahat bir şekilde telefon yok elimizde veremeyiz ayrıca çok istiyorsan git mahkemeye ver ancak mahkeme kararı ile telefon verebiliriz diyor. Bunu söyleyen ise bir Apple servisi.

    Yukarıdaki yorumları okudum genelde millet yok türk milleti şçyle böyle demiş ama ben buna kesinlikle katılmıyorum. Şimdiye kadar yapılan bir yanlış var diye bu şekilde gideceği anlamına gelmez arkadaşlar Apple zaten kurumsal bir marka ise ülke gözetmeksizin aynı kalitede hizmet sağlamalı ve buna uymayan kim olursa olsun müşteri yada servis gerekli yaptırımı yapmalı. (Örnek olarak ülkemizde bakınız eskide pazar vb yerlerde tuvalet kullanım alışkanlığı berbat iken günümüz avmlerinde daha steril bir ortam var demekki neymiş suçu halka atmak yerine hizmeti doğru sağlamak önemliymiş....)


    Özetle siz siz olun bu adamlardan uzak durun. Genpa var, b,reysel bilgisayar var vb diğerleri varonlara gidin.




  • Bireysel Bilişim'in yanından bile geçmeyin! Kimseye de tavsiye etmeyiniz. Serviste işlemi tamamlanan ürünün durumunu öğrenmek için bu "rezil" servisi aramasaydım ürün orada kalmaya devam edecekti. "Ürünün kasası değişecek" denildi daha sonra yetkili servis herhangi bir sorun görmedi. Beceriksizlerden uzak durun, yoksa pişman olursunuz!
  • Aynı durum benimde başıma geldi ama başka bir Apple Servisi, al birini vur ötekine. Kipa'dan iphone 5s telefon aldım, sinyal problemleri yaşamaya başladım. Apple destek elemanları ile görüştük format falan attık, sıfırladık yeni versiyon falan derken benim sorun çözülmedi. Bende aldığım yere KİPA'ya gittim durumu izah ettim. Telefonu servise göndereceklerini, herhangi bir problem olursa zaten tüketici hakem heyetinin halledeceğini söyleyince iyice tepem attı. Telefonu alalı 6 gün olduğunu ve tüketici hakem heyeti ile uğraşamayacağımı, sorunumun acilen çözülmesi gerektiğini söyledim. Demek ki Türkiye'de sistem bu şekilde işliyormuş, şimdi bunları okuyunca anladım. Telefonu alalı 6 gün olmuş, zaten doğru dürüst kullanamamışım, neyse servise gitti telefon, 10 gün sonra yetkisiz müdahale var diye geldi. Tepemden kaynar sular döküldü, sinirden deliye döndüm. Appple'ı aradım, dedim ben geri zekalı mıyım 6 günlük sıfır telefonu açayım ya da açtırayım, bir sürü para vermişiz zaten. Beni Apple'da bir üst departmana yönlendirdiler. Telefonun iç resimlerini çekmişler şimdi mühendislerine gönderecekler. Bekliyorum bakalım ne çıkacak.




  • Ankara lydia servisine gitmeyin,göndermeyin. Düşman başına denilecek rezil,leş bi yer tamamen. Saçma sapan bi sıra sisteminde 30-40 kişiye bazen 2 bazen 1 kişi ilgileniyor. İlgilenenlerin bi halttan(özür dileyerek söylüyorum) anladıkları yok. 4 aylık cihazımda durduk yere sürekli reset atma sorunum vardı. Cihaz reset ata ata ekranda siyah beyaz çizgiler çıkıyordu. Verdim cihazı lydia ya. İşlem ile ilgili bilgi sms i gelcek bilgilendirileceksiniz denildi. Ne bi apple takip numarası ne başka bişey verildi. Verilen tek numara lydia sisteminde cihaz ne durumda diye sorgulama amaçlı bi numara(bu numara cihazı teslim aldıktan haftalar sonra bile "işlemde" yazan bi sistem). Sorunlarımı yazdı güç bela beni anlayarak görevli. 2 hafta boyunca apple deneyimli departman aracılığı ile iletişim kurabildim. Cihaza işlem yapılamadığı için istanbula gitti cihaz bi hafta lydia da yattıktan sonra. Cihazın %70-80 değişim olacağı söylendi. İstanbula gittiğinin 2. Günü ekran değişimi ile sorun çözüldü denildi. Neyse sorun çözülsün de değişime gerek yok dedim. Yine departman sayesinde telefonun Lydia da hazır olduğunu alabileceğimi öğrendim. Tabiki sms vs gelmedi lydia dan. Gidip teslim alacağım zaman da sms geldi mi size dedi ben de yok zahmet buyurmadınız departman haber verdi geldim dedim. Cihazı 15 gün sürenin ardından teslim aldım ve aldıktan 5 gün sonra cihaz yine açılamaz hale geldi. Ekranda yine siyah beyaz çizgiler oluşuyordu devamlı reset atıyordu. Ekranda renkli çizgiler de olmaya başladı. Cihazı açamadığım için reset dahi atamadan iphone umu bul u bilgisayardan kapatıp teslim ettim. 5 günde bozulduğunu, 2 gün sonra şehir dışına gideceğimi işlemlerde biraz hızlandırma istediğimi söyledim. Bana yine bikaç güne geri dönüş yapacağız denildi. 4 gün oldu 5 gün oldu hala haber çıkmadı. Yine canlı desteğe bağlandım. Tam bir hafta geçtikten sonra yine kıdemli departman ile iletişime geçtim. Cihazın yeni teste alındığını iletti departmanım. Daha sonrasında yine cihaz istanbula gönderildi. Test bandında yine ekran değişimi ön görüldü ve daha önce aynı hata ile değişen ekran 2. Kez aynı hata yüzünden yine ekran değişimine gidildi. 5 yaşında çocuğun bile bi sorunu olduğunda a çözümünü uygulayıp sonuç almayınca farklı çözüm arar. Neyse bu sefer belki çözülmüştür diyerek yine departmanımın cihazı teslim alabilirsiniz diye söylemesi üzerine gittim teslim almaya. Gittim yine aynı küstah soru:"size mesaj geldi mi? " yok gelmedi geçen sefer de zahmet buyurmadınız dedim. İçeri gitti ekranı değiştirilmiş cihazı getirdi verdi. Bunu daha önce de yaptınız 5 gün sonra bozuldu yine dedim. Tekrarlarsa nolacak dedim yine onarırız dedi icloud yedeklerinizde sorun vardır belki onu yüklemeyin dedi. Ne alaka ya android mi bu dedim. Saçmalamaya devam etti sonra. Ben de veryansın edip çıktım lydia dan inşallah düzelmiştir diyip. Çünkü 1300 lira verip 1 aydan fazla süredir internete giremeyen bi cihaz kullanmak baya bi gülünç duruma sebep oluyor. Eve geldim wifi ile kurulumu yaptım yine. Daha Yedeklerin çeyreği yüklenmeden telefon yine reset atmaya başladı. İşte o an ne var ne yok gitti artık... telefon daha bu şekilde. Cihazı bu kez genpaya götüreceğim. Ama size tavsiyem düşmanınızda iphone varsa ve sorun yaşıyorsa yollayın lydia'ya daha beter kötülük yapamazsınız. Yazıklar olsun böyle bestseller'a. Mahallenizde bulunan en yakın kasap ile lydia arasında hiçbir fark yoktur telefona müdahale anlamında bundan şüpheniz olmasın. Prim vermeye gerek yok bu adamlara. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçtiğimiz cumartesi bu sefer lydia yerine ankara genpaya bıraktığım cihazı bugün (pazartesi) değişim kararı verdi. Apple bestseller(!) olan lydia cihazını 2 sefer istanbula göndermesine rağmen değişim kararı çıkmadı 2 kez ekran değişti 1 aydan fazla süredir telefonsuz kaldım bunlar yüzünden. İnsanlık namına bir iletişimden Bile yoksunlar. Hiç beklemediğim şekilde Genpa aynı günde(cumartesi ve pazar müdahale olmadığı için) cihaz değişimine karar verdi. Ankarada Apple için genpayı öneririm. Lydia et tavuk kasap işletmeciliğine kendine macera arayanlar gidebilir....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok kötü olmuş, geçmiş olsun. Sizin kadar ben de üzüldüm yazdıklarınızı okurken. Keşke böyle durumlarda İstanbul'a gidilecek durum,olanak olsa ama şartlar el vermiyor öyle ha diyince şehir dışına çıkmaya.

    Konuyu takipteyim umarım en yakın zamanda olumlu sonuçlar alırsınız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahh ah, keşke telefonumu bu teknik servis(!)e vermeden önce buraları bir okusaydım.

    Konunun üzerinden yaklaşık 3 yıl geçmiş ancak o gün yazılanlar sanki bugün yazılmış gibi, çünkü değişen hiçbir şey yok.

    Telefonumda batarya sıkıntısı yaşamam üzerine internette yaptığım araştırmalarda bataryada üretim hatası olduğu, apple'ın bu kapsamda batarya değişim programı başlattığını öğrendim. Telefonum da bu kapsama girdiği için bana sadece teknik servise götürmek düşüyordu.

    Cepa'da zaman zaman gezerken bu lydia mağazası gözüme takılıyordu, güzel kaliteli bir yere benziyordu. Servislik bir durum olunca da aklıma ilk burası geldi ve iş yerime yakın olduğu için burayı tercih ettim.

    Telefonumu teknik servise götürdüm. Servis dediğim avm'nin -3'üncü katında, müşterilerle ilgilenilmesi için iki kişilik olan ancak başında bir kişinin bulunduğu banko(bekleyen onlarca müşteri olmasına rağmen), içine kimin girip çıktığı belli olmayan(-bilmem ne abi içerde mi, -içerde içerde gel) ve ürünlerin tamir edildiği bir oda. Açıkçası biraz kıllandım, yahu dedim apple gibi bir markanın teknik servisi böyle olmamalı ama sonuçta iyidir heralde dedim. Anlattım derdimi verdim telefonumu tamam dediler gönderdiler.

    10 gün sonra mesaj geldi telefon hazır diye. Gittim telefonu almaya yine aynı ortam. Cihazların bulunduğu odaya giren çıkanın haddi hesabı yok ve hadi gel la bi sigara içek diye bankodaki görevliyi dışarıya götüren turuncu apple tişörtlü elemanlar. Sıram geldi, telefonu getirdiler. Ben telefonun bi koruma içinde ne biliyim en azından poşet gibi birşeyde olmasını beklemiştim ama elime öylece verdi telefonu hadi yürü git bakışıyla. Dedim eeee, bişey söylemeyecek misiniz bişeyler değiştirdiniz mi ne yaptınız telefonuma. Bataryası değişmiş dedi yolladı beni. Aracıma giderken bi açayım dedim telefonu, bastım düğmeye açılmadı, dedim heralde şarjı yok, eve gidince şarja takıp açarım. Eve geldim şarja taktım tık yok. Neyse dedim biraz dursun sonra açılır heralde. 8 saat şarj oldu yine tık yok. Sim kartımı takıp deneyeyim dedim ve sim kart kapağını açınca şok oldum çünkü telefonun içinden bana ait olmayan bir sim kart çıktı. (Telefon hala açılmıyor)

    Lydia'yı aramayıp öncelikle apple müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeyi tercih ettim. Durumu anlattım, telefonun içinden çıkan sim kartın test amacıyla kullanılan kart olabileceğini belirtti, tekrar servise götürmemi talep etti ancak ben bir daha o servise gitmeyi istemediğimi belirttim. Telefonun geçmişini o servis bildiği için oraya götürmemin daha uygun olacağını söyledi, ben de eli mahkum oraya götürdüm telefonu.

    Sinirli bir şekilde telefonu teslim ettim durumu anlattım. Karşımdaki kişinin beni dinlerken içinden "yav he he" dediğine eminim. Telefonun inceleneceğini söyledi, yine 10 gün bekleyip çalışmayan bir telefonla karşılaşmam umarım dedim, cevap yok, yine "yav he he" demiştir heralde.

    Yazılanları okuyunca, yeterki telefonu düzeltsinler de isterlerse 50 günde versinler diye dua ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hege1903 -- 28 Ağustos 2017; 17:51:34 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.