Şimdi Ara

Ankara Lydia servisine kesinlikle telefon tamiri için iphonenunuzu emanet etmeyin!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
15.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Londra Covent Garden Apple store dan kendimin aldığı İphone 5'te tuş kilidi sıkıntısı çıktı ve değiştirme programına girdiğini öğrendikten sonra Cepa Lydia Apple servisine verdim telefonu. Hiç bir şekilde telefonumu tamirciye vermediğim gibi kendimde kurcalamadım. Sonra eleman "Telefona müdahele edilmiş" diye iade etti bana. Covent Garden'dan aldığım telefonun fişi bile duruyor bende ve kesinlikle hiç bir müdahele olmadı.

    -Lydia servisinde yanlış müdaheleden ötürü bunlar kesin telefonuma zarar verdiler ve bu yöntem ile başlarından beni savdılar.
    -Ya da içinden parça aldılar değişimini engellediler. Çünkü mac book air tamiriyle ilgili bunları apple a şikayet etmiştim.

    Çünkü bu durumun başka açıklaması yok,
    -ben kesinlikle telefonumu lydia servisi haricinde kimseye elletmedim.
    -Ya da apple kutusunu kendi ellerimle actığım iphone u ikinci el bana kakaladı ki neden bunu yapsın, apple storedan aldım sonuçta.
    -Ya da bu lydia servisinde beceriksiz bir eleman telefonu açtı dağıttı gitti. Başından savmak için de bu şekilde yalan söylüyor.

    Bu durumda ne yapabilirim, sonuçta telefonun için açtılar. Yetkisiz müdahele diye de rapor tuttular. Yetkisiz müdahele dedikleri şey de çok komik, içi açılmış ,ekranın iki vidası yokmuş. Bak sen vidayı da almış, ben buna müdahele ettirsem adam iki vidasını takmadan mı bana verecek?

    Arkadaşlar ne yapabilirim? Ankara'ya apple store gelmediği için burnumuz pislikten çıkmıyor. Tavsiyeleriniz nelerdir.







  • Apple'a şikayet ettim, cevap bekliyorum. Ekran tutma vidaları pahalı bir şey mi? Çok mu nadir bulunuyor? Benim iphone 5 in vidalarını neden aldılar? Vida bu sonuçta. Zaten değişim programında olan telefonu neden kurcalar? İçinin açılıp açılmadığını içini açtıktan sonra mı anlar bir insan? Sıfır alınmış telefonu garantiliyken neden bir insan yetkisiz birisine açtırsın, bunu akıl mantık almaz ama lydia servisi bunu iddia ediyor. Benim gibi açılmamış kaç telefonu önceden içi yetkisiz kişilerce açılmış diyerekten geri çevirdiler? Sanki bu serviste yapılan organize bir iş gibi.
  • Normalde servise verirken kontrol edilir ve önceden müdahale olup olmadığı size verilecek ilgili kağıda yazılır. Müdahale olduysa ücretli işlem görüleceği belirtilir. Başta siz bu tarz bir belge alsaydınız başınız ağrımazdı. Şimdi nasıl ispatlanacak? İş bu saatten sonra sesinizi çıkartmanıza kalmış gibi görünüyor maalesef. Gelişmeleri buradan haber ederseniz güzel olur. Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 27 Kasım 2014; 13:17:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben telefonu kendi ellerimle apple store dan aldım. Eğer ki ikinci el almış olsam derim, satan adam şerefsizlik yapmış sıfır değilmiş telefon derim. Zaten fişinin görüntüsünü de apple a gönderdim. Lydia servisine diyorum sizin aklınız alıyor mu sıfır telefonu garantisi devam ederken yetkisiz birisine müdahele ettirmeyi diyorum, bilemeyiz diyor. Apple store da yapılmıştır diyor, şaka gibiler:)

    Bir doküman aldım cihazın tesliminde ama sadece şunu diyor:
    Teslim Alınan Cihazların Durumu: Donanım testi yapılmadan teslim alındı. Kullanıma bağlı darbe izleri var.
    Garanti Durumu: Garantili

    Sanırım bunlar içini kurcalarken bir şekilde ekran vidalarını kaybettiler ya da tanıdıklarının telefonuna taktılar. İçini açıp bu parçaları aldıktan sonra Apple a gönderemeyecekleri için de beni telefonun içini açmakla itham ettiler. Bu sayede başlarından savmaya çalışıyor. Şimdiye kadar bir iphone 4, bir iphone 5, bir ipad, bir macbook air almış ve kullanan biri olarak ben cihazlarımda çıkan bir problemin nasıl tamir ettirilmesi gerektiğini bilemeyecek bir insan mıyım?

    İnanır mısınız şimdi de telefon şarj tutmamaya başladı. Her halde pilini de indira gandi yapmışlar. Nerden verdim bunlara telefonumu vermez olaydım! İspat konusunda Apple artık karar verecek bu durumda, yıllardır apple ürünlerini keyifle kullanan sadık müşterisine mi inanacak, ya da kötü niyetli olabilecek taşeron servis çalışanına mı?




  • Böyle ne idüğü, adı sanı belli olmayan yerlere telefonunuzu vermezseniz canınız yanmaz.
  • Haklısınız, ben yandım diğer iphonecular yanmasın. Fakat yetkili servis. Ankara'ya bir apple store açılmadı. Biz de bu insanların şark kurnazlığına muhatap oluyoruz. Keşke telefon suya düşseydi de atıp kurtulsaydım. Serviste bunu yaparlarsa insan kime nasıl güvenecek? Vallahi mağdur ettiler.

    Bir de adam şansınızı Genpa ile deneyin dedi. Ben de şanslık bir durum yok, Lydia servisinde yapmışsınız ne yaptıysanız dedim. Asıl merak ettiğim benim gibi kaç kişiyi tokatladılar bu şekilde?
  • okurken sanki kendi başıma gelmiş gibi gerildim..bir de yetkili Apple servisi olacak.. ''primium riselır'' adı altında adam kekliyorlar..Aslında 1 gününü buna ayırıp..YHT ile istanbul'a gelip buradaki Apple Store'lardan birinde işini halledebilirdin.Önceden randevu alıp tabi.Yani ben olsam öyle yapardım..Çünkü ben bu ''yetkili servis'' adı altında faaliyet gösteren hiçbir firmaya güvenmiyorum..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    iPhone Servis Ankara
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam vallahi anlattıklarımda sizin gibi geriliyor. Kime nasıl güvenceğiz diyorlar. Keşke istanbul'a götürseydim ya da dediğim gibi telefon suya düşeydi de ben de bu kadar gerilmeseydim. Ortada bariz bir haksızlık var. Bir de bu yetkili servis kisvesi altında çalışan yerlerde yetkisiz insanlar ve yeterli eğitim almamış insanlar çalışıyor diye düşünüyorum. Kesin benim telefonun içini bebenin birisi açtı, yanlış birşeyler yaptı bunun üzerine de bu şekilde içi açılmış önceden diyerekten başından savmaya çalıştı. O kadar lakayt çalışıyorki bu Lydia Servisi, adımı yanlış yazdı forma, değiştirsene dedim. Yok önemli değil diyor. Ben bu kadar lakayt çalışan bir yer görmedim. Keşke ismimi düzeltmediği zaman ver la telefonu deyip alsaydım.

    Garantisini de bozdular. Şarj da tutmamaya başladı telefon, iki tane de vida eksik diyor, bakalım içinden başka neler eksik çıkacak? Bana zararı bunların bir iphone 5 oldu. Bu şekilde tokatlanmak insanı sinir ediyor.




  • funkypunky F kullanıcısına yanıt
    İşte o kağıtta mantıken yer alması gerekiyor. Yoksa ispatlanamaz. Alırken açılıp açılmadığına dair vidalar kontrol edilmeli, gerekli incelemeler yapılmalı. Eğer olmuyorsa en azından belki çok işe yaramayabilir ama teslim alan kişi teknik ekipten ise önceden açılıp açılmadığı konusunda kendisi şahit gösterilmeli (kabul etmezler ama diretmekte fayda var). Yoksa öbür türlü iş zorlaşıyor maalesef. En iyisi bir şekilde randevu alıp 1 gününüzü İstanbul'da geçirmektir. Başka yerlere şahsen güvenmiyorum. İşi halledecek kişilerle direkt muhatap olabilmek önemli. Geçmiş olsun şimdiden. Umarım lehinize sonuçlanır.
  • Deneyim hayatta yediğimiz kazıkların toplamıdır olduğundan bu güzel bir deneyim oldu. Yanlış yazdığı ismi bile değiştirmekten aciz olan Lydia Servisi'nden çok şey istemiş olurdum dediklerinizi yapabilseydim. Aslında şimdi bunlara ne veriyorsanız başında dikilmeniz gerekir. bundan sonra dediğiniz gibi tek yol İstanbul'a gitmek ve apple store da işi halletmek. Teşekkür ederim güzel temenniniz için.
  • evet biraz sıkıntılı bir süreç olacak ama umarım lehine sonuçlanır..gelişmeleri aktar mutlaka..başkente sevgiler selamlar :)
  • Hocam daha demin Apple'dan e-posta geldi. saat 18:00 den sonra beni arayacaklar. İnsallah güzel bir sonuç olur, sizinle de paylaşırım.
  • "Çünkü mac book air tamiriyle ilgili bunları apple a şikayet etmiştim."

    peki bile bile lades neden dediniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan..

    "Çünkü mac book air tamiriyle ilgili bunları apple a şikayet etmiştim."

    peki bile bile lades neden dediniz?


    Tamam benim suçum o zaman. Ne diyebilirim ki? Zaten ben bunun pişmanlığını yaşıyorum. Ama göz göre göre yetkili serviste vatandaş tokatlanmaz yanlış mıyım?
  • Ankara Lydia servisi bencede rezalet bir servis. Macbook pro cihazım ssd mi görmüyordu. Cihazım mid 2012 macbook 13" idi. Cihazın orjinalinde hdd var. Daha sonradan ben ssd disk ile upgrade yapmıştım. Cihaz belli bir süre sonra ssd yi görmemeye başladı. daha sonra 2 farklı ssd ile denedim ama yinede cihaz ssdleri görmedi. mekanik hard disk ile denediğimde cihaz çalıştı. internetten araştırınca bu durumun sata kablosu kaynaklı olduğunu öğrendim ve cihazımı garantili olduğu için ankara lydia servise teslim ettim. lydia cihazın orjinalde hdd ile geldiğini ve hdd ile çalışmasında problem olmadığı için sata kablosunu değiştiremeyeceğini söyledi. bende elimde ssd ile çalışmayan hdd ile çalışan cihazımla kalakaldım. cihazın garantisini 3 yıla çıkarttığım ve daha 2 yıl garantisi olduğu için sata kablosunu kendim değiştirsem cihaz garanti dışı kalacak diye de cihaza müdale edemiyordum. yoksa o rezalet lydia ile muhattab dahi olmazdım. apple müşteri hizmetlerini aradım ve beni ankaradaki başka servislere yönlendirdiler. kızılaydaki "servis bilgisayar"a durumu anlattım. cihazın ssdleri görmediğini söyledim. cihazı teslim aldılar ve biz bir kontrol edelim dediler. 3 gün sonra beni aradılar ve sata kablosunda arıza olduğu ve garanti kapsamında değiştiğini söylediler. Bir yetkili servis tamiri yaparken nasıl oluyorda diğer yetkili servis yapamıyor artık yorumu size bırakıyorum. Bana sorarsanız bu "lydia"nın berbat bir servis oluşundan dolayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cingiglione

    Ankara Lydia servisi bencede rezalet bir servis. Macbook pro cihazım ssd mi görmüyordu. Cihazım mid 2012 macbook 13" idi. Cihazın orjinalinde hdd var. Daha sonradan ben ssd disk ile upgrade yapmıştım. Cihaz belli bir süre sonra ssd yi görmemeye başladı. daha sonra 2 farklı ssd ile denedim ama yinede cihaz ssdleri görmedi. mekanik hard disk ile denediğimde cihaz çalıştı. internetten araştırınca bu durumun sata kablosu kaynaklı olduğunu öğrendim ve cihazımı garantili olduğu için ankara lydia servise teslim ettim. lydia cihazın orjinalde hdd ile geldiğini ve hdd ile çalışmasında problem olmadığı için sata kablosunu değiştiremeyeceğini söyledi. bende elimde ssd ile çalışmayan hdd ile çalışan cihazımla kalakaldım. cihazın garantisini 3 yıla çıkarttığım ve daha 2 yıl garantisi olduğu için sata kablosunu kendim değiştirsem cihaz garanti dışı kalacak diye de cihaza müdale edemiyordum. yoksa o rezalet lydia ile muhattab dahi olmazdım. apple müşteri hizmetlerini aradım ve beni ankaradaki başka servislere yönlendirdiler. kızılaydaki "servis bilgisayar"a durumu anlattım. cihazın ssdleri görmediğini söyledim. cihazı teslim aldılar ve biz bir kontrol edelim dediler. 3 gün sonra beni aradılar ve sata kablosunda arıza olduğu ve garanti kapsamında değiştiğini söylediler. Bir yetkili servis tamiri yaparken nasıl oluyorda diğer yetkili servis yapamıyor artık yorumu size bırakıyorum. Bana sorarsanız bu "lydia"nın berbat bir servis oluşundan dolayı.

    Bunlar bu kadar beceriksiz bir servis. Parçaları tamdır insallah macbook'unuzun En azından Lydia servisi macbook'unuz önceden içi açılmış, zaten hdd'si de eksik diye rapor tutmamış. Bunlar için bu da başarı sayılır :) Çok geçmiş olsun, büyük badire atlatmışsınız. Verilmiş sadakanız varmış.




  • funkypunky F kullanıcısına yanıt
    Apple ile telefon görüşmesi yaptın mı ? Sonuç nedir ?
  • Evet Aradı, teknik servise telefonu bir daha verecegim, orada fotolarını çekeceklermiş, o iki vidanın eksik olup olamayacağını mühendislere soracaklarmış. Lydia'ya yerine başka bir servise vermek istediğimi söyledim, sonuçta benim için şüpheli ve çok kötü bir servis. Pazar bir daha arayıp olağan şüpheli olan Lydia haricinde hangi servise vereceğimi söyleyecek.
  • Vay arkadaş benim başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Cepa Lydia servisinin iş güzarlığı üzerine biliyorsunuz İphoneum yetkisiz müdahele tarzı mesnetsiz bir iddia ile garanti kapsamından çıkarılmıştı. Kendi ellerimle londradan aldığım telefonumun önceden içinin açıldığını iddia etti Lydia servisi, üstüne üstlük parçası da eksik. Acaba nerede eksildi o parça, sizler de tahmin edebilirsiniz.

    Ben de Apple supportta durumu anlattım onlarda case'imi bir üst seviyeye yönlendirdiler. Benimle ilgilenen danışmanın isteği üzerine servise götürmem istendi. Lydia servisine vermemi söylediler, ben de tabiki red ettim. İçinden daha fazla parçanın eksilmesini istemiyorum sonuçta. Başarı'ya verdim telefonu. Tabiki onlarda yetkisiz müdahele dedi. Zaten lydia telefonun içini açmış kim bilir ne yaptı? Fotolarını çektiler telefonun, Apple a gönderdiler. Apple'da onu mühendislik birimine gönderip eksik parçanın üretim aşamasında mı eksik takıldığını anlamaya çalışacaklardı. Ben parçanın nerede nasıl ve ne zaman eksildiğini anlatıyordum zaten:)

    Bu arada benim danışman izne çıktı, casei devretmedi. Ben bi çare kime devredildi öğrendim. O eleman da izne çıkmış. Zaten bu izinler yüzünden benim iş iyice geçikti. Velhasılı kelam bir başka danışmana anlattım durumu, o da şaşırdı. Apple'ıda kendimize benzettik anlayacağınız. Neyse bu meseleyi halledeceğiz dedi. Bugün telefon açtı bana, Apple mühendislik departmanı şu manaya gelecek şekilde "Bu telefonun zaten garantisi varmış, tamir edilsin veya değiştirilsin"demiş. Yani kısaca Apple benim müşterim dangalak mı da garantisi olan telefonu yetkisiz müdahele yaptırıp garanti dışına çıkartsın, hadi uğraştırmayın elemanın telefonu yapılsın dedi.

    Kafamda deli sorular, Ey Lydia Servisi garantili telefonun içini neden kurcalıyorsun, zaten değişim programında. Senin aklın alıyor mu eksik parçalı telefon üretsin Apple. Bu problemin başı Lydia Servisi ve çalışanıdır. Ben adama diyorum kendim aldım londra'dan fişi de var, çok da fifi diyor. Kesinlikle Lydia servisine toplu iğnenizi bile güvenmeyin. Benim başıma geldi sizin başınıza gelmesin. Bir daha yazıyorum Lydia servisinde kendimin apple storedan aldığı garantili telefon tamir için verildi ve içinde parçalar eksik ve yetkisiz müdahele var denildi. Şimdi hatırladım, içinde parmak izleri vardı telefonun bile dedi Lydia servisi elemanı. Bu nasıl servistir arkadaş ama müşterisine güvenen Apple'ı tebrik ederim. Bu arada emdiğim sütü burnumdan getiren ey Lydia servisi sen nasıl bir şirketsin ki aldığın telefonların parçaları eksiliyor, yok içinde parmak izleri var deniliyor, yetkisiz müdahele var diye içi hiç açılmamış garantide olan telefon iade ediliyor!




  • Lydia her anlamda kötü bir işletme. Eskişehir'deki pupadan orjinal deri kılıf aldım Yarim saat sonra evde kılıfta yarık oldugunu farkettim ve geri götürdüm. Normal calışma kurallarına göre sadece Dükkan içinde açılan üründe değişim olabileceğini ama bunun üretim hatası oldugunu söyleyip servise gönderip değişim istediler. Stoklarda olmadığı için her hafta kontrol edip yenisi var mi yok mu diye sorup bana haber verdiler, en sonunda gelmeyince iade aldılar. Lydiadan almaya gittim, Kasadaki arkadasa burda açayım sıkıntı varsa benden değil dedim. Güvenlik şeridini çıkardıktan sonra isterse ikiye ayrılmış olsun bisey yapmayız kurallar böyle dediler. Böyle de umursamaz bir firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.