Şimdi Ara

Ankara'nın göbeğinde Açık (Yuvasında Yan yatmış) Rögar Kapağı!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Sabah Beşevler metrosunun çıkışında Turizm Otelcilik Meslek lisesinin önündeki Dörtyol ağzında, yoğun trafikte önümdeki minibüsten dolayı göremedigim açık rögar kapağının üstünden (15cm çıkıntı yapmış yolun ortasında) Vw Bora marka aracımla geçtim ve karter delindi. Bütün motor yağı boşaldı. Arabamı sağa cektim, çekiciyle Şaşmaz oto sanayide 230 TL masraf yaparak aracımın karterini değiştirttim ve 75TL'ye karter koruma aldım.
    Sabah yoğun trafikte trafiğe mi dikkat edeceğiz yoksa açık rögar kapağı var mı diye mi?
    Zararımı kime karşılatacağım? Fen işleri mi sorumlu? Karayolları mı? Nasıl bir yol izlememiz gerekir?
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firat1337 -- 19 Ocak 2012; 14:56:02 >







  • Çözümünüzü bilemiyorum ama ohaa yani o yola kaç kez yama yapmışlar. Bizim köyün yolları bile daha düzgün....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Çözümünüzü bilemiyorum ama ohaa yani o yola kaç kez yama yapmışlar. Bizim köyün yolları bile daha düzgün....
    ankara'nın yolları hep böyle yamalı bohça gibi. delik deşik, hergün ana caddelerde bi sürü çukura düşüyoruz.
    geçmiş olsun.
    ama bence o rögar kapağınıda sivri akıllının biri yan çevirmiştir, kar suyu aksın falan diye, allah bilir 3-4 gündür öyle duruyodur o kapak.
  • Ankara'nın heryeri hemen,hemen bu şekilde. Bentderesi kavşakta bir çukur vardı nereden baksan 20 santim ve yolun tam ortasında. Trafikte yoğun olunca çukurdan kaçmak için kırk takla atıyorduk resmen. Sağolsun belediyemizin 2 ay sonra kapatmak aklına geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atlas06

    Ankara'nın heryeri hemen,hemen bu şekilde. Bentderesi kavşakta bir çukur vardı nereden baksan 20 santim ve yolun tam ortasında. Trafikte yoğun olunca çukurdan kaçmak için kırk takla atıyorduk resmen. Sağolsun belediyemizin 2 ay sonra kapatmak aklına geldi.
    Trafik polisi çağarıp tutanak tutturduysanız ve kazanın resimlerinide çektiyseniz bişeyler elde edebilirsiniz bence. Ama kime başvurulur bilmiyorum fen işleri ilgileniyor kazı işleriyle belediye'ye başvurmanız gerekir sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExTReMee

    Trafik polisi çağarıp tutanak tutturduysanız ve kazanın resimlerinide çektiyseniz bişeyler elde edebilirsiniz bence. Ama kime başvurulur bilmiyorum fen işleri ilgileniyor kazı işleriyle belediye'ye başvurmanız gerekir sanırım.

    Alıntıları Göster
    Trafik polisi çağırıp rapor tutturacaktınız, sonrada o raporla mahkemeye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExTReMee

    Trafik polisi çağarıp tutanak tutturduysanız ve kazanın resimlerinide çektiyseniz bişeyler elde edebilirsiniz bence. Ama kime başvurulur bilmiyorum fen işleri ilgileniyor kazı işleriyle belediye'ye başvurmanız gerekir sanırım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Trafik polisi çağırıp rapor tutturacaktınız, sonrada o raporla mahkemeye...



    Kesinlikle yapılması gereken bu. Umarım polis çağırmışsınızdır. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Trafik polisi çağırıp rapor tutturacaktınız, sonrada o raporla mahkemeye...

    Alıntıları Göster
    belediye'nin işi işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineered Rock

    ankara'nın yolları hep böyle yamalı bohça gibi. delik deşik, hergün ana caddelerde bi sürü çukura düşüyoruz.
    geçmiş olsun.
    ama bence o rögar kapağınıda sivri akıllının biri yan çevirmiştir, kar suyu aksın falan diye, allah bilir 3-4 gündür öyle duruyodur o kapak.

    Ankara'nın yüksek hızlı birçok yolunda en az 3-4 cm derinlikten 8-10 santim derinliğe kadar birçok rögar bulunuyor. O asfaltı dökenin, o kapak yerini yapanın ve o yolu denetleyen mühendisin 7 sülalesini 7000 kere küfrediliyordur sanırım her gün...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineered Rock

    ankara'nın yolları hep böyle yamalı bohça gibi. delik deşik, hergün ana caddelerde bi sürü çukura düşüyoruz.
    geçmiş olsun.
    ama bence o rögar kapağınıda sivri akıllının biri yan çevirmiştir, kar suyu aksın falan diye, allah bilir 3-4 gündür öyle duruyodur o kapak.

    Ankara'nın yüksek hızlı birçok yolunda en az 3-4 cm derinlikten 8-10 santim derinliğe kadar birçok rögar bulunuyor. O asfaltı dökenin, o kapak yerini yapanın ve o yolu denetleyen mühendisin 7 sülalesini 7000 kere küfrediliyordur sanırım her gün...

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun malesef sırf ankara değil çoğu ilimizde durum aynı çukurlardan kaçmaya çalışmaktan artık bıktık hakkınızı sonuna kadar arayın unutmayınkı açık unutulan çukurlara birçok insan ve hayvanda düşüp ölmüştü veya arabaları takla atmış ağır yaralanmıştı yinede şansllıymıssınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    geçmiş olsun malesef sırf ankara değil çoğu ilimizde durum aynı çukurlardan kaçmaya çalışmaktan artık bıktık hakkınızı sonuna kadar arayın unutmayınkı açık unutulan çukurlara birçok insan ve hayvanda düşüp ölmüştü veya arabaları takla atmış ağır yaralanmıştı yinede şansllıymıssınız

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun... 2007 Yılında Etimesgut - Sincan arasında asfalt çalışması için kaldırılan rögar kapaklarının etrafında hiç bir uyarı bulunmuyordu. Ülkemizin genelinde bu sıkıntı görülürken ne yazık ki Başkent Ankara'da bu sorun daha da yoğun. Ankara Trafik Düzenlemesi'nin genelinde büyük ihmaller bulunuyor. Özellikle yeni yapılan anayol - tali yol bağlantılarında, bağlantı şeridinin bulunmayışı nedeniyle tali yoldan direk anayolun sağ şeridine çıkmak zorunda kalmak büyük tehlike yaratıyor. Buna örnek Çetin Emeç Bulvarı - Mevlana Bulvarı (Aşti Yönü) bağlantısı gösterilebilir.
    Yeni yapılan yolların şeritlendirme ve levhalandırma çalışmaları tamamlanmadan trafiğe açılması trafik akışını olumsuz etkiliyor ve trafikte kargaşaya yol açıyor. Buna örnek olarak Sincan - Elvankent ve civarı bağlantıları gösterilebilir, bu mevkide yeni ve oldukça geniş yollar yapılıyor fakat ne yazık ki geneli şeritlendirilmemiş oluyor. Yakın zamana kadar Mevlana Bulvarı Aşti - Beşevler mevkisinde bile şerit bulunmuyordu.
    Ankara'nın bu sorunu yoğun araç ve nüfus artışıyla berbaber daha da büyüyeceğe benziyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgrozkan

    Geçmiş olsun... 2007 Yılında Etimesgut - Sincan arasında asfalt çalışması için kaldırılan rögar kapaklarının etrafında hiç bir uyarı bulunmuyordu. Ülkemizin genelinde bu sıkıntı görülürken ne yazık ki Başkent Ankara'da bu sorun daha da yoğun. Ankara Trafik Düzenlemesi'nin genelinde büyük ihmaller bulunuyor. Özellikle yeni yapılan anayol - tali yol bağlantılarında, bağlantı şeridinin bulunmayışı nedeniyle tali yoldan direk anayolun sağ şeridine çıkmak zorunda kalmak büyük tehlike yaratıyor. Buna örnek Çetin Emeç Bulvarı - Mevlana Bulvarı (Aşti Yönü) bağlantısı gösterilebilir.
    Yeni yapılan yolların şeritlendirme ve levhalandırma çalışmaları tamamlanmadan trafiğe açılması trafik akışını olumsuz etkiliyor ve trafikte kargaşaya yol açıyor. Buna örnek olarak Sincan - Elvankent ve civarı bağlantıları gösterilebilir, bu mevkide yeni ve oldukça geniş yollar yapılıyor fakat ne yazık ki geneli şeritlendirilmemiş oluyor. Yakın zamana kadar Mevlana Bulvarı Aşti - Beşevler mevkisinde bile şerit bulunmuyordu.
    Ankara'nın bu sorunu yoğun araç ve nüfus artışıyla berbaber daha da büyüyeceğe benziyor.

    Alıntıları Göster
    Ankaranın yollarının köötü oldugunu duymuştum da bu kadar rezil olduguna ilk defa şahit oluyorum geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan Paşa

    Ankaranın yollarının köötü oldugunu duymuştum da bu kadar rezil olduguna ilk defa şahit oluyorum geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    Ben cidden Ankara yollarıyla ilgilenen bir Belediye birimi olduğunu düşünmüyorum. Konya ve Eskişehir yolu tamam geri kalan ara sokaklardan tutun da bazı önemli caddelere kadar yama üzerine yama ve saçma sapan dizilmiş kapaklar var. Gazi mahallesine Konya yolundan girişte arkadaşlar bir gün saysın 2-3 km içinde 22 adet dombalak şekilde kapak var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineered Rock

    ankara'nın yolları hep böyle yamalı bohça gibi. delik deşik, hergün ana caddelerde bi sürü çukura düşüyoruz.
    geçmiş olsun.
    ama bence o rögar kapağınıda sivri akıllının biri yan çevirmiştir, kar suyu aksın falan diye, allah bilir 3-4 gündür öyle duruyodur o kapak.

    Ankara'nın yüksek hızlı birçok yolunda en az 3-4 cm derinlikten 8-10 santim derinliğe kadar birçok rögar bulunuyor. O asfaltı dökenin, o kapak yerini yapanın ve o yolu denetleyen mühendisin 7 sülalesini 7000 kere küfrediliyordur sanırım her gün...

    meclisin ordan inönü bulvarında, milli kütüphaneye doğru giderken alt geçişlerdeki sol şeritte bulunan rögar kapakları varya nasıl sinirimi bozuyor. bende inşaat mühendisiyim ama bu hatalara akıl sır erdiremiyorum, hangi aklı evvel bunları yaptı acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineered Rock

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineered Rock

    ankara'nın yolları hep böyle yamalı bohça gibi. delik deşik, hergün ana caddelerde bi sürü çukura düşüyoruz.
    geçmiş olsun.
    ama bence o rögar kapağınıda sivri akıllının biri yan çevirmiştir, kar suyu aksın falan diye, allah bilir 3-4 gündür öyle duruyodur o kapak.

    Ankara'nın yüksek hızlı birçok yolunda en az 3-4 cm derinlikten 8-10 santim derinliğe kadar birçok rögar bulunuyor. O asfaltı dökenin, o kapak yerini yapanın ve o yolu denetleyen mühendisin 7 sülalesini 7000 kere küfrediliyordur sanırım her gün...

    meclisin ordan inönü bulvarında, milli kütüphaneye doğru giderken alt geçişlerdeki sol şeritte bulunan rögar kapakları varya nasıl sinirimi bozuyor. bende inşaat mühendisiyim ama bu hatalara akıl sır erdiremiyorum, hangi aklı evvel bunları yaptı acaba.

    Evet orası kesinlikle oldukça rezalet ... Burada belediyemizin bize verdiği mesaj açıkça şu: "Kör müsün o kapakları görmüyor musun! Yanından geç git, zaten altında araba var, araban varsa bu derde katlanacaksın...!" Evet söylenen aynen bu... Devlet, belediye ve toplum olarak bilinçaltımızda kendimize verdiğimiz aşağı değeri gösteren bi örnek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mazotşist -- 20 Ocak 2012; 11:40:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineered Rock

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineered Rock

    ankara'nın yolları hep böyle yamalı bohça gibi. delik deşik, hergün ana caddelerde bi sürü çukura düşüyoruz.
    geçmiş olsun.
    ama bence o rögar kapağınıda sivri akıllının biri yan çevirmiştir, kar suyu aksın falan diye, allah bilir 3-4 gündür öyle duruyodur o kapak.

    Ankara'nın yüksek hızlı birçok yolunda en az 3-4 cm derinlikten 8-10 santim derinliğe kadar birçok rögar bulunuyor. O asfaltı dökenin, o kapak yerini yapanın ve o yolu denetleyen mühendisin 7 sülalesini 7000 kere küfrediliyordur sanırım her gün...

    meclisin ordan inönü bulvarında, milli kütüphaneye doğru giderken alt geçişlerdeki sol şeritte bulunan rögar kapakları varya nasıl sinirimi bozuyor. bende inşaat mühendisiyim ama bu hatalara akıl sır erdiremiyorum, hangi aklı evvel bunları yaptı acaba.

    Evet orası kesinlikle oldukça rezalet ... Burada belediyemizin bize verdiği mesaj açıkça şu: "Kör müsün o kapakları görmüyor musun! Yanından geç git, zaten altında araba var, araban varsa bu derde katlanacaksın...!" Evet söylenen aynen bu... Devlet, belediye ve toplum olarak bilinçaltımızda kendimize verdiğimiz aşağı değeri gösteren bi örnek...

    Alıntıları Göster
    Adamlar umusamıyorlarki, kim hesap soracak,kim denetleyecek,kim yaptırım uygulayacak? Kimse bişey yapamıyorki bunlara.... Türkiyede mahkemelerin durumu zaten belli,adalet sistemimiz çökmüş durumda... Nasıl arayacaksın hakkını? Mahkeme uzuuuuun süre devam ediyor. Belediyede avukat ordusu var, asla kaybetmiyor davaları... İşi kılıfına uyduruyorlar,olan size oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Adamlar umusamıyorlarki, kim hesap soracak,kim denetleyecek,kim yaptırım uygulayacak? Kimse bişey yapamıyorki bunlara.... Türkiyede mahkemelerin durumu zaten belli,adalet sistemimiz çökmüş durumda... Nasıl arayacaksın hakkını? Mahkeme uzuuuuun süre devam ediyor. Belediyede avukat ordusu var, asla kaybetmiyor davaları... İşi kılıfına uyduruyorlar,olan size oluyor.

    Alıntıları Göster
    Türkiye'de böle yamalı yollar oldukça, karayolları ve belediye denetimi olmayınca karterde delinir, tekerleklerde patlar herşey olur ama devlete bişey olmaz. Yani sen gidip şikayet edersin logar kapağını sen öle yaptın diye senden logar kapağının parasını alırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35turka

    Türkiye'de böle yamalı yollar oldukça, karayolları ve belediye denetimi olmayınca karterde delinir, tekerleklerde patlar herşey olur ama devlete bişey olmaz. Yani sen gidip şikayet edersin logar kapağını sen öle yaptın diye senden logar kapağının parasını alırlar.

    Alıntıları Göster
    kapağa niye çarptın diye para istemesinler


    fotoğraflarla beraber faturalarıda al trafk polisine git tutanak tuttur.sonra belediye baktın olmadı mahkemeye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    kapağa niye çarptın diye para istemesinler


    fotoğraflarla beraber faturalarıda al trafk polisine git tutanak tuttur.sonra belediye baktın olmadı mahkemeye.

    Alıntıları Göster
    caddeler büyükşehir sokaklar belediyelerin sorumluluğunda. çankayanın sokakları tarla faresi gibiydi. kolejde otururken köyde oturur hissine kapılırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankarametinerr

    caddeler büyükşehir sokaklar belediyelerin sorumluluğunda. çankayanın sokakları tarla faresi gibiydi. kolejde otururken köyde oturur hissine kapılırdım.

    Alıntıları Göster
    rogar kapaklarından dolayı drift yapılan tek ülkeyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_fb -- 20 Ocak 2012; 14:39:55 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.