Eşim için 2 aralıkta aldığımız Lenovo S10 - 2 Netbook ta aynı günün akşamı bir adet ölü pixel olduğunu farkettik.. Ertesi gün değişim için gittiğimde herhangi bir problem çıkartmadan netbook değişimi gerçekleşti.. İşin ilginci değişim talep ederken çok da ümitli değildim çünki netten yaptığım araştırmalarda 4-5 ölü pixel olmadan bu tarz bir değişim gerçekleşmeyeceği şeklinde ifadeler yer alıyordu.. Bu mağduriyetimizi giderdikleri için Panora Teknosaya teşekkür ediyorum..
benim laptoptada var ama mavi bilgisayar degistirmedi keske bu hassasiyeti mavi bilgisayar da yapsaydı(battı ama olsun)şuan 1 ölü pixelli laptop kullandıgım ıcın ne kadar sınır bozucu oldugunu cok ıyı bılırım
İnternettn mi aldınız acaba?
Ayrıca Lenevonun ölü pixel konusundaki politikası nedir bunu da bilmek lazım. Teknosadan değilde lenevonun ölü pixel kampanyasından olabilir belki bu.
Çünkü çoğu firmada 5 ve üzeri ölü pixelde değişim var.Bende birtane yarı ölü pixel var. Bimek's ve Hp ile konuştuğumda 5 tane ve üstü için değişim yapıyor HP dediler.
Eğer teknosa kafasına göre böyle bir değişim yaptıysa gerçekten çok iyi. Ama birde şu varki 15 gün içinde sorgusuz sualsiz iade hakkınız var. Başka bir ürün alabiliyorsunuz.
Ben bimeksten 22" hp monitör aldığımda 15 gün içinde bişey olursa getir demişlerdi ölü pixel olsa bile değştirirz dedi eleman. Halbuki sadece philips de vardı ozamanlar ölü pixel garantisi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme