İyi akşamlar. İnternetimde yaklaşık mayıs ayından beri sinyal sorunu mevcut. Modemdeki U/S ışığı bazen maviyi gösteriyor ve internet hemen arkasından kesiliyor bazen mavi ışığa rağmen hiç kesilmiyor(günlerce). Arıza kaydına gelen elemanlar sinyal değerlerimin 55 olduğunu ve 55in çok fazla olduğunu söyleyip bir kaç ayarlama yapıp internetimi geri getiriyorlar. Şimdi diyeceksiniz ki mayıs neresi ekim neresi. Bu olay son 15gündür sıkıntı yaratmaya başladı işin açıkçası biz pek umursamadık. Çünkü şu an yazıyı yazarken modemin üzerindeki yanması gereken bütün ledler yeşil ve bir sorun yok. İşin özeti internet kutusundan evime gelen kabloyu değiştirmem gerektiğini aksi takdirde bu sorunun sürekli devam edeceğini söylediler. Sormak istediğim soru daha önce böyle bir şey ile karşılaşıp kablosunu değiştirip sorunu çözülen var mıdır ? Apartmandaki başka uydunet kullanıcısı kablosunu değiştirdi ancak değişimden 2gün sonra tekrar teknik ekipleri çağırdı aynı sorunla karşı karşıyaydı. 4senelik üyeyim bu sene 5.senem herhangi başka büyük bir sorunla karşılaşmadım ping sorunu kopma sorunu vb. Önerilerinizi bekliyorum tekrardan iyi akşamlar.
Böyle bir sorun yaşamadım ama kutudan eve gelen kabloyu Uydunet'in değiştirmesi gerekmiyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ferrari
kullanıcısına yanıt
Değiştirmiyorlarmış
quote:
Orijinalden alıntı: _Ritter_
Değiştirmiyorlarmış
ankestre tesisatsa değişmezler. ama bina içinden havadan düz kablo çekerek yeni kablo ile evinize gelecek sinyali gösterirler birde mevcuta baktırın aradaki fark iyi ise kabloyu değiştirtin. yada havalandırma kat arası vs müsaitse ankestre harici kabloyu çekerler.