Şimdi Ara

APPLE GARANTİLİ TELEFONUMUN TAMİRİ İÇİN ÜCRET İSTİYOR!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
1.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tipik türk uyanıklıgı seninki en ufak hasarda almaması gerekir hata kullanıcının düşürmeseydin yok öyle bi dünya iyi ozaman herkes fırlatsın elindeki cebi apple bedava degişşin hadi ordan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clopin

    tipik türk uyanıklıgı seninki en ufak hasarda almaması gerekir hata kullanıcının düşürmeseydin yok öyle bi dünya iyi ozaman herkes fırlatsın elindeki cebi apple bedava degişşin hadi ordan

    1 yıl önce yapardım o uyanıklığı art niyetli olmuş olsaydım. Yahu bu kadar mı zor anlaması; benim WİFİ problemim var. Bunun hallolmasını istiyorum. Cihazı değiştirmişler yada değiştirmemişler umrumda değil. Lafı iyi anlayalım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar öyle birşey yok. Apple'ın kural mı diyeyim herneyse o maddelerinden biridir bu. Ayrıca telefonun kasasında darbeler cizikler ekranda kırıklar olduğu için o cihaz açılamaz. Açılsa bile toplanamaz.
    Telefonunu hor kullanmayacaksın arkadaş. 0.2mm kılıflar var onlardan kullan varlığını hissetmezsin ?
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    Fotoğraf paylaşabiliyor musunuz?
  • Cuma gunu Apple Store Zorlu'da randevum vardi. 6S plus cihazimin ekraninin icindeki beyaz iki uc mm'lik ufacik bir toz zerresi icin gittim. Incelediler ve degisim verdiler. Ayni konu 5s ve 6 Plus'imda da olmustu. Uretim asamasindan kaynaklaniyormus. Daha onceki cihazlarimda ekran degisimi olmustu. Neyse bu benim basimdan gecen olay.

    Ben yedeklerimi orda geri yuklemeye calisirken sozum ona cool bir tip oturuyor yaninda kiz arkadasi. Ekrani bariz catlak. Ben bile goruyorum ve cocuk diyorki ekran catlak falan degil cihaz dusmedi ama benim ekranimda tuhaf renkler olustu degisitirin cihazimi. Genius arkadas da degistirmem ancak ucretli degisim olabilir, ekran degismesi bile mumkun degil cihaziniz darbe almis dedi. Cocuk tehditler savurarak cikti disari.

    Kisacasi o degisim karari veya degismeme karari, islemi gerceklestiren genius'a ne birsey katiyor ne bir sey eksiltiyor. Klasik Turk tutumumuzu degil de hakkaniyetli ve adil olani istememiz gerekiyor her yerde.

    Birak adamlar sattiklari cihazin darbeli olup olmadigini da anlayabilsin. Karsindakine aptal saf muamelesi yapmak onu aptal degil kisinin kendisini gerzek durumuna sokuyor. Sozum bu konuyu acan arkadasa degil, genel manadadir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the walker

    Cuma gunu Apple Store Zorlu'da randevum vardi. 6S plus cihazimin ekraninin icindeki beyaz iki uc mm'lik ufacik bir toz zerresi icin gittim. Incelediler ve degisim verdiler. Ayni konu 5s ve 6 Plus'imda da olmustu. Uretim asamasindan kaynaklaniyormus. Daha onceki cihazlarimda ekran degisimi olmustu. Neyse bu benim basimdan gecen olay.

    Ben yedeklerimi orda geri yuklemeye calisirken sozum ona cool bir tip oturuyor yaninda kiz arkadasi. Ekrani bariz catlak. Ben bile goruyorum ve cocuk diyorki ekran catlak falan degil cihaz dusmedi ama benim ekranimda tuhaf renkler olustu degisitirin cihazimi. Genius arkadas da degistirmem ancak ucretli degisim olabilir, ekran degismesi bile mumkun degil cihaziniz darbe almis dedi. Cocuk tehditler savurarak cikti disari.

    Kisacasi o degisim karari veya degismeme karari, islemi gerceklestiren genius'a ne birsey katiyor ne bir sey eksiltiyor. Klasik Turk tutumumuzu degil de hakkaniyetli ve adil olani istememiz gerekiyor her yerde.

    Birak adamlar sattiklari cihazin darbeli olup olmadigini da anlayabilsin. Karsindakine aptal saf muamelesi yapmak onu aptal degil kisinin kendisini gerzek durumuna sokuyor. Sozum bu konuyu acan arkadasa degil, genel manadadir.



    Ben zaten darbe almamış falan demiyorum. Aksine kullanımda düşmeler olduğunu belirttim. Çizik, aşınma ve ekranda çatla vs yazmışım hep. Kimseyide salak yerine koymuyorum. Ben sadece WiFi problemim çözüme kavuşsun istiyorum ama bi WiFi tamirinede telefon parası vermek garip. Kendi politikalarına göre ve anlaşılan sizlere göre de haklılar, eyvallah. Biz yinede bi hakem heyetini deneriZ. Yoksa Canımız sağolun.




  • Bence burda telefonun çiziksiz yada darbe alması olayından ziyade yada wifi modülüne bağlamaktansa en azından arkadaşların dediği gibi madem wifi modülünede değiştirmiyorsun, en azından müşteri memnuniyetini ön plana çıkarmak adına değişim yapması gerekirdi. Çünkü suyu sokma yok bir şey yok. Cihazda kılıfsız kullanılabilir çizikde olabilir. Apple müşteri memnuniyeti ile de ön plana çıkmış bir marka. En azından servise bu mantıkla bir paylaşımda bulunursanız bir ihtimal işe yarayacağını düşünüyorum. Yoksa telefonu getirdin değişim proğramına sokmamız lazım olayı çok saçma. Onu zaten biliyoruz telefonun sorunu olmasa bile git istediğin gibi değişim proğramını gir yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon fotoğrafı koyulamayacak kadar berbat halde sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimveEdebiyat

    Telefon fotoğrafı koyulamayacak kadar berbat halde sanırım.

    Hocam fırsat olmadığından foto koyamadım. Yoksa sakındığımız bi durum yok. Cihazın durumunu anlattım. Sütten çıkma ak kaşık değilim. Cihaz değişsinde demiyorum ama sıkıntım başka bi yolu varsa giderilsin istiyorum. Başka markalarda bu işlem ilkede değişim olucak denmeden parça değişimi ile halledilebilirdi. Neyse fotolarını koyuyorum.kenarlarda fotodaki gibi aşınmalar mevcut. Ekran kenarında çatlak. Arka kasada çizik darbe var. Ürünü bu şekilde 1 yıldır kullanıyordum ve bu problem olmasaydıda uzun bi süre kullanıcaktım ki halende kullanıyorum tabi
    Bu mesaja eklenen görseller:

     APPLE GARANTİLİ TELEFONUMUN TAMİRİ İÇİN ÜCRET İSTİYOR!! APPLE GARANTİLİ TELEFONUMUN TAMİRİ İÇİN ÜCRET İSTİYOR!! APPLE GARANTİLİ TELEFONUMUN TAMİRİ İÇİN ÜCRET İSTİYOR!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matador_mirkhan -- 22 Şubat 2016; 1:22:32 >




  • Çok güldüm ya. Bu kadar mı bir şeyden haberi olmayan insan bir araya toplanır. İşini yapması gerektiği gibi yapmayan firmaları körü körüne savunmayın bu kadar bilgili insanın olduğu bu forumda, komik duruma düşüyorsunuz.

    Arkadaş, wifi bozulmuş, tüketici burnunu karıştırıp sümüğünü wifi çipinin üzerine sürdü diye bozulmadı bu çip dimi? Kendi kendine bozulmuş. Üretim hatası var, gizli ayıp teşkil eder, hata tüketicinin kusurlu eyleminden kaynaklanmıyorsa, üretim hatası varsa gizli ayıp sayılır ve zamanaşımı süresi yoktur, garanti bitmiş olsa da parça değişimi ve/veya cihaz değişimi yapılmalıdır.

    Çizik ile wifi bozulması arasında bir bağ olduğundan bahsedilecekse bunu ispat etmek bu iddiayı öne süren firmaya ait olur. Varsın ispat etsinler. Ederlerse zaten problem yok.

    Siz araçta gizli ayıp, imalat hatası vs yazıp bir 10 dakikanızı ayırıp birkaç yazı okuyun da, bırakın 2000 liralık telefonu, 100.000 liralık, 3-5 senelik, 100.000km'de bir otomobilin bile sıfırıyla nasıl değiştirilebileceğini görün, hem de kullanım bedeli veya kazalı vs olduğundan bahisle kesintiler yapılmadan (veya tüketicinin değişim dışındaki diğer 3 seçimlik hakkını kullanabileceğini), ondan sonra gelin buraya bir daha yazın.

    Benim de bataryası 1800mah'tan 900mah'a düşen iPhone 6'mın bataryasını değiştirmediler ilk gidişimde, cahilce konuşmalarını dinlemekten kusasım geldi geniusların, ikinci gidişimde benim kesinlikle böyle bir talebim olmamasına rağmen gittiler 1 sene 4 aydır kılıfından çıkarmadığım sıfır gibi telefonumu alıp sıfırını verdiler, halbuki tek talebim bataryayı değiştirmeleriydi. Bir de pişkin pişkin pek memnun gözükmüyorsunuz telefonunuzun değişimine dedi çalışan arkadaş. Yahu %60'ta 70'te kapanan telefonum ile ilgili sen beni boşu boşuna iki kere buraya getirip birer saatten dil döktürdün, para isteyen dilenciymişim muamelesi yaptın, öne sürdüğün tüm tezleri bilgimle çürüttüğümde bana saçma sapan kaçamak yanıtlar verdin, şimdi size yeni telefon vermeyi uygun gördük demeseydin daha iyiydi bence. En azından saygı duyardım. Bana gereksiz yere telefon verme hatasında bulunan bu çalışanlar, daha sonra böyle esas telefona ihtiyaç duyan talebinde haklı vatandaşları geri çeviriyorlar. Çok yanlış. Bu konuda aynen bu açıklıkta gerekli şikayetimi ilettim ve anketi doldurup gönderdim.

    Hakkınızı arayın. Ben sizin yerinizde olsam bir kere daha randevu alıp giderdim. Tüm bilgim ve haklı taraf oluşun verdiği rahatlıkla talebimi ciddi bir şekilde iletir, olumlu sonuç alana kadar ayrılmazdım. "Wifi çipi kendiliğinden bozuldu, cihazımdan memnunum, kasa yenilemek amacıyla değişim gibi bir ihtiyacım yok, mümkünse tamiri kabul ediyorum, bu problemi çözün, kullanım kaynaklı olduğunu düşünüyorsanız ben bunu kabul etmiyorum, incelemeye gönderin cihazı gerekirse yurtdışına, kullanım klavuzunda kozmetik kusurların varlığı halinde cihaz garanti kapsamından çıkar gibi bir ibare yoktur" benzeri ifadelerle sonuç almaya çalışın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın ama haksızsınız. Sadece çizik de değil çatlaktan bahsediyorsunuz. Yapacak bir şey yok. Telefonu darma duman edip götürüp bana yenisini verin demek gibi bir şey bu. Ufak tefek çiziklere zaten bir şey demiyorlar ama ön kısımda çatlak var diyorsunuz.

    Yine de şansınızı denemeye devam edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 22 Şubat 2016; 4:48:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taparcasına kullanma korurcasına yada severcesine kullan bir araba para veriyorsun. Ha acımam diyorsan gelipte böyle demen abes olmuş sanki. Bu arada yani bir kararla sigorta şirketleri kılıf ve ekstra camı olmayan telefona öcü kaka gözüyle bakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kusura bakmayın, ben üretici olsam, çizik, vuruk cihazları ben de garanti kapsamına sokmam. Art niyet ararım. Türkiye insanı çakal olmuş. Nereden vursam kar diye düşünüyor.

    Burada haksızsınız, kusura bakmayın.

    Sizin tabirinizle, telefonu taparcasına kullanan birisiyim. Hatta sırf, cihazı komple sarsın diye çelik yelek malzemesinden üretilen bir kılıf sipariş ettim. Bu kılıfı alıp kullanmam sizin orada aldığınız muameleden çok daha iyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı resmen katletmişsin birde ücretsiz değişim istiyorsun.. Kusura bakma adamlar haklı benim telefonumda çok küçük cizik vardı 1200 TL'ye değişim aldı gayet de doğal sonuçta çizilmesi benim hatamdı sende hata yapmışsın sonuçlarına katlanmalısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_mirkhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Jingles

    İyi de adamlar haklı dostum. Kendin söylemişsin hor kullanıyorum diye. Eğer cihazını temiz kullanmış olsaydın şimdiye yeni cihazın elindeydi. Yapacak bir şey yok. Ya telefonu kullanmaya devam edeceksin ya da ücretli değişim yapacaksın. Adamlar bunu üstüne basa basa belirtiyorlar. Ücretsiz değişim için cihazın üzerinde fiziksel bir hasarın bulunmaması gerek. Aksi takdirde ücretli değişim yapmak zorunda kalırsın ki önündeki tek seçenek de bu.

    Dostum hor kullanıyorum derken kılıf kullanmıyorum öyle aman da aman başına birsey gelmesin diye el üstündede tutmuyorum. Kullanım sırasında yere düşmeler oldu. Çakıllara düştü köşelerden çizilme aşınma oldu ama elimde tutuş hissisatini değiştiren ve kullanımımı etkileyen bi durum olmadı. Ben sadece wifi modülümün sıkıntısının giderilmesini istiyorum. Diğer markalarda hemen tamir edilebilecek birseyi apple komple değiştiririm diyorsa benim sucum mu? Apple bana garanti versin diye oara verip aldığım seyi, kendi malımı apple ın istediği gibi mi kullanayım?! Bence saçmalık.

    dediğin gibi saçmalık ancak kızımın telefonu kapanıp bir daha da açılmamıştı ve derin yarıklar-çizikler içindeydi. götürdüğümden 3 saat sonra genpa yenisini vermişti. wifi arızasının sebebi düşme diyorlarsa ücretli yaparlar ama arızanın sebebi düşme değilse çiziklerin sorun olmaması lazım.




  • Yasal olarak hiç birşey yapamazsınız. Konu sizin zaten cihazı açtığınızda paşa paşa kabul ettiğiniz kullanıcı sözleşmesinde yazıyor. Tüketici hakem heyetine gitmeniz ordan bir sonuç çıkartmanız sadece Apple uğraşmak istemez ise işe yarar. Yani tamam uğraşmayın verin durumu olursa olur. Yoksa maalesef çalışma şekilleri böyle.
  • Ne garantisi yahu kasko bile bir şey yapmadı. Çiziklere karşı özel kasko mu yaptırmak lazım boşu boşuna para veriyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkanİpek

    Pardon ben bu arabayı aldım böyle bir sorun var ama ben bu arabayı çizdirdim 2-3 kere kaza yaptım bana yeni araba verir misiniz ?

    Pardon ben bu arabayi aldim motoru bozuldu yapilmasini istiyorum .
    Olmaz arabayi degistirecegiz. Arabayi ver bir de arabanin fiyatinin yarisi kadarini ver

    Ben kendim düşürdüm ekranını kırdım i6+ 64 gb telefon ekran değiştirme ücreti 400-500 tl idi riske etmedim 1200 tl ye sıfır cihaz aldım 2 yıl daha garanti eklendi.Firmayı eleştirecem diye saçmalamayın ben gayet memnun kaldım.
  • Garantisi devam ettiği için cihazı tamir etmeli,tamiri mümkün değilse yeni cihaz vermeli.

    benim cihazda da wifi sorunu vardı vodafondan almıştım.servise gönderildi değişim cihaz geldi.

    apple servisi eğer bu cihazın wifi sorununun düşmeden,çarpmadan falan kaynaklandığını düşünüyorsa bunu tespit etmeli.Cihazın kırık olması,çizik olması bu sorunun dışında bir şey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TearsForFears

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkanİpek

    Pardon ben bu arabayı aldım böyle bir sorun var ama ben bu arabayı çizdirdim 2-3 kere kaza yaptım bana yeni araba verir misiniz ?

    Pardon ben bu arabayi aldim motoru bozuldu yapilmasini istiyorum .
    Olmaz arabayi degistirecegiz. Arabayi ver bir de arabanin fiyatinin yarisi kadarini ver

    Ben kendim düşürdüm ekranını kırdım i6+ 64 gb telefon ekran değiştirme ücreti 400-500 tl idi riske etmedim 1200 tl ye sıfır cihaz aldım 2 yıl daha garanti eklendi.Firmayı eleştirecem diye saçmalamayın ben gayet memnun kaldım.

    1200 vermişseniz iyi.Ben o fiyata iphone 5s alırdım sıfır
    Ayrıca ekran fıyatının neden 500 lira oldugunu neden sorgulamıyorsunuz ?
    Kabul ediyorum ekran açısından sizin yaptıgınız kabul edılebilir çünkü telefon zedelenmiştir v.s ama wifi modülünü değiştirmek yerine kullanıcıya 1200 lira masraf çıkarmak nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flowerhorn -- 22 Şubat 2016; 17:39:32 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.