Şimdi Ara

Apple Gider Pusulası / Fişi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
11
Favori
25.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaşım cihazı kuryeye teslim ederken 1. Aparatları 2. Faturayı koycakmıyız? Çünkü fatura arkadaşımın adına bir sorun olurmuydu? birde Tarafıma gönderilen gider fişini imzalayıp E-posytayla gönderip aslını teslim edeceğim cihazın içine mi koycam doğru anlamışmıyım kardeşim.
  • emirkaptan20 E kullanıcısına yanıt
    Faturası sizde kalacak. Aparatlar için bahane uydurursanız mesela (memlekette akrabalarımda unuttum , kaybettim vb.) yoksa istiyorlar. Gider fişide sizde kalacak sadece kuryeye telefon ve kutunuzu teslim edeceksiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burakiyldz kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler kardeşim de danışman gider fişini kutunun içine mutlaka koyun demişti. Kulaklık var fakat şarz kablosu bitik🤔

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emirkaptan20 E kullanıcısına yanıt
    Ben sorduğumda sadece fotoğrafını istemişti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkürler. IPHONE 6S SPACE GRAY 32GB- ürününüz için bir ürün değiştirme talebi aldık (seri numarası ***********).

    Değişim ürününüzün yapılandırması şudur:

    IPHONE 8 GOLD 64GB
    Bende gider pusulası bekleyenler kervanında tekrar katıldım 5.gün anlaşılan baya bekleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar yaklaşık 10 gün önce Apple sitesinden iPad Pro aldım yanında da Beats kulaklık hediyesi vardı. Yaklaşık 3 gün önce iPad bozuldu ve Apple iletişime geçtim. Fatura tarihini 14 gün geçmediği için cihaz değişimi talep ettim. Ertesi gün Kargoyu adresime yönlendirip iPad Pro yu gönderdim. Bugün Apple’dan kapalı kutu yeni iPadim geldi. İşin tuhaf yanı ben kulaklık için bir değişim talep etmeme ve kulaklığı göndermeme rağmen bugün gelen iPad ile tekrar Beats kulaklık göndermişler :) Muhtemelen yanlışlıkla gönderdiler ama nasıl bir böyle hata yaptıkları anlayamadım. Yarın Apple arayıp bilgi vereceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zts Z kullanıcısına yanıt
    2. Beats kulaklık satılıksa alabilirim
  • Merhaba arkadaşlar bende cuma günü serviste rapor gönderdim kıdemli departmana bana mail attı isim adres falan aldı başka mail gelmedi gider pusulası kargoyla gelicek bu işlemler kaç gün sürüyor ve kesin cihaz değişiyormu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymngbs48

    Bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkürler. IPHONE 6S SPACE GRAY 32GB- ürününüz için bir ürün değiştirme talebi aldık (seri numarası ***********).

    Değişim ürününüzün yapılandırması şudur:

    IPHONE 8 GOLD 64GB
    Bende gider pusulası bekleyenler kervanında tekrar katıldım 5.gün anlaşılan baya bekleyeceğim
    Merhaba benim cihazda 6s bu mail sana kaç günde geldi süreçle ilgili bilgi verebilirmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ilk maddede onarım demişsiniz. Benim cihazım 2 kere değişti. 3. Kez aynı sorunu yaşıyorum. Bu durum sadece onarılan cihazlarda mı geçerli? Yoksa değişim yapan müşteriler de aynı yolu izleyebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burakiyldz kullanıcısına yanıt
    Merhaba bu işlemler kaç gün sürüyor ve kesin cihaz değişiyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyraz6 P kullanıcısına yanıt
    Kıdemli ile konuştuktan 3 gün sonra sonra gider pusulaları geliyor 1 haftaya sonra tnt arayıp cihazı alıyor yine 1 hafta sonra yeni cihaz geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slymngbs48 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba teşekkür ederim cevap verdiğin için bana mail bugün geldi gider pusulasında 4 gün önce verilmiş ama daha kargo aramadı
    Bizimle irtibat kurduğunuz için teşekkür ederiz. XXXXXXXXX seri numaralı IPHONE 6S SPACE GRAY 32GB-TUR ürününüz için bir değiştirme isteği aldık. Değiştirme ürününüzün konfigürasyonu şöyledir:

    IPHONE 6S SPACE GRAY 32GB-TUR

    Ürün değiştirme işleminin başlatılması için bir Harcama Notu belgesi imzalamanız gerekmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slymngbs48 S kullanıcısına yanıt
    Bir de sormayı unuttum herkese üst model cihaz sunulmuş bana neden aynı acaba özel bir şeymi yaptınız yoksa onlar nasıl isterse öylemi oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Poyraz6 -- 15 Ekim 2019; 17:11:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyraz6 P kullanıcısına yanıt
    Hocam 6s gelmez sanırım herkes 7 ile değişim alıyor sizde arayıp sorun ama büyük ihtimal dediğim gibi olur ben bir şey demedim yurt dışı departman başıma gelenlerden sonra böyle bir karar almış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slymngbs48 S kullanıcısına yanıt
    Anladım hayırlısı bunu değiştirseler bile yeter çünkü servisten çok çektim en son rapor için bile gittiğimde kasada hafif yamuk yazmıştılar yani tek istediğim kurtulmak umarım cihazı aldıklarında sorun var deyip yetkisiz müdahale demezler çünkü gerçekten verdiğim servis berbattı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyraz6 P kullanıcısına yanıt
    Hocam sorun olmaz benim cihazda haşat olmuştu size tavsiyem üst model işini bir sorun daha iyi olur sizin için ama ellerinde 6s stoğu %70 yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slymngbs48 S kullanıcısına yanıt
    Eyvallah sağol yardımın için danışmana sorarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.