Şimdi Ara

Apple müşteri hizmetleri memnuniyeti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Saat 6 gibi apple cihazımın şifresini değiştirdim ama giremedim 9999 yapacaktım şifreyi herhalde yanlış bir rakama bastım şifre 999 yapınca girilmedi çünkü
    İnternetten yollarını aradım çözümü buldum icloud yedeğim olmadığı için sıfırlanmasına bile razıydım telefonun
    MacBook Pro laptoptan denedim ama olmadı
    Hata aldım
    Bende apple destek e ulaştım inttmetten beni aradılar robot 10 dk bekleme süresi dedi 4. Dakikada hat geldi karşıma bir bey saat 7 civarlarıydı
    Durumu anlattım beni yönlendirdi ama ne yaparsak yapalım olmadı
    Başka bilgisayar varsa ona geçmemi istedi ona geçtim itunes un indirilmesini 2 gb a yakın ios9 un inmesini bekledik saat 20:00 da sistem kapandığı için 2 dakika kala bir daha üzerinden geçtik yapmam gerekenlerin
    Saat 20 de telefonu kapattık geriye az birşey kalmıştı zaten kendim hallettim

    Adam 1 saat boyunca yardımcı oldu bana
    Diğer saygısız müşteri temsilcisi bozuntuları gibi başından savmadı
    Sonunda bu yazıya başladığım saatlerde telefonun işlerini anca hallettim


    Apple gerçekten büyük firma
    Türkiyede ki müşteri temsilcileri gibi başından savmıyorlar sonuna kadar yardımcı olmak için her yolu deniyorlar
    Bundan dolayı apple büyük firma
    Tüm teknolojik telefon tablet pc leri de bu yüzden apple dan alıyorum
    Ayda yılda 1 işimiz düştüğünde kepaze olmamak için
    Herkese tavsiye ederim bi sorun olduğunda arayıp yardım istediğinize pişman olmazsınız

    Bu başlığı da memnuniyetimi dile getirmek için açtım
    Mobilim imla hatalarım olmuştur kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bir arkadaşım Yunanistan'da apple müşteri hizmetlerinde çalışıyor. Apple müşteri hizmetlerinde müşteri memnuyetinin 10 üzerinden 9 olmasının başarısızlık olduğunu, her görüşmenin 10 tam puan ile bitmesi gerektiğini söylemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam memnuniyetinizi dile getirin ama inanın cihazlara ödenen paraya kıyasla verilen hizmet lütuf değil tam aksine olması gereken.

    Çünkü (iod, android veya windows, os x muhabbetine girmeden) daha ucuza alınabilecek muadil yerine daha fazla ödeyerek sektörünün premium olarak adlandırılan cihazlarını alıyoruz. Eğer bir firma kendini premium olarak lanse ediyorsa ki apple böyle bir firma satış sonrası desteğininde benzer bir şekilde olması lazım ki insanlar ürüne ve markaya değer versin.

    Birde apple bu konuda tek değil. Aynı şekilde dell'de ürünleri için telefonda gerektiği kadar destek sunmakta şayet telfonda çözüm yapılamaz ise bulunduğunuz ile göre ertesi iş günü veya iki iş günü sonrasında yerinde teknik servis hizmeti vermekte. Yani randevu alıp servise gitmek yerine servis sizin ayağınıza gelmekte.

    Kısacası müşterisine ve müşterisi üzerinden kendi ürün ve ismine değer veren firmalar benzer hizmetleri veriyor ve vermelide.




  • Evet gerçekten çok ilgili ve samimiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iste bu yuzden apple

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnşallah olmaz ama yolunuz Akasya Apple store'a düşerse o zaman görürüz Apple müşteri memnuniyetiyle ilgili düşüncelerinizi... Mağaza gladyatör arenası gibi, kavga eden edene -sözde- işinde ehil genius beylerle... Telefonla destek fena değil ama mağazada milleti deli ediyor bazı hatta çoğunluğu görevli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi java -- 23 Ocak 2016; 12:20:06 >
  • Deorro4 kullanıcısına yanıt
    Aynı olay benimde başıma gelmişti. Adam nerdeyse benden fazla üzülmüştü :) artık ben O'nu teselli etmeye başlamıştım :)
  • Ekranımdaki ölü pikseli gördüğü halde kasanın köşesinde ufak bi vuruğu bahane edip garanti kapsamı içerisinde bu cihaza müdahale edemeyiz diyen applestore çalışanına ne diyecez peki yurt dışından alma imkanım vaken sırf 2 yıl garantili olsun diye trden aldım halbuki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MysticDesign kullanıcısına yanıt
    Kasada ufak zedelenmeleri bahane ederek ekrandaki piksel kusurunu görmezden gelmeleri Türkiye koşullarına Uyum sağladıklarını kanıtlar nitelikte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omondoles

    Aynı olay benimde başıma gelmişti. Adam nerdeyse benden fazla üzülmüştü :) artık ben O'nu teselli etmeye başlamıştım :)

    sabah sabah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.