Şimdi Ara

Apple online Store'dan alınma 7 PLus:IMEI kayıt dışı! 45 gün sonra yeni,kapalı kutu telefon geldi. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
5
Favori
16.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu imei kaydı nedir ? Benim bilgim yok bir arkadaşıma imei no mu yollasam sistemden bakabilir mi ? ( kendisi apple da çalışıyor)



    Bu kayıt işlemini apple kendisi mi yapıyor ?





    Konu sahibine büyük geçmiş olsun. İrlanda dan gelen telefondan Muhammed'in çıkması güldürdü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple americaya tum delillerle birlikte mail atin, bir de oranin haberi olsun. Hatta bu konuyla ilgili video hazirlayip (ingilizce olarak olursa daha iyu,) youtubea koyun. Biz de paylasalim videoyu,izlenme sayısını arttiralim.



    Boyle sacma sey ne duydum, ne gordum. Bariz kendi hatalari,surumcemede burakiyorlar.



    Neyseki isini iyi yapan markalar da geldi ulkemize. Orn huawei

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibini çok iyi anlıyorum. İşte apple tam olarak budur. Şikayet edemiyorsunuz, karşınızdaki hep tüh tüh, vah vah vah, ay yazııık diye sizi gazlıyor.

    Size verdikleri iletişim bilgilerinden birine ulaşma şansınız %5 o da o ulaşılmak isterse.

    Ben zorlu apple store da problem yaşadım ancak derdimi anlatacak bir Allah'ın kulunu bulamadım. Sıfır almış olduğum iki adet 6s'im var. Elimden çıkartırsam ciddi zarar edeceğim için kullanmaya devam ediyorum. Canları çıkana kadar kullanıp, transfer olmayı düşünüyorum.

    Konudaki apple görevlilerinin hepsi sadece sizin gazınızı alır ve hiçbir iş yapmaz. Telefonla görüşme yapacak arkadaşlar bunu dikkate alsın lütfen.



    Bildiğin sinema filmi gibi, sonucu merakla bekliyoruz.

    Bu zamana kadar güzel bir sabır örneği göstermişsiniz, bundan sonra da bozacağınızı düşünmüyorum. Pislik bir firma için canınızı sıkmayın.

    Unutmayın ki tüketici olarak para bizde, güç de bizde. Bir sonraki sefer farklı bir tercih yaparız kaybeden onlar olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Apple adinii kõtuluyorlar farkinda degil yõneticïler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşuna Apple ile uğraşıp Durmuş'un kardeşim. Kızılay da bireysel servise verseydin telefonu 4 gün de degistirirlerdi büyük ihtimal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dert etmene gerek yok zaten hali hazırda faturan var isterse 120 gün sonra kapansın anında açtırırsın ki kapanmayacak 😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Heralde ben bu kadar sabır gösteremezdim arkadaşı tebrik ediyorum :)

    Naçizane fikrim sorun yaşandığında bu kadar ısrarcı olmamak çözüm için yani bi kere ararım sorunumu söylerim dönüş yapmaları için 24 saat veririm dönen olmazsa iade ederim,almazlarsa veririm tüketici mahkemesine onlar düşünsün banane

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam,

    Bugün 16:30 'da Emilia Hanım aradı ( Kendisi supervisor'mış , telefonu bağlayan görevli söyledi. )

    "Dosyanızı yurt dışındaki ilgili departmanın onayına sunduk değişim talebi ile ilgili " dedi . Bilgi vermek için aradığını söyledi.

    Ben de onaylanmamak için bir sebep var mı dedim , " yok ;ama bu işlem için araştırma yapılıyor , kimden kaynaklı bir sorun;müşteri mi ,Apple mı inceleme yapılıyor " dedi.

    Ben de bu hatanın zaten Apple tarafından yapıldığının kayıtlara geçtiğini , benim bu hatanın tamamen dışında olduğumu vurguladım. " Tabi , siz bu durumun dışındasınız " dedi.

    Yarın tekrar arayacağını söyledi ve " bakarsanız güzel haberler gelir " dedi .
  • Tulû kullanıcısına yanıt
    Allah kolaylık versin hocam valla. Ben olsam cihazı gidip vermiştim çoktan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tulû

    Selam,

    Bugün 16:30 'da Emilia Hanım aradı ( Kendisi supervisor'mış , telefonu bağlayan görevli söyledi. )

    "Dosyanızı yurt dışındaki ilgili departmanın onayına sunduk değişim talebi ile ilgili " dedi . Bilgi vermek için aradığını söyledi.

    Ben de onaylanmamak için bir sebep var mı dedim , " yok ;ama bu işlem için araştırma yapılıyor , kimden kaynaklı bir sorun;müşteri mi ,Apple mı inceleme yapılıyor " dedi.

    Ben de bu hatanın zaten Apple tarafından yapıldığının kayıtlara geçtiğini , benim bu hatanın tamamen dışında olduğumu vurguladım. " Tabi , siz bu durumun dışındasınız " dedi.

    Yarın tekrar arayacağını söyledi ve " bakarsanız güzel haberler gelir " dedi .




    ben kızmaya başladım




  • Bugün Emilia Hanım arayacaktı, aramadı.
    Saat 18:00':de Mail gönderdim Muhammed Bey'e.

    Bu işi uzatmayın artık, bugün aramadınız ,değiştirin telefonu dedim.

    15 dk sonra Muhammed Bey aradı," Emilia Hanım toplantıda olduğu için arayamadı, normalde müşteriler ile Emilia Hanım hiç görüştürülmez ; ama siz görüştünüz . Toplantıda sizin durumunuz da konuşuldu, bir kaç güne belli olacak durum dedi.

    Emilia Hanım ile görüşmek sanki çok önemliymiş gibi bir de hava veriyorlar kendilerine.

    Bir kaç güne durum belli olmazsa artık çok daha ağır konuşmak zorunda kalacağım. Artık Emilia Hanım'dan daha kıdemli kime aktarırlar bilmem.

    Telefonu online store'dan aldım bu arada , tekrar belirteyim.
  • Vay arkadaş resmen hikaye gibi okudum olayları resmen rezalet ötesi... ben bile lan bi imei yi kontrol et sakata gelme diye aklımdan geçirmedim değil dedim

    Hocam sen keşke başarı kvk ya falan verseymişin telefonu 30 tl lik tel alırdın bir tane kullanırdın yenidi gelene kadar birazda gereksiz telaş yapmışşın adamlar biraz acemi çünkü dünyada tek imei kayıt zımbırtısı bu ülkede var UGANDA bile bu kadar halkını şövüşleyen bir sistem kurmamıştır. Bırak adamlar mail atmıştır zaten imei için bizim kâmiller yavaştır. Sen çok takma biraz kendini geri çek acelen varsa da ver aga kvk ya başarıya (genpaya verme çünkü kesin seni suçlu bulurlar) 4 günde değişşin telefon git sonra satıyon mu kırıyon mu ne yaparsan yap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okurken gerildim resmen :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tulû

    Bugün Emilia Hanım arayacaktı, aramadı.
    Saat 18:00':de Mail gönderdim Muhammed Bey'e.

    Bu işi uzatmayın artık, bugün aramadınız ,değiştirin telefonu dedim.

    15 dk sonra Muhammed Bey aradı," Emilia Hanım toplantıda olduğu için arayamadı, normalde müşteriler ile Emilia Hanım hiç görüştürülmez ; ama siz görüştünüz . Toplantıda sizin durumunuz da konuşuldu, bir kaç güne belli olacak durum dedi.

    Emilia Hanım ile görüşmek sanki çok önemliymiş gibi bir de hava veriyorlar kendilerine.

    Bir kaç güne durum belli olmazsa artık çok daha ağır konuşmak zorunda kalacağım. Artık Emilia Hanım'dan daha kıdemli kime aktarırlar bilmem.

    Telefonu online store'dan aldım bu arada , tekrar belirteyim.

    Hocam emilia hanımdan sonraki basamak Tim Cook zaten ne Kadir uzamis sorun yaw sabrınıza hayran kaldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ne bilim ben ya adamı -- 25 Nisan 2017; 14:6:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kardeşim öncelikle geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda kavuşursun sıfır kapalı kutu telefona.

    Ben telefonu elime alır almaz (online store'dan aldım) hemen e-devletten sorguladım, Allahtan herhangi bir sıkıntı görünmüyordu.

    Yalnız yazdıklarını ve yaşadıklarını okuyunca Apple'a bile olan güvenim sarsıldı.

    Yani Samsung'a zaten hiç güvenmiyordum, son 3 samsung cihazının da sebepsiz yere bozulmalarından sonra.

    Ama şu yazdıklarını okuyunca cidden kanım dondu.

    Ve sabrına hayran kaldım, ben olsam çoktan gidip kafalarına atmıştım telefonu.

    inşallah en kısa sürede çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaitoYagami

    Kardeşim öncelikle geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda kavuşursun sıfır kapalı kutu telefona.

    Ben telefonu elime alır almaz (online store'dan aldım) hemen e-devletten sorguladım, Allahtan herhangi bir sıkıntı görünmüyordu.

    Yalnız yazdıklarını ve yaşadıklarını okuyunca Apple'a bile olan güvenim sarsıldı.

    Yani Samsung'a zaten hiç güvenmiyordum, son 3 samsung cihazının da sebepsiz yere bozulmalarından sonra.

    Ama şu yazdıklarını okuyunca cidden kanım dondu.

    Ve sabrına hayran kaldım, ben olsam çoktan gidip kafalarına atmıştım telefonu.

    inşallah en kısa sürede çözülür.

    Teşekkür ederim ,

    Yazdıklarınızdan, bir düzeltme yapmam gerektiğini düşündüm.

    Ben de telefonu kargodan teslim aldıktan sonra , kutusunu bile açmadan IMEI sorgusu yapmıştım , 6 ay önce sorguda "İthalat yoluyla kaydedilmiş IMEI ..." gözükmüştü sonuç olarak.
    Yani telefonu satın aldığımda bu sorun yoktu .
    İki hafta önce Apple, bu pisliği telefonuma bulaştırdı.


    Apple 'dan Muhammed Bey'in dün söylediği gibi bir kaç gün daha bekliyorum.

    Zaten telefon kayıtlarına geçmiş ifadeler var; Apple'dan Gülşen Kavas ismindeki Hanımefendi çok sinirli bir şekilde (sanki değişim için gönderecekleri telefonun parası kendi cebinden çıkacakmış gibi , pehhh)
    " Tamam , telefonunuzu değiştireceğim ;ama öncelikle prosedüre bakmalıyım , size dönüş yapacağım diyip , bir daha aramamıştı.

    Emilia Hanım ile son görüşmemde ,bu değişim isteğim ile beraber benimle iletişime geçmiş ve bu sorun çözülene kadar benimle birlikte olacaklarını söyleyip de bir daha bana dönüş yapmayan üç Apple çalışanının neden söz verdikleri gibi bana geri dönmediklerini sordum .
    Bu konunun araştırılmasını istediğimi söyledim, şikayetçi olduğumu söyledim bu çalışanlar hakkında .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tulû -- 26 Nisan 2017; 21:17:55 >




  • normalde irlanda ile görüşmeleriniz sonuca etkilidir trde sallayın gitsin benim daha önce unutulmuş parolayı icloud hesabım kilitli iphone 6s telefonu faturasıyla irlanda görüşmelerim sonucu 3 günde sıfırlanıp açılmıştı gerçekten kayda değer yardımcı olmuşlardı ama sizin ki durum farklı bu durum apple kaynaklı mı yoksa btk mi anlayamadım tabii ki bu süreç tamamen tarafınızla alakalı değildir süreci bekleyin sinirli olduğunuzun farkındayım ama beklediğinize değecektir
  • dephyr kullanıcısına yanıt
    Bu durumun/yanlışın Apple'ın hatası olduğu Apple tarafından itiraf edildi yaptığım sayısız görüşmelerde; konuda da belirttim. Dikkat etmemişsiniz sanırım.

    Emilia Hanım da aynı ifadeleri kullanmıştı " sinirli olduğunuzun farkındayım "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tulû -- 3 Mayıs 2017; 16:0:1 >
  • Tazminat davası aç. Tüketici haklı bulunur çoğu zaman bu durumlarda. İyi para alırsın. Boşuna uğraşma böyle. Avukatınız varsa onunla paylaş durumu. Yada avukat kanalı ile kendilerine noter'den ihtarname gönder. Ertesi gün yeni telefonu verirler.
  • Kardeşim sabrına hayran kaldım , ben ankarada yasasam bu kadar sabırlı olmaz direk gelirdim akasyaya . Ağzımda kötü kesin isyan çıkartırdim .



    Çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.