Şimdi Ara

Apple Online Store iPhone 7 ve iPhone 7 Plus Havale/EFT Takip,Yardımlaşma ve Mağduriyet Konusu (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.464
Cevap
10
Favori
29.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de elimde telefon kılıfıyla bekliyorum 2 haftadır, çıktığı gün gidip almıştım ama telefon gelemedi henüz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Bimeks'in Allah belasını versin elimde hediye çeki var kaç gündür bekliyorum Tüm Türkiyede stoklarında 1 tane bile telefon yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türkbey


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tulû

    Havale/eft iptal ettiren var mı?
    18 Ekim Salı günü sabah 9'da havaleyi iptal ettirdim, bugün 7. iş günü; halen geri ödeme yapılmadı.

    Pazartesi konuştuğumda en geç Perşembe mesai bitimine kadar kesinlikle hesabınıza geri ödeme yapılacaktır denmişti.
    Hoş Perşembe 8. iş günü oluyor.



    bende 19 ekimde iptal ettim dün aradım 28 ekimden itibaren 3-5 gün içinde hesapta olur dedi.

    Bizim arkadaş da iptal ettirdi hala alamadı parayı ona da en geç 8- 9 kasım gibi demişler.Çünkü apple worldpay'e aktarıyormuş önce 5 iş günü içinde, sonra worldpay de sizin hesabınıza aktarıyormuş o da sürüyormuş 5 iş günü kadar nasıl bi rezilliktir ya hem paralarımızı kullanıyorlar hem telefon göndermiyorlar yazıklar olsun




  • Arkadaşlar biraz önce Apple müşteri hizmetlerini arayıp görüştüm

    Aynı şekilde operatörleri teknoloji marketlerini saydım bu firmalarda stok var sizde neden yok diye,

    Diyor ki, onlar bir kısmını saklamıştır sonra satmak için

    Bizim stoklarımız çok yoğun Türkiyenin her yerine ulaşmaya çalışıyorz vs. zırvaladı,

    Ben dedim bunlarla ilgilenmiyorum yerine gelince apple şöyle büyük böyle büyük konuşuluyor dünya çapında bir marka, telefonun ne zaman çıkacağı belli yılda ortalama ne kadar satıldığı belli buna karşı önlem neden alınmıyor buna göre neden stok sağlanmıyor diye sordum

    Yine kelime oyunları yapmaya çalıştı şunu söyledi, Harun be ürün elinize geldiğinde gerçekten bu sıkıntıları unutacaksınız

    Yahu böyle bişey var mı, mal bize hizmet edeceğine biz mala hizmet edip peşinden koşuyoruz sanki dedim, param 1 aydır apple da bekliyor

    Aynen şunu söyledi tamam hemen iptal edip iade edelim paranızı, dedim siz nasıl müşteri memnuniyeti sağlıyorsunuz uygun bir cümle mi bu ayıp dedim, (geçen gün zorlu da çalışan biri benim arkadaşa "böyle gider gelirsiniz" dedi )

    sonuç olarak biraz daha konuştuk apple süprizleri sever daha erken tarihte elinizde olabilir vs. dedi,

    Bu çalışanların havalarına gıcık oldum iyice sanki telefon almıyoruz da +50 yıl yaşama hakkı satın alıyoruz, birde diyor ki ilk defa böyle bir şikayet alıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herhangibirey -- 26 Ekim 2016; 15:11:3 >




  • Evet bana da öyle demişti apple sürprizleri sever daha önce sevkiyat yapılabilir demişti tamam da 9 kasım yazıyo sevkiyat tarihi adam bana 7 kasımda göndercekse ne anladım ben erken sevkiyattan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atroce

    Arkadaşlar biraz önce Apple müşteri hizmetlerini arayıp görüştüm

    Aynı şekilde operatörleri teknoloji marketlerini saydım bu firmalarda stok var sizde neden yok diye,

    Diyor ki, onlar bir kısmını saklamıştır sonra satmak için

    Bizim stoklarımız çok yoğun Türkiyenin her yerine ulaşmaya çalışıyorz vs. zırvaladı,

    Ben dedim bunlarla ilgilenmiyorum yerine gelince apple şöyle büyük böyle büyük konuşuluyor dünya çapında bir marka, telefonun ne zaman çıkacağı belli yılda ortalama ne kadar satıldığı belli buna karşı önlem neden alınmıyor buna göre neden stok sağlanmıyor diye sordum

    Yine kelime oyunları yapmaya çalıştı şunu söyledi, Harun be ürün elinize geldiğinde gerçekten bu sıkıntıları unutacaksınız

    Yahu böyle bişey var mı, mal bize hizmet edeceğine biz mala hizmet edip peşinden koşuyoruz sanki dedim, param 1 aydır apple da bekliyor

    Aynen şunu söyledi tamam hemen iptal edip iade edelim paranızı, dedim siz nasıl müşteri memnuniyeti sağlıyorsunuz uygun bir cümle mi bu ayıp dedim, (geçen gün zorlu da çalışan biri benim arkadaşa "böyle gider gelirsiniz" dedi )

    sonuç olarak biraz daha konuştuk apple süprizleri sever daha erken tarihte elinizde olabilir vs. dedi,

    Bu çalışanların havalarına gıcık oldum iyice sanki telefon almıyoruz da +50 yıl yaşama hakkı satın alıyoruz, birde diyor ki ilk defa böyle bir şikayet alıyorum

    İlk defa şikayet alması normal bugün başlamıştır kesin işe keza ben 2 gündür günde 2 kere arıyorum bugün hem canlı destekten hem de yüzlerine karşı küfür ettim çok ağır konuştum şimdi akşam tekrar arayacağım yine aynı terane bana da sürpriz yapmayı sever diyo ulan yerim sürprizini 10gün oldu be kardeşim. Hergün araya araya herkesin sorununu çözcem arkadaşlar siz rahat olun.




  • Arayın arkadaşlar herkes arasın. Bende arıyorum ama sanki Apple'la değil de Turkcellle muhattap oluyormuşuz gibi muamele görüyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aradım" geçen akşam Stok görünmüyordu Zorlu'da stok görünüyor artık" diyorum "sevkiyatlara ne zaman başlıcaksınız diyorum" ,
    "Beyefendi En geç sipariş takip kısmınızdaki yazan tarihler arası" diyor ! bayan olduğuna dua etsin ne bu dalga geçer gibi biz de biliyoruz en geç o tarihler arası olacağına kafayı yedim ya
  • iltol kullanıcısına yanıt
    Telefonu buraya yazar mısınız hocam ben de arayacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Reflection

    Telefonu buraya yazar mısınız hocam ben de arayacağım

    0800 448 829 873 (ücretsiz)

    yukarıda biri konuşma esnasında geçirmiş destek birimi yazmış fotoda yazıyor oradanda bakabilirsin.
  • Kortizon1 K kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, direk burdan istememenin sebebi aramak isteyip de sırf uğraşmak istemeyenler olabileceği içindi. Ne kadar çok kişi ararsa o kadar iyi
  • Kesinlikle ara moruk, pazartesiden beri arıyorum ben de. Çok fazla telefo ve mesaj yağmuruna tutulurlarsa ellerini biraz daha çabuk tutarlar düşüncesindeyim. + Olarak arayanlar yumuşak davranmasın sakın!!! Olabildiğince sert mizaçla konuşun. Kelime oyunları yapmalarına izin vermeyin sürekli tersleyin. Ve ısrarla diğer mağazalarda stok olup satışta olup neden AOS'ta hiç bir hareketlilik olmadığını vurgulayın.

  • Kortizon1 K kullanıcısına yanıt
    Bugün şu Akasya ve Zorlu Apple Store a da geldiya cihazlar, aramazsak olmaz zaten dün Turkcell e geldiğinde de çok sinirlenmiştim, bugün de bunlar tuz biber oldu üstüne.
  • Kortizon1 K kullanıcısına yanıt
    hocam ben sabah aos canlı ve telefon destek hattından küfür ettim yüzsüz bunlar anlamıyor. akşam tekrar arayacağım tekrar sert konuşup gerekirse küfürümü de eksik etmeyeceğim yine ne olsa anlamıyor yüzsüzler. herkese aynı şeyleri tekrarlıyorlar papağan gibi yok orada yazan tarihte kesin gelir yok diğer mağazalar stok yapmıştır ondan şimdi satabiliyordur akşam aradığımda eğer diğer mağazalar stok yapmıştır önceden derlerse ulan davarlar siz niye yapmadınız dicem artık.
  • kardeşim yeni gördüm çoktan yazan olmuş numarayı hadi bakalım sen de aradıktan sonra anlat ne diyorlar herkese aynı cevaplar mı veriyorlar
  • iltol kullanıcısına yanıt
    15 dakika oldu bağlanamadım hala yoğunluk var sanırım

    Edit: Şimdi konuştum. Diğer mağazalar için bir şey diyemem ancak Aksaya ve Zorlu Apple Store un stokları AOS den farklı olduğu için AOS ye daha erken ya da daha geç gelebiliyor dedi.Benim kişisel tavsiyem siparişi iptal etmeniz ve online rezervasyon ile almanız olacaktır bu durumda dedi. Kendi tahminim de kesinlikle belirtilen tarihlerden daha erken geleceği ama kesin bir şey söylemem gerektiği için 1-14 aralık diyebiliyorum dedi. Maalesef benim de yapabileceğim bir şey yok ben de sipariş verdim (yalan bence) ben de bekliyorum dedi o kadar dil dökmeme rağmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UNNL -- 26 Ekim 2016; 16:23:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iltol

    kardeşim yeni gördüm çoktan yazan olmuş numarayı hadi bakalım sen de aradıktan sonra anlat ne diyorlar herkese aynı cevaplar mı veriyorlar

    Herkese aynı şeyleri diyolar malesef. Burda yazılan şeyleri takip ediyorum bana da aynıları söyleniyor
  • OneMoreChance kullanıcısına yanıt
    ya cidden şaşkınım izmirdeyim ben almak için Zorlu'ya mı gidicem mantığa bak sanki iptal etsek ertesi gün yatıyo hesaba ya cidden çok sinirlendim arkadaş aynen herkese aynı terane



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iltol -- 26 Ekim 2016; 16:30:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Reflection

    15 dakika oldu bağlanamadım hala yoğunluk var sanırım

    Edit: Şimdi konuştum. Diğer mağazalar için bir şey diyemem ancak Aksaya ve Zorlu Apple Store un stokları AOS den farklı olduğu için AOS ye daha erken ya da daha geç gelebiliyor dedi.Benim kişisel tavsiyem siparişi iptal etmeniz ve online rezervasyon ile almanız olacaktır bu durumda dedi. Kendi tahminim de kesinlikle belirtilen tarihlerden daha erken geleceği ama kesin bir şey söylemem gerektiği için 1-14 aralık diyebiliyorum dedi. Maalesef benim de yapabileceğim bir şey yok ben de sipariş verdim (yalan bence) ben de bekliyorum dedi o kadar dil dökmeme rağmen.

    Ee dostum söyleyeydin ya, parayı şuan geri iade edecekseniz iptal edeyim diye zaten şimdi iptal etmeye kalksam 10 günü bulacak paranın bana geri gelmesi... Yukarıda bi arkadaş söylemişti çok hoşuma gitmişti para takribi 10-12 gündür onlarda kullanıyorlar kullanım faiziyle birlikte geri versinler madem. Bana bu şekilde şimdiye kadar söyleyen olmadı söyleyen olursa aynen bu dediklerimi diyeceğim.

    Şimdi herkesi böyle çok zengin zannetmenin anlamı yok parası olan var olmayan var, adam anında parayı geri göndermezse ve parasıda yoksa o an bu adam cihazı nerden alacak onu düşünüyorlar mı? 10 gün geri iade bekleyecek adam 10gün sonunda geri iade aldı sanırım bakalım bu seferde rezervasyonlu stok bulabilecek mi?

    Hepsi yalan ya yok o da almışmışta yok bilmem neymiş. İşleri güçleri milleti oyalamak şimdi sinirimden birdaha arıyorum sırf bu diyalogu gördüm diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Reflection

    15 dakika oldu bağlanamadım hala yoğunluk var sanırım

    Edit: Şimdi konuştum. Diğer mağazalar için bir şey diyemem ancak Aksaya ve Zorlu Apple Store un stokları AOS den farklı olduğu için AOS ye daha erken ya da daha geç gelebiliyor dedi.Benim kişisel tavsiyem siparişi iptal etmeniz ve online rezervasyon ile almanız olacaktır bu durumda dedi. Kendi tahminim de kesinlikle belirtilen tarihlerden daha erken geleceği ama kesin bir şey söylemem gerektiği için 1-14 aralık diyebiliyorum dedi. Maalesef benim de yapabileceğim bir şey yok ben de sipariş verdim (yalan bence) ben de bekliyorum dedi o kadar dil dökmeme rağmen.

    bu ne laçka konuşma biçimi ya şu siparişinizi iptal edelim o zaman diyen andavallara ayar oluyorum ah bana bi deseler ya yesinler küfürü bi benden okkalı şekilde. apple'da çalışıyon öküz zannedersin mahalle esnafı ne biçim cevaplar bunlar. bu konuşmalarıda bildircem bu akşam.




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.