Şimdi Ara

Apple Rezaleti Servis Kalitesi Detaylı Anlatım (SS'li)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar daha önceki ;https://forum.donanimhaber.com/basari-teknik-servis-yaptigi-iskence--125467556#125475684

    açtığım bu başlığın devamı ve detaylısını buraya yazıyorum.
    Öncelikle şunu belirteyim cihazım artık GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİL !!
    ve apple kullananlar apple ın müşteri hizmetleri kalitesini bilir.
    Siz değerli forum üyelerinden tek isteğim bana destek olmanız ve konuyu gerek forumda gerek sosyal medyada yayınlayarak Apple gibi bir firmanın ne halt olduğunu diğer insanlarında görmesini sağlamaktır.

    --
    EDİT :
    EDİT TARİHİ:20.05.2017
    bu arada tüm forum camiasından Allah razı olsun.
    Destek bulalım dedik, çok sağolun çok desteğinizi gördüm.
    binlerce mesaj geldi cevap geldi çok sağolun.

    --
    yahu forumda adamına göre mi destek adamına göre mi muamele var anlamıyorum ki??

    Konu özeti şöyle...


    Iphone 6S PLUS cihazımın batarya, şarj ve ısınma gibi problemleri olduğundan dolayı Apple’ın 0 (216) 282 15 11 numaralı hattını arayarak, cihazımı “garanti kapsamında” gönderebileceğim Ankara ilindeki teknik servis birimlerinin iletişim ve kargo adreslerini öğrenmek için aradım. Ankara ilinde gönderebileceğim Teknik Servislerin listesi bana mail üzerinden yollandı.
    05.04.2017 tarihinde Yurt İçi Kargo ile Ziya Gökalp Caddesi, Adakale Sok. No:27/B Kızılay / ANKARA adresinde bulunan Başarı Teknik Servise cihazımı kargo standartlarına uygun şekilde, cihazın orijinal kutusu ile “tam ve sağlam” olarak gönderdim. 10.04.2017 tarihinde cihazımın teknik servise teslim edildiğine dair mail ve sms bilgisi tarafıma ulaştı fakat bu 4-5 günlük süreçte ve servise göndermeden önceki 1 haftalık süreçte cihazım ile ilgili arızaları daha iyi anlatabilmek, servise gönderebileceğim kargo firmaları hakkında bilgi almak için Başarı Teknik Servis’in web sayfasında yer alan (0312 409 50 20) numaralı telefonunu aradım, aftersales@basari.com.tr adresine mail attım. 11 Nisan tarihine kadar Başarı Teknik Servis’ten hiçbir çalışan ile görüşemedim. 11 Nisan 2017 tarihinde cihazımın işleme alındığı ve yapılan incelemelerden sonra tarafıma bilgi verileceği belirtildi. Ayrıca cihazım ile ilgili işlemlerin başladığının bilgisini vermek için yine 11 Nisan günü Teknik Servis çalışanlarından Ö.K tarafından (0535 017 69 02) numaralı telefondan arandım, cihazımın test işlemlerinin yapıldığı ve o ana kadar herhangi bir probleminin olmadığını söylediler. Aradan yaklaşık 2-3 saat geçtikten sonra yine aynı telefon numarasından arayarak, cep telefonumun arka kamera camının kırık-çatlak olduğunu ve bu durumun garanti kapsamına girmediğini kamera camının değişimi mümkün olmadığından dolayı 1.850,00 TL ücreti ödeme yaptıktan sonra cihazımın sıfır cihaz ile değişiminin olacağı ve yapılacak olan herhangi bir itirazın Apple’a yapılması gerektiği belirtildi. Tarafıma cihazımın kırık olan parçasının fotoğraflarının tarafıma gönderilmesini talep ettim fakat 21 Nisan tarihine kadar fotoğraf gönderilmedi.
    Apple’ın yukarıda belirtmiş olduğum numarasından müşteri hizmetlerine ulaştım ve G.T. isimli Kıdem Departmanının dosyayı inceleyeceği ve tarafıma kısa sürede dönüş yapacağını söyledi, 14 Nisan tarihinde dosya ile ilgili bilgi almak istediğimde Apple Müşteri Hizmetlerini tekrar aradım, C.E.Ç. isimli Kıdem Departmanı görevlisinin dosyayı G.T.’dEn devir aldığını ve kısa sürede dönüş yapacağını belirtti, 21 Nisan tarihine kadar hiçbir şekilde dosya ile ilgili gelişmelerden haberdar olamadığım için Apple Müşteri hizmetlerini 21 Nisan’da tekrar aradım, S.A. isimli kıdem departmanı görevlisinin dosyayı C.E.Ç.'den devir aldığını ve incelemelerden sonra tarafıma “kısa” sürede bilgi verileceği belirtildi. 28.04.2017 tarihinde Apple müşteri hizmetlerinden ismini hatırlayamadığım bir kişi dosyanın sonuçlandığını ve cihazın serviste herhangi bir zarar görmediğini kanıtladıklarını, cihazı servise göndermeden önce benim kullanımım esnasında kırıldığını ve cihazımın artık garanti kapsamı dışında kaldığını belirttiler. Iphone müşteri hizmetleri 3 mühendisle telefonu incelediklerini kameranın servise gelmeden önce kırıldığını tespit ettiklerini bildirdiler. Ayrıca telefonumdaki şarj sorununun ve donma sorununun bu kamera camındaki çatlaktan kaynaklandığını dile getirdiler.
    İlk Mesai günü ile birlikte adli mercilerde sonuna kadar yılmadan yorulmadan hakkımı arayacağım.

    Okuyup destek olduğunuz için teşekkürler.
    Sağlıcakla...


    Kırık parçanın fotoğrafı

    Apple Rezaleti Servis Kalitesi Detaylı Anlatım (SS'li)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzoztas -- 20 Mayıs 2017; 20:52:59 >







  • Kamera çevresini incelediğimde apple'a hak verdim maalesef çünkü kamera etrafı çizikler içerisinde. bu da kullanım süresinde olacak yıpranmalar. ikinci olarak ne zaman servise bir ürün göndersem her yerinden fotoğraflar videoya çekerim.

    son olarak mahkemeye de gitseniz mahkeme sizden kanıt ister kanıtlayamazsanız mahkemenin de kararı bellidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

    Kamera çevresini incelediğimde apple'a hak verdim maalesef çünkü kamera etrafı çizikler içerisinde. bu da kullanım süresinde olacak yıpranmalar. ikinci olarak ne zaman servise bir ürün göndersem her yerinden fotoğraflar videoya çekerim.

    son olarak mahkemeye de gitseniz mahkeme sizden kanıt ister kanıtlayamazsanız mahkemenin de kararı bellidir.

    hocam ben telefonumu kameraya çekmeden önce apple aradım ne yapayım nasıl göndereyim kargo ile göndericem vs gibi şeyler sordum hiçbir kırık çizik yoksa gönderin o şekilde denildi.
    ve koskoca apple bana telefonda dediği şu;
    biz başarı ile milyon dolarlık anlaşma yapıyoruz sizin 1800 liranıza kalmadık.
    Bunu hangi zihniyet kabul edebilir.
    ben zaten telefondan geçtim, kırıktan geçtim lanet olsun dedim gelsin yeterki telefonum razıyım dedim. ama apple biz serviste kırılmadığını kanıtladık derken neye göre kanıtlıyor acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

    Kamera çevresini incelediğimde apple'a hak verdim maalesef çünkü kamera etrafı çizikler içerisinde. bu da kullanım süresinde olacak yıpranmalar. ikinci olarak ne zaman servise bir ürün göndersem her yerinden fotoğraflar videoya çekerim.

    son olarak mahkemeye de gitseniz mahkeme sizden kanıt ister kanıtlayamazsanız mahkemenin de kararı bellidir.

    hocam ben telefonumu kameraya çekmeden önce apple aradım ne yapayım nasıl göndereyim kargo ile göndericem vs gibi şeyler sordum hiçbir kırık çizik yoksa gönderin o şekilde denildi.
    ve koskoca apple bana telefonda dediği şu;
    biz başarı ile milyon dolarlık anlaşma yapıyoruz sizin 1800 liranıza kalmadık.
    Bunu hangi zihniyet kabul edebilir.
    ben zaten telefondan geçtim, kırıktan geçtim lanet olsun dedim gelsin yeterki telefonum razıyım dedim. ama apple biz serviste kırılmadığını kanıtladık derken neye göre kanıtlıyor acaba

    şöyle cevap vereyim o zaman. apple servis sağlayıcıları tamir ederken benim bildiğim kamera ile takip ediliyor oda ve kargo açılırken görüntüleme de yapıyor olabilirler. ama benim düşüncem yine söylüyorum kamera çevresi ve çerçevesi aşırı derece çizik ve yıpranmış ve bu çatlak taşırken olsa bunun emareleri kutuda olurdu zaten sizde demişsiniz çok iyi sarıp sarmaladım diye sanırım bu da onlara bilgi verici olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

    Kamera çevresini incelediğimde apple'a hak verdim maalesef çünkü kamera etrafı çizikler içerisinde. bu da kullanım süresinde olacak yıpranmalar. ikinci olarak ne zaman servise bir ürün göndersem her yerinden fotoğraflar videoya çekerim.

    son olarak mahkemeye de gitseniz mahkeme sizden kanıt ister kanıtlayamazsanız mahkemenin de kararı bellidir.

    hocam ben telefonumu kameraya çekmeden önce apple aradım ne yapayım nasıl göndereyim kargo ile göndericem vs gibi şeyler sordum hiçbir kırık çizik yoksa gönderin o şekilde denildi.
    ve koskoca apple bana telefonda dediği şu;
    biz başarı ile milyon dolarlık anlaşma yapıyoruz sizin 1800 liranıza kalmadık.
    Bunu hangi zihniyet kabul edebilir.
    ben zaten telefondan geçtim, kırıktan geçtim lanet olsun dedim gelsin yeterki telefonum razıyım dedim. ama apple biz serviste kırılmadığını kanıtladık derken neye göre kanıtlıyor acaba

    şöyle cevap vereyim o zaman. apple servis sağlayıcıları tamir ederken benim bildiğim kamera ile takip ediliyor oda ve kargo açılırken görüntüleme de yapıyor olabilirler. ama benim düşüncem yine söylüyorum kamera çevresi ve çerçevesi aşırı derece çizik ve yıpranmış ve bu çatlak taşırken olsa bunun emareleri kutuda olurdu zaten sizde demişsiniz çok iyi sarıp sarmaladım diye sanırım bu da onlara bilgi verici olmuş.

    1- kamera ile kutu açılımı vs yok. Başarı Servis'e gittim yüzyüze görüştüm 10 nisanda teslim alınmış 11 Nisanda arıza formunda kırık diye yazılmış,
    2- kutuyu teslim alıp telefonun sisteme girişini yapan hanımefendiye sordum neden bir gün sonra formu doldurdunuz diye dediği şu; ben o ufak çiziği göremem.
    3- hocam kamerada çizik yok o kırık bile çoooook dikkatli bakınca görünüyor. servis mikroskopla çektiğini söyledi ki öyledir zaten hiçbir iz çizik görünmüyor.




  • KONU HALA GÜNCELLİĞİNİ KORUYOR !
    DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.
  • teknik servisler genelde ürünü alırken bir rapor verir "kozmetik çizik var, şurda kırık var" diye yazar. size öyle bir belge verdiler mi ya da teslim aldıklarında kendileri dosyalarına böyle bir not düşmüşler mi? telefonumu verdiğimde kozmetik çizikler var gibi bazı notlar düşmüştü, buna rağmen değişim ürünü vermişlerdi. böyle bir belge de yoksa gerçekten çok zor bu donanımsal olduğu için mahkemeye gitmekten ve bilirkişinin raporunu beklemekten başka çareniz yok.bence bu tür durumlarda aramak zaman kaybı. nasılsa yasamız bizi koruyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yusufd84 Y kullanıcısına yanıt
    evet kamera camının kırık olduğuna dair bir not yazdıkları belge elimde var.
    fakat işin garip tarafı şu;
    10.04.2017 tarihinde teslim alınan cihaza 11.04.2017 günü evrak hazırlanıyor.
    Ankarada servise gidip birebir yüzyüze görüşmemde neden aynı gün evrak hazırlamadınız dedim?
    aldığımızda kırığı tespit edemedik ben ufak çiziği göremeyebilirim. diye bir cevap aldım.
    malum apple da milyon dolarlık ortaklığına toz kondurmuyor.
    siz söyleyin ben ne yapayım şimdi
  • Kamera camını değiştir bi telefoncuda git bireysel bilişime ver. 4 gün sonra yeni cihazını al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzoztas kullanıcısına yanıt
    yapabileceğin tek şey teslimde yazılmayıp tutanağın daha sonra hazırlandığını söylersin. başka bir telefoncude kamerayı yaptırırsan müdahaleden dolayı garanti dışı olabilir. yani kısaca tüketici mahkemesiyle halledebilirsin gibi geldi bana...normalde teslim ederken zaten tutanak hazırlanıyor sonradan hazırlamaları ilginç olmuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu kamera arkasında çizik var diyorsunuz da aletin kamera kısmı çıkıntılı ve biz bunu masaya vs koyuyoruz n'apabiliriz ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AFrost kullanıcısına yanıt
    ilginiz için teşekkürler.
    burası muz cumhuriyeti değil kanun hukuk neyse artık hakkımı arayacağım sonuna kadar pes etmeden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Kamera camını değiştir bi telefoncuda git bireysel bilişime ver. 4 gün sonra yeni cihazını al.

    hocam dediğiniz işlemi biraz detaylı anlatırmısınız?
    ayrıca kamera camının kırık olmasından dolayı cihaz artık garanti kapsamında değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan G.

    Yahu kamera arkasında çizik var diyorsunuz da aletin kamera kısmı çıkıntılı ve biz bunu masaya vs koyuyoruz n'apabiliriz ki

    işte dediğiniz gibi cihazın tasarım hatası olan birşeyden dolayı yine kullanıcı sorumlu tutuluyor
    ayrıca ben kırık olarak göndersem içim yanmaz
  • oguzoztas kullanıcısına yanıt
    Hocam o kamera camı çıkıyor. Telefondular çıkartıp çiziksiz takabilir. Taktıktan sonra da Ankara da bireysel bilişim var götür ver. Olanları hiç anlatma kayıtlar da çıkmaz zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Hocam o kamera camı çıkıyor. Telefondular çıkartıp çiziksiz takabilir. Taktıktan sonra da Ankara da bireysel bilişim var götür ver. Olanları hiç anlatma kayıtlar da çıkmaz zaten.

    anladım hocam sağolun. bu bireysel bilişim dediğiniz yer apple servisi ise her türlü görecek garanti kapsamı dışına çıktığını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Hocam o kamera camı çıkıyor. Telefondular çıkartıp çiziksiz takabilir. Taktıktan sonra da Ankara da bireysel bilişim var götür ver. Olanları hiç anlatma kayıtlar da çıkmaz zaten.

    anladım hocam sağolun. bu bireysel bilişim dediğiniz yer apple servisi ise her türlü görecek garanti kapsamı dışına çıktığını

    Göremez hocam. Her servisin kayıtları kendine özel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Hocam o kamera camı çıkıyor. Telefondular çıkartıp çiziksiz takabilir. Taktıktan sonra da Ankara da bireysel bilişim var götür ver. Olanları hiç anlatma kayıtlar da çıkmaz zaten.

    anladım hocam sağolun. bu bireysel bilişim dediğiniz yer apple servisi ise her türlü görecek garanti kapsamı dışına çıktığını

    Göremez hocam. Her servisin kayıtları kendine özel.

    hocam garantiyi apple sitesinden sorguladığımda garanti dışı olduğu görünüyor ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Hocam o kamera camı çıkıyor. Telefondular çıkartıp çiziksiz takabilir. Taktıktan sonra da Ankara da bireysel bilişim var götür ver. Olanları hiç anlatma kayıtlar da çıkmaz zaten.

    anladım hocam sağolun. bu bireysel bilişim dediğiniz yer apple servisi ise her türlü görecek garanti kapsamı dışına çıktığını

    Göremez hocam. Her servisin kayıtları kendine özel.

    hocam garantiyi apple sitesinden sorguladığımda garanti dışı olduğu görünüyor ama

    Nasıl garanti dışı görünüyor. Ne yazıyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili

    Hocam o kamera camı çıkıyor. Telefondular çıkartıp çiziksiz takabilir. Taktıktan sonra da Ankara da bireysel bilişim var götür ver. Olanları hiç anlatma kayıtlar da çıkmaz zaten.

    anladım hocam sağolun. bu bireysel bilişim dediğiniz yer apple servisi ise her türlü görecek garanti kapsamı dışına çıktığını

    Göremez hocam. Her servisin kayıtları kendine özel.

    hocam garantiyi apple sitesinden sorguladığımda garanti dışı olduğu görünüyor ama

    Nasıl garanti dışı görünüyor. Ne yazıyor ?

    Apple Rezaleti Servis Kalitesi Detaylı Anlatım (SS'li)


    hocam şimdi detaylı baktımda telefonda teknik destek süresi doldu uyarısı var. daha önce alttaki yeşil tik işareti de sarı renkliydi
    ama şöyle bir konu var apple ın müşteri hizmetleri ile görüştüğümde garantinin bittiğini ve ücret ödemem halinde tamiratın yapılıp garantinin devam edeceğini söylediler.
    Daha sonra farklı bir konu için yine müşteri temsilcisini aradığımda garanti dışı olduğunu söyledi bunun üzerine bu sayfadan sorguladım bu en alttaki yeşil tik sarı olarak görünüyordu.

    Desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.