Şimdi Ara

Apple Rezilliği... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
1
Favori
9.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • multiTYRT kullanıcısına yanıt
    Aynen ekran degisto, golgelenmeler varmis ondanmis, hic farketmemistim ama kamera halen ayni
    Ankaradayim, sorun su ki kidemli departman degisim onayi veriyor, cihaz apple onarim merkezine gidiyor, onarim merkezi bu cihazda sorun yok diyor geri gonderiyor, kanitlarla gonderiyorum yine aynisi, kafayi yedim artik, tek carem sosyal medya gucu, benim buradan baska bi sosyal mecram da yok malesef, o yuzden yardimlarinizi rica ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple müşteriyi rezil ediyorsa rezil etmeyecek bir şirket tanımıyorum. Güldürme insanı ya Allah aşkına iletişim kurmasını falan mı bilmiyorsun sen ufacık hatada bile cihazını yenisiyle değiştiriyor adamlar. Apple destek servisi uygulamasını indir gündüz sohbet oluştur ayrıntılı konuş ya da randevu saati ayarla seni arasınlar. Eğer cihazın Apple türkiye garantili ise, değilse sana yapacakları hiçbir şey yok.
  • Isırılmış elma artık eskisi gibi değil tabi müsebbibi bizlerin yine. Dolandırıcılar sağolsun elmanın iyi niyetini suistimal edip durdular. Sonuç ortada. Sırf servisi iyi diye ısırılmış elma alan varsa artık bunu bilsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FenBilgini F kullanıcısına yanıt
    Ustadim kidemli departman degisim onayi verdi diyorum ki ulasilabilecek en ust departman orasi benim bildigim.
    Sorun su ki apple onarim merkezi ( yetkili servis degil, kendisi ) bu istisnayi bile dikkate almiyor.
    Farkli bir birim var mi bildigin, ulasabilecegimiz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani dediğim gibi şu ana kadar ben ne yaşadıysam anında yardımcı olup çözdüler, sırf şarjım normalden hızlı bitiyor diye hissettiğim için şarjımı yenisiyle değiştiler. Tek yaptığım dediğim uygulamadan sohbet etmekti.
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Iste bu sozune tam olarak katilmakla beraber sorun su ki yetkili servisinde soz hakki yok, bu yetki artik sadece apple onarim merkezinde ki beni cileden cikartan orasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FenBilgini F kullanıcısına yanıt
    Orasi kidemli departmandan daha mi ustte?
    Cozum olacaksa orayi da deneyeyim, var mi link.
    Bana direk donanim yani onarim servisine soz gecirtecek bir departman lazim.
    Ilk basta kidemli departman bizim sozumuz sozdur is bitmistir , tamirat bile olmaksizin degisecek dedi sonra bazen donanim grubu bizimle ayni fikirde olmuyor, bizimki tavsiye niteliginde oluyor, son soz onlarin diye kivirdilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden ısrarla departmanla uğraşmak istediğinizi anlamıyorum. Link yok uygulamanın ismi Apple Destek. Bir dene ne kaybedeceksin
  • Bu teknoloji biraz şans işi
    Hemen firmayı kötülemwyin
    8 yıldır Apple ürünü kullandım aldım sattım garantiye işim düştü ama Apple servisinin rezilliğini görmedim.
    Umarım bi sonuç alırsını

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

  • Adama bak lensi kirli diye telefonu değiştirmelerini bekliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FenBilgini F kullanıcısına yanıt
    Konisayim ustadim sorunum cozulecekse, yarin yazarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    Sans isi ok ama bu rezillik firmanin degil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ghost Buster kullanıcısına yanıt
    Lens temiz diyorum, serviste cihazi alirken test ediyorum ayni sorun sen diyosum lens kirli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başta vodafone un zaten saçma sapan bir operatör olduğunu belirtmek isterim ki diğer bir husus ise sizin sıkıntınız bariz bir şekilde servis ile. Apple rezilliği denilmesi saçma. Bugüne kadar 2 kere servise işim süştü o da alalade sorunlar için her ikisinde de yurtdışı cihazını yurtiçi cihazla değiştirdiler. Yani servisin rezilliği diye belirtseniz daha mantıklı olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Apple diğer firmalara göre teknik servis işinde daha iyi normalde, sizin sıkıntıyı nasıl çözmediler anlamadım. Umarım çözerler sıkıntını.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ***RAMMSTEIN*** kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz gibi gozuksede servis dedigimiz yani sorun cikartan departman ( a sehrindeki b sehrindeki yetkilibservis degil ) kendi onarim merkezi oldugu icin rezillik markayi baglar, kidemli departman bile caresiz, donanim grubu hic bir sekilde yardim etmiyor ve ukalaca takiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7D66DD504

    Haklisiniz gibi gozuksede servis dedigimiz yani sorun cikartan departman ( a sehrindeki b sehrindeki yetkilibservis degil ) kendi onarim merkezi oldugu icin rezillik markayi baglar, kidemli departman bile caresiz, donanim grubu hic bir sekilde yardim etmiyor ve ukalaca takiliyor
    Bu gibi servisler çoğu şeyi oranım merkezine topu atmakta. Yok efendim biz gönderdik de onlar yapmadı gibi. Size tavsiyem apple ile iletişime geçip maduriyetinizi tekrar tekrar anlatmanız. Emin olun ki sonuç alacaksınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vexra V kullanıcısına yanıt
    Iste bende buna anlam veremiyorum, en kaliteli servis diye apple aldim hanima, cunku o yillarca servis sorunu cekti baska markalarda, 30 gun suren servis sureleri, 2 seferdir apple aloyorum ona 3 gun max servis suresi var diye ama gelin gorun kibdaha beter etti.
    Kidemlindepartman degisim istisnasi cikartiyor, son soz benimdir diyor servis reddediyor sonra kidemlindepartman kiviriyor aoyle boyle, cihazda halen degisim istisnasi var fakat servisi kabul etmiyor, sorun bulunamadibdiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladık Onur,ayfonun var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ***RAMMSTEIN*** kullanıcısına yanıt
    Ustadim ben ankara esc servise veriyorum her seferinde , onlar da her seferinde apple onarim merkezine gonderiyor kanitlarla beraber ama nafile, onarim merkezi ya oraya ya bana takmis.
    Musteri hizmetleri bile caresiz, haklisiniz diyor tekrar gondeein diyor sonuc yine ayni, degisim istisnasi verildikten sonra 3 gondermem, 3 u de ayni sebeple geri gonderildi, tum kanitlar onarim merkezinde var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.