Şimdi Ara

Apple Rezilliği... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
1
Favori
9.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kutluay1 K kullanıcısına yanıt
    Servisten her zaman tertemiz cikar telefon, hah iste orda cekiyorum sonuc yine ayni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple bitti Huawei bitirdi ikisinide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7D66DD504

    Boyle bir konum oldugunu bilmiyordum, dedigin yere nasil ulasabilirim
    ersin@hwp.com.tr mail adresine süreci olaylari yazın.

    Elinizdeki dokümanları servis kağıtlarını da mail e ekleyin size geri dönüş yapıp YouTube sayfalarında yayınlanmak üzere stüdyolarina çağırabilirler derdiniz daha etkili iletmiş olursunuz.

    Hemde Apple in muhteşem ötesi toz pembe servis kalitesinin de bir yerde hatalara düştüğünü göstermiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkur ederim, yapacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım beni lütfen yanlış anlama ama sen telefonu değiştirmek için zorluyorsun sanki :)
    Bende 6 plus vardı, ses açma kapama tuşu arıza yapmıştı. Ses kapalı olmasına rağmen aranınca telefon çalışıyordu. 2 defa verdim servise. İlkinde problem yok dediler, ikincisinde değiştidiler.
    Kardeşimde de 7 plus vardı geçenlerde mikrofonu bozuk diye gönderdi(garanti bitmesine 1 hafta kala) onu da direkt değiştirdiler.
    Telefon ile apple müşteri hizmetlerini ne zaman arasam hep yardımcı oluyorlar hiç bekletmeden.
    Belki bende bir gün problem yaşayacağım ancak ben apple firmasının servis anlamında ve müşteri hizmetleri anlamında kötü olduğunu düşünmüyorum.
    ( bunlar benim şahsi düşüncelerim, farklı düşünen olursa saygı duyarım )
    Son olarak umarım telefonun değiştirilir. Bu telefondan zaten soğumuşundur ve psikolojik olarak her şeyi gözüne batacak.. tüketici hakem heyetine gidebilirsin ya da vaktin ve naktin varsa İstanbul Zorlu’ya gidebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gfblugano35 kullanıcısına yanıt
    Başta telefonu değiştirmek gibi bir niyetim yoktu fakat diğer iki problemi kanıtlayamıyorum, müşteri hizmetleri değişim istisnası çıkarınca bi rahatladım ama onun üzerine 3 kere vermeme rağmen sonuç hep sıfır.
    Telefondan soğudum artık, 1,5 aydır telefon kullanılmıyor.
    Thh ye gidemiyorum şirket üzerine kayıtlı.
    Şu an resmen cok ciddi mağdur oldum.
    Hepinizin desteği ile sosyal medyanın gücünü kullanarak el atılmasını istiyorum.
    Bugun bana yarın size.
  • Thk’ya başvurun bence hocam hiç yoktan iyidir. Apple işi sıkıntılı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle haklısın.
    Ancak benim anlayamadım nokta apple bu telefonu değiştir diyor, servis değiştirmiyor. Burası çok garip işte..
    Yukarıda yazdığım gibi bence tüm kayıtlarını alıp imkanın varsa İstanbul Zorlu’ya git olayı anlat. Anında değişim yaparlar orada diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara’daki promc apple servisini öneririm. Bir de orayı dene. Benim 4 yıllık garantisiz macbook promun pilini ücretsiz değiştiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Apple'ın Ankara'da kendi mağazası veya desteği bulunmadığı için "yekili servis" mantalitesi ile ilerliyorlar ve bu sebepten ötürü servisten servise göre tutumlar çok değişiyor. Kimisi sizin anlattığınız olaydaki gibi bir şey yok diyip tamir bile etmiyor, kimisi aynı cihazı hemen yenisi ile değişim yapıyor. O yüzden başlığa Apple Rezilliği değil de Apple ESC Servis Rezilliği yazman daha mantıklı olurmuş. Değişim istiyorsanız sorununuzu başka yetkili servisler ile çözmeyi veya direkt olarak İstanbul'dan çözmeyi deneyebilirsin.
  • Telefonun ekranın aldığım zaman ufacık bir siyah nokta vardı kesinlikle göze batmıyor rahatsız etmiyordu, aradan 1 seneden fazla bi süre geçti düşürme sonucu ekran çatladı, dedim bakayım bu apple servisi dedikleri kadar var mı, götürdüm dedim ekranda böyle bir nokta var, adam hiç sorgulamadan ekranda ki çatlağı sormadan tamam değiştiririz dedi, dedim bi de şarj çok hızlı gitmeye başladı, dedi tamam pili de değiştiririz. Türkiye gibi bi ülkeye bile adamlar böyle hizmet veriyor, oysa benden tamir için nerde telefon parası istese kimseye şikayet edemem mecbur veririm parayı. Sen kalkıp apple rezil diyorsan gidip xiaomi falan alcan bilader, neymiş kendi kendine çatlamışmış, 22 yaşındayım hayatım da kendi kendine çatlayan kırılan birşey görmedim, kamera da normal yani garip birşey göremedim ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım değişim onaylanır ama dikkat edin swap cihaz vermesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aplle mh kidemli departman degistir diyor, esc apple in kendi onarim merkezine gonderiyor , kendi merkezi reddediyor, esc diyor ki yetkiler artik bizde degil, duruma gore apple cihazi bana gonder diyor ve hersey onlarin onayinda, degisim ise komple apple tarafinda, iste bu doktada apple kendi icinde tutarsizlik yasiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ronaldocj R kullanıcısına yanıt
    Resimler normalse sen apple kullanmiyorsun gibi geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7D66DD504

    Resimler normalse sen apple kullanmiyorsun gibi geliyor
    Me küfür ediyorsun bilader

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SupermanPrime kullanıcısına yanıt
    Foto var mı? Çok merak ettim.
  • Evet bu da doğru ama anladığım kadarıyla bazı yetkili servisler söz geçirebiliyor ya da aralarındaki anlaşma farklı olabilir çünkü size benzer bir sorunu bir yakınım yaşadı başka bir yetkili servis ile değişim aldık. Hatta size yardımcı olması açısından söyleyeyim, Bireysel Yetkili Servis veya Başarı Yetkili Servis isimler benzer olduğu için tam emin olamadım hangisi olduğuna. Eğer öğrenebilirsem mesajı editlerim. Ben kendi cihazlarımı ProMc'ye götürüyorum bir sorun olduğunda, memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UNNL -- 26 Eylül 2019; 13:26:12 >
  • ronaldocj R kullanıcısına yanıt
    Son cevabım, kimseye karşı saygısıszlık yapmadım yapmamda ama senin ciddi anlamda bir sorunun var, okuyamıyorsun ya da anlayamıyorsun.
    iyi forumlar.
  • Böyle bir durum olması hoş değil ama olabilir gibi geliyor, dediğiniz servisi deneyeceğim ya da direk satıp apple dan uzaklaşacağım.
  • kingocd kullanıcısına yanıt
    Kameradaki sorunu gösteren fotoları konu içeriğine attım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.