Hayır kuyruk acım yok, sizinle hiçbir problemim yok. Sizin hiç eleştiriye tahammülünüz yok hep doğru olduğunuzu sanıyorsunuz. Sağlam bir Apple fanı olduğunuzu gördüğüm için şimdi Apple için yılan ve büyümesin demeniz doğal olarak çelişkili biri olduğunuzu gösterdi. Bunu başka gördüğüm birine de derdim kimseden lafımı esirgemiyorum. Neden Apple seçtiğinizi ne demek istediğinizi şimdi güzel anlatmışsınız, sizi anladım. Bu “Boş konuşuyorsunuz.” hakaretini etmeseydiniz güzel cevap vermiş olurdunuz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Apple Servis rezaleti (2. sayfa)
-
-
Fan denmesini bile hakaret kabul ederim. Senelerdir android kullanıyorum, yeni Apple a geçiyorum tekrar. Neyse hocam biz birbirimizi anlamıyoruz. Siz benim mesajımı alıntılamayın, ben de sizi. Herkes yoluna gitsin.
Edit: boş konuşan cümlesini de siliyorum hatta.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 10 Ekim 2021; 22:54:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet Troy’u şikayet edin suç tamamen onlara ait. Konu başlığına Troy’u da ekleyin insanlar telefonlarını Apple dışında tamir ettirmesin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu arkadaş çok acayip bir tip. Adamın hayat motivasyonu insanların moralini bozmaya çalışmak üzerine kurulu. Mantalitesi ise "nerden vursam kârdır."
-
Apple ın umrunda değil ne olduğu kendi koyduğu kurallara uyarlar sadece müşteri memnuniyeti de bizim ülkede hikaye THHye başvurun hemen.
Benim başımdan 1 tane apple olayı geçti beats kulaklığım vardı garantiye gönderdim bir kaç defa sonra apple beatsi aldı ve garanti yeri kapandı sadece apple bakacak dendi zorluya götürdüm bu ürünün garantisi bitmiş dediler zorludaki "genius"lar dedim apple beatsi almadan önce garantiye yollandı hepsinin kağıdı burda garantisi bitmedi çünkü garantide geçirdiği süre garantiye eklenir onu kabul etmedi türk kanunlarını kabul etmedi ne isterlerse onu yapıp vatandaşı zorlarlar hemen THHye verin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 10 Ekim 2021; 23:21:7 > -
Askıya alsalar ya da kapatsalar ne olur ki? Başka bir hesap açılamaz mı? Sonuçta ayda 7-8 lira bir aboneliği var değil mi? Gözden kaçırdığım başka bir avantajı mı var aboneliğin?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok geçmiş olsun. Ben de arkadaşlara böyle durumlarda naçizane kendi yöntemimi söyleyeyim. Sorun ne olursa olsun, sorunu bilsem bile Apple’ı ararım. Oradaki danışman aracalığıyla arıza kaydı oluşturur servis randevusu alırım. Bu sayede daha sonra servise gittiğimde ne Apple ne servisin kendisinden böyle “tutarsızlıkar” işitmem. Elbette yüzde yüz sorunsuz olmaz bu da fakat böyle yaptığınızda aaaaa yanlış yapmış onlar diyen olmuyor size.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de haklarını yemiyim çok yardımcı olur apple kendisi serviste. Bir sefer başıma inanılmaz dandik birşey geldi.
iphone 7 de ips su sertifikası var malum. Cihazın pili değişim programındaydı değiştirdiler. Cihaz 1 hafta sonra masa üstüne dökülen içme suyuna alttan görünce kapandı. Hemen kuruladım pirince attım ve apple a gittim 1 gün sonra cihaz su geçirmiş dendi. Biliyorum geçirdi ama siz pil değişmeden önce su sabun bana mısın demiyordu. Cihaz serviste girip çıktığı an sıvı olayına daha da dikkat edin. Zannediyorum ki contayı ya takmadılar ya da açıklıklar kaldı ondan cortladı telefon. İlerleyen evrede parmak izi ile hoparlörü bozuldu onun dışında 10 numara çalıştı.
Bugüne dek garantiden değiştiklerim, iphone 3gs garantiden sıfırlandı, pil şişmesi sebepli 5. yılında cüzi bir ücret karşılığı iphone 5 değiştirdiler hala babam kullanır. iphone 6 da kamera kayması vardı panel değişti. ipad air 3 ekranda ölü pixel vardı anında değiştiler ben söylemeden, airpods pro cızırdama sorunu vardı anında değişti. Apple watch 1 - 4 senesinde pili şişti 518 tl karşılığı sıfırlayalım dediler kabul etmedim sıfırı piyasada 950 lere vardı.
Genel hatlarıyla çok yardımcılar ama bazı olaylar çalışan sebepli bile olabiliyor ama üreticiyi korumak üzerine oluyor.
aklıma geldi iphone 5 daha ilk yılında millet güç tuşu sıkıntılı diye abanmıştı servise bende ve arkadaşımda tekleme vardı, gittik zorluya onun cihazı eleman değişti. O zamanlar ibrahim ismindeki çalışan benimkini değişmedi. O çalışan bir karar aldı diye başkasını çağırdığımızda o da aynı şeyi yaptı ve kabul etmedi.
Nette bir haber vardı siz ne kadar iyi niyetli yaklaşırsanız apple çalışanına o da o kadar iyi niyetli adım atıyor.
sizin olay da premium resellerle yetkili serrvis arası birbirlerinden hoşlaşmamaya kurban gitmiş sanırım.
-
Apple’ın rezaleti bu. Troy gibi bir firmaya yetki verip, bir sorun olduğunda ben bu firmayı tanımam nerde yaptırdıysanız oraya gidin diyorlarsa, 4-5 tane kıdemli olduğu halde hiçbir yetkisi olmayan kişiyle müşteriyi oyalıyorsa kusura bakmasın ama apple’ın rezaleti bu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İphone 11 zamanında, bu forumdaki bir kullanıcı, appledan 11 pro alıp, 14 gün kullanıp iade edip, başka rengini sipariş ediyordu. Hatta yüzsüz gibi foruma başlık açmıştı, ben sürekli sıfır ve farklı renk telefon kullanıyorum diye. En sonunda apple son iadesini reddetti kullanıcının. O da basmıştı yaygarayı ben yasal hakkımı kullanıyorum diye. bulursam başlığı, linkini koyarım.
yorum sizin…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kredi kartı ve açtığınız hesap bilgileri aynı kişiye ait olmazsa bile banlıyolar hocam amazonun sistem farklı. Hb trnyol daki gibi herhangi bir hesaba herhangi bir kredi kartı bilgilerini girip alamıyoruz. Kredi kartının ait oldugu kişi ile hesap aynı kişi degil die hesabı askıya alınan yüzlerce kişi var. O yüzden banlanmak işimize gelmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Apple serviste yaşamamışsınız sorunu niye Apple servis sorunu olsun? Yetki vermek ayrı serviste sorun yaşamak ayrı şeyler. Siz Troya götürerek Apple ı aradan çıkartmışsınız. Tanımak zorunda değil açıkçası firmayı şahsi görüşüm.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam siz konuya yanlış açıdan bakıyorsunuz. Yaşadığım sorunu samsungda yaşasam belki haklı olabilirsiniz, samsungda franchise var fakat apple da böyle bi olay yok. Sizin elinizde apple markasına ait bie ürün varsa zorlu centerdaki personel bununla ilgilenmek zorunda. Bu dünyanın her yerinde böyle. Ülkemizde esnaf mantığıyla gittiğimiz için arpa kadar yol alamıyoruz. Apple desteği arayıp sorun ne demek istediğimi anlicaksınız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hiç aklıma gelmemişti bu kadar katı oldukları, öğrendiğim iyi oldu. Dikkat edeyim bende, teşekkürler..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yoruma gerek bile yok. Seviyesiz, düşük kalite insan işte.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X