< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaitreSkiLL -- 8 Ekim 2021; 6:14:19 > |
Apple Servis rezaleti
-
-
öncelikle geçmiş olsun hocam, güzel özetlemişsiniz olayı bence zorlu ve akasya'dan başka yere götürmemek lazım.. bence troy'u şikayet etmeniz lazım
-
ulaşabilirsen kıdemli departman'dan erdem bey'e ulaş sadece o yardımcı olur.
Diğer kıdemli arkadaşlar siz ne duymak istiyorsanız o minvalde konuşuyor. köşeye sıkışırsa bir daha cevap vermiyor başka kıdemliye geçiyor.
-
Zaten bazı görüşmelerde görüşme esnasında telefon kapandı 10 dk sonra tekrar aradığımda aynı kişiye bağlamadılar -
Resmen telefonu haşat edip vermişler. Gps hiç çalışmıyor. Hakkınızı sonuna kadar arayın. -
apple ve amazon da tabandaki türkler gram yardımcı olmuyor.
buna benzer amazon türkiyede sorun yaşadım.
-
Apple da garantide şöyle absürt bir olay var. Bir kere telefonu tamire götürmüştüm, ahizede arıza vardı, az geliyordu ses ve pilide 6 ayda %80 sağlık seviyesine inmişti. Cihazın hemen altında, hoparlörün yanında çok ufak bir vuruk vardı, masa köşesine vurmuştum. Orayı gösterdiler ve bana dediler ki kozmetik bir vuruk var ise donanım hasarı ne olursa olsun garantiye girmiyormuş, apple prosedürüymüş bu.
Pilin sağlığı ile yada ahize ile bunun ne alakası var diyorum, anlatamadım derdimi. Yazılı olarakta sordum, aynı cevabı aldım. Tüketici hakem heyetine götürdüm olayı, kazandım. Yeni cihaz vermişti Apple.
Amazon dada şöyle bir olay var. Ben neredeyse tüm alışverişimi amazon dan yapıyorum, aklınıza ne gelirse, pil vs dahil. Yurtiçi servisler ile uğraşmamak için sadece. Bu da arıza çıkma ihtimali olan ürün sayınızı yani riskinizi arttırıyor. Mesela geçen ay 3 farklı ürünümde sorun çıktı, biri akıllı robot, biri ekran kartı, biri tablet. Hepsine de değişim istedim, elimizde yok dediler ama amazon garantisi altındasınız geri gönderin, ücret iadesi yapalım dediler. Ucuza almıştım, istemeye istemeye gönderdim, 3. ürüne para iadesi yaptıktan sonra çok fazla ürün iade ediyorsunuz, devam ederse amazon üyeliğiniz iptal edilir diye tehdit maili aldım. İyide benim suçum ne, bozuldu ürün. Aldığım ve iade ettiğim şeyleri oranlarsak çok komik bir oran çıkar parasal olarakta böyle, buna rağmen karşılığı bu. Amazon da istiyor ki, ürün arızalanırsa amazon garantisini falan salla, sen direk servise ver eğer amazon garantisini çok kullanırsan seni ban larım diyor.
Uzun lafın kısası bu tip firmaların çok büyümesi, çok güçlenmesi iyi birşey değil arkadaşlar. Bu firmaların hepsi yılan bunu unutmayın.
-
Artık şaşırtmıyor, geçmiş olsun umarım sorununuz en kısa sürede çözülür
https://forum.donanimhaber.com/apple-turkiye-online-iphone-13-pro-max-on-siparisimi-teslim-etmedi-ss-lerle-tum-ayrintilar--150741066
-
İşin içinde troy varsa çok normal. Apple kıdemli departmandan Aytek beyde yardımcı olur. Troy berbat bir servis. -
Aynı sorunu bende yaşadım amazon ile . ıpad pro almıştım ekranı sorunlu geldi iade ettim sonra yenisini aldım bu seferde açık kutu yollamışlar kir pas içinde . neyse sıkıntı çıkarmadılar iade ettim 3. Kez aldım bu seferde mail geldi eee neymiş sık sık ürün iade ediyomuşum benzer şey saptanırsa hesabınız askıya alınacaktır vs . saçmalığa bak sanki benim suçum . kullanılmış ürün gönderiosun sonra attığın maile bak. Türkiye ye gelen firmalar bozuyo ben onu anladım.
-
Bu iade olayı muhtemelen ülkemizde çok suistimal ediliyor. Adamlar da bir nevi önlem alıyorlar. Tabi ki olan da aldığı ürün arızalanan ahlaklı tüketiciye oluyor bu durumda. Açıkçası yine Amazondan almaya devam edeceğiz. Bu ortamda başka da çare yok gibi.
-
ben kazanabileceğini düşünmüyorum. Elinde servis raporun vardır ve servis raporun apple şirketine ait değil TROY a ait olduğunu düşünüyorum.
dene bakalım bizde bilgilenmiş olalım :=))
-
quote:
Orijinalden alıntı: sky__walkerApple da garantide şöyle absürt bir olay var. Bir kere telefonu tamire götürmüştüm, ahizede arıza vardı, az geliyordu ses ve pilide 6 ayda %80 sağlık seviyesine inmişti. Cihazın hemen altında, hoparlörün yanında çok ufak bir vuruk vardı, masa köşesine vurmuştum. Orayı gösterdiler ve bana dediler ki kozmetik bir vuruk var ise donanım hasarı ne olursa olsun garantiye girmiyormuş, apple prosedürüymüş bu.
Pilin sağlığı ile yada ahize ile bunun ne alakası var diyorum, anlatamadım derdimi. Yazılı olarakta sordum, aynı cevabı aldım. Tüketici hakem heyetine götürdüm olayı, kazandım. Yeni cihaz vermişti Apple.
Amazon dada şöyle bir olay var. Ben neredeyse tüm alışverişimi amazon dan yapıyorum, aklınıza ne gelirse, pil vs dahil. Yurtiçi servisler ile uğraşmamak için sadece. Bu da arıza çıkma ihtimali olan ürün sayınızı yani riskinizi arttırıyor. Mesela geçen ay 3 farklı ürünümde sorun çıktı, biri akıllı robot, biri ekran kartı, biri tablet. Hepsine de değişim istedim, elimizde yok dediler ama amazon garantisi altındasınız geri gönderin, ücret iadesi yapalım dediler. Ucuza almıştım, istemeye istemeye gönderdim, 3. ürüne para iadesi yaptıktan sonra çok fazla ürün iade ediyorsunuz, devam ederse amazon üyeliğiniz iptal edilir diye tehdit maili aldım. İyide benim suçum ne, bozuldu ürün. Aldığım ve iade ettiğim şeyleri oranlarsak çok komik bir oran çıkar parasal olarakta böyle, buna rağmen karşılığı bu. Amazon da istiyor ki, ürün arızalanırsa amazon garantisini falan salla, sen direk servise ver eğer amazon garantisini çok kullanırsan seni ban larım diyor.
Uzun lafın kısası bu tip firmaların çok büyümesi, çok güçlenmesi iyi birşey değil arkadaşlar. Bu firmaların hepsi yılan bunu unutmayın.
Firmalar yılan diyelim ama tüketicilerde melek değil. Karşılaştığım vakalar:
- Amazondan işlemci alıp, kutudan iyi işlemciyi çıkarıp yerine dandik işlemci koyup iade edenler var.
- Bunu başkasından duydum: Iphone 5 zamanında belirli bir seride kilit tuşu arıza yapma ihtimali nedeniyle cihaz değişimi yapılıyordu. Zorlu center'da adamın telefonu bu seriye girmiyordu ve tuşu bozuk değildi. Değiştireceksiniz diye tutturdu. Apple değiştirmeyince dışarı çıkıp telefonun tuş kilidi bölümüne darbe vurup bozmaya kalktı.
- Adam amazonun iade sistemini ürünleri test etmek için kullanıyor. Sonra iade etmek hakkım değil mi ederim diyor.
Yani o dediğiniz kurallar bu tarz karaktersizler yüzünden uygulanıyor.
-
Apple kitapçığında ve web sitesinde troy’u yetkili servis olarak belirtmiş. Apple veya troy farketmiyor bekleyip göreceğiz -
Ama yılan dediğiniz ve büyümesinin iyi olmadığını söylediğiniz firmanın size yaşattıkları mağduriyetlere rağmen hala her ürününü alarak büyümesine destek veriyorsunuz. Bir insanın kendisiyle ne kadar büyük çelişebilir en büyük örneğisiniz .
-
Geçmiş olsun. Burada sorumlu olan taraf Troy’dur çünkü telefonunuzu onlar açıp bozmuş. Troy’un hatasını kabul edip size gereken telefonun ücretini ödemesi gerekiyor. Troy Apple’ın onaylı mağazası ama Apple’a ait değil farklı şahıslara ait ayrı bir firmadır. Apple’ın Zorlu ve Akasya mağazalarında böyle sorun olmazdı, olsa bile anında sizi en iyi memnun edecek şekilde sorunu çözerlerdi.
-
Sizin hocam kuyruk acınız var geçenden biliyorum. Dumanla haberleşemeyeceğime göre illaki birini seçmek zorundayım. Ekosistem olarak şu an en iyi Apple gördüğüm için komple ona geçiyorum . İlkokuldaki paragraftan anlam çıkarma dersini kaçırdığınız için anlamadınız muhtemelen de bütün firmalar yılan diyorum. Apple falan değil sadece. Dolayısıyla apple, samsung, huawei, xiaomi farketmiyor. Hepsi ile farklı sorunlar yaşadım. Hepsiburada, vatan ile mahkemelik oldum. Tüm firmalar en müşteri odaklı olan Apple dahil sadece ve sadece kendisini düşünüyor, bunu söylemek istemiştim sadece. Yoksa ona tepki göster buna tepki göster alma, alışveriş yapacak yer kalmaz zaten kimse müşteri odaklı değil tam olarak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 10 Ekim 2021; 22:55:8 > -
Zaten appleda böyle söylüyor. Ama kendi yetkilendirdiği firmaya yaptırım uygulatamaması üzücü. Şikayet olarak zaten troy’u şikayet edeceğim. Troyda cebinden para çıkmayacağını bildiği için hakem heyetinden gelen evrağa itiraz etmeyecek sanırım. -
Hocam o zama başlık yanlış. Troy servis rezaleti demeniz lazım. Garantinin arkasında durmayan troy bu durumda.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Apple da garantide şöyle absürt bir olay var. Bir kere telefonu tamire götürmüştüm, ahizede arıza vardı, az geliyordu ses ve pilide 6 ayda %80 sağlık seviyesine inmişti. Cihazın hemen altında, hoparlörün yanında çok ufak bir vuruk vardı, masa köşesine vurmuştum. Orayı gösterdiler ve bana dediler ki kozmetik bir vuruk var ise donanım hasarı ne olursa olsun garantiye girmiyormuş, apple prosedürüymüş bu. Pilin sağlığı ile yada ahize ile bunun ne alakası var diyorum, anlatamadım derdimi. Yazılı olarakta sordum, aynı cevabı aldım. Tüketici hakem heyetine götürdüm olayı, kazandım. Yeni cihaz vermişti Apple. Amazon dada şöyle bir olay var. Ben neredeyse tüm alışverişimi amazon dan yapıyorum, aklınıza ne gelirse, pil vs dahil. Yurtiçi servisler ile uğraşmamak için sadece. Bu da arıza çıkma ihtimali olan ürün sayınızı yani riskinizi arttırıyor. Mesela geçen ay 3 farklı ürünümde sorun çıktı, biri akıllı robot, biri ekran kartı, biri tablet. Hepsine de değişim istedim, elimizde yok dediler ama amazon garantisi altındasınız geri gönderin, ücret iadesi yapalım dediler. Ucuza almıştım, istemeye istemeye gönderdim, 3. ürüne para iadesi yaptıktan sonra çok fazla ürün iade ediyorsunuz, devam ederse amazon üyeliğiniz iptal edilir diye tehdit maili aldım. İyide benim suçum ne, bozuldu ürün. Aldığım ve iade ettiğim şeyleri oranlarsak çok komik bir oran çıkar parasal olarakta böyle, buna rağmen karşılığı bu. Amazon da istiyor ki, ürün arızalanırsa amazon garantisini falan salla, sen direk servise ver eğer amazon garantisini çok kullanırsan seni ban larım diyor. Uzun lafın kısası bu tip firmaların çok büyümesi, çok güçlenmesi iyi birşey değil arkadaşlar. Bu firmaların hepsi yılan bunu unutmayın. |
Aynı sorunu bende yaşadım amazon ile . ıpad pro almıştım ekranı sorunlu geldi iade ettim sonra yenisini aldım bu seferde açık kutu yollamışlar kir pas içinde . neyse sıkıntı çıkarmadılar iade ettim 3. Kez aldım bu seferde mail geldi eee neymiş sık sık ürün iade ediyomuşum benzer şey saptanırsa hesabınız askıya alınacaktır vs . saçmalığa bak sanki benim suçum . kullanılmış ürün gönderiosun sonra attığın maile bak. Türkiye ye gelen firmalar bozuyo ben onu anladım. |
Benzer içerikler
- powerbank iphone şarj etmiyor
- iphone aux bağlanmıyor
- airpods bağlanıyor ama ses gelmiyor
- apple watch digital crown sorunu
- iphone home tuşu çalışmıyor telefonu sıfırladım
- apple watch ultra 2 özellikleri
- apple watch 7 özellikleri
- en iyi powerbank
- apple watch 9 özellikleri
- airpods sağ kulaklık çalışmıyor
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X