Bugün öğlen iphone 6s Plus telefonumu Beşiktaşta ki yetkili servise götürdüm. Cihaz çok temizdi satmaya kıyamadım bende bataryayı değişip anneme vereyim dedim. Servis kaydını oluşturdular. Sadece batarya değişimi yapılacak şekilde. 900tl batarya ücretini verdim ve 1 saat sonra hazır olur gelip alırsınız dediler. 1 saat sonra gittim cihaz test aşamasında 1 saat sonra hazır olur dediler. Neyse 1 saat sonra tekrar gittim. İçerden teknik ekipten biri geldi telefonun batarya değişirken anakartta problem olduğunu ve Apple ile iletişime geçtikten sonra dönüş yapacaklarını söylediler. Neyse dedim sakinleştirdim kendimi dışarı çıkarkende anakart ücreti falan isterseniz sıkıntı çıkarırım dedim ve çıktım. Sormak istediğim sorular var onları cevaplarsanız sevinirim. 1) Benden anakart ücreti talep edilirse ne yapmam gerek ve nerelere şikayet edersem doğru sonucu alırım ? 2) Ben sadece batarya değişimi için gittim olurda telefonun anakartı değişirse yaptıkları işleme dair servis bilgi kağıdı alabilir miyim? (2 gün sonra sıkıntı çıkarsa benim sadece batarya değişimi için geldiğimi idda etmesinler diye) 3) Başına bu şekilde bir olay gelip çözen birisi var mı? Ek : Ben telefonu sıfırladım verdim ve telefon açıktı. telefonun servis kısmından bir yerlerden barkod okutarak bilgisayara girişini yaptı. Zaten cihaz takip kısmına girildiği zaman cihazın kasa durumunu görmek için fotoğraf çekmişler. O kısımda bile telefon açık şekildeydi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkwood0 -- 26 Ağustos 2022; 22:29:43 > |
Bildirim