Merhabalar, 2016 başında aldığımız bir Iphone 5s var kardeşim kullanmakta telefonu. Bir süredir şarj sıkıntısı yaşıyordu sürekli pil bitmesi durumu. Son zamanlarda %50'nin altına düşünce kapanmaya başladı. Açmak için şarja takmak gerekiyor ve açıldığında şarj seviyesinde büyük bir düşüş oluyordu. Apple Center'larda randevu bulamadığım için WIT'den randevu alıp götürdüm. Apple Destek uygulamasında Premium Service Provider olarak geçiyor. Kaliteli hizmet olur diye düşünerek götürdüm 2 gün sonrasında dönüş yaptılar. Testlerde sorun görülmedi isterseniz Zorluya götürün dediler. Zorlu Apple'dan bir hafta sonrasına randevu bulup telefonu götürdüm. Telefonu ipade bağlayıp kontrol ettiler. 950+ şarj döngüsü var 500 üzerine garanti vermiyoruz pil değişimi ücretli olur dendi.
İşin garibi başka hiç bir test yapmadan işlemi kapattılar.
Daha sonra napalım derken bir tanıştan duyup Başarı servise götürdüm cihazı. Kadıköy Bahariyedeki şubeye. Cihazı bıraktıktan 6 gün sonra mail geldi (dün)
"Cihazınızda tespit edilen arızalardan dolayı cihaz değişimi yapılmıştır. Gelip alın falan filan.."
3-4 ay garantisi kalmış ve Apple tarafından reddedilmiş telefonu sıfırıyla değiştirdiler. Nasıl oluyor diye sordum şaşırdığım için, biz herhangi bir sorunda cihaz değişimine gidiyoruz dediler.
Velhasıl benzer durumlardan muzdarip kullanıcılar varsa nacizane deneyimimi anlatmak istedim. Birçok yerde şubeleri varmış sanırım, saygılar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme