Şimdi Ara

Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
3
Favori
4.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Oldukça geniş kapsamlı ve tarafsız bir yazı olmuş, mesut bey. Bu tür analiz yazıları çok iyi düşünülmüş.

  • S6 aldım gecen sene 2 ay sonra sarj ve kulaklık bozuldu ardından telefonum da aşırı ısınma ve kullanırken yada kullanım dışıyken donuyor samsung arıyorum değişim için prosedür sayıyorlar servise gitti geldi yazılım güncellemesi yaptılar hiçbir şey değişmedi. samsung çıkarına hareket ediyor galiba kullanıcıyı önemsenmiyor

  • Akıllı telefon kullanmaya ilk iphone 3g ile başladım. Daha sonra galaxy s3 e geçtim fakat bu telefon bana adeta çile çektirmişti. En son anında telefon sarjı 2 sene gitmeye başlamıştı o derece berbat bir hal almıştı durum. iphone 5 kullanmaya başladım güç kilidi içine çöktü, servisi aradım ertesi gün ups ile telefonu evimden aldırdılar, 2 gün sonra yeni cihaz gönderdiler. Hiç bir ücret de talep etmediler. Dayım htc kullandı, en son kendisi mahkemelik oldu ve öyle hakkını alabildi. Eşi lg kullandı ekranının altında kararmalar oldu telefon çöp oldu hiç bir şeyde yapılmadı. cihaz bozuldu denildi zamanla kaldı öyle. Apple ın hiç bir ürününden vazgeçmiyorum, ürettikleri herşeyin arkasında duruyorlar. Müşteri memnuniyeti her zaman en ön planda tutuluyor.. 1-2 sene öncesinde çıkan teknolojileri yeni piyasaya sürüyor diye eleştirebilirsiniz fakat bu zamana kadar apple'ın sunduğu bütün özellikleri tam anlamıyla kullanıp yararlanabilirsiniz. Apple telefon su geçirmiyor diyorsa o telefon su geçirmez, geçiriyorsa telefonu geri alır paranı iade eder seni madur etmez. Her zaman kafan rahat oluyor. Appstore da ki geri iade sistemlerinden tutun herşeyine kadar tüketinin memnuniyeti her zaman ön plandadır.. 5-5s-6-6s kullandım 4 senedir. Bir kez olsun başım ağrımadı.. Varsa imkan ürünlerini kullanın kafanız rahat etsin.. Daha sonradan apple bünyesine geçen diğer markalarda da aynı garantiyi ve memnuniyeti sunuyor. Beats gibi... Aklınız ve paranız varsa kafanızın rahat etmesini istiyorsanız vazgeçmezsiniz apple dan..





  • 5s i mi 2 kez garantiye yolladım 2 sinde de sıfır cihaz geldi kimse boş konuşmasın gm elite şarj soketi ve batarya problemi oldu yolladık garantiye 500 tl istediler Apple paranızın hakkını her zaman veriyor. Arkadaşın z1 ini garantiye yolladık geldiğinde ekran ayrık şekilde yolladılar yeniden yolladık yeniden ayrık geldi sonra o da iphone aldı kimse kendini kandırmasın iphonelar pahalı olabilir ama paranın hakkını veriyor hangi firma 1 cihazın 2 kez sıfırını yollar ki?????

  • Galaxy S3 ilk ciktiginda almistim hersey cok guzeldi fakat 2 sene sonra 400 liraya satinca ve aldiktan 5-6 ay sonra ucan telefon sifirlamama ragmen kasmaya basliyinca illahlah ettim Samsunga.Bu Apple hakkinda kotu yorumlar yapanlar hic Apple telefona sahip oldunuz mu? 2 yil once yine ilk ciktigi zamanlarda iPhone6 aldim.Titresim tusunda sorun cikti ve yeni cihaz verdiler direk 5 gun surdu ustune yedek cihazda verdiler kullanmam icin.Ayrica Apple in musteri hizmetleriyle konustunmu hic nasil kibar olduklarini gecistirmediklerini 1 saat 10 dakika konustugumu bilirim sorunu cozmek icin adam benden cok can atiyordu.Herseyden once hal hatir sorarak basliyorlar konusmaya diger firmalar napiyor alel acele..Ayrica S3umde home butonu cokmustu 1. Yili doldurduktan sonra 1,5 ayda geldi telefon..Ha bir sey daha Apple i6 telefonumu ekrandan cit sesi geliyo diye belirttim tekrar degistiler iste kullanici memnuyeti budur.Tesekkurler.

  • LG G4 kullandım, anakart sorunu yaşadım ve şirket cihazda darbe var diye garanti dışı bıraktı. 600? ücret talep etti. Halbuki telefonu düşürmek ile bir ilgisi yoktu arızanın. Delta Telekom u Allah a havale ediyorum. Hakkımı helal etmiyorum. Şuanki iPhone 6S kullanıyorum ve çok memnunum

  • Merhabalar,

    Oncelikle Mesut abi sana bu konuya degindigin icin cok tesekkur ediyorum. Ben eski bir htc one X kullanicisiyim. Telefonumu cok severek sorunsuz bir sekilde kullandigim bir bucuk sene sonunda kilit tusunun basmamasi, ekran sararmasi, batarya ve yazilim problemleri ile karsi karsiya kaldim. Brightstar garantisi olan telefonumu servise gonderdim iki ay sonra tekrar bozuldu tekrar gonderdim tekrar bozuldu ta ki garanti suresi dolana kadar..Bir sene icinde 3 kere anakarti degisti 4 kere olmadigi icin para iadesi talep edemedim. Bu surecte servisle surekli muhattap olmak zorunda olmamda cabasi.. Sonunda o cok severek kullandigim telefonumun anakarti yandi ve kullanilamaz hale geldi.. Simdi butun bunlari yasamis bir olarak satis sonrasi guvence saglayamayan bir markayi ne kadar guzel bir telefon piyasaya surmus olursa olsun nasil guvenebilirim? Umarim bahsettigim bu marka piyasaya iyi telefon surmekten cok satis sonrasi musteri memnuniyeti saglamaya caba gosterir..

  • Kolay gelsin ben Apple 6 aldım ama ön kamera kayması ile karşılaştım garantiye gönderdim ve bana Yen'i bi cihaz yollandı fakat aynı sorun Yen'i cihazda da oldu.

  • Merhaba,

    Yaklaşık 2,5 senedir Xperia Z1 kullanıyorum. Telefonun istisnasız her yıl 1 kere ekranı sarariyor. Garanti kapsamında her seferinde ekranı degistiriyordum fakat artık garantisi bittiginden, değiştiremiyorum.



    Yine Sony ile ilgili bir diğer süreçten bahsetmek istiyorum. Kardeşime 5 ay önce Xperia Z5 Premium aldık. Telefon KVK onayı ile üretim hatalı olduğu kabul edildi. fakat 4 ay boyunca hiçbir işlem yapilmadı. Sony mobile Türkiye'den herhangi bir cevap yada aksıyon alamayınca Sony mobile global ile görüştüm. Kendilerine Sony mobile Türkiye ile ilgili devamlı şikayet geldiğini fakat ellerinden birşey gelmediğini söyleyip, özür dilediler.



    Sonuç; Sony nin fabrika hatası olmayan yada sorunlu olmayan telefonuna denk gelirseniz şanslısınız.

  • Ailede 1 tabe zenfone 6 ve 2 adet zenfone 2 var. Zenfone 6 kapanma sorunları çıkarmaya başladı. Kullandığımız Zenfone 2 lerden bir tanesinde ise iki kere sim kart 2 kere hoparlör 1 kere yazılımsal bir sorun oldu. 1 değişim ve 4 tamir gördü. İşin kötü yanı aynı problemler değil zenfone 2 dede başımıza gelmeye başladı. Bir daha Asus mu asla

  • Evet çağırsalarmış iyi olurmuş.

    Teşekkürler
  • Konuda misafir patlamasi yaşanmış.


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Xperia Z su geçirmez dedi gecirdi garanti dışı bıraktı Tüketici hakem heyetine verdim 7 ay sürdü ama geçen hafta ödediğim Fatura tutarını geri aldım. Uğraşacaksınız agaa...

  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.