Şimdi Ara

ARABA KULLANMAYI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
7
Favori
226.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    en güzel dreksiyon basında öğrenirsin önce ne kullandını bilceksin nasıl hızlanır nasıl durur senin araban limitleri nedir bunları bilceksin daha sonra bol bol pratik yapcaksın az trafik olan yerlerde sora kednin vur yollara soğuk kanlı olmak çok önemli bi durum halinde kurtarma şansın varken bile biçok kaza gördüm adam asılıyo frene dümdüz kayıyo örneğin sakin kurallara uygun kullan 1 ay da makinen olursun

    Alıntıları Göster
    hala sürüp yola cıkamadınmı sen. ayıp be kardeşim 11 yaşında yeğenim var fırıldak gibi döndürüyor arabayı.(tabi trafiğe kapalı yerlerde bıraksak çok rahat yoldada sürer ama yaşı biraz büyüsün ondan sonra) süremicek bi şey yok bisiklet sürüyorsan arabayıda sürersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    düze alışanların otomatikte yadırgadıkları şeyler çok daha ölümcül, otomatiğe alışanların düzde yaşayacağı sıkıntılarsa stop etmek gibi rutin sıkıntılar... düze alışanlaın otomatikte debriyaja fren muamelesi yaptıkları çok karşılaşılan bir durum...


    otomatikte debriyaj varmı ya düzü düz yapan debriyaj ve vites değilmi....?otomatik gaza basınca gider. otomatikte zaten iki pedal var biri gaz biri fren yanılıyormuyum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    düze alışanların otomatikte yadırgadıkları şeyler çok daha ölümcül, otomatiğe alışanların düzde yaşayacağı sıkıntılarsa stop etmek gibi rutin sıkıntılar... düze alışanlaın otomatikte debriyaja fren muamelesi yaptıkları çok karşılaşılan bir durum...


    otomatikte debriyaj varmı ya düzü düz yapan debriyaj ve vites değilmi....?otomatik gaza basınca gider. otomatikte zaten iki pedal var biri gaz biri fren yanılıyormuyum.

    ters yazmışım... frene debriyaj muamelesi demek istedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hlkkln

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    düze alışanların otomatikte yadırgadıkları şeyler çok daha ölümcül, otomatiğe alışanların düzde yaşayacağı sıkıntılarsa stop etmek gibi rutin sıkıntılar... düze alışanlaın otomatikte debriyaja fren muamelesi yaptıkları çok karşılaşılan bir durum...


    otomatikte debriyaj varmı ya düzü düz yapan debriyaj ve vites değilmi....?otomatik gaza basınca gider. otomatikte zaten iki pedal var biri gaz biri fren yanılıyormuyum.

    ters yazmışım... frene debriyaj muamelesi demek istedim

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende bmw 1.16i aldım daha yeni ama kullanmayı bilmiyorum.Nasıl ögrenebilirim kullanmayı arabayı nasıl çalıştırcaz 2006 model araba ben bildiklerimi size anlatayım.Yanlışım varsa lütfen düzeltin.

    Arabaya bindik.Debriyaja bastık ve anahtarı çevirdik.Araba çalıştı.Yine ayagın debrajdayken vitese takıyosun ayagını hafifçe çekerek gaz veriyosun araba hareket ediyor.Araba bağrıyosa vites arttırıyorum sallanıyorsa vites küçültüyoruz.Vites küçültmede debriyaja basarak bir alt vitese alıyorum öyle sanırım.Duracagın zamansa debriyaja basıyosun ve durmak istediğin yere geldiğinde frenede baıyorsun ikisine birden yani.

    Dogru mu degil mi bilmiyorum ama lütfen yanlışlarım varsa düzeltirseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn25

    Arkadaşlar bende bmw 1.16i aldım daha yeni ama kullanmayı bilmiyorum.Nasıl ögrenebilirim kullanmayı arabayı nasıl çalıştırcaz 2006 model araba ben bildiklerimi size anlatayım.Yanlışım varsa lütfen düzeltin.

    Arabaya bindik.Debriyaja bastık ve anahtarı çevirdik.Araba çalıştı.Yine ayagın debrajdayken vitese takıyosun ayagını hafifçe çekerek gaz veriyosun araba hareket ediyor.Araba bağrıyosa vites arttırıyorum sallanıyorsa vites küçültüyoruz.Vites küçültmede debriyaja basarak bir alt vitese alıyorum öyle sanırım.Duracagın zamansa debriyaja basıyosun ve durmak istediğin yere geldiğinde frenede baıyorsun ikisine birden yani.

    Dogru mu degil mi bilmiyorum ama lütfen yanlışlarım varsa düzeltirseniz sevinirim.

    Alıntıları Göster
    ilk aracımızı aldığımızda satın aldığımız adamdan bizi kapıya bırakmasını rica etmiştik adam gülerek siz şimdi bu aracı kullanamıyormusunuz dedi hayretle bizde evet ama aldık öğreneceğiz dedik adam çok şaşırmıştı o gün biz kapıda dur kalk ve kapalı garaja gidecek kadar öğrendik sonrası kendiliğinden geldi tabiki bol bol pratik ve çalışma ile.

    dert etmeyin sabırlı olun ve aracı anlamaya çalışın sizden istediği bir motor dili var çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn25

    Arkadaşlar bende bmw 1.16i aldım daha yeni ama kullanmayı bilmiyorum.Nasıl ögrenebilirim kullanmayı arabayı nasıl çalıştırcaz 2006 model araba ben bildiklerimi size anlatayım.Yanlışım varsa lütfen düzeltin.

    Arabaya bindik.Debriyaja bastık ve anahtarı çevirdik.Araba çalıştı.Yine ayagın debrajdayken vitese takıyosun ayagını hafifçe çekerek gaz veriyosun araba hareket ediyor.Araba bağrıyosa vites arttırıyorum sallanıyorsa vites küçültüyoruz.Vites küçültmede debriyaja basarak bir alt vitese alıyorum öyle sanırım.Duracagın zamansa debriyaja basıyosun ve durmak istediğin yere geldiğinde frenede baıyorsun ikisine birden yani.

    Dogru mu degil mi bilmiyorum ama lütfen yanlışlarım varsa düzeltirseniz sevinirim.


    Hocam arabaya bindin arabayı çalıştırmak için;
    Vitesi boşa alacaksın ve kontağı çevireceksin çalıtıracağın zaman böyle yapmak zorundasın.Çalıştırırken debriyaja yada başka birşeye basmıyorsun.Araba çalıştıktan sonra debriyaja sonuna kadar basıp vitesi 1'e atacaksın arabayı viteslere geçireceğin zaman debriyaja herzaman sonuna kadar bas aynı şekilde vites küçültürkende (arabayı vitese geçirdikten sonra ayağını debriyajdan çekersen araba stop eder ayağını debriyajdan çekeceksen vitesi tekrar boşa al) el frenini indiriyorsun ve ayağını debriyajdan çok hafifçe çekerken aynı anda gazıda hafif bir şekilde veriyorsun,tabi arabanın kavrama noktasını da öğrenmen lazım devir çubuğu 2 ile 3 arasında iken vites büyültülüyor yine devir çubuğu 2'nin altına indiği zaman vites küçültmen gerekecektir zaten motorun sesinden ne yapman gerektiğini anlayabilirsin.Duracağın zaman ise frene basacaksın araba durma derecesine gelmeye başladığı zaman debriyaja da basacaksın yani tam frenleyeceğin zaman ikisine aynı anda basmıyorsun önce fren ile hızını yavaşlatıyor sonra debriyaja basarak arabayı durduruyorsun debriyaja basmaz sadece fren ile arabayı durdurmaya kalkarsan araba stop eder.Burada bu şekilde açıklansa da pratik şart müsait yerlerde bol bol yapmalısın kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadekar42

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsn25

    Arkadaşlar bende bmw 1.16i aldım daha yeni ama kullanmayı bilmiyorum.Nasıl ögrenebilirim kullanmayı arabayı nasıl çalıştırcaz 2006 model araba ben bildiklerimi size anlatayım.Yanlışım varsa lütfen düzeltin.

    Arabaya bindik.Debriyaja bastık ve anahtarı çevirdik.Araba çalıştı.Yine ayagın debrajdayken vitese takıyosun ayagını hafifçe çekerek gaz veriyosun araba hareket ediyor.Araba bağrıyosa vites arttırıyorum sallanıyorsa vites küçültüyoruz.Vites küçültmede debriyaja basarak bir alt vitese alıyorum öyle sanırım.Duracagın zamansa debriyaja basıyosun ve durmak istediğin yere geldiğinde frenede baıyorsun ikisine birden yani.

    Dogru mu degil mi bilmiyorum ama lütfen yanlışlarım varsa düzeltirseniz sevinirim.


    Hocam arabaya bindin arabayı çalıştırmak için;
    Vitesi boşa alacaksın ve kontağı çevireceksin çalıtıracağın zaman böyle yapmak zorundasın.Çalıştırırken debriyaja yada başka birşeye basmıyorsun.Araba çalıştıktan sonra debriyaja sonuna kadar basıp vitesi 1'e atacaksın arabayı viteslere geçireceğin zaman debriyaja herzaman sonuna kadar bas aynı şekilde vites küçültürkende (arabayı vitese geçirdikten sonra ayağını debriyajdan çekersen araba stop eder ayağını debriyajdan çekeceksen vitesi tekrar boşa al) el frenini indiriyorsun ve ayağını debriyajdan çok hafifçe çekerken aynı anda gazıda hafif bir şekilde veriyorsun,tabi arabanın kavrama noktasını da öğrenmen lazım devir çubuğu 2 ile 3 arasında iken vites büyültülüyor yine devir çubuğu 2'nin altına indiği zaman vites küçültmen gerekecektir zaten motorun sesinden ne yapman gerektiğini anlayabilirsin.Duracağın zaman ise frene basacaksın araba durma derecesine gelmeye başladığı zaman debriyaja da basacaksın yani tam frenleyeceğin zaman ikisine aynı anda basmıyorsun önce fren ile hızını yavaşlatıyor sonra debriyaja basarak arabayı durduruyorsun debriyaja basmaz sadece fren ile arabayı durdurmaya kalkarsan araba stop eder.Burada bu şekilde açıklansa da pratik şart müsait yerlerde bol bol yapmalısın kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    ehliyet almak kolay mı bukadar?Benim daha yaşım tutmuyor ama gayet iyi kullandığımı düşünüyorum yaşıma göre, geri giderken biraz sıkıntım var, ama oda pratikle geçer herhalde, arada bir yolda falan da kullanıyorum, önemli olan rahat ve sakin olmak fakat aynı zamanda dikkatli olmak.Yani dalıp gitmeyeceksiniz, konsantre olacaksınız, ustalaşmadan çok hızlı gitmeyin yani öndeki adamın kıçına girmeyin sağ taraftan gidin, öndekiyle mesefenizi koruyun, herzaman sinyal verin ve şerit değiştirmeden bir bakın adamın üstüne çıkmayın, kimseyi sıkıştırmayın, adam sizi sıkıştırıp geçmeye çalışıyorsa durun bırakın geçsin.Yani sakin kullanınca sorun olmaz, kaç milyon kişi kullanıyor, o kadar zor birşey değil, dediğim gibi sakin olun, arkadan kornaya bassalar bile, siz normal hız limitinde gidiyorsanız hiç aldırmayın devam edin, tabi arkadaki 4 lüleri yakmış deli gibi kornaya basıyorsa bi acil durum vardır o zaman yol verin.
    Birde çok gaza basıp deli gibi hızlanmayıni yavaşça sakin bir şekilde hızlanın, yanınızda biri olsa ona artistik yapmak için bile çok basmayın.Ve dediğim gibi göz sürekli yolda olucak yani dikkatli olucaksınız, çocuk fırlar köpek çıkar çok kötü bir çukur vardır vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1 HiT u DowN -- 2 Ağustos 2010; 15:37:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paTRon

    hocam sen al manisaya gel aracı bol bol öğretirim ben size aramız 1 saat

    adam zaten alıp manısaya gelse ogrenmesıne gerek kalmamıs demekdır al gel gezelım dcekdın sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vcy58

    quote:

    Orijinalden alıntı: paTRon

    hocam sen al manisaya gel aracı bol bol öğretirim ben size aramız 1 saat

    adam zaten alıp manısaya gelse ogrenmesıne gerek kalmamıs demekdır al gel gezelım dcekdın sanırım

    Alıntıları Göster
    bende aralıkta aldım ehliyeti şimdi gözüm kapalı sürerim arabayı işin mantığını anladıktan sonra olay çok basit,Uzun yolda araba sürmek şehir içinden daha zevkli bu yaz şehirler arası 2000km yaptım.acemiler için bence corsa polo gibi araçla başlayın sonra öğrenince büyütürsünüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC@DC

    bende aralıkta aldım ehliyeti şimdi gözüm kapalı sürerim arabayı işin mantığını anladıktan sonra olay çok basit,Uzun yolda araba sürmek şehir içinden daha zevkli bu yaz şehirler arası 2000km yaptım.acemiler için bence corsa polo gibi araçla başlayın sonra öğrenince büyütürsünüz.

    Alıntıları Göster
    21. yüzyılda daha hala ayak pedalı ile işletilen, direksiyon denen kocaman bir döner kaldıraçla yönetilen bir taşıt bana çok ilkel geliyor. Ha bi de dangır dungur uğraşmakta olduğunuz vites kolu var. Sanki otomatik vites icat edilmemiş gibi hala 1900'lerin teknolojisi ile gidip geliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    21. yüzyılda daha hala ayak pedalı ile işletilen, direksiyon denen kocaman bir döner kaldıraçla yönetilen bir taşıt bana çok ilkel geliyor. Ha bi de dangır dungur uğraşmakta olduğunuz vites kolu var. Sanki otomatik vites icat edilmemiş gibi hala 1900'lerin teknolojisi ile gidip geliyorsunuz.

    sen başka gezegendenmi geliyosun kardeş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataalps

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    21. yüzyılda daha hala ayak pedalı ile işletilen, direksiyon denen kocaman bir döner kaldıraçla yönetilen bir taşıt bana çok ilkel geliyor. Ha bi de dangır dungur uğraşmakta olduğunuz vites kolu var. Sanki otomatik vites icat edilmemiş gibi hala 1900'lerin teknolojisi ile gidip geliyorsunuz.

    sen başka gezegendenmi geliyosun kardeş

    Alıntıları Göster
    Biraz vizyon lütfen. Bak, geleceğin arabası nasıl olacak?http://www.snopes.com/photos/automobiles/newmercedes.asp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Biraz vizyon lütfen. Bak, geleceğin arabası nasıl olacak?http://www.snopes.com/photos/automobiles/newmercedes.asp

    kendin diyosun bak geleceğin arabası bunlar konsepttir kardeşim tamam mı her markanın kendine göre böyle çalışmaları var ama bunlar ne zAman çıkar belki 10 belkide 20 yıl sonra ben bu işin okulunu okudum bırakta senden iyi bileyim o kadar ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataalps

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Biraz vizyon lütfen. Bak, geleceğin arabası nasıl olacak?http://www.snopes.com/photos/automobiles/newmercedes.asp

    kendin diyosun bak geleceğin arabası bunlar konsepttir kardeşim tamam mı her markanın kendine göre böyle çalışmaları var ama bunlar ne zAman çıkar belki 10 belkide 20 yıl sonra ben bu işin okulunu okudum bırakta senden iyi bileyim o kadar ;)

    Alıntıları Göster
    Madem okulunu okudun, otomobili 120 sene önceki halinden kurtar arkadaşım. Hala direksiyon, hala ayak pedalı, hatta saçma sapan bir vites kolu. Ne kadar ilkel olduğunu görmüyor musun mevcut tasarımın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzanAkkor

    Madem okulunu okudun, otomobili 120 sene önceki halinden kurtar arkadaşım. Hala direksiyon, hala ayak pedalı, hatta saçma sapan bir vites kolu. Ne kadar ilkel olduğunu görmüyor musun mevcut tasarımın?

    Alıntıları Göster
    Müsait bir vakitte ehliyet kurslarının eğitim yaptığı trafiğin çok çok az olduğu yerler vardır sizde oraya gidin yanınızda tecrübeli birisiyle yanlız yanınızdaki kişi çok bilmişlik yapmıyanlardan olsun ki sinir katsayınız fırlamasın aracı hareket ettirmesini arkadaşlar anlatmış zaten.Aracı kaldırma durdurma manevra aşamalarını öğrenince sanki önüzde trafik yoğun ve araç varmışçasına yavaş gitmeyi durdur kalk olayını öğrenin daha sonra hafiften caddelere çıkın.Tecrübe arttıktan sonra trafiğin en yoğun olduğu bölgelere girin ben bu şekilde öğrendim ama yoğun trafikte çok zolanmıştım önüne kıranlar ani frenler felan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Madem okulunu okudun, otomobili 120 sene önceki halinden kurtar arkadaşım. Hala direksiyon, hala ayak pedalı, hatta saçma sapan bir vites kolu. Ne kadar ilkel olduğunu görmüyor musun mevcut tasarımın?

    evet mantk olarak hala eski ilk üretildiği mantıkla çalışıyo sistem ama sana bişey diyimmi şu linkini verdiğin joystickli mercedes yerine senin ilkel dediğin sistemden 2012 model bi mercedesi tercih ederim artık herşey değişti vitesler triptonik oldu direksiyonu serçe parmağınla çevirebiliyosun her türlü özellik mevcut 120 sene önce cruze control mü varda abs mi esp mi yoksa kendi kendine park eden araçmı zaman içinde büyük değişimler oldu ama mantık yine aynı mantık çoğu alette olduğu gibi tv lerde aynı mantık ona bakarsan hala.çoğu kişi bilgisayar oyunu gibi araba sürmekten hoşlanmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataalps

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Madem okulunu okudun, otomobili 120 sene önceki halinden kurtar arkadaşım. Hala direksiyon, hala ayak pedalı, hatta saçma sapan bir vites kolu. Ne kadar ilkel olduğunu görmüyor musun mevcut tasarımın?

    evet mantk olarak hala eski ilk üretildiği mantıkla çalışıyo sistem ama sana bişey diyimmi şu linkini verdiğin joystickli mercedes yerine senin ilkel dediğin sistemden 2012 model bi mercedesi tercih ederim artık herşey değişti vitesler triptonik oldu direksiyonu serçe parmağınla çevirebiliyosun her türlü özellik mevcut 120 sene önce cruze control mü varda abs mi esp mi yoksa kendi kendine park eden araçmı zaman içinde büyük değişimler oldu ama mantık yine aynı mantık çoğu alette olduğu gibi tv lerde aynı mantık ona bakarsan hala.çoğu kişi bilgisayar oyunu gibi araba sürmekten hoşlanmaz

    Direksiyonu bırakıp joystick kullanmazlar diyorsun ama koca transatlantikler dahil tüm deniz taşıtlarının joystick kolu gibi küçücük kollarla idare edildiğini unutuyorsun. En eski taşıt kültürüne sahip denizcilikte bile yılların kurt denizcileri, küçücük joystickleri benimserken otomobil gibi geçmişi 100 seneyi zor bulan bir taşıtta yapılacak devrimi insanların yermekten çok benimsemesi gerektiğine inanıyorum.

    Yarın öbür gün insanın kullanması gerekmeye otomobiller piyasaya çıktığında ne yapacaklar. İnsansız otomobilin ilk örnekleri Avrupa'da görülmeye başlandı bile. Hatta bize Hollanda'dan gelen metrobüsler, aslında şoförsüz gidebilecek türden araçlardır. Ama bizde tabii şoförsüz otobüs olmaz. :-)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzanAkkor

    quote:

    Orijinalden alıntı: ataalps

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    Madem okulunu okudun, otomobili 120 sene önceki halinden kurtar arkadaşım. Hala direksiyon, hala ayak pedalı, hatta saçma sapan bir vites kolu. Ne kadar ilkel olduğunu görmüyor musun mevcut tasarımın?

    evet mantk olarak hala eski ilk üretildiği mantıkla çalışıyo sistem ama sana bişey diyimmi şu linkini verdiğin joystickli mercedes yerine senin ilkel dediğin sistemden 2012 model bi mercedesi tercih ederim artık herşey değişti vitesler triptonik oldu direksiyonu serçe parmağınla çevirebiliyosun her türlü özellik mevcut 120 sene önce cruze control mü varda abs mi esp mi yoksa kendi kendine park eden araçmı zaman içinde büyük değişimler oldu ama mantık yine aynı mantık çoğu alette olduğu gibi tv lerde aynı mantık ona bakarsan hala.çoğu kişi bilgisayar oyunu gibi araba sürmekten hoşlanmaz

    Direksiyonu bırakıp joystick kullanmazlar diyorsun ama koca transatlantikler dahil tüm deniz taşıtlarının joystick kolu gibi küçücük kollarla idare edildiğini unutuyorsun. En eski taşıt kültürüne sahip denizcilikte bile yılların kurt denizcileri, küçücük joystickleri benimserken otomobil gibi geçmişi 100 seneyi zor bulan bir taşıtta yapılacak devrimi insanların yermekten çok benimsemesi gerektiğine inanıyorum.

    Yarın öbür gün insanın kullanması gerekmeye otomobiller piyasaya çıktığında ne yapacaklar. İnsansız otomobilin ilk örnekleri Avrupa'da görülmeye başlandı bile. Hatta bize Hollanda'dan gelen metrobüsler, aslında şoförsüz gidebilecek türden araçlardır. Ama bizde tabii şoförsüz otobüs olmaz. :-)

    Alıntıları Göster
    gemilerde jostciklerin yanında dümende vardır her zaman.aslında eski sistemin devam etmesi biarzda kara düzenden kaynaklanıyor.petrol yüzünden eski sistem değişirse petrol hiçbişeye yaramaz amerika ortadoğudaki petrollerini kime satar sonra.eğer b.gün dünyada petrol biterse senin dediğin sisteme emin ol çok hızlı bi şekilde geçiş olucaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    21. yüzyılda daha hala ayak pedalı ile işletilen, direksiyon denen kocaman bir döner kaldıraçla yönetilen bir taşıt bana çok ilkel geliyor. Ha bi de dangır dungur uğraşmakta olduğunuz vites kolu var. Sanki otomatik vites icat edilmemiş gibi hala 1900'lerin teknolojisi ile gidip geliyorsunuz.

    1899 model dört tekerlekli iki AT çekerli doğal klimalı bir araca ne dersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seyis61

    quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    21. yüzyılda daha hala ayak pedalı ile işletilen, direksiyon denen kocaman bir döner kaldıraçla yönetilen bir taşıt bana çok ilkel geliyor. Ha bi de dangır dungur uğraşmakta olduğunuz vites kolu var. Sanki otomatik vites icat edilmemiş gibi hala 1900'lerin teknolojisi ile gidip geliyorsunuz.

    1899 model dört tekerlekli iki AT çekerli doğal klimalı bir araca ne dersin

    Alıntıları Göster
    Adamda tam öğrenme arabasını bulmuş
    Brodway'la öğrenmessin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lektem

    21. yüzyılda daha hala ayak pedalı ile işletilen, direksiyon denen kocaman bir döner kaldıraçla yönetilen bir taşıt bana çok ilkel geliyor. Ha bi de dangır dungur uğraşmakta olduğunuz vites kolu var. Sanki otomatik vites icat edilmemiş gibi hala 1900'lerin teknolojisi ile gidip geliyorsunuz.

    sonuna kadar katılıyorum
    normal zekalı birisinin araba kullanmayı öğrenmek için önce arabayı istop ettirmemeyi öğrenmesi gerekmesi tam bir ilkellik
    mekanik ilminin bukadar geliştiği bir zamanda hala ilk kalkış için debriaj gibi ilkel bir pedala ihtiyaç var (otomatik vitesler yaygınlaşmadığı için...)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.