Şimdi Ara

arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.028
Cevap
25
Favori
125.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Unutmuşum focusa herkes sorunsuz diyor ancak biraz ben süratli kullanıyorum belki onun dışında çok titiz kullanırım en ufak seste soluğu serviste alırım ama başıma açmadık iş bırakmadı. İki defa direksiyon kutusu arıza yaptı 500 ytl verdim tamir oldu 3. defada tamir edemediler değişti 1550ytl verdim.direksiyon pompasıda yağ kaçırıyor onada bakılacak.İki yağ değiştirmede birde Z rotu değiştiriyorum(yine bozuldu ses yapıyor) radyosu bozuldu tamir edemediler CD ile idare ediyorum. Araç soğukken ilk çalıştığında fren ayağımın altında kazık gibi oluyor ve iki ayağınla üstüne çıkıp zıplasanda kesinlikle aracı (durduruyor ama)kaydıracak gücü sağlamıyor.Sabah otoparktan çıkışta çok büyük sorun yaratıyor.Servis neredeyse tüm fren sistemini söktü kontrol etti sorun bulamadı normal diyor ama başka hiçbir arabada böyle bir sorun görmedim kışın buzun altında bile frenleri kazık gibi tutuyor.
    Neyse az kaldı audi alacak parayı kazanırsam satıp kurtulacağım




  • alonso ne yaptın sen nasıl 48 litre benzin ile 250-300 km gider olurmu öyle şey tank bile o kadar yakmaz benim araç yarım depo ile 240 km yapıyo şehir içinde ( ful depo 45 litre)ağlamaktan gözlerim kan çanağına döndü. benim araç o kadar yaksa hiç binmezdim bu halde bile belimi biraz düzelteyim tüp taktırıcam.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ALONSO_06

    99 siena el

    aşırı yakıyor ve motor gücü olarak bunun karşılığını veremiyor.48lt deposunu fullediğim zaman şehir içinde 250-300 km. gidiyor (1398cc motoru olmasına rağmen). onun dışında tabi fiyatına göre iyi araba.dediğim gibi tek sorunu çok yakması.motor performansı derken de tabii ki 1600 performansı beklemiyorum ama kasa ağır olduğu için motora göre,tam 1400 gücü alamıyorum.4000dd geçmediğim halde 250-300km gidebiliyorum.arabanın çekişinin düzgün olması için 5000-6000dd sürmen gerekir sürekli.o zaman da 100km anca gider tahminimce




  • kasetçaların kumandası benim imzamdaki araçtaki gibiyse ses yapar habire cızırtı yapıyo elinle bastırınca ses kesiliyo
    quote:

    Orjinalden alıntı: karaman26


    quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetatik

    * Klima yok
    *hidrolik direksiyon olmadığı için park yaparken kol kası yapıyorum
    * 100 km'den sonra uçuşa geçiyor
    *süspansiyonları her şeyi hissettiriyor (karıncayı ezsen haberin oluyor)
    *içeri her hızda ses alıyor (farketmiyor 20-100)
    *virajlara durarak giriyorum

    bunlar olumsuz yanlarıydı

    olumlu yanları ise
    yakıtta çok cimri
    yedek parçası yan bakkalda bile var
    mehmet amcaya tamir ettirebiliyorsun
    şehir içinde çok pratik

    Not:Kullandığım araba 97 broadway




    iştee buuu.








  • imzamdaki araç korna far düğmelerinin üstünde çok kullanışsız
    her yerinden takur tukur ses geliyo.
    yakıtı şehir dışı iyi ama şehir içinde 32 ykr yakıyo fazla bence
    aynalar manuel çok kullanışsız önceki aracım 97 clio idi en onda bile elektrikliydi
    koltuk yükseklik ayarı ve bel desteği yok eski arabamda onlarda varde
    yüksek hızlarda virajlarda hiç iyi değil.
    abs si yok
    klima yok
    sis farı yok eski arabamda mevcuttu
    torpidoda aydınlatma yok eda eski cliomda mevcuttu
    arka cam su fıskiyesi çok saçma bir yerde ve normal su atıyo fışkırtma yok yani
    ve bunun gibi birçok şey daha var oda aracı alalı 15 gün oldu ilk izlenimlerim.
  • 2008 Combo City Plus

    (+):

    1- Çok geniş iç mekan
    2- Kocaman bagaj
    3- Görüş açıları
    4- İç mekandaki raflar cepler
    5- düşük Yakıt Tüketimi
    6- Şanzıman

    (-):

    1- Kullanımı zor bagaj kapağı
    2- Bir türlü tamir edilemeyen, sürekli tıkırdayan, ağırlaşan direksiyon
    3- Pahalı yedek parça, bakım fiyatları
    4- Eksozdan çıkan kara dumanlar
    5- Klimayı açınca yokuşlarda fenalaşması
    6- 160km/h ve üzeri sürati geçince motordan acaip hırıltılar gelmesi ve aracın yolculara korku salması
    7- Sürekli bozulan arka kapı kilitlerim
    8- Sağa sola dönerken aracın arkasından gacırtıar geliyor

    Sonuç: aracım şu an 12,000 km de. Daha önce çok opel(astra, corsa, vectra, kadett) kullandık bunun gibi rezilini ilk kez görüyorum. Kredili aldım. Kredi borcu bitene kadar binip ilk fırsatta elden çıkarmayı düşünüyorum. Ve gidip bundan bir önceki aracım olan Nissan Note'den alacağım. Ama bu sefer 1.5dCİ.

    Hepinize keyifli sürüşler...




  • 2008 Accord

    Arabanın ucunu görünmüyor
    Yan aynalar biraz küçük(Daha önceden pick-up kullanmıştım belki ondan küçük geliyor olabilir )
    Dikiz aynasının hareket kabiliyeti düşük, uzun boylu sürücüler için sıkıntı yaratacak cinsten
    Yol tutuşu pek güven vermiyor


    Başka hiçbir sorun yok
  • Başlıkta arabanın (-) yazılsın istemiş :

    ben de yazayım :

    * Kendi segmentine göre tipi bozuk.

    * ön farlar kocaman, tipsiz

    * Orjinal B390 lastikler kazık gibi, süspansiyonu olumsuz etkiliyor ve gürültü yapıyor ( değiştirdim kurtuldum)

    * En ama en gıcık olduğum konu ise; Bagaj kapağı iç demiri ... Focus & Megane2 lerde amortisörlü.


    Ama TOYOTA nın sorunsuzluğu, masraf çıkarmaması, 2. el değeri vs ise 10 numara [:'(]



    2004 TOYOTA COROLLA SOL...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dondurmaci -- 4 Ekim 2008; 9:06:32 >
  • bu arada diğer bi eksiğimi diyim fazlasımı diyim şehir içinde yakıt durumu hiçde iyi değil 320 ykr filan yakıyo
  • Kartal SLX 1.6ie

    Dıştan başlayarak olumlu ve olumsuz yönlerini yazmaya başlim,

    -EKSİLERİ ;
    -Önden bakınca çok masum bir tipi var gibi geliyor, farlarındanmıdır nedir ön camın eğimi açısı az, bu yüzden rüzgar etkiliyor ama içeriden bakınca avantaja dönüşüyor görüş acısı artıyor,

    - Cam sileceği biraz yukarıda, çok bozuk yollarda aracı kullanırken kaputun sizden tarafta olan köşesinin sallandığını görebiliyorsunuz,

    - Köşeli kasa yapısı sırıtıyor ama park ederken rahat oluyor yani bir fiat grande puntoya nazaran öndeki araca rahatlıkla yanaşabiliyorsunuz ama puntoda böyle bişi yok fazla yanaşmayın

    -lastikler çok büyük 185/70/R 14(slx için geçerli) bunun yerine lastiğin çapını büyük tutacağına lastiklerin genişliğini büyük tutsalardı daha mantıklı değilmiydi uyanık mühendisler motor yorulmasın diyemidir nedir o yüzden küçük tutmuşlardır genişliği kanımca,

    -Kapıların eni dar bir broadwayda bile kapılar daha kalın daha güven verici ancak bu seferde içi dar oluyor bu aracın, tofaşlarda iç genişliğide kapı eninin dar olmasından dolayıdır


    - Tamam içten dışarısı rahat görülebiliyor dedik ama yan camlar da çok geniş tutulmuş yazın sorun oluyor camlarda film yoksa yandınız güneş pantolonunuzun rengini alabiliyor bu yaz siyah pantolonumun diz bacak kısımları güneş yanığı oldu kızıllaştı ordan biliyorum,

    - B sütunu çok ince yine ön cam kirişleride ince bu yüzden güvenlik Allaha kalmış, mesela bir meganın b sütununa bakın neredeyse kafamın çaplarında ama gelgelelim bizim kuşlara çıta gibi

    - Sacı ince saydam bir yapısı var 93 model kuşlarda sac daha lakın bence,

    - Frenler ilk aldığımızda kötüydü,pedal sertti ve araç resmen ayak gücü ile duruyordu sanki, heleki yüklü iken büyük sıkıntı frenleri servisler bile yapamadı neymiş kuş serisinin frenleri böyleymiş bu bence kurtarıcı bir sebep değil en sonunda memleketimde eskiden beridir fren işi yapan bir usta buldum adam restonozu söktü dağıttı içinden bir parça çıkarttı bişiler yaptı sonra geldi tekrar taktı sonra bana bin arabaya dedi kullandım bir kere pedal aynı abs frenli otomobillerdeki gibi çok yumuşak olmuş, ayağınız hissedene kadar frene basınca araba kafa çakıyor şimdi çok memnunum eline sağlık ustamın verdiğim ücretse sadece 20 ytl ,

    - İç mekana gelince plastik kalitesi verilen paraya göre normal bence, ama şu tofaş mühendislerine isyanım şu far yıkama, direksiyon ayarı, otomatik jikle falan filan özellikler yerine daha çok güvenliği anımsatan özellikler eklese daha mantıklı değilmiydi bu araca ?

    - Kartal arabasının ideal hızı 80-100-120 dir, fazlası rahatsız edici 140 la giderken başlayan motor uğultusu kafa şişiriyor yada bu ses eksozdan geliyorda olabilir gerçi eksozda metal başlık var belkide ondandır, bu arada japon otomobillerin rüzgar sesinden şikayetçi olduğunu gördüm bu topikte siz bir tofaşa bininde rüzgar sesi neymiş o zaman görün :D abartmıyayım kapı fitillerini değiştirince ses azaldı , tozlu köy yollarında fitiller araç içine çok toz alıyordu , batıyordu araba fitiller değişince o sorunda kalmadı,

    - Vitesleri kemiklidir, geri vitese takarken ya iki kere debriyaja basıp bırakacaksın yada imkanın varsa aracı olduğu yerden 1 metre kadar kaydırıcaksın o zaman geçer , avrupa kasa araç kullanan insanlar bu vitese zor alışır,

    -Arkadan itiş olması sebebiyle kalkışlarda zayıf ancak daha stabil, ayrıca sevmediğim bir ayrıntı rampa aşağı yol alırken sağa veya sola doğru dönünce araba kasılıyor dış tarafa doğru yatırıyor kasayı sürüş zorluğu oluşuyor,

    - Kapı cam kirişleri incecik bir parmağım kalınlığında hırsız kapıyı açmak için levye sokmasına gerek yok , bir tornavidada eğer kirişi :D

    --Aracın pedalları sürücüye göre biraz sağda duruyor vede pedallar birbirine yakın bu yüzden panik frende gaza basma ihtimali yüksek dikkat etmek lazım, benim aracımda gene iyi başka kuşlara bakıyorum onların pedalları daha yanaşık


    - Yerden yüksek kasa dikkat etmek lazım, şimdilik aklıma gelenler bunlar, gelelim artılara ;

    - ARTILARI ;

    - Parçası ucuz herkes der parçası bakkalda bile bulunur bulunur ama orijinal parça her yerde bulunmuyor maalesef bunu tofaş içinmi söylüyorsunuz derseniz evet aynen öyle şuan kuş serisinin bir sürü yan sanayi parçasını üreten firma var ama bence orijinal her zaman kalitedir,

    - Parası olan adam bu arabaya binmesin derim yani parası olan derken 30 bin ytl üstü bütçesi olan insanlar için konuşuyorum, ondan aşağı fiyattaki her araba ile eşit görüyorum aracımı ,

    - Aracımda LPG yok aldığımdada yoktu, İstanbuldan memleketime giderken düz hesap 1000 kilometre de gidişte 200 gelirkende 190 ytl benzin yaktım ekonomikmidir bilmiyorum yorum sizin,

    - LPG ile uzaktan yakından ilişkisi olmadığı için aracımla otobanda diğer araçlarla oynarım bazen şaşırtırım onları,

    - Sanılanın aksine kartal 1.6 değilmiş 1.6,5 miş yani 1650 cc gibi bişi oluyo herhalde ama ne kadar doğrudur bilmiyorum (slx)

    - En sevdiğim yönlerinden biriside arkadan itiş olması caddeden dönerken gaza birden dokununca hemen arka tarafı kayıyor cadde içini yanlayarak gidiyorsunuz yapabilen beni anlar,

    - Bazen anlayamıyorum aracımı bazen çok seri oluyor bazende tembel kedi gibi , her halde yakıttan olmalı ,

    - Bu arabanın arka stopları söküldüğünde o stobun oturduğu boşlukta ki delik çok derindir oraya istediğinizi saklayabilirsiniz, (karadenizliler) :D

    - Ticari amaçla kullanmaya yönelik uygun aslında kartal arka koltuğu yatırınca aracın içine buzdobabı, mutfak dolabı, kapı yüklenebiliyor gözümle gördüm tabi başka bir kartalda benimkinde arkaya 3 kişi oturmasına bile canım sıkılıyor 2 kişi oturmalı :D

    - Bu sene köyden gelirken bagaja 2 çuval fındık + 2 çuval bakliyat + 2 çuval elma, patates + valizler+ vs. attım çok kullanışlı ama abartı.

    - Bi gün arkadaşlarla birlikte halı saha maçına gidicektik , bizi bir arkadaşım abisinin caddy siyle götürecekti maça abisi o gün gelemedi işi çıkmış mecbur akıllarına hemen bizim kartal geldi, önde sürücü ile birlikte 2 kişi arkada 5 kişi biri kucakta :d bagajda ise 3 kişi bağdaş kurmuş şekilde maça gittik kazandık ve geri döndük sonuçta yaptığımız yanlış birşeydi ama zafer bizim :D

    - Her gittiğim yerde aracımın kaç model olduğunu , satılıkmı gibi sorularla karşılaşıyorum bu mutlu edici bir durum hatta bu sene memleketimde bir fırın sahibi 14 bin ytlye bırak git dedi olmaz dedim , günümüz şartlarına göre bir tofaş arabasını için çok iyi bir paraydı ama binici olduğumuz için satmadık, memleketimizde kartal arabası değerlidir, istanbuldaki fiyatınından 1-2 milyar daha pahalıdır zaten istanbulda temiz kartal bulmak zordur çünkü çoğu karadenize satılmıştır,bu zamanda orijinal tofaş bulmak yeterince zorken değerinin 1-2 milyar üstündede olsa satmak pek mantıklı değil bence memlekette eniştem 93 model doğan slxini kaça sattı dersiniz ister inanın ister inanmayın ama 11 bi ytl ye gitti araç çok ilginç. Birde her benzinciye gittiğimde aracı benzin pompasının önüne çektiğimde pompacı kardeşlerin çoğu lpg pompasının dış tarafta olduğu söylüyorlar bana bende bu araçta LPG yok diyorum o zaman çakıyorlar davayı,

    - Konu biraz aracımın dışında bahsolundu ama olsun , kullanırken bana önden çekişli araçlara göre daha güvenli geliyor kartal eğer ön takım rot balans ayarlarınız sağlamsa 100 -110 kilometre hızda elinizi direksiyondan alabilirsiniz düz bir yolda tabiki bu haraketi önden çekişli özellikle broadway tarzı araçlarla yapabilirmisiniz bilmiyorum, otobüs gibidir kartal geniş geriye doğru getir koltuğu ayaklarınızı aça aça araba sür, aracı fazla sıkıştırmadığın sürece uzun yıllar kullanıbilirsin bu aracı tabi bakımda şart bu arada dış dikiz aynasının ovalliği hoşuma gidiyor aracımda günümüzde birçok yeni çıkan aracın dış dikiz aynaları köşeli tasarımken bu farklılık hoşuma gidiyor, bu aradadikiz aynası tasarımında B kasa vectra dan başkası yalan diyorum, şimdilik aklıma gelenler bunlar saygılarımla...
    - Buda bizim oğlan ;

     arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor


     arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor


     arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor


     arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor


     arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor


     arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor




  • güzel yazı, emeğine sağlık..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal



    Kartal SLX 1.6ie

    Dıştan başlayarak olumlu ve olumsuz yönlerini yazmaya başlim,

    -EKSİLERİ ;
    -Önden bakınca çok masum bir tipi var gibi geliyor, farlarındanmıdır nedir ön camın eğimi açısı az, bu yüzden rüzgar etkiliyor ama içeriden bakınca avantaja dönüşüyor görüş acısı artıyor,


    - Buda bizim oğlan ;

     arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor




    Çok masum bakıyor,maşallah..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    ARABAM 306 SEDAN...
    ÇOK FAZLA YOL SESİ ALIYOR... BU BENİ RAHATSIZ EDİYOR... AMA İSTANBUL ŞEHİRİÇİNDE 58 LT BENZİNLE 610 KM YAPMASI YOL SESİNİ UNUTTURUYOR... ÖNCEKİ ARABAMLA (ROVER620 Sİ) 350-360 KM YAPABİLİYORDUM DA...


    aynı problem aynı araba ama şöyle birinci sayfaya bi göz attımda cipte bile aynı sorundan bahsetmişler oysa bizim araç 120 den sonra bağırmaya başlıyor. ha birde vites değişimlerinde oluyor ses evet. ama hani sabit hızda giderken 120 ye kadar bi rahatsızlık vermiyor değil mi rovercı?

    donanımsız versiyon olmasına rağmen tek tuşa basmayla 4 kapı vee özelikle bagajın kitlenip açılması çok işe yarıyor. arasıra kzıl ötesi sistem (eskide olsa çok işe yarıyor) ara sıra açmıyabiliyor. alarm sistemi yeterli bu sorun için. yol tutuş harika bence başka da bi sorun göremiyorum. herkesin yana döne dert yandığı tıkırtılar benim 306 ma çok uzak. 2 sene olcak nerdeysse pug sorunlu diyenlerinde 3-4 arabsını görür

    unutmadan kapı iç döşemeleri çok sert. onu hiç sevmiyorum. sürücü koltuk ykseklik ayar kolu çok işe yarar ama parmak uçlarımı kapıyor sürekli
    bi problem daha kalorifer /klima ayar düğmesi reostalı diyolar sanırım ondan. istediğiniz yarı 1-2-3-4 diye yapamıyosunuz ve çevirdiğinizde bazen olması gerektiği gibi çalışmıyor. sonuna akdar açıp kısarak ayarlıyabiliyorum.

    size bi artı daha yazıyım her arabada yok maalesef ön kaputun hidrolik kollarla açılması çok hoşuma gidiyor otistik miyim neyim ama onun kullanım kolaylığı çok güzel. clio symbol zamanında alacaktık devir saati yok demişler jant kapaklarını kendim bile yollarda görürdüm arkadaş toplar duvarına asardı. bizim kapak jantları elle sökmek çok zor bijon aanahtarının tasarımını ona göre yapmışlar anca onla zorlayarak çıkarabiliyosun. nazar değmesin çok seviyorum aracımı ya. daldan dala oldu biraz kusura bakmayın. saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 7 Ekim 2008; 0:42:38 >




  • Güncellendi :D
  • 2001 vectra 1.6 comfort
    -her ne kadar elegance olmasa da direksiyonda derinlik ayarı olmayıp sadece yükseklik ayarı olması d sınıfı için yetersiz
    -elektrikli cam düğmelerinin vitesin yanlarında olmasına alışamadım. refleks olarak camdan tarafa yöneliyorum.
    -el freni ve vitesin etrafındaki deri oldukça yıpranmış. eski 97corsa mın da aynı şekildeydi. vectrada da aynı olunca şaşırdım. mesela direksiyon daha kaliteli ve de oldukça sağlam duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydnlgn -- 25 Ekim 2008; 22:51:11 >
  • Ford Escort HB

    -İç mekan dar.Bagaj dar.( Tüp ve subwoofer kabinide olunca çok az yere kalıyor) (sorun değil aslında hb kasaların bagajı böyle :D)

    Başka bir sorun görmedim.
    Araba tank gibi.( 1240 kg) Güvenlik hissi veriyor.Yol tutuşu çok iyi.Direksiyonun kullanışlığı çok iyi.içe doğru kavisli yapmışlar.Çok kullanışlı.

    Arka koltuklar tamamen yatabiliyor.İstendiğinde yük taşımak için birebir.

    Koltuk ayarlama sistemi daha iyi olabilirdi.
  • Daihatsu Sirion 1,3 102 hp

    Aracımın herşeyini seviyorum da şu yol sesi ve sert süspansiyonlar uzun yolda (brz da olsa bozuk satıhlı bir uzun yolsa) çok rahatsız edici oluyor bir yerden sonra..
    Bir de cam açma kontrol düğmesi oldukça hassas!Dikkatli kullanılmazsa kendi içinde kırılabiliyor..
  • 2006 A3 1.6 S-Line Tiptronic

    - 102 HP motor hızlanmalarda tatmin etmiyor, gaza çok basınca da 10-10.5 lt yakıyor.
    - Cruise control yok
    - Audi Concert'in bagajda subwooferı bile var ama teyp mp3 çalmıyor, ayrıca cd seçiyor. (2007'lerde Mp3 çalar koydular). Direksiyon üzerindeki kumandadan şarkıyı ileri geri alamıyorum, sadece değiştirebiliyorum.
    - Sağa sola sinyal verdiğimde sinyali 3 kere kendiliğinden veriyor, şerit değiştirmek için sinyal verdiğimde bi yere dönecekmiş izlenimi veriyorum.
    - Dijital klimanın kademesini 3'e getirirsem Auto Mode'a geçiyor, havanın durumuna göre direk maksimum kademede üflemeye başlıyor, o yüzden 3'ü transit geçiyorum.
    - Aracın sertliği ve 225-45 17 lastikler bozuk asfaltlı uzun yollarda canımı sıkıyor (zaten S'line'dan fazla yumuşaklık beklentim yok ama fazla sertlik sıkıyor bi süre sonra).
    - Follow me home açık konumda olunca ben istemediğim halde aracı her kapatıp açtığımda farlar yanıyor. En azından bunu uzaktan kumandayla ve kendi isteğimle yapmak isterdim.
    - Arka camlar çok küçük ve açılmıyor. Ben araca alışık olsam da ilk defa araca binen ve arkaya oturan basık yapıdan dolayı boğulacakmış gibi oluyor .
    - Yetkili servisle özel audi servisinde bile neredeyse yarı yarıya fiyat farkı var. Doğuş otonun 800 YTL tutan bakımı özel audi servisinde 400-450 YTL, sanayide orjinal parça alarak kendi ustama yaptırsam 200'lere kadar düşüyorum.




  • Astra classic 1.6 twinport:

    -2 arkadasımda da aynı sorun var.Sağ ön camdan azda olsa tıkırtı gelmesi(Uzun yolda rahatsız oluyorum).
    -MP3' ün olmaması.
    -Gösterge camında zamanla ince çiziklerin oluşması.
    -Aracı sıfır alırken karter muhafazısının olmayışı (ve yolunmanız).
    -Yedek anahtarının kumandalı olmaması.
    -Sürücü koltuk başlığının fonksiyonel olmayışı(sabitleyemiyorsunuz,uzunsanız bir de.97 corolla da bile sabitliyordum ve daha iyiydi).
    -Dış cam fitillerini de kaliteli bulmuyorum.

    Arkadaslar acıkcası tüm olumsuzlukları belirtim. Tabi aracımın artıları da cok. Ama dürüst olmak gerekiyor.

    Bu arada cok güzel bir konu olmuş. Acan arkadasa teşekkür ediyorum.İyi günler....
  • kornaya basmak biraz beceri istiyor ortadaki h logosunun tam üstüne basmassanız çalışmaz
    bagajı biraz ufak
    dizel motor biraz ağır (araç toplam 1072 kg) bu yüzden kaydımı önden kayıyo
    eski kasa getzlerde kronik problem olan arkadaki gıcırtı (yeni kasalarda kalktı bu sorun eğer varsa)
    düzeltme: benzinlilerde varmı bilmiyorum dizellerde çok düşük devirlerde arka plakalık titriyor plakalığı çüfk taraflı bantla beraber vidalamak gerekiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _By_BoSs_ -- 26 Ekim 2008; 13:13:05 >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtakaN_35 -- 17 Şubat 2013; 2:23:23 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.