Şimdi Ara

Arabayı ilk hareket ettirirken ve vites geçişlerinde motordan gelen 'tak' sesi/vuruntu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
2
Favori
79.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sanziman yagini degistirin, dogru miktarda dogru ozelliklerde sanziman yagi kullanmaya dikkat edin.

    Dogru miktarda olmayan sanziman yagi yag basincini fazla arttirarak vuruntu yapabilir. Ureticinin onerdigi SAE degerlerinde olmasida onemlidir.

    eni-deu.lubricantadvisor.com
    Eni Lubricant Advisor
    http://eni-deu.lubricantadvisor.com/default.aspx?lang=ger
    buradan ogrenebilirsiniz araciniz ile ilgili bilgileri, kitapcikta da yazabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 22 Ocak 2018; 10:7:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sorunları bende yaşıyordum. Aracım ford transit connect 2003 Model. Ön taraftaki motor takozlarını değiştirdik. Ne 1.viteste sarsıntı, ne tak tak sesi kaldı. Herşey takozdanmış meğersem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Powerofdreams kullanıcısına yanıt
    Valla bu hafta sanirim biz de ayni islemi yaptiracagiz, ustam da motor kulaklarinda karar kıldı bugun. Ek olarak sanziman kulagini da degistirecekmis, bakalim. Pekii siz orijinal parca ile mi yaptirdiniz islemi hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nahege270 -- 22 Ocak 2018; 12:47:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam ilk kalkışta tak yapması aks boşluğundan gibi geldi bana. Doblo'da yaşadım ben, aks vs motor takozu değişti. Aks'tan olup olmadığını şöyle anlayabilirsiniz; aracın başına 2 kişi gidin, biri araba ile dur-kalk yaparken tekerlekleri gözlemleyin. Aks problemli ise çok ufak bir saniyelik gecikmeden sonra tekerlek birden dönmeye başlıyorsa akstır. Sağ ve sol ayrı ayrı inceleyin. hareket anında tekere birşey çarpıp döndürüyormuş gibi oluyor. Görünce anlarsınız zaten. Bunu test ederken normal kaldırın arabayı ki problemi tekrar etsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    Sorunu nasil cozdunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrocity

    Sorunu nasil cozdunuz?

    Sorunu henüz çözemedik. Ama sorunun kaynağı %99 motor+şanzıman takozları (kulak).

    Şu an motor ile alakalı daha önemli sorunlar olduğundan sıra bu işe gelemedi henüz..
    Motoru halledince takozları da değiştireceğiz.
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    Eğer araçta hareketli volan var ise bu sebeple de yapabilir diye düşünüyorum.



    malum şanzımanı indirtmişsiniz bu sırada hareketli volan zarar gördü mü acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor kulağından ziyade akslardan olur o ses. Geçen hafta yaptırdım daha. Aks körüğünü ve bilyaları değiştiler. İçine de gres doldurdular problem kalmadı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • elophidae kullanıcısına yanıt
    Sanziman indigi esnada hareketli volana bisey oldu mu bu konuda bilgim yok. Ama bu vurma olayi sanziman inmeden once de vardi yani..


    Akslardan da olabilir belki bu olay ama. Bir de şôyle bi olay var: arac rolantide iken bos viteste debriyaja basip geri biraktigimda “tik” diye bi ses geliyor motorun oldugu yerden. Kapi veya cam acikken daha rahat duyuyorum bu sesi. Sarsinti yapmiyor o an ama o “tik” sesi geliyor..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    Eğer araçta hareketli volan varsa ben oyumu bu yönde kullanıyorum.

    Umarım sorununuzu çözebilirsiniz.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun çözülmüş müydü?
  • Yo hayir. Arac bu sekilde satildi.
    Fakat satmadan once ogrendim ki sorun hareketli volanttan degilmis cunku bu aracta sabit volant varmis.

    O sebeple sorun %90 oranında aks’lardaydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nahege270 -- 11 Ağustos 2018; 22:26:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nahege270 kullanıcısına yanıt
    22 saniyede ne ara bildirim aldınız, ne ara açtınız, ne ara yazdınız?

    Teşekkürler
  • Telefonla ilgileniyodum bi anda geldi bildirim :)
    Hemen cevaplayayim dedim :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aks boşluğu boşa ugrasmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko33

    Aks boşluğu boşa ugrasmayin
    Benim konuya da baksana bi' üstad

    https://forum.donanimhaber.com/dusuk-devirde-debriyaja-basinca-vuruntu--133758623#134388983
  • aynı sorun hyundai accent era team 2009 model aracımda da vardı. usta buji kablolarını değişti(orjinal) düzeldi. aynı gün periyodik bakım da yaptırdım ayrıca sol ön taraf rotil değişti. buji kablolarından kaynaklı olduğunu söylemişti ustam. 1 hafta oldu ses yok eğer bir süre daha ses gelmezse emin olacağım ondan olduğunu
  • Selam arkadaşlar. Benim araç reno19 . Arabayı yüksek devirdeyken vites değiştirince özellikle 1 den 2 ye 2 den 3 e atınca ama yüksek devirde debriyajdan cart diye ses geliyor düşük devirde olmuyor bu arada debriyaj biraz sert gibi ama kavraması çok iyi. Nereye gittimse olmadı size zahmet çok açık yardim edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sebebi diferansiyel dişli kovanındaki dişliler, çubuk ve pinler, çözüm diferansiyel kovanında, aynısı benim 2015 accent blue 1.6crdi de var 160-170 nefessiz basıyo gidiyo yolda ip gibi ama tık sesi var, aks kulak vs değil, bilmeyen boş konuşuyo, ya çıkma şanzıman yada tamir bu kadar basit

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.