Şimdi Ara

Arac degisikligi yardim!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChymerA

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    DSG ya da EDC şanzımanlı araçlara bakınız, skoda octavia da güzel seçenek olabilir. Bu arada aynı aracın plus paketlisini kullanıyorum, sizin sorununuzun tam tersine vites geçişini hissettiğinizde ayağınızı çok hafif gazdan çekerseniz araç hiç sarsmadan vites değiştiriyor. 1. viteste gazdan çekince aracın stop edecekmiş gibi olması rölanti devri ayarsızlığından olabilir...

    Oncelikle verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim ancak bahsettiginiz vites gecislerinde ayagi gazdan cekme durumunu pek anliyamadim, aracin ne zaman vites
    degistirecegini bilmem gerek bu durumda ki bunuda herzaman bilemem, bilsemde o kadar seri olup gazdan ayagimi cekene kadar vites degismis olur. Dediginiz ancak araci sadece f1 manuel vites modunda kullanirken gerceklesebilir ki ben pek tercih etmiyorum.


    bu biraz şöförlük isteyen bir şey. tek kavramalı yarı otomatik şanzımanlarda hangisi olursa olsun araç vites atarken hafif ayağı gazdan çekerseniz bu sorunu ya hiç yaşamazsınız ya da çok daha az yaşarsınız. e nasıl anlayacağım diyorsanız hafif bir titreme duraklama hissedersiniz tam vites değişmeden önce oradan anlamam ben derseniz devir saatine bakarsanız hep sabit noktada atar. ha trafikte anlamak zor haklısınız. aracı kullandıkça alışırsınız. yalnız bu stop edecek gibi olması olayı ilginç geldi. bir ayarsızlık var demektir araçta. mcp tüm yarı otomatikler içinde en sarsıntısız olanı. ha bende tercih etmem çift kavramalı varken anlamsız.




  • Suan piyasadaki en konforlu en seri dizel otomatigi yapan firma vw bir tdi dsg bir arac test etmenizi tavsiye ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    C4 alırken konu acmismiydiniz

    Evet acmistim hatta orda araci severek aldigimi belirtmistim, guzel yonlerinden bahsettim ki gercekten ic dizayn ve performans olarak cok iyi bir arac ama ya ben cok takintiliyim yada verdigim paranin karsiliginda cok sey istiyorum ki sogudum biraz aractan. Diger yorumunuza da binayen, daha once dsg sansimanli ibizam vardi, gercekten cok memnun kalmistim, bu araci alirken de LEONu cok dusundum ama yuzu eskidigi icin ve kasa degistirecegi icin tercih etmemistim. Sanirim ikinci el golf yada sifir leon dan birini secersem en mantiklisi olucak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChymerA -- 19 Ocak 2012; 21:11:47 >
  • Skoda Octavia 1.6 TDI - DSG (7-ileri çift kavramalı otomatik şanzıman, VW ürün gamının hepsinde kullanılıyor)
    VW Golf 1.6 TDI - DSG
    VW Jetta önermeyeceğim çünkü kesinlikle fiyatını hak etmiyor.
    Seat Leon 1.6 TDI - DSG

    VAG grubunun dışında da Renault Megane EDC, fransız fakat yerli üretim olması belki tercihinizi olumlu yönde etkileyebilir.

    Benim tercihim Golf olurdu, 2012 model Golf 1.6 Trendline - DSG 57.600 (yalnız ellerinde araç varmı yok mu bilmiyorum). Bu aracı alıp, üzerine de ekstra 2 yıl garantinizi yaptırdınız mı mis.

    Bu arada, müsait oldugunuz bir vakit C4'le ilgili bir konu açarsanız sevinirim.

    Forumda ne zaman yarı-otomatik şanzımanlara laf ettiysem çarhıma gerildim de...Abartılıyormuş, alışmak lazımmış, bilmemne otomatik vitesten bahsediyoruz ya ne alışması ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Skoda Octavia 1.6 TDI - DSG (7-ileri çift kavramalı otomatik şanzıman, VW ürün gamının hepsinde kullanılıyor)
    VW Golf 1.6 TDI - DSG
    VW Jetta önermeyeceğim çünkü kesinlikle fiyatını hak etmiyor.
    Seat Leon 1.6 TDI - DSG

    VAG grubunun dışında da Renault Megane EDC, fransız fakat yerli üretim olması belki tercihinizi olumlu yönde etkileyebilir.

    Benim tercihim Golf olurdu, 2012 model Golf 1.6 Trendline - DSG 57.600 (yalnız ellerinde araç varmı yok mu bilmiyorum). Bu aracı alıp, üzerine de ekstra 2 yıl garantinizi yaptırdınız mı mis.

    Bu arada, müsait oldugunuz bir vakit C4'le ilgili bir konu açarsanız sevinirim.

    Forumda ne zaman yarı-otomatik şanzımanlara laf ettiysem çarhıma gerildim de...Abartılıyormuş, alışmak lazımmış, bilmemne otomatik vitesten bahsediyoruz ya ne alışması ;)
    @Janjan

    Cok tesekkurler ayirdiginiz zaman ve verdiginiz bilgiler icin, Golf ile Leon arasinda gidip geliyorum acikcasi, sifir golf almak pek mumkun deil ancak ikinci el olarak dusunebilirim cunku yaza teslim ediyorlar sifirini. Leonun da yuzu eskidi ve kasa degistiricek ama napalim baska alternatif yaratamassam alabilirim.

    Tabiki daha detayli bir sekilde konu acarim, valla acikcasi ben memnun kalmadim yari-otomatik sanzumandan, bunu abarti olarak dusunenler olabilir ama rahatsiz olmasam inanin 4 aylik arabayi degistirmek aklimin ucundan bile gecmez, o yuzden bu tamamen kisiden kisiye degisir pek takmayin soylenenlere :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChymerA -- 19 Ocak 2012; 21:32:34 >




  • fransızları kullanırken kasmak lazım. 308 var ayagimi yavasca gaz pedalindan cekmek ya da yavasca basmak icin kasiyorum. ayrica yavas dokunusta titreme yapmiyor degil.
  • git bmw al arabaya bindiğini anlarsın
  • Hocam vw nin skodanin ve seatin nerdeyse tum araclarini kullandim

    İcinde malzeme kalitesi ve gorselligi en kotu olani bence seat ve leon kesinlikle bu kasa seata para vermeyin zira aralik ayinda yeni kasasi gelicek ve cok zarar edersiniz hem manuel hem dsg tdi tsi kullandim malzeme kalitesi kesinlikle golfle kiyaslanmaz birde kinse ustune alinmasin ozur dileyerek yaziyorum leon kullananlar genelde serseri tipli insanlar
    18 inc jant ince yanak lastik birde ruzgarligi takinca sanki altlarinda porshe yada ferrari var sanip bildigin baska bir dunyaya geciyorlar bir leon asla bir golf olamaz bu benim kendi dusuncem
    Golf ile leon arasinda kalirsaniz kesinlikle diyorum golf alin golf bence cok daha kaliteli
    Dsg tdi hakkinda kafaniza takilan tum sorulari memnuniyetle yanitlarim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Skoda Octavia 1.6 TDI - DSG (7-ileri çift kavramalı otomatik şanzıman, VW ürün gamının hepsinde kullanılıyor)
    VW Golf 1.6 TDI - DSG
    VW Jetta önermeyeceğim çünkü kesinlikle fiyatını hak etmiyor.
    Seat Leon 1.6 TDI - DSG

    VAG grubunun dışında da Renault Megane EDC, fransız fakat yerli üretim olması belki tercihinizi olumlu yönde etkileyebilir.

    Benim tercihim Golf olurdu, 2012 model Golf 1.6 Trendline - DSG 57.600 (yalnız ellerinde araç varmı yok mu bilmiyorum). Bu aracı alıp, üzerine de ekstra 2 yıl garantinizi yaptırdınız mı mis.

    Bu arada, müsait oldugunuz bir vakit C4'le ilgili bir konu açarsanız sevinirim.

    Forumda ne zaman yarı-otomatik şanzımanlara laf ettiysem çarhıma gerildim de...Abartılıyormuş, alışmak lazımmış, bilmemne otomatik vitesten bahsediyoruz ya ne alışması ;)

    Trendline cok bos ya

    Sifir trendline alcaginiza ikinci el comfortline bakin derim

    Okadar para verince insan azcikda olsun donanim istiyor bom bos direksiyon simidi var arabada bu bile insanlari vw sogutmaya yetiyor bence




  • ikinci el sonata da alabilirsin tam otomatik şanzuman başını ağrıtmaz
  • Otomatik benim işime gelmiyor illaki sorun cıkıyor ne olursa olsun vites geçişlerinde renault baya çözmüş EDC ile onları sevdim ama araçın fiyatı diğer otomatiklere bakış pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChymerA

    quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Araçta hoşunuza gitmeyen yönleride yazarsanız alacaklar için en azından aracı test ederken dikkat etmeleri gereken noktalar hakkında bilgi verir..

    Bu arada Golf DSG yada Megane EDC yi inceleyin.Çok fazla seçenek yok gibi..

    Tabiki, bahsettigim husus haricinde plastik aksamindan memnun kalmadim, ozelliklede direksiyon cevresindeki klima cikis bolmelerinden rahatsiz edecek duzeyde tikirtilar gelmekte. Yokus cikarken aracin vites gecisleri cok kotu, ben manuel olarak f1 vitesten dusurmek zorunda kaliyorum, yoksa araba boguluyor. Kis sartlarinda yokus performansinin cok daha kotu olacagini dusunuyorum. Performans olarak yeterli bir arac ama yakit tuketimi bekledigimden fazla durumda (karisik 6.6). Ancak en cok servis ve servistekilerin yaklasimlari beni soguttu. Sol camurlukta ufak bir hasar yuzunden araci aldigim servise gittim, camurlugun degismesi gerek dediler, bende goz var nizam var bunu degistirmeden yaparsiniz dedim. Kabul etmediler bende peki o zaman yeni camurluk takin dedim, yalniz camurluk Turkiye'de yok Fransadan gelmesi gerek dediler, dikkatinizi cekerim "CAMURLUK" bahsettigim ve bunun gelmesi 1 ayi alir dediler, baska servise gittigimde de ayni cevabi aldim. Kendi ustam 400 TL gibi bir rakama halletti bu sorunu. Servisle baska problemlerimde oldu, taleplerimi cevapsiz biraktilar, yedek parca konusunda eksik kaldilar, gerekli musteri memnuniyetini gostermediler, bende Fransizlara, fransiz arabalarina ve bu marka calisanlarina karsi antipati beslemeye basladim, degistirmek istememde bunlarda etken.

    Gerçekten can sıkıcı olaylar yaşamışsın.Bazı markaların servisleri malesef insanı araçtan soğutabiliyor.

    Umarım istediğiniz gibi bir araç bulursunuz..




  • Renault Megane HB Dynamique 1.5 dCi EDC 110 bg 58.900 TL

    1.5 dCi ve EDC kombinasyonu f/p olur. Forumda haluk23 hocamıza görüşlerini sorunuz.

    Edit : Fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ykaraca -- 20 Ocak 2012; 0:06:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChymerA

    quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Araçta hoşunuza gitmeyen yönleride yazarsanız alacaklar için en azından aracı test ederken dikkat etmeleri gereken noktalar hakkında bilgi verir..

    Bu arada Golf DSG yada Megane EDC yi inceleyin.Çok fazla seçenek yok gibi..

    Tabiki, bahsettigim husus haricinde plastik aksamindan memnun kalmadim, ozelliklede direksiyon cevresindeki klima cikis bolmelerinden rahatsiz edecek duzeyde tikirtilar gelmekte. Yokus cikarken aracin vites gecisleri cok kotu, ben manuel olarak f1 vitesten dusurmek zorunda kaliyorum, yoksa araba boguluyor. Kis sartlarinda yokus performansinin cok daha kotu olacagini dusunuyorum. Performans olarak yeterli bir arac ama yakit tuketimi bekledigimden fazla durumda (karisik 6.6). Ancak en cok servis ve servistekilerin yaklasimlari beni soguttu. Sol camurlukta ufak bir hasar yuzunden araci aldigim servise gittim, camurlugun degismesi gerek dediler, bende goz var nizam var bunu degistirmeden yaparsiniz dedim. Kabul etmediler bende peki o zaman yeni camurluk takin dedim, yalniz camurluk Turkiye'de yok Fransadan gelmesi gerek dediler, dikkatinizi cekerim "CAMURLUK" bahsettigim ve bunun gelmesi 1 ayi alir dediler, baska servise gittigimde de ayni cevabi aldim. Kendi ustam 400 TL gibi bir rakama halletti bu sorunu. Servisle baska problemlerimde oldu, taleplerimi cevapsiz biraktilar, yedek parca konusunda eksik kaldilar, gerekli musteri memnuniyetini gostermediler, bende Fransizlara, fransiz arabalarina ve bu marka calisanlarina karsi antipati beslemeye basladim, degistirmek istememde bunlarda etken.

    6 sene leon kullanmış ve leondan C4'e geçmiş birisi olarak şu kadarını söyleyeyim, eğer C4te tıkırtılardan rahatsız olduysanız bu konuda leon sizi hiç mutlu etmeyecektir. Çok abartılı bir tıkırtı söz konusu değil ama sınıfındaki diğer arabalar kadar leonda da var bu tıkırtılardan. Şehiriçinde Leon C4'ten az yakmayacaktır. Servis için de söyleyebileceğim parça konusunda hiç sıkıntı yaşamadım çünkü parçaya ihtiyacım olmadı, 6 senede Leon en ufak arıza çıkarmadı. Benim aracın da sağ-sol ön çamurluklarından darbe olayı oldu, Seat servis de direk değişim yoluna gidiyor, çamurluğu onaran yetkili servis bulmanız imkansız. C4'ü savunuyormuşum gibi oldu biraz ama arada kaldığınız 2 aracı da kullanmış birisi olarak bilgilendirmek istedim sizi... Bu arada Leon'dan kullanırken çok memnundum, hala da çok sevdiğim bir araçtır kesinlikle Leon'u kötülemek amaçlı değil bu mesajım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_rion80 -- 20 Ocak 2012; 9:48:12 >




  • Golf 6 1.6 TDI DSG bir de araç sıfır olmasa dahi 18 ay içinde garanti uzatma opsiyonu var diyordu forumdan bir arkadaş.

    Emin olun çok rahatlarsınız bu tercihle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Golf 6 1.6 TDI DSG bir de araç sıfır olmasa dahi 18 ay içinde garanti uzatma opsiyonu var diyordu forumdan bir arkadaş.

    Emin olun çok rahatlarsınız bu tercihle.

    araç trafiğe çıış tarihinden itibaran 18 ay içinde garantiyi 2 yıl uzatabiliyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Golf 6 1.6 TDI DSG bir de araç sıfır olmasa dahi 18 ay içinde garanti uzatma opsiyonu var diyordu forumdan bir arkadaş.

    Emin olun çok rahatlarsınız bu tercihle.

    araç trafiğe çıış tarihinden itibaran 18 ay içinde garantiyi 2 yıl uzatabiliyorsunuz

    Tamam işte, arkadaş 1 ya da 2 yaşında TDI DSG Golf bulup, uzatabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChymerA

    @Janjan

    Cok tesekkurler ayirdiginiz zaman ve verdiginiz bilgiler icin, Golf ile Leon arasinda gidip geliyorum acikcasi, sifir golf almak pek mumkun deil ancak ikinci el olarak dusunebilirim cunku yaza teslim ediyorlar sifirini. Leonun da yuzu eskidi ve kasa degistiricek ama napalim baska alternatif yaratamassam alabilirim.

    Tabiki daha detayli bir sekilde konu acarim, valla acikcasi ben memnun kalmadim yari-otomatik sanzumandan, bunu abarti olarak dusunenler olabilir ama rahatsiz olmasam inanin 4 aylik arabayi degistirmek aklimin ucundan bile gecmez, o yuzden bu tamamen kisiden kisiye degisir pek takmayin soylenenlere :)


    Bahsettiğiniz sorunlar her ne kadar küçük görünsede insanın midesini bulandırıyor ama sunu unutmamak lazım aracınızı değiştirmek için hem satarken hemde alırken edeceğiniz zarar bi hayli fazla olacak ve aldığınız yeni araçtada mutlaka daha farklı şeylere takılıpta pişman olma olasılığınız var ve leon markası için elinde yedek parça bulundurmaması yüzünden 1 ay aracımın serviste kaldığını düşünerek o markadan nefret ediyorum bu şahsi bir sorun gibi gözüksede bana kalsa böylesi bir değişiklik için pişman olmamak için 1 haftalığına alacağınız aracı kiralamanızı ve iyi karar vermenizi öneriyorum. emin olunki bu işten daha karlı çıkarsınız hakkınızda hayırlısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChymerA

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    C4 alırken konu acmismiydiniz

    Evet acmistim hatta orda araci severek aldigimi belirtmistim, guzel yonlerinden bahsettim ki gercekten ic dizayn ve performans olarak cok iyi bir arac ama ya ben cok takintiliyim yada verdigim paranin karsiliginda cok sey istiyorum ki sogudum biraz aractan. Diger yorumunuza da binayen, daha once dsg sansimanli ibizam vardi, gercekten cok memnun kalmistim, bu araci alirken de LEONu cok dusundum ama yuzu eskidigi icin ve kasa degistirecegi icin tercih etmemistim. Sanirim ikinci el golf yada sifir leon dan birini secersem en mantiklisi olucak.

    hocam, öncelikle kısa vadede beklentilerini karşılayacak aracına kavuşmanı diliyorum.

    c4 mcp yi alırken açtığın konuyada yazmıştım. sakın alma diye. 1.3 cdti easytronic sonrası, 1.6 tdi dsg çok harika geldi. dsg de düşük hızlar, yüksek hızlar, ani gaz tepkileri, ne yaparsanız yapın sarsıntı yok. çok akıllı ve hızlı çalışıyor.

    forumda bazı arkadaşlar kullanmadan, konuşuyor. vay efendim vites değişirken gazdan ayağınızı çekmeye alışırsanız, sarsıntı olmuyormuş, bu nasıl bir savunma mekanizması. C4 mcp leonda ucuz değilki neden bu şekilde bir eksisi olsun,
    ayrıca arsivlerden bulunabilir. Sizin konunuza yazdım mı hatırlamıyoruma ancak. bütün tek kavramalı yarı otomatikler için görüşüm şu;

    Bırakın zamanla alışmayı, zamanla daha çok nefret ediyorsunuz...




  • bence fluance de iyi bir seçim ama sedan istemiyorum diyorsan golfe bakabilirsin fluance nin jettadan iyi olduğunu düşünüyorum ama golfde meganeden iyi
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.