Şimdi Ara

Arac degisikligi yardim!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, yaklasik 4 ay once 1.6 e-HDI 112 HP Confort MCP + stil paket yeni kasa citroen C4 aldim. Bu araci alirken beklentilerimi cok yukarida tutmamistim.Cebimdeki para ile alinabilecek sifir dizel+otomatik arac secenekleri arasinda en mantiklisi bu gelmisti. Araci satin almadan once test surusu yaptigimda, vites gecislerinde yari-otomatik olmasindan kaynaklanan kendini ileri dogru atma durumu biraz beni dusundurmustu ancak zamanla alisacagimi dusunerek araci aldim. Ancak malesef alisamadim, istanbulda uzun yol yapan biri olarak (4 ayda 12.000km) arac bekledigim konforu bana veremedi. 1.2. ve 3. vitesten gecislerde rahatsiz edici duzeyde one atiyor kendini arac. Heleki 1.viteste ayaginizi gaz pedalindan kaldirdiniz mi sanki yanlis birsey yapmissiniz da araba birazdan istop edecek hissi veriyor. Bu sadece yasadigim sorunlardan biri(ilk Fransiz aracimdi,son Fransiz aracim olacagini soylemeden edemiyecegim), hepsini burda dile getirirsem esas konudan sapacagimi dusunerek,konumuza geciyorum.Tahminen 46-47 bin TL civarinda aracimi satabilecegimi dusunuyorum, yeni arac olarakta beklentilerim 55.000 TL ye kadar sifir yada ikinci el, dizel+otomatik, cok yakmayan,ikinci elde cok yol yapmamis ve konfor olarak beni uzmiyecek bir arac. Bunu konu hakkinda fikir ve onerilerinizi bekliyorum.

    Saygilar







  • Dizel otomatik HB deyince her ne kadar tipsiz olsa da Golf DSG alınacak araba bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Dizel otomatik HB deyince her ne kadar tipsiz olsa da Golf DSG alınacak araba bana göre.
    Aracın eski yönlerini biraz daha açıklarmısınız sorun bir tek şanzımanmı?
  • 2. el chevrolet epica bakabilrisiniz konforlu ve guclu bir arac




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    2. el chevrolet epica bakabilrisiniz konforlu ve guclu bir arac
    pug larda kullanılan auto6r robotize şanzıman ile farklı mı ? ilk defa böyle bir sorunu duydum..kalkışlarda stop edecek gibi titreyip ileri atması normal diil gibi geldi bana
  • Bende golf öneririm..
    fransızlar harici dizel otomatik pek fazla alternatif yok zaten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Dizel otomatik HB deyince her ne kadar tipsiz olsa da Golf DSG alınacak araba bana göre.
    vites geçişlerinden sıkıntı yaşadıysanız mecbur çift kavrama alcaksınız zaten..

    seçenek fazla yok..

    golf, seat leon ya da megane olabilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtertac

    vites geçişlerinden sıkıntı yaşadıysanız mecbur çift kavrama alcaksınız zaten..

    seçenek fazla yok..

    golf, seat leon ya da megane olabilir...

    Alıntıları Göster
    DSG ya da EDC şanzımanlı araçlara bakınız, skoda octavia da güzel seçenek olabilir. Bu arada aynı aracın plus paketlisini kullanıyorum, sizin sorununuzun tam tersine vites geçişini hissettiğinizde ayağınızı çok hafif gazdan çekerseniz araç hiç sarsmadan vites değiştiriyor. 1. viteste gazdan çekince aracın stop edecekmiş gibi olması rölanti devri ayarsızlığından olabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    DSG ya da EDC şanzımanlı araçlara bakınız, skoda octavia da güzel seçenek olabilir. Bu arada aynı aracın plus paketlisini kullanıyorum, sizin sorununuzun tam tersine vites geçişini hissettiğinizde ayağınızı çok hafif gazdan çekerseniz araç hiç sarsmadan vites değiştiriyor. 1. viteste gazdan çekince aracın stop edecekmiş gibi olması rölanti devri ayarsızlığından olabilir...

    Alıntıları Göster
    Aynen size ya çift kavrama ya da CVT şanzıman gerek. Çift kavramada megane EDC en iyi seçenek şuan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Aynen size ya çift kavrama ya da CVT şanzıman gerek. Çift kavramada megane EDC en iyi seçenek şuan.

    Alıntıları Göster
    Araçta hoşunuza gitmeyen yönleride yazarsanız alacaklar için en azından aracı test ederken dikkat etmeleri gereken noktalar hakkında bilgi verir..

    Bu arada Golf DSG yada Megane EDC yi inceleyin.Çok fazla seçenek yok gibi..




  • Epica gelmiş nerde aveocular elleri göreyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Aynen size ya çift kavrama ya da CVT şanzıman gerek. Çift kavramada megane EDC en iyi seçenek şuan.

    Alıntıları Göster
    hocam nissan juke cvt şanzumana ne dersin? 52 bin tl sanırım.. çok beğendiğim bi araç yeterli param olsa da otomatik vitesini alabilsem keşke cvt'de vites geçişleri zerre kadar hissedilmiyor sarsıntı falan yaşıcağını hiç sanmam.. yine de bi test sürüşü lazım tabi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekizkozalak

    hocam nissan juke cvt şanzumana ne dersin? 52 bin tl sanırım.. çok beğendiğim bi araç yeterli param olsa da otomatik vitesini alabilsem keşke cvt'de vites geçişleri zerre kadar hissedilmiyor sarsıntı falan yaşıcağını hiç sanmam.. yine de bi test sürüşü lazım tabi..

    Alıntıları Göster
    dostum dizel + otomatik demişsin sanırım dizeli atladım pardon.. juke iptal




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmt_mhmt

    Epica gelmiş nerde aveocular elleri göreyim

    arkadasim mantikli degilmi önerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Araçta hoşunuza gitmeyen yönleride yazarsanız alacaklar için en azından aracı test ederken dikkat etmeleri gereken noktalar hakkında bilgi verir..

    Bu arada Golf DSG yada Megane EDC yi inceleyin.Çok fazla seçenek yok gibi..

    Tabiki, bahsettigim husus haricinde plastik aksamindan memnun kalmadim, ozelliklede direksiyon cevresindeki klima cikis bolmelerinden rahatsiz edecek duzeyde tikirtilar gelmekte. Yokus cikarken aracin vites gecisleri cok kotu, ben manuel olarak f1 vitesten dusurmek zorunda kaliyorum, yoksa araba boguluyor. Kis sartlarinda yokus performansinin cok daha kotu olacagini dusunuyorum. Performans olarak yeterli bir arac ama yakit tuketimi bekledigimden fazla durumda (karisik 6.6). Ancak en cok servis ve servistekilerin yaklasimlari beni soguttu. Sol camurlukta ufak bir hasar yuzunden araci aldigim servise gittim, camurlugun degismesi gerek dediler, bende goz var nizam var bunu degistirmeden yaparsiniz dedim. Kabul etmediler bende peki o zaman yeni camurluk takin dedim, yalniz camurluk Turkiye'de yok Fransadan gelmesi gerek dediler, dikkatinizi cekerim "CAMURLUK" bahsettigim ve bunun gelmesi 1 ayi alir dediler, baska servise gittigimde de ayni cevabi aldim. Kendi ustam 400 TL gibi bir rakama halletti bu sorunu. Servisle baska problemlerimde oldu, taleplerimi cevapsiz biraktilar, yedek parca konusunda eksik kaldilar, gerekli musteri memnuniyetini gostermediler, bende Fransizlara, fransiz arabalarina ve bu marka calisanlarina karsi antipati beslemeye basladim, degistirmek istememde bunlarda etken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChymerA -- 19 Ocak 2012; 20:48:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    DSG ya da EDC şanzımanlı araçlara bakınız, skoda octavia da güzel seçenek olabilir. Bu arada aynı aracın plus paketlisini kullanıyorum, sizin sorununuzun tam tersine vites geçişini hissettiğinizde ayağınızı çok hafif gazdan çekerseniz araç hiç sarsmadan vites değiştiriyor. 1. viteste gazdan çekince aracın stop edecekmiş gibi olması rölanti devri ayarsızlığından olabilir...

    Oncelikle verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim ancak bahsettiginiz vites gecislerinde ayagi gazdan cekme durumunu pek anliyamadim, aracin ne zaman vites
    degistirecegini bilmem gerek bu durumda ki bunuda herzaman bilemem, bilsemde o kadar seri olup gazdan ayagimi cekene kadar vites degismis olur. Dediginiz ancak araci sadece f1 manuel vites modunda kullanirken gerceklesebilir ki ben pek tercih etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChymerA -- 19 Ocak 2012; 20:53:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChymerA

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    DSG ya da EDC şanzımanlı araçlara bakınız, skoda octavia da güzel seçenek olabilir. Bu arada aynı aracın plus paketlisini kullanıyorum, sizin sorununuzun tam tersine vites geçişini hissettiğinizde ayağınızı çok hafif gazdan çekerseniz araç hiç sarsmadan vites değiştiriyor. 1. viteste gazdan çekince aracın stop edecekmiş gibi olması rölanti devri ayarsızlığından olabilir...

    Oncelikle verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim ancak bahsettiginiz vites gecislerinde ayagi gazdan cekme durumunu pek anliyamadim, aracin ne zaman vites
    degistirecegini bilmem gerek bu durumda ki bunuda herzaman bilemem, bilsemde o kadar seri olup gazdan ayagimi cekene kadar vites degismis olur. Dediginiz ancak araci sadece f1 manuel vites modunda kullanirken gerceklesebilir ki ben pek tercih etmiyorum.


    Alıntıları Göster
    Accord dizel
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2006-model-accord-dizel-mt-66388575/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2006-mod-honda-accord-2-2-ctdi-siyah-70-000km-de-65869869/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Accord dizel
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2006-model-accord-dizel-mt-66388575/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-2006-mod-honda-accord-2-2-ctdi-siyah-70-000km-de-65869869/detay

    Bu araclar manuel malesef ama yeni birsey ogrenmis oldum, hondanin dizel araci oldugunu bilmiyordum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChymerA -- 19 Ocak 2012; 21:01:30 >




  • C4 alırken konu acmismiydiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 19 Ocak 2012; 21:02:38 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.