Şimdi Ara

Araç Hızlanmıyor... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
43.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motor arıza veya vb bir ışık yanmıyor değil mi?
  • Şu forumda yapılan tahminlerin daha bir kere tuttuğunu görmedim, bu sefer bakalım ne çıkacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    Bak canım, gördüğün gibi mesajda debriyaj felan demişim, yani aracın otomatik olduğunu okumamışım değil mi :)
    Ayrıca ortalama bir fiyat verip net bir bilgim olmadığını söylemişim :) Ya şurada insan gibi geçin insanlarla ya da öte git hadi güzel kardeşim :)

    Değişik kardeşim

    Yanlış anladığını fark bile etmedim,benim takıldığım nokta hem bilmiyorum deyip hem de adama arabanın değerinin 6-7'de biri kadar masrafı yazman..Yüreğine iner adamın,niye korkutuyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Otomatik arabaya baskı balata sorunu teşhisi koyup tamir fiyatı çıkartmışsınız galiba arkadaşlar.

    Hocam iyi güldüm sağolasın. Ben de anlamaya çalışıyorum ne oluyor diye. Her mesajdan sonra dönüp ilk mesaji okuyorum acaba bende mi sorun var diye ama araba otomatikmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baskı balata diyecektim ama araç otomatikmiş...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 hafta önce kuzenimin lineasıyla benzer olay benim başıma geldi.

    Bizim sorun yakıtla ilgili diye tahmin ediyorum.Kuzenin çalıştığı kurumun anlaşması olduğu için İskenderun'da Türk Oil diye bir firmadan depoyu fulledik.Ankara'ya dönüşte Pozantı gişelerine gelmeden ekranda motor arıza ışığı yandı.Şu lpg li araçlarda sık yanan sarı ışıktan.

    Bu şekilde uzun süre yol aldık,ama araba 4000 devirden bir dilim yukarı çıkmıyordu.Çekişte bariz düşmüştü.Rampa aşağı 140 150 yi geçemedim.Durduğum yerde gaz verdim yine 4000 devri geçmedi.

    Aksaray'da mola verdiğimiz yerde stop edip tekrar çalıştırdığımızda lamba söndü,eski haline döndü araba.Bizimki yakıttan diye tahmin ettim,bir depo mazot 500 km de bitti.Daha 80 binde araba müthiş kara duman atıyor hemde.
    O günden bugüne henüz lamba falan yanmamış.

    Gerçi arabayı ilk aldığı zamanlar shellden dolduruncada yaşanmış aynı sıkıntı ama bilemiyorum,yakıt olayına çok dikkat etmek lazım.




  • Abi şimdi baskı balata bitmişse o arabanın daha çok parçasının değişim zamanı gelmiştir, hazırlasın kendini :D
  • Tork konvertörlü otomatik araca baskı balata bitmiş yazılıyor onlarca mesajda.

    Yorum yapamıyorum...
  • Benim araçta 140"tan sonra pedalın dibine kadar basıyorum araç ben gitmem diyor ibre o kadar yavaş ilerliyorki.Araç audi a3 1.6 nedeni ne olabilir ? Baskı balatada yeni değişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -PoseidoN- -- 12 Ağustos 2013; 11:17:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRummer

    Benim araçta 140"tan sonra pedalın dibine kadar basıyorum araç ben gitmem diyor ibre o kadar yavaş ilerliyorki.Araç audi a3 1.6 nedeni ne olabilir ? Baskı balatada yeni değişti.

    Motor devrinin fakat hızın ya hiç artmadığı veya azaldığı yahut devre orantısız biçimde arttığı durumlarda baskı balatadan şüphelenmelisin güzel kardeşim.
  • Viskoz akuple otomatik sanzimanda ne BASKISI-BALATASI olur arkadaslar???

    Tork konvertorunde sorun arayacaksiniz. Muhtemelen pompa ve turbin arasindaki mesafeyi ayarlayan elemanlarda sikinti cikacak. Yag kaciyor olsa sonradan duzelmez.
    MAF sensoru olsa devir artmaz. Motorunuzda sorun yok buyuk ihtimalle.
  • Çoğu arkadaş aracın otomatik olduğunu anlamadan tork konvertörü kaynaklı olması gerek diyecekken,hemen düz vites mantığıyla yorum yazmış.

    Neyse ki dikkatli okuyup ona göre yorumlayanda var.
  • Eniştem çok ses geliyor şanzuman yağına galan baktır dedi geçen. Ama neden patlasın ki :s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 mondeo'nun 76.000 km'de olduğuna emin misiniz?
    LPG de takılmış. LPG takılan otomobiller genelde km yapar.
    Belki sizden önce km'si düşürülmüş olabilir. İnşallah değildir.

    Sorun aktarmada gibi. Motordan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.
    Tork konvertöründe olabilir.
    Veya artık otomatik şanzımanın revizyon zamanı gelmiş olabilir. Ama 76.000 km. bunun için çok erken gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 12 Ağustos 2013; 12:40:14 >
  • bal974 B kullanıcısına yanıt
    yok dostum eminiz asal servise falan da götürdük araç dipdiri zaten hatta şöyle lpg biz almadan 1 hafta önce takılmıştı. Yani bu arabayı bi şirkete kiralamışlar sonra bizim aldığımız yere satmışlar onlarda lpg takıp satıyorlar durum bu. Aracı servisteki elemanlar bile şaşırıyor koltuk vs diriliğine zaten



    ARKADAŞLAR !

    bugün Bosch servise gittim ve en ufak bir sorun bulamadı araçta bilmiyorum belkide anlık bir şeydir :S
  • boğaz kelebegını temizletmek faydalı olabılır
  • Araç büyük ihtimalle silindir ateşlemeyi kapatıyor. Bu yüzden 4 değil 3 silindir çalışıyor zaman zaman. Birde hava filtresine giden yolda beraberinde tıkanmış olabilir. Ustanıza en kısa sürede hatta derhal göstermenizi tavsiye ederim. Allah korusun silindir kesme olayı yaşanabilir. Ve çok masraflı bir olayda değil eğer bahsettiğim arıza ise. 20-30 tl ye giderilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Biturbo

    Baski balata ya da Maf sensoru de olabilir, temizlenince gecer.

    Maf sensörü bozuk olsa onu yapmaz..


    Şanzuman indir bindir 125 e yapıyorlar kayseride ortalama 200 desek

    baskı balata değişimi aracınız için ne kadar bilmiyorum ama ortalama 750 800 de o desek0 1000 liraya tertemiz olur

    ama şöyle bişi var otomatik trend diye okudum?

    Yapar, tecrübeyle sabit.
  • matematikcimm kullanıcısına yanıt
    Dostum hiç bir şey çıkmadı ama arıza olarak. Adam taş gibi diyor. Bosch o makineye bağladı tüm bilgileri çıkarttı etti yok dedi. Bi klima bilmem neyinde ufacık ibşi varmışta bişi olmaz zaten ondanda olmaz dedi.

    Atikere götürdük o da benlik değil madem benzinde denedin dedi.

    Şehir içinde hiç hissetmedim bu zamana kadar :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matematikcimm

    Araç büyük ihtimalle silindir ateşlemeyi kapatıyor. Bu yüzden 4 değil 3 silindir çalışıyor zaman zaman. Birde hava filtresine giden yolda beraberinde tıkanmış olabilir. Ustanıza en kısa sürede hatta derhal göstermenizi tavsiye ederim. Allah korusun silindir kesme olayı yaşanabilir. Ve çok masraflı bir olayda değil eğer bahsettiğim arıza ise. 20-30 tl ye giderilebilir.

    Dediginiz durumda motor devri 3000'den 5000'e cikarken arac 80 km hizda sabit kalir mi? Motor devri artiyor burada. Net bir aktarma sorunu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.