Şimdi Ara

Araç Hızlanmıyor... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
43.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benden size nacizane tavsiye bir ford servisine mutlaka gösterin. Ama yetkili servise ama sanayideki yetkili servislere.
  • Cümleten SeLamünaleyküm Arkadaşlar ;

    Bir kaç gündür kafama takıldı cevap arıyorum soruma düşünüyorum öyle hemende sanayiiye gidip aracı çakallara kurtlara teslim etmek ve kendimde teslim olmak istemiyorum malüm götürürsem şimdi bir sürü sıkıntı dışında masraf çıkaracaklar yok yere cebe zarar olmasın

    SORUM şudur ; Aracım hızlanmıyor deviri geç yükseliyor maksimum 4000 devir gerisi yalan çıkmıyor maksimum 140 oda ite kaka gidiyoruz motordan vuvuvuvuvu aşırı bir ses volandan geliyor sanırım sorun nerededir aklımda birkaç düşünce var sizinle paylaşmak yorumlarınızı almak istedim

    1-) 9 ay önce Renault Özel Servisinde 685 TL verip aracımın baskı balatasını değiştirdim Sorun bundan dolay mı ?

    2-) Hava filitresi keza yine 9 ay önce Servis bakımında değişti hava filitresi mi tıkalı

    3-) 15 Temmuzda Aracıma yeni tüp takıldı eskisi 10 seneyi doldurduğundan yenisi ile değişti.Gaz ayarı yapılmadı 500 km sonra gel dedi bu hafta içi kısmetse gideceğim sorun bundan dolay mı yoksa boğaz kelebeğinde mi sorun var

    4-) Şarj dinamosunda mı sorun var ara sıra çok değil yolda giderken akü lambası arada yanıp sönüyor sorun yoksa elektiriksel bir olay mı

    SİZİNDE BAŞINIZA GELMİŞSE BÖYLE BİR DURUM CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM

    SAYGILARIMLA

    1998 MODEL 1.4 RNA KARBÜRATÖRLÜ RENAULT 19 EUROPA

     Araç Hızlanmıyor...




  • Tork konvertörlü otomatik vites araca teşhis olarak baskı-balata yazmak.

    quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    Sıkıntı debriyajda. Siz ayağınızı debriyajdan çekiyorsunuz ama araç çekmiyor. Balata değişimi 2 bin 3 bin lira falan galiba, hiç bilgim yok o konuda.


    Debriyaj daha güzel.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    kavrama kaçırıyor tek neden bu.otomatik şanzuman olduğu için manuel olanlarına göre biraz pahalı olur parçası.olağan şeyler bunlar.kazasız sürüşler...



    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Herkesin yazdığı gibi baskı balata bitmiş. Benimde arada bir basıyorum yığılma gibi oluyor ama belli viteste ve belli bir devirde. Çok sıklaşmadı daha gider gibi ama sizinki daha ciddi yolda bırakabilir. Değiştirin kısa sürede.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogzdrk

    gerekli cevap verilmiş balata kesinlikle geçen ay değiştirdim ben hyundai accent 2005 serviste 609 tlye yaptırdım


    Kesinlikle ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    Şanzıman yağı debriyaja sıZıyor. Yüksek ihtimalle keçe patlak!



    +



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 13 Ağustos 2013; 1:21:07 >




  • High Quality kullanıcısına yanıt
    Nasıl okuyorsak artık yazılanı :D

    Haklısınız valla yerden göğe kadar.
  • Benim soruna çözüm yok mu ?
     Araç Hızlanmıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renault19_Europa

    Benim soruna çözüm yok mu ?
     Araç Hızlanmıyor...

    Benzinde de aynı mı ?
  • Benzinde pek yapmıyor arada bir mart ayında boğaz kelebeği söküldü temizlendi yukarıdada yazdım hava filitresi debryaj özel serviste değişti bu kadar kısa sürede bitmesi imkansız servisle işe giden biriyim en uzun yol istanbula gittim geldim oda toplam 216 KM.Şarj dinamosundan şüpheleniyorum yada aküden bujilerde 15 temmuzda muayene öncesi değişti bende bir anlasam sorun nerede aklımdakileri sizinle paylaşıyorum ki çakallara karşı önlemimizi alalım
     Araç Hızlanmıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renault19_Europa

    Benzinde pek yapmıyor arada bir mart ayında boğaz kelebeği söküldü temizlendi yukarıdada yazdım hava filitresi debryaj özel serviste değişti bu kadar kısa sürede bitmesi imkansız servisle işe giden biriyim en uzun yol istanbula gittim geldim oda toplam 216 KM.Şarj dinamosundan şüpheleniyorum yada aküden bujilerde 15 temmuzda muayene öncesi değişti bende bir anlasam sorun nerede aklımdakileri sizinle paylaşıyorum ki çakallara karşı önlemimizi alalım
     Araç Hızlanmıyor...

    Benzinde yapmıyorsa gaz ayarı.

    Diğer türlü karbüratör temizliği, subap ayarı, gaz ayarı kısık, hava girişlerinde-hortumlarında bir yerde kaçak aklıma gelenler.




  • Özellikle ilk cevaplar müthiş cidden bilmiyorsanız neden yorum yaparsınız araç otomatik, tutup baskı balata demiş herkes birisi kuyuya taş atmış diğerleri daha konuyu okumadan devam ettirmişler...
    Ama halk olarak genelde bilmediğimiz konuda da bir yorumumuz mutlaka vardır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renault19_Europa

    Cümleten SeLamünaleyküm Arkadaşlar ;

    Bir kaç gündür kafama takıldı cevap arıyorum soruma düşünüyorum öyle hemende sanayiiye gidip aracı çakallara kurtlara teslim etmek ve kendimde teslim olmak istemiyorum malüm götürürsem şimdi bir sürü sıkıntı dışında masraf çıkaracaklar yok yere cebe zarar olmasın

    SORUM şudur ; Aracım hızlanmıyor deviri geç yükseliyor maksimum 4000 devir gerisi yalan çıkmıyor maksimum 140 oda ite kaka gidiyoruz motordan vuvuvuvuvu aşırı bir ses volandan geliyor sanırım sorun nerededir aklımda birkaç düşünce var sizinle paylaşmak yorumlarınızı almak istedim

    1-) 9 ay önce Renault Özel Servisinde 685 TL verip aracımın baskı balatasını değiştirdim Sorun bundan dolay mı ?

    2-) Hava filitresi keza yine 9 ay önce Servis bakımında değişti hava filitresi mi tıkalı

    3-) 15 Temmuzda Aracıma yeni tüp takıldı eskisi 10 seneyi doldurduğundan yenisi ile değişti.Gaz ayarı yapılmadı 500 km sonra gel dedi bu hafta içi kısmetse gideceğim sorun bundan dolay mı yoksa boğaz kelebeğinde mi sorun var

    4-) Şarj dinamosunda mı sorun var ara sıra çok değil yolda giderken akü lambası arada yanıp sönüyor sorun yoksa elektiriksel bir olay mı

    SİZİNDE BAŞINIZA GELMİŞSE BÖYLE BİR DURUM CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM

    SAYGILARIMLA

    1998 MODEL 1.4 RNA KARBÜRATÖRLÜ RENAULT 19 EUROPA

     Araç Hızlanmıyor...

    SORUNU BULDUK %100 KESİN ÇÖZÜM

    ibre 80 devir geç yükseliyor gazı ne kadar pas pasa yapıştırsamda maksimum 100 motor bağırıyor ama araba gitmiyordu

    Sabah arabamı ilk etapta LPG ayarına götürdüm aracımı bilgisayara bağlattım değerler normal çıktı.Karbratöre baktırdım boğaz kelebeği filan temiz tıkanma yok (20 lira).Sonra oto elektirikçisine gititm aküye baktırdım tanıdıktı para filan almadı akü amper güç değeri normal bujiler 15 temmuzda bobinler filan değişti ondada sıkıntı yok tek bir çare kalmıştı aldı ustama gittim sorunu anlattım aracı aldı 15 dk bir tur attı D 100 çıktı gezdi geldi debriyaj bittiğini söyledi günahımı sordum 116 lira Valeo debriyaj seti ustam tanıdık olduğu için kimseye söyleme dedi işçilik parası ne dedim 60 lira dedi eee daimi müşteri olmanın yararları faydaları :) hızlanmama nedenini sordum Vites değiştirirken şanzuman motordan tam ayrılmadığını söyledi sabah 08:00 de aracımı ustaya teslim edicem öğlene doğru şanzuman motordan ayrılıp balata değişecek

    1998 MODEL RENAULT 19 EUROPA 1.4 RNA KARBÜRATÖRLÜ
     Araç Hızlanmıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRummer

    Benim araçta 140"tan sonra pedalın dibine kadar basıyorum araç ben gitmem diyor ibre o kadar yavaş ilerliyorki.Araç audi a3 1.6 nedeni ne olabilir ? Baskı balatada yeni değişti.

    eksoza baktırdınızmı
    eğer tıkalı ise
    arac gazı dışarı atamaz motor boğulursa
    vites-devir oranını bulması çok uzun süre alır
    arac yüksek hızlara cıkmakta cok zorlanır
    bi gösterin derim
    yada en kolay test etmenin yolu egzozu motorda bogazdan söküp bi tur atmak
    biraz bağırır ama çekiş normalse bilki egsoz tıkalı
  • Benzinde gitmeyi denedinizmi aynı sorunu benzinle de yapıyormu bunuda araştırmak gerekir teşhisi koymak için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atn42

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheRummer

    Benim araçta 140"tan sonra pedalın dibine kadar basıyorum araç ben gitmem diyor ibre o kadar yavaş ilerliyorki.Araç audi a3 1.6 nedeni ne olabilir ? Baskı balatada yeni değişti.

    eksoza baktırdınızmı
    eğer tıkalı ise
    arac gazı dışarı atamaz motor boğulursa
    vites-devir oranını bulması çok uzun süre alır
    arac yüksek hızlara cıkmakta cok zorlanır
    bi gösterin derim
    yada en kolay test etmenin yolu egzozu motorda bogazdan söküp bi tur atmak
    biraz bağırır ama çekiş normalse bilki egsoz tıkalı

    Teşekkür ederim peki motordan nasıl sökücez ?




  • Bence sorun buji kablolarında ve bujilerdede olabilir en son ne zaman değiştirdiniz ?

    Benim araçta salınım yapıyordu birde 2. viteste 40 ı zor yapıyordum buji ve buji kablolarını değiştirdim şimdi çok rahat 55 yapıyor

    Hocam bir de araçtan genel olarak memnunmusunuz yani bir D sınıfı havası veriyormu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tuğberk01 -- 15 Ağustos 2013; 10:41:44 >
  • Debriyaj balatasının eski ve bitmek üzere olduğunu anlak için;

    · Aracın ilk kalkışında titreme olması,
    · Gaz basıldığı halde motor devri artıyor ama araç hızlanmıyorsa,
    · Düşük viteste gaza yüklenince araç kendini öne atamıyorsa debriyaj balatası tam anlamıyla bitmiş demektir.
    Debriyaj balatası yağlanması denen olayda, vites kutusu iç keçesinden pirizdirek mili üzerinde balataya yağ bulaşabilir. Balata sağlam olsa bile görevini tam olarak yapamaz. Debriyaj pedalına yarım basarak hareket edilirse bir müddet sonra balatadan yanık kokusu gelir.
  • audi a3 ü bilemem
    ama motorla birleşme yerine bak
    mutlaka basittir
    bi kac vida
  • Valla ben memnunum hocam hem güçlü hem geniş hemde kasa olarak çok sağlam. İmkanım olsa mondeo dan şaşmam 2013 ü alırdım...


    Hocam bujiler bilmiyorum ben hiç değiştirmedim bende de 2.vites 40 gibi 3 e geçiyor kendim bakabilir miyim bujilere bitip bilmediğini anlayabilir miyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısa süreli 200 300 metre kadar gittim yapıyordu dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLooD_STaiN

    Valla ben memnunum hocam hem güçlü hem geniş hemde kasa olarak çok sağlam. İmkanım olsa mondeo dan şaşmam 2013 ü alırdım...


    Hocam bujiler bilmiyorum ben hiç değiştirmedim bende de 2.vites 40 gibi 3 e geçiyor kendim bakabilir miyim bujilere bitip bilmediğini anlayabilir miyim

    Hocam zateen onların 50 60 bin km de değişmrsi gerekiyor diye biliyoprdum sorun orda olabilir yanlış yönlendirmiyim sizi siz bi araştırın
  • Çekiş düşünce hemen baskı-balata :)

    O araçlarda var mı bilmiyorum ancak Focus-S40 ortak altyapılı modellerde var, durum şu, motor rejenerasyona giriyor ve hızlanmıyor, hızı sabit kalıyor ve bir süre sonra normale dönüyor. Daha yeni S40'da karşılaştığım bir durum, ben de yeni öğrendim. Şikayet aracın sabit hızla gitmesi ve devirlenmemesiydi, sizin araç devirleniyormuş ancak dediğim gibi farklı şekilleri oluyor olabilir. Şanzımanla ilgili olarak belki müşürlerden biri çıkmış olabilir diyeceğim ama o zaman araç sürekli olarak 80'den hızlı gidemez, sizinki galiba geçici olarak bunu yapıyor, bilgisayara bağlanıp bakılması en doğrusu zira büyük ihtimalle rejenerasyon.undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desx -- 16 Ağustos 2013; 9:52:45 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.