Şimdi Ara

ARAÇ İLK MARŞTA ÇALIŞMIYOR [ÇÖZÜLDÜ] (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
147
Cevap
3
Favori
118.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Captain Price 55

    kardeşim sorununu çözdüm

    ilk depodaki benzin bitecek

    sonra pompa sökülecek içi temizlenecek deponun

    sonra pompa komple değişecek pompanın depoya ilettigi hortum kontrol edilecek kaçak yırtık delik olmayacak

    dört pompa 10 bar olacak


    benim dediklerimi yap dua et kardeş banada dua et kardeşim şu maddi sıkıntılarımdan bi kurtulayım :D

    sorun dediklerimi uygula ve benzin rolesi taktır arabana

    her lpgli araç için gerekli bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Ryzz

    Aracinizi calistirin daha sonra egzozun oradan gelen sesi dinleyin bi hirilti su fokurdama sesi var mi daha sonra bi muddet gidip durun stop etmeden yine dinleyin bakin bakalim ayni mi ?

    2.Alternatorden bunlari yapabilir alternatoru olcturun.

    3.Farkli bir aku deneyin.Onunla durum nasil bir inceleyin. Extra mars akusu var.

    4.LPG filtresini degistirin.

    5.LPG enjektorleri vw grubunda atikerlerde bu soruna sebep oluyor. Ve yaklasik 1000km benzinde kullanilmasi gerekiyor ve degistiriliyor.

    6.Aracin sigortalarini kontrol ettirin. Bazen ufak bi parca boyle bir seye sebebiyet verebiliyor.

    Ben de olmustu aynisi ilk marsta calismiyordu arabayi calistirirken yuksek gaz vererek calistirdim bi muddet duzeldi.
    enjektörleri değiştir epey pahalıya patlar ama kesın cozum ya da daha kesın bır cozum ıstersen arabayı sat kurtul



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smugglers -- 11 Ağustos 2015; 19:52:14 >




  • sıkıntın ilk marşa basmamasıyla başladı galiba marşa basmama sorunu hala devam ediyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    ayrıca araştırma yaptım senın sorununun aynısını buldum çözüm olarak şu işe yaramış:
    krank mili pozisyon sensörü değişecekmiş. yetkili servis değiştriyormuş.


    Bugün sanayide yine maceradan maceraya koştum vu dediğinizi de söyledim usta inatla benim bahsettiğim parçaların hiç birinden kaynaklanmadığını söyleyerek kendi dediği parçanın bozuk olduğunu iddaa etti ben de sorumluluğun kendisinde olduğunu söyleyip siparişi verdirdim bakalım sonuç perşembe belli olacak hocam.
  • şipidik terlik kullanıcısına yanıt
    Ustanin inatla bozuk dedigi parca nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Barometrik sensör dedi hem basıncı hem de sıcaklığı ölçüyor aracın bulunduğu rakımda açık hava basıncını ölçerek motora gönderilecek hava miktarını ayarlayarak fakir ya da zengin yakıt karışımını engelliyor dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şipidik terlik -- 11 Ağustos 2015; 21:04:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şipidik terlik

    Hepinize selamlar arkadaşlar,başlık konusunda ciddiyim aylardır başımda bir sorun var ve çözümünü bulamadım. Gözümü kararttım masraf umurumda değil artık battı balık yan gider etmediğim masraf kalmadı.
    Bu sorunun çözümünü bulan arkadaş kim olursa o arkadaşa ortalama bir miktar para gönderebilirim istediği bir şeyi makul bir fiyatı varsa alabilirim. Borcu varsa bir miktarını kapatabilirim.
    Burada yazılan tüm tavsiyeleri uygulayacağım kimin tavsiyesi işe yararsa onunla DM ya da telefon ile irtibata geçeceğim.



    Hyundai Accent Admire aracım var,sıralı sistem Atiker Lpg ile kullanıyorum. Araç 4 ay önce ilk marşta çalışmadı 2. marşa basışımda çalıştı neyse dedim önemsemedim
    sonra bir kaç gün sonra bu sayı 3,4 e çıktı araç 3. 4. marşa basmadan kontak çevirmeden çalışmamaya başladı. Hava sıcak soğuk hiç farketmiyor hep 3. 4. marşta çalışıyor. Aracın motoru uzun yol gitsin bi 5 dk stop edeyim ilk marşta çalışıyor ama evden çarşıya gideyim aracı stop edip 5 dk bir yere gireyim geri döndüğümde yine çalışmıyor. Daha sonra bu probleme tekleme sorunları da eklendi araç gaz yememeye teklemeye başladı,ancak tekleme sadece benzinde oluyor gazda giderken hiç bir sorun yok. Bu süreçte bir çok ustaya götürdüm,yetkili servisleri gezdirdim çözüm bulamadım.



    Ustalardan birisi bujiler değişecek dedi değiştirdim (OLMADI)
    İkincisi boğaz kelebeğini temizledi (OLMADI)
    Üçüncüsü enjeksiyonlar tıkalı yakıt katkısı kullan dedi,kullandım(OLMADI)
    Dördüncüsü benzin pompası arızalı değişmesi gerekiyor dedi.


    Değiştirmedim servise götürdüm (OLMADI)
    Servis cihazda enjeksiyon ve oksijen sensörü arızası görünüyor dedi,araca 4 kutu yakıt katkısı koydu bu katkı aracın tüm yakıt tesisatındaki kurumları ve enjeksiyonları temizler aracı hiç gaza almadan 400 KM benzinde kullan yine olmazsa oksijen sensörünü değiştirelim dedi (600 TL), benzin pompasında problem olmadığını söyledi. Kendisine inanmadım ilgisiz ve bilgisiz geldi konuşmaları. Yakıt katkısı ile LPG sigortası tamamen sökülmüş vaziyette aracı 400 KM benzinde kullandım ama sorun devam ediyor. Püf noktası aracın benzinde teklerken gazda normal seyrinde hiç problem yok gibi devam etmesi.



    Şu problemin kaynağını kim bulursa Allah ondan razı olsun, konum ciddi çözümü sağlayan arkadaşa maddi anlamda içimden gelerek yardımcı olmaya çalışacağım. 4 aydır bıktım aracı satmayı düşündüm bu vaziyette kimse almaz diye vazgeçtim.


    Edit: İmlâ

    Edit 2: Arkadaşlar ilginiz için hepinize teşekkürler ancak sorun hala devam ediyor. ECU Reset denilen akü kablolarını söküp takarak aracın beynini sıfırladım ama işe yaramadı. Bugün mesai çıkışı sanayiye gidip başta aklıma yatanlar olmak üzere burada yazılan bütün yorumları anlatacağım tek tek ustalara. Şuan için önceliğim arkada benzin deposunun yanındaki kanisteri temizletmek, benzin geri dönüş valfini değiştirmek yine olmazsa volan sensörünü en son ise benzin pompasını değiştirmek ve carbon clean yaptırmak olacak. Sonuçları buradan bildireceğim ettiğim masrafları ve sorunun baştan sona sürecini yazacağım bu konuya.

    Edit 3: Değerli tevsiyeleriniz için teşekkürler güzel insanlar. Bir çok aradaşım buji kablolarını değiştir demiş ben sorunun ateşleme sisteminden olduğunu düşünmüyorum zirâ LPG de çalışırken hiçbir problem yok. Yakıt ve emiş,enjeksiyon sistemine yoğunlaşsam daha doğru olacak kanaatindeyim.



    Edit 4: Bugün sanayiye gittim,burada yazdığınız tavsiyelerin hepsini bir bir anlattım. Maalesef bulunduğum yer küçük bir ilçe ve usta sayısı hem sınırlı hem de ustalar bilgisiz. Bahsettiklerimin hiç birini anlamadı,abi aracın beyni bozuk sen il merkezine götür bunu dedi. Ben de inatla burada yazılanları aktardım,beyin son çare ve ben bu araçla il merkezine gidemem dedim. Sonra kaputu açtı sağı-solu kurcaladı,cihaza bağladı ''hah buldum !'' dedi. ''Hani beyindendi'' usta dedim ,değilmiş deyip geçiştirdi

    Aracın barometrik basınç ve sıcaklık ölçen sensörü bozuk tahmini 200-300 liradır dedi , bahsettiği parça tam olarak şu:


    ARAÇ İLK MARŞTA ÇALIŞMIYOR [ÇÖZÜLDÜ]

    Bu barometrik sensörün aracın rakım,konum bilgisini alıp beyine gönderdiğinden bahsetti. Hatta daha sonra bu parçanın GPS görevi bile görebildiğini aracın dünya üzerindeki konumunun bu parça ile bulunabileceğini ve hatta savaç esnasında bu parçadan Amerika'nın istediği tüm araçların yerini öğrenebileceğini iddaa etti. Ses çıkarmadım


    Bununla birlikte arıza tespit cihazında oksijen sensörü bozuk görünüyor bunu da değiştirelim 200-300 de bu tutar muhtemelen önce oksijen sensörü bozuldu sonra barometrik sensörü yaktı dedi,peki usta değiştir dedim benim dediklerimi yapsaydın olmasa da eyvallah diyecektim ama şuan sorumluluk sende bu parçaları değiştirmemize rağmen düzelmezse o zaman külahları değişiriz diye de belirttim.

    Oksijen sensörü dediği parça tam olarak şu, 4 dişli 3 dişli diye sınıflara ayrılabiliyor

    ARAÇ İLK MARŞTA ÇALIŞMIYOR [ÇÖZÜLDÜ]


    Bu iki parça için parçacısı toplam 320 TL fiyat çekti,kredi kartı numaramı telefonda söylemek zorunda kaldım 3 taksit yapması için (parçacı İstanbul'da)

    Perşembe günü parçalar gelecek sonuçları buradan bildireceğim. Esen kalın, saygı ve sevgilerimle.


    temassızlık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kafam Kasınıyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: şipidik terlik

    Hepinize selamlar arkadaşlar,başlık konusunda ciddiyim aylardır başımda bir sorun var ve çözümünü bulamadım. Gözümü kararttım masraf umurumda değil artık battı balık yan gider etmediğim masraf kalmadı.
    Bu sorunun çözümünü bulan arkadaş kim olursa o arkadaşa ortalama bir miktar para gönderebilirim istediği bir şeyi makul bir fiyatı varsa alabilirim. Borcu varsa bir miktarını kapatabilirim.
    Burada yazılan tüm tavsiyeleri uygulayacağım kimin tavsiyesi işe yararsa onunla DM ya da telefon ile irtibata geçeceğim.



    Hyundai Accent Admire aracım var,sıralı sistem Atiker Lpg ile kullanıyorum. Araç 4 ay önce ilk marşta çalışmadı 2. marşa basışımda çalıştı neyse dedim önemsemedim
    sonra bir kaç gün sonra bu sayı 3,4 e çıktı araç 3. 4. marşa basmadan kontak çevirmeden çalışmamaya başladı. Hava sıcak soğuk hiç farketmiyor hep 3. 4. marşta çalışıyor. Aracın motoru uzun yol gitsin bi 5 dk stop edeyim ilk marşta çalışıyor ama evden çarşıya gideyim aracı stop edip 5 dk bir yere gireyim geri döndüğümde yine çalışmıyor. Daha sonra bu probleme tekleme sorunları da eklendi araç gaz yememeye teklemeye başladı,ancak tekleme sadece benzinde oluyor gazda giderken hiç bir sorun yok. Bu süreçte bir çok ustaya götürdüm,yetkili servisleri gezdirdim çözüm bulamadım.



    Ustalardan birisi bujiler değişecek dedi değiştirdim (OLMADI)
    İkincisi boğaz kelebeğini temizledi (OLMADI)
    Üçüncüsü enjeksiyonlar tıkalı yakıt katkısı kullan dedi,kullandım(OLMADI)
    Dördüncüsü benzin pompası arızalı değişmesi gerekiyor dedi.


    Değiştirmedim servise götürdüm (OLMADI)
    Servis cihazda enjeksiyon ve oksijen sensörü arızası görünüyor dedi,araca 4 kutu yakıt katkısı koydu bu katkı aracın tüm yakıt tesisatındaki kurumları ve enjeksiyonları temizler aracı hiç gaza almadan 400 KM benzinde kullan yine olmazsa oksijen sensörünü değiştirelim dedi (600 TL), benzin pompasında problem olmadığını söyledi. Kendisine inanmadım ilgisiz ve bilgisiz geldi konuşmaları. Yakıt katkısı ile LPG sigortası tamamen sökülmüş vaziyette aracı 400 KM benzinde kullandım ama sorun devam ediyor. Püf noktası aracın benzinde teklerken gazda normal seyrinde hiç problem yok gibi devam etmesi.



    Şu problemin kaynağını kim bulursa Allah ondan razı olsun, konum ciddi çözümü sağlayan arkadaşa maddi anlamda içimden gelerek yardımcı olmaya çalışacağım. 4 aydır bıktım aracı satmayı düşündüm bu vaziyette kimse almaz diye vazgeçtim.


    Edit: İmlâ

    Edit 2: Arkadaşlar ilginiz için hepinize teşekkürler ancak sorun hala devam ediyor. ECU Reset denilen akü kablolarını söküp takarak aracın beynini sıfırladım ama işe yaramadı. Bugün mesai çıkışı sanayiye gidip başta aklıma yatanlar olmak üzere burada yazılan bütün yorumları anlatacağım tek tek ustalara. Şuan için önceliğim arkada benzin deposunun yanındaki kanisteri temizletmek, benzin geri dönüş valfini değiştirmek yine olmazsa volan sensörünü en son ise benzin pompasını değiştirmek ve carbon clean yaptırmak olacak. Sonuçları buradan bildireceğim ettiğim masrafları ve sorunun baştan sona sürecini yazacağım bu konuya.

    Edit 3: Değerli tevsiyeleriniz için teşekkürler güzel insanlar. Bir çok aradaşım buji kablolarını değiştir demiş ben sorunun ateşleme sisteminden olduğunu düşünmüyorum zirâ LPG de çalışırken hiçbir problem yok. Yakıt ve emiş,enjeksiyon sistemine yoğunlaşsam daha doğru olacak kanaatindeyim.



    Edit 4: Bugün sanayiye gittim,burada yazdığınız tavsiyelerin hepsini bir bir anlattım. Maalesef bulunduğum yer küçük bir ilçe ve usta sayısı hem sınırlı hem de ustalar bilgisiz. Bahsettiklerimin hiç birini anlamadı,abi aracın beyni bozuk sen il merkezine götür bunu dedi. Ben de inatla burada yazılanları aktardım,beyin son çare ve ben bu araçla il merkezine gidemem dedim. Sonra kaputu açtı sağı-solu kurcaladı,cihaza bağladı ''hah buldum !'' dedi. ''Hani beyindendi'' usta dedim ,değilmiş deyip geçiştirdi

    Aracın barometrik basınç ve sıcaklık ölçen sensörü bozuk tahmini 200-300 liradır dedi , bahsettiği parça tam olarak şu:


    ARAÇ İLK MARŞTA ÇALIŞMIYOR [ÇÖZÜLDÜ]

    Bu barometrik sensörün aracın rakım,konum bilgisini alıp beyine gönderdiğinden bahsetti. Hatta daha sonra bu parçanın GPS görevi bile görebildiğini aracın dünya üzerindeki konumunun bu parça ile bulunabileceğini ve hatta savaç esnasında bu parçadan Amerika'nın istediği tüm araçların yerini öğrenebileceğini iddaa etti. Ses çıkarmadım


    Bununla birlikte arıza tespit cihazında oksijen sensörü bozuk görünüyor bunu da değiştirelim 200-300 de bu tutar muhtemelen önce oksijen sensörü bozuldu sonra barometrik sensörü yaktı dedi,peki usta değiştir dedim benim dediklerimi yapsaydın olmasa da eyvallah diyecektim ama şuan sorumluluk sende bu parçaları değiştirmemize rağmen düzelmezse o zaman külahları değişiriz diye de belirttim.

    Oksijen sensörü dediği parça tam olarak şu, 4 dişli 3 dişli diye sınıflara ayrılabiliyor

    ARAÇ İLK MARŞTA ÇALIŞMIYOR [ÇÖZÜLDÜ]


    Bu iki parça için parçacısı toplam 320 TL fiyat çekti,kredi kartı numaramı telefonda söylemek zorunda kaldım 3 taksit yapması için (parçacı İstanbul'da)

    Perşembe günü parçalar gelecek sonuçları buradan bildireceğim. Esen kalın, saygı ve sevgilerimle.


    temassızlık
    ya ben senin sorununu nette baya araştırdım

    benzin pompasından baska bişey yazan pek cıkmamısken

    ne biliyim

    hadi bakalım bekliyoz

    bi dünya sey degiştirdin kardeşim ufacık sıkıntı için valla

    her aracın forumu var oralara kaydolun cok faydasını görürsünüz




  • Üyeyim o forumlara sağolsunlar orada da arkadaşlar çok yardımcı oluyor. Ben de benzin pompasından şüphelendim ilk başta, dediğin gibi herkes benzin pompası yazmış sonra cihaz pompa ile ilgili bi hata vermeyince vazgeçtim. Bi de bugün şöyle bişey denedi usta; enjeksiyonlara giden benzin hortumunu söktü kaputun altından sigara kalınlığında bi hortum zaten,elini bastırdı ucuna çırağa gaz ver dedi çırak gaza basınca o hortumdan benzin fışkırmaya başladı,pompada basınç yeterli olmasa bu kadar sert fışkırmaz benzin dedi.
  • Yetkili servise gitmeyi düşündün mü hic.. ordan oraya sıçrayıp bir ton masrafa giriyorsunuz.. yazık yahu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mydoneoz1

    Yetkili servise gitmeyi düşündün mü hic.. ordan oraya sıçrayıp bir ton masrafa giriyorsunuz.. yazık yahu..

    Konuyu düzgünce okusaydın keşke. Gittim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şipidik terlik

    Hocam selamlar,

    Benzin pompasının hortumlarını nasıl kontrol edeceğimi bilmiyorum. Ustaya söyledim ondan değil dedi geçiştirdi. Kendim koltuğu kaldırıp pompayı çıkarayım mı üstünde siyah zift gibi bi kapak var ?

    Aynen çıkar Hocam, siyah zift gibi kapağı çıkarttıktan sonra depodaki hortumları göreceksin onları dikkatli bir biçimde incele. Yalnız burada bir husus var. LPG düğmesini ortasından basarak, marş yaptığında araba LPG de kolayca çalışıyorsa veya araba Benzinde zorda olsa çalıştıktıktan sonra tekleme veya gaz yememe yapmıyorsa Benzin Hortumu değildir. Sorunun arabanın zor çalışması ise %100 ihtimalle Benzin geri dönüş valfi ya da diğer ismiyle Benzin Regülatörüdür. Emin ol başka bir sebeb olamaz. Mutlaka değiştirmesini iste ustandan. Ben günlerce uğraştım bu sorunla en sonunda işini iyi bilen Bir Hyundai Özel servisi buldum da onlar yaptı.




  • Cozuldumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kontağı direkt çalıştırmadan 9-10 kez AC kapa sadece sonra marş bas ilkinde çalışırsa bana alıntı yap problemi cozebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadasim arac benzin ve lpg yi karistiriyor lpg tesisati komple soktur veya manifolttaki lpg enjektorlerini soktur o delikleri kapattir arizandan eser kalmadigini goruceksin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F57B183FE

    arkadasim arac benzin ve lpg yi karistiriyor lpg tesisati komple soktur veya manifolttaki lpg enjektorlerini soktur o delikleri kapattir arizandan eser kalmadigini goruceksin....
    Yakıt filtresi değişmiş miydi?
  • 3lü kombo boğaz kelebeği, valf ayarı, buji

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de benzin basınç regülatörü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şipidik terlik kullanıcısına yanıt
    hocam sorun halloldu mu? eğer hallolmadıysa benzer bir durumu ben de marea aracımda yaşamıştım araç benzindeyken düzensiz çalışıyordu bazen gaza tepki vermiyordu ancak lpg de hiç sıkıntı çıkarmıyordu çok usta gezdim enjektör diyen benzin pompası diyen lpg beyni diyen oldu en sonun sorunun vuruntu sensöründen (knock sensor) olduğunu bulduk bu sensör motorda yakıtın ateşlenme zamanını ayarlıyormuş. parçayı değiştirdikten sonra tüm sorun çözüldü sizdeki sorun da böyle bir sensörden kaynaklanıyor olabilir.
  • şipidik terlik kullanıcısına yanıt
    aracı 3500 4000 devre çıkar stop ederken,sonra yüksek devirde stop et...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.