Şimdi Ara

ARAÇ İLK MARŞTA ÇALIŞMIYOR [ÇÖZÜLDÜ] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
147
Cevap
3
Favori
118.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Ryzz

    Aracinizi calistirin daha sonra egzozun oradan gelen sesi dinleyin bi hirilti su fokurdama sesi var mi daha sonra bi muddet gidip durun stop etmeden yine dinleyin bakin bakalim ayni mi ?

    2.Alternatorden bunlari yapabilir alternatoru olcturun.

    3.Farkli bir aku deneyin.Onunla durum nasil bir inceleyin. Extra mars akusu var.

    4.LPG filtresini degistirin.

    5.LPG enjektorleri vw grubunda atikerlerde bu soruna sebep oluyor. Ve yaklasik 1000km benzinde kullanilmasi gerekiyor ve degistiriliyor.

    6.Aracin sigortalarini kontrol ettirin. Bazen ufak bi parca boyle bir seye sebebiyet verebiliyor.

    Ben de olmustu aynisi ilk marsta calismiyordu arabayi calistirirken yuksek gaz vererek calistirdim bi muddet duzeldi.
    atikeri söktürüp yerine brc taktırın..... para veya hediyeye gerek yok..teşekkür yeter




  • yakıt pompası değildir o hareket halinde de bırakıyor. hareket halınde egzos ve motor dan pat pat dıye hafıf seyler gelıyor mu? gelıyor ıse ateşleme sistemine ıyıce baktırın. bır de arac lpg lı oldugu ıcın atesleme sıstemıne orıjınal parca kullanın
  • Carbon clean yaptırın olmazsa oksijen sensörünü değiştiriceksiniz.
  • Aynısı eski arabada vardı demiştim.

    Kısa süreli stoplardan sonra tekrar çalıştırınca çalışır, bir gün bekleyince çalışmazdı.

    Devir rölantide dalgalanırdı.

    Silkeleme yapardı.

    Lpg de çalışır benzinde çalışmazdı.

    Ama hararet de hep yükselme eğilimindeydi.

    Sonra bir gün conta yandı. Baktırdım, meğer radyatör komple tıkalıymış.

    Radyatör değişti. Conta yapıldı. Ne hikmetse diğer bütün problemler de bitti.

    Belki ilgisi yoktur ama bilgi olsun diye yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzin pompası hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2n2

    Benzin pompası hocam
    Hocam bu konu size yardımcı olacak gibi. "LPG sisteminin sigortasını çıkarın" diye başlayan kısımdan itibaren size yarayacak gibi görünüyor. Araç farklı ama sıkıntı aynı. Umarım çözersiniz.http://forum.donanimhaber.com/m_108820055/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ışıklılımühendis20 -- 11 Ağustos 2015; 14:51:43 >
  • hocam ilk marş sorunu için egzantrik sensörüne baktırın, yakın zamanda akünüz bitecektir veya bitmiştir sürekli marş bastığınız için, ikisini de değiştirin hallolur diye düşünüyorum.
    dizel arabamda da aynı sorun vardı, her şeysi tamam taş gibi her yolu denedik bujidir yakıttır filtredir fayda etmedi, egzantrik sensörü değişince hiçbir sıkıntım kalmadı.
  • 4 ay önce sizdekine benzer bir sorunla karşılaştım. Araç soğukken 3. veya 4. marşta çalışıyordu. Lpg regülatörünü değiştirmiştim, sorun çözülmüştü. Atiker sıralı sistem takılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun kalitesiz atiker ve ustaları. İyi bir usta ayarla bu sorunu çözer yada o kiti söktürüp atacaksınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam motorun rektifiye olması lazım. Ciddi söylüyorum çünkü bizde hyundai vardi ve 4 5 6 7 marş derken arta arta gitti ne yaptiysak çözemedik. En son rektifiye yaptık sorun çözüldü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Ryzz

    Aracinizi calistirin daha sonra egzozun oradan gelen sesi dinleyin bi hirilti su fokurdama sesi var mi daha sonra bi muddet gidip durun stop etmeden yine dinleyin bakin bakalim ayni mi ?

    2.Alternatorden bunlari yapabilir alternatoru olcturun.

    3.Farkli bir aku deneyin.Onunla durum nasil bir inceleyin. Extra mars akusu var.

    4.LPG filtresini degistirin.

    5.LPG enjektorleri vw grubunda atikerlerde bu soruna sebep oluyor. Ve yaklasik 1000km benzinde kullanilmasi gerekiyor ve degistiriliyor.

    6.Aracin sigortalarini kontrol ettirin. Bazen ufak bi parca boyle bir seye sebebiyet verebiliyor.

    Ben de olmustu aynisi ilk marsta calismiyordu arabayi calistirirken yuksek gaz vererek calistirdim bi muddet duzeldi.
    Ustalardan birisi bujiler değişecek dedi değiştirdim (OLMADI)
    İkincisi boğaz kelebeğini temizledi (OLMADI)
    Üçüncüsü enjeksiyonlar tıkalı yakıt katkısı kullan dedi,kullandım(OLMADI)
    Dördüncüsü benzin pompası arızalı değişmesi gerekiyor dedi.

    benim megane 2'de böyle olmustu mazot filtresi şişmişti benzin pompasından sonuç çıkmadı mı hocam?




  • kardeş babamın aracında da aynı sorunu yasadık hata yanımda su an okuyor konunu. %99.99 beyin arızası. yazık masraf etme bos yere artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Ryzz

    Aracinizi calistirin daha sonra egzozun oradan gelen sesi dinleyin bi hirilti su fokurdama sesi var mi daha sonra bi muddet gidip durun stop etmeden yine dinleyin bakin bakalim ayni mi ?

    2.Alternatorden bunlari yapabilir alternatoru olcturun.

    3.Farkli bir aku deneyin.Onunla durum nasil bir inceleyin. Extra mars akusu var.

    4.LPG filtresini degistirin.

    5.LPG enjektorleri vw grubunda atikerlerde bu soruna sebep oluyor. Ve yaklasik 1000km benzinde kullanilmasi gerekiyor ve degistiriliyor.

    6.Aracin sigortalarini kontrol ettirin. Bazen ufak bi parca boyle bir seye sebebiyet verebiliyor.

    Ben de olmustu aynisi ilk marsta calismiyordu arabayi calistirirken yuksek gaz vererek calistirdim bi muddet duzeldi.
    Öncelikle boğaz temizlendikten sonra beyin sıfırlama işlemi yapıldı mı?. Beyin sıfırlama yani fabrika değerlerine geri yükleme, nasıl yapılır akü kutup başları sökülür beş dakika beklenir beyine akım gitmediğinden, akü kutup başları takılınca beyin sıfırlanır yani fabrika değerlerine geri döner. Ben boğaz temizlettim saçma sapan hatalar devirler verdi usta normal usta beyin kendini halen önceki konumda sanıyor, sıfırlayalım düzelir dedi. Yaptı olması gereken seviyelere geldi. Düşünün arabanın aküsü bitti mecbur sökülecek kutup başları.
    Tekleme demişsiniz teklemede ilk akla gelen buji kabloları olur, hareket halinde ve özellikle devir düştüğü ya da yüklenildiği zaman.
    Bir ustaya gidin ve elinde idareten buji kablosu olup olmadığını sorun ve deneyin.
    Yine benzer bir durum başıma geldi ana kablo seti ve soket bozuk demişlerdi, usta soket erkek uçları temizleyip gevşek olan bölümün uçlarını hafif büküp takmış böylece yerine tam sıkı oturmuştu.




  • Bizim kartal'da da tekleme oluyordu iki hava girişinden birini tıkayınca düzeldi. Aldığı havada sorun olabilir ya fazla geliyor yada az geliyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ototube kullanıcısına yanıt
    Bunu deneyeceğim mutlaka amaLPG beyninin sigortası kapalı halde ve arkada tüpün kafasındaki vanayı tamamen kapatarak kullandım aracı yine aynı problem var,hala kaçak yapıyor diyebilir miyiz sigorta sökülü ve vana kapalıyken ?
  • iCrusade İ kullanıcısına yanıt
    Serviste ki arıza tespit cihazı pompa da hiç bir sorun göstermedi hocam.
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar,

    Benzin pompasının hortumlarını nasıl kontrol edeceğimi bilmiyorum. Ustaya söyledim ondan değil dedi geçiştirdi. Kendim koltuğu kaldırıp pompayı çıkarayım mı üstünde siyah zift gibi bi kapak var ?
  • FursıonnMann kullanıcısına yanıt
    Senin Jetta'n vardı sen konuşma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    problem muhtemelen benzin pompası veya enjektörlerde marşı geç alıyor araba tekliyor diye buji leri değiştiren kelebek temizleyen ustalarada bi daha gitme , lpg düğmesine basılı tutup calıstırmayı dene ilk marşta alırsa dediklerimden biri cıkar eğer yine aynı şeyi yaparsa sorun başka olabilir ..

    Gaz düğmesine basılı tutup direk LPG de çalıştırdığımda problem yok hem ilk marşta alıyor hem de gazda sorunsuz gidiyor. Siz diyorsunuz ki her şeyden önce benzin pompasına baktır. Ustanın biri benzin pompasından olsa hiç almaz sonraki marşlarda nasıl alıyor o zaman gibi bir yorum yapmıştı ben de ona istinaden değiştirmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Ryzz

    Aracinizi calistirin daha sonra egzozun oradan gelen sesi dinleyin bi hirilti su fokurdama sesi var mi daha sonra bi muddet gidip durun stop etmeden yine dinleyin bakin bakalim ayni mi ?

    2.Alternatorden bunlari yapabilir alternatoru olcturun.

    3.Farkli bir aku deneyin.Onunla durum nasil bir inceleyin. Extra mars akusu var.

    4.LPG filtresini degistirin.

    5.LPG enjektorleri vw grubunda atikerlerde bu soruna sebep oluyor. Ve yaklasik 1000km benzinde kullanilmasi gerekiyor ve degistiriliyor.

    6.Aracin sigortalarini kontrol ettirin. Bazen ufak bi parca boyle bir seye sebebiyet verebiliyor.

    Ben de olmustu aynisi ilk marsta calismiyordu arabayi calistirirken yuksek gaz vererek calistirdim bi muddet duzeldi.
    Subap ayarına baktırdınız mı ? Sorun krank sensörü gibi görünüyor.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.