Şimdi Ara

ARAÇ İLK MARŞTA ÇALIŞMIYOR [ÇÖZÜLDÜ] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
147
Cevap
3
Favori
118.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Atesleme bobini , buji kablolarini degistirin.
    Daha sonra elektronikcide aracin beynindeki lehimleri yeniletin.Belli bir sure benzinde kullanin ( 1 gun yeterli)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iki oksijen sensorune giden kablolari sokun en kotu ihtimalle yakit yukselir ama sorun cozulurse degistirir normale devam edersiniz. Hyundailerde ucuncu bir sensor de galiba sol arka egzost duzenegine yakin davlumbaz civarinda bu arizayi cikarabilecek parca vardi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel kardeşim neden uğraşıyorsun ki?
    Bulunduğun yere en yakın Hyundai yetkili servisine git. Sorununu anlat. Sen uğraşma onlar uğrassin.
    Yapamıyoruz diyecek halleri yok. Yaptık deyip yapılmamış ise, sonuna kadar hakkını arayabilecegin bir platform oluşmuş olur.
    Korkmayın bu kadar yetkili servislerden, inanın sanayide ustalardan daha insaflilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Ben Opel Astra'da yaşadığımı anlatayım seninkine benziyor.

    Opel AStra'ya LPG'yi taktırdım, çok memnun kullandım taa ki havalar soğumaya başlayınca...

    Havalar soğudu, araba benzinde çalıştıktan sonra çok boğuk çalışıyordu, gaza yüklenirken boğuluyordu, belli devire kadar gaza yüklenmeden araba yürümek istemiyordu. Motor ısındıktan sonra LPG^ye geçince düzeliyordu.

    Sordum birkaç yere, araştırdım, Opel Astra'da Adaptif ECU varmış, yani LPG'te çalıştığı zaman zarfında beyin kendini o hava yakıt karışımına göre ayarlıyormuş, tekrar benzinde çalıştırınca o yüzden karışım bozulduğu için araba boğuluyormuş.


    Çare nedir? Çare aracı bir süre benzinde kullanmak. Önce muhtemelen bir sürü arıza kodu girildiği için aracın kutup başlarını söküp, ECU'yu sıfırladık. 100-200km benzinde kullandıktan sonra, sabah çalışmalarım düzeldi... Tekrar ayar yaptırdım, tekrar denedim, LPG'de bir süre kullanınca tekrar bozuldu. Yani OPEL ASTRA LPG'ye uyumsuz sonucuna vardık...

    Sizin sorun da buna benzer gibi duruyor , fakat sizin ECU bir kere ayarlanınca, adaptif olmadığı için tekrar düzelmiyor. Siz önce aracı benzindeyken, akü kutup başlarını söküp ECU'yu bir sıfırlayın. Bir de böyle deneyin bakalım, sorun çıkacak mı.. Ama o süreçte hiç LPG kullanmayın.

    Yani yakıt hava karışımı benzin için uygun değil. Bunu bana kalırsa atiker çözmeli.

    Aracın hiçbir aksamında problem yok, problem tamamen LPG kaynaklı. Yani sizin aracınıza bana göre hatalı yakıt-hava karışı ayarı yapılmış. Düzgün ayar olmayınca, sizin aracın değerleri bozulmuş. Neticede LPG öncesi bu sorunlar yoktu.

    Not: çözülürse hediye vs. istemiyorum forumun mantığı bu, paylaşmak

    Bu sorunu arkadaşın karbüratörlü 1997 escrort cl de yaşamıştı sorunu çözemedi benimde aklımdan geçen en olagan çözümün bu olduğunu düşünüyorum aracın hiçbir çalışmayan aksamı yok temiz bir araç ne hikmetse benzinde çalışmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas1000

    Güzel kardeşim neden uğraşıyorsun ki?
    Bulunduğun yere en yakın Hyundai yetkili servisine git. Sorununu anlat. Sen uğraşma onlar uğrassin.
    Yapamıyoruz diyecek halleri yok. Yaptık deyip yapılmamış ise, sonuna kadar hakkını arayabilecegin bir platform oluşmuş olur.
    Korkmayın bu kadar yetkili servislerden, inanın sanayide ustalardan daha insaflilar.

    +10000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hava akış sensörünü bir kontrol ettirin.Çünkü montaj yapılırken sökülüyor.Araç kendini arızaya alıyor.Lpgci usta bilgisayara bağlayıp bir baksın ve soketini fiziki olarak da kontrol etsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski aracım reno Flash (karbüratörlü) de benzer sorun vardı.

    Benzinde rölantide devir göstergesi bir düşer bir yükselirdi. Kendi kendine. Biraz gaza basınca yığılıp birden fırlardı.

    Sorun karbüratör tıkalı&pis dediler. Hava yakıt oranını ayarlayamıyormuş.

    Aynı 3-4 defada ateşliyordu. Kısa süreli stoplarda ilk defada çalışıyordu. Zulümdü.

    Hiçbir usta reno Flash karbüratörüne bulaşmak istemiyordu. Yenisini al dediler. 600 lira civarıymış. Almadım.

    Gazda hiç problem yoktu. Yıllarca benzine almadan sadece gazda sürdüm. Gazda karbüratör değil de mikser dedikleri alet varmış, karbüratör işin içine girmediğinden çalışıyordu.

    Yani bence öyle çok önemli, karmaşık bir sorunun yok. Enjektörler bir şekilde pis. Rölantide devir dalgalanması yapıyorsa öyledir.

    Enjektör üzerinde dur. Hava yakıt karışımı üstünde dur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • akuyle ilgili olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam izmir de misin para falan istemem senin isin gorulsun diye bir yer tavsiye edecegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam manifold hortumunu kontrol et hava alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • al bir lt benzin yak kurtul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maf sensörüne bi baktırın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    Hocam manifold hortumunu kontrol et hava alıyor.
    Distribütör mü elektronik ateşleme yani bobin limi araba. elektrik sorunu var mı bakın artı yakıt pompasına bakın. sente atlama vs oldu mu bakın? bakın da bakın
  • Motor besigine baktir bizdede ayni sorun vardi hocam yakin birine satmistik adam uca uca geldi abi sorun besikteymis yaptirdim duzeldi diye gelmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri37781

    Distribütör mü elektronik ateşleme yani bobin limi araba. elektrik sorunu var mı bakın artı yakıt pompasına bakın. sente atlama vs oldu mu bakın? bakın da bakın

    Alıntıları Göster
    Benzin çekvalfi iş görmüyor benzini geri bırakıyor benzin tekrar yanma odasına ulaşana kadar marş çeviriyor olabilirsin.
    Teklemeler yumuşak ise gene benzin hattında bir kaçak var sistem sabit vakum veya basınç ile benzin pompalayamadığından motor tekliyor olabilir.

    ustan 2 litre şişeye benzin koyup emiş ve tahliyesini bağlar yola çıkar bu şekilde muayene edebilir




  • Beyine baktırdınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şipidik terlik kullanıcısına yanıt
    Yarın ilk iş volant sensorunu değiş kardesim gel hayir duani et sorun çözülmezse değişim paran benden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vatikanli Mumin -- 10 Ağustos 2015; 22:19:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vatikanli Mumin

    Yarın ilk iş volant sensorunu değiş kardesim gel hayir duani et sorun çözülmezse değişim paran benden
    hararet durumu nasıl artıyormu , yada sorundan önce yükseldiği oldumu.
  • şu tüplü arabalar adamı dert sahibi yapar, inşallah sorunun çözülür
  • Aracinizi calistirin daha sonra egzozun oradan gelen sesi dinleyin bi hirilti su fokurdama sesi var mi daha sonra bi muddet gidip durun stop etmeden yine dinleyin bakin bakalim ayni mi ?

    2.Alternatorden bunlari yapabilir alternatoru olcturun.

    3.Farkli bir aku deneyin.Onunla durum nasil bir inceleyin. Extra mars akusu var.

    4.LPG filtresini degistirin.

    5.LPG enjektorleri vw grubunda atikerlerde bu soruna sebep oluyor. Ve yaklasik 1000km benzinde kullanilmasi gerekiyor ve degistiriliyor.

    6.Aracin sigortalarini kontrol ettirin. Bazen ufak bi parca boyle bir seye sebebiyet verebiliyor.

    Ben de olmustu aynisi ilk marsta calismiyordu arabayi calistirirken yuksek gaz vererek calistirdim bi muddet duzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.