Şimdi Ara

Araç neden yorar? Ne yapılabilir? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
4.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85

    Uzun yolda her şey yorar ama,

    En çok Süratli gitmek ve Motor sesi yorar,

    Dizel arabalar motor sesinden dolayi yorar, uzun yolda benzinli araba iyidir hatta lpg li daha iyidir ses iyice azalır,

    Lpg li ise yüksek ihtimal atmoseriktir ve yüksek hızlarda yüksek devir ister 90 sabitleyincede yol bitmez 120 ile mktor sesi artar al sana lpg sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • raiser34 R kullanıcısına yanıt
    Migrenim var brn sevmem ama opsiyon olarak sunulabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150 bg den düşük, manuel, d segment altı araç yorar ,,, sonra ergonomik koltuk ve ses yalıtımı ve kararında amortisörler diğer önemli hususlar
  • Koltuk kalitesi ve koltuk ayarının tam ayarlanmamasından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 corsa dizel vardı bende. Koltukları gayet rahattı fakat 5. vites 2000 devirde 82km hız yapıyordu. 120km civarı hız ile 200-300km yol yaptığım zaman her yerim titriyordu. Ayrıca motor ve yol sesinden başım ağrıyordu.
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Bir ara verip vermemeyle ilgili bir video vardı, ordan alıntı yapmışsın güzel olmuş, cuk oturmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik benzinli her araba yorar. Az yaksın diye 90-100 le gidince yol çileye dönüşür.
  • Altında iyi giden bir araba veya araç olmalı. Yerden yüksek araba daha rahat olur bknz. Otobüs yolculuğu koltuk rahatsa ve önde iseniz yormaz. Içinde yol sesi olmayacak. Güzel hafiften müzik olacak hoparlör kaliteli güzel tinida bir ses. Sıcaklık tam ideal 25 derece olmalı. Iniş ve çıkışlar stabil olmalı. Tam gaz tam fren değil usul usul pısır pısır gideceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamda 2004 scania tır var iyi de araç kullanır deli surmez. Bir kaç kez onunla yolculuk ettim. Tır yerden yüksek içinde ses yok pısır pısır suzuluyoruz inan ki başka arabada yolculuk yapasım gelmiyor yok böyle konfor ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumu kullanıcısına yanıt
    99 mazda derken 323 mu 626 mi yordu merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazaryazarokur

    99 mazda derken 323 mu 626 mi yordu merak ettim

    99 model 323.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forumu kullanıcısına yanıt
    Hadi ya. 1.5 mi? Bana sanki koltuklar rahat hissi vermişti. Excel örneğine çok şaşırdım. 626 da yorar mi ki öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazaryazarokur

    Hadi ya. 1.5 mi? Bana sanki koltuklar rahat hissi vermişti. Excel örneğine çok şaşırdım. 626 da yorar mi ki öyle.

    Araba rahat,koltuklar kivaminda.

    Uzun yol sonunda bir kac kisi, " 300 km den fazla yol yaptik, benim arabayla koye gittigim kadar yorulmadim" anlaminda sozler demistir.

    Yani uzun yolda, yol bittikten sonra dayak yemis gibi olmazsiniz. Ama hyundai excel daha az yoruyordu. Sebebi hem cok yumusak suspansiyon hem de nisbeten yavas gitmekti.

    Belki bu arabayla yavas gitsem ayni olacak ama 110kmnin altindaki hizlarda gitmek zor. Genelde 110-160 gibi kullaniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CC OLMAYAN HER ARAÇ YORAR.
  • forumu kullanıcısına yanıt
    He o şekilde diyosun evet tempolu gitmekten de olabilir. 110 altı neden gidemiyorsunuz o arac o kadar tempolu gidebiliyor mu ya 1.5 88 hp tupluyse bir de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • disli oranlari iyi olsun ve yol sesini oldugu gibi iceri almasin, yormaz. 6 vites 2000 devirde 120 yapan palio gordum forumda. kiskandim cidden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vites orani özellikle 6. Viteste 2 bin devir 120 yapan benzinli araba atmosferik veya turbo neden yorsunki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: buldozer85

    Uzun yolda her şey yorar ama,

    En çok Süratli gitmek ve Motor sesi yorar,

    Dizel arabalar motor sesinden dolayi yorar, uzun yolda benzinli araba iyidir hatta lpg li daha iyidir ses iyice azalır,

    Lpg li ise yüksek ihtimal atmoseriktir ve yüksek hızlarda yüksek devir ister 90 sabitleyincede yol bitmez 120 ile mktor sesi artar al sana lpg sonra

    ben yıllardır yol bitmiyor ayağına hep süratli gittim ve hep çok yoruldum, bu yaz ortalama 110 la yolculuk yaptım çok rahat ettim, cok fazla uzun yol yaptım,kendi görüşüm uzun yolda benzinli araç daha keyifli




  • içeriye aldığı ses miktarı-yalıtım
    koltuk kalitesi-bel desteği
    suspansiyon yumuşaklığı-kalitesi
    direksiyonun yumuşaklığı-elektrik desteği
    yolun kalitesi.
    ....
    araçta huysuz-geveze kadın olup olmaması ( en önemli etken budur :) )
    araç sürerken kafanda dolaşan tilkilerin kuyruklarının birbirine değip değmemesi


    bunların hepsi yolculuk konforunu etkiler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazaryazarokur

    He o şekilde diyosun evet tempolu gitmekten de olabilir. 110 altı neden gidemiyorsunuz o arac o kadar tempolu gidebiliyor mu ya 1.5 88 hp tupluyse bir de.

    Bu arabanin en rahat gittigi hizlar 110 ve 140+

    Arabada hiz,yol tutus ve sanziman arasinda cok basarili bir denge var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.