Şimdi Ara

Araç teslim alındı S60 DRIVe Advance1.6 dizel Powershift (ilk resimler yüklendi) (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.602
Cevap
8
Favori
101.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Hayırlı uğurlu olsun.

    Şimdi bu, 6 powershift ıslak mı? kuru mu? (kavrama) :)

    cihan bu konuda ne düşünüyorsun?

    http://www.getrag.com/en/232



    Wet

    GETRAG Powershift® 6DCT451 wet, max. 450nm tork dayanımlı.

    GETRAG Powershift® 6DCT250 dry, max. 280nm tork dayanımlı.

    1.6 dizelde 6dct250 kullanırlar diye düşünüyorum.

    hayır DCT450, ıslak olan kullanılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Hayırlı uğurlu olsun.

    Şimdi bu, 6 powershift ıslak mı? kuru mu? (kavrama) :)

    cihan bu konuda ne düşünüyorsun?

    http://www.getrag.com/en/232



    Wet

    GETRAG Powershift® 6DCT451 wet, max. 450nm tork dayanımlı.

    GETRAG Powershift® 6DCT250 dry, max. 280nm tork dayanımlı.

    1.6 dizelde 6dct250 kullanırlar diye düşünüyorum.

    hayır DCT450, ıslak olan kullanılıyor.

    kaynak varmı hocam? merak ettim bu konuyu. sipariş formunda şanzıman modeli yazmıyor...




  • bu konunun 6. sayfasında bir arkadaşımız göndermişti.

    ben de ek olarak başka kaynak göndereyim:

    http://www.greencarcongress.com/2012/02/volvo-20120201.html

    Volvo using Getrag Powershift 6DCT450 dual clutch transmission with start-stop in diesel models

    1 February 2012


    For its S60, V60, V70 and S80 models with 1.6-liter diesel engines, available from early 2012, Volvo has opted for Getrag’s six-speed 6DCT450 Powershift transmission for further reductions in fuel consumption and CO2 emissions. The S60 diesel with start-stop technology, with 114 g CO2/km (119 g CO2/km in the V60, V70 and S80), now achieves the levels of the manual model equivalents. This equates to NEDC average fuel economy figures of 4.3 and 4.5 liters/100 km (55 and 52 mpg US) respectively.




  • doğru ise, harika bir araç demektir. :)
  • edc ile powershit aynı fites o zaman aynı firma yapmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    edc ile powershit aynı fites o zaman aynı firma yapmış

    aynı firma: GETRAG

    aynı versiyon değil. biri 250NM tork dayanımlı diğeri (volvo) 450 NM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet

    Çinliler konusunda ise size hiçbir şekilde hak veremeyeceğim, yönetim hala İsveçlilerde, üretim Avrupa'da yapılıyor. Avrupadaki fabrikaları kapatıp Çin üretimi araçlar yapsalar ve yönetimi tamamen devralsalar haklısınız, ancak yaptıkları sadece finansman sağlamak şu anda ve bunun olumlu tarafları Volvo gelişimine ve satışlarına olumlu yansımış durumda. Ford sonrası dönem kesinlikle Volvo adına yararlı oldu denilebilir.



    Kesinlikle katılmıyorum, Volco Cars Geely'yi üretenlera AİT artık.
    Sadece hisse alıp oturduklarını sanmıyorum, Kendi politikalarını bir şekilde uygulayacaklardır.
    Sonuçta Volvo önce Ford'a satıldı, daha sonra:
    "Ford Motor Company decided to consider putting Volvo Cars on the market in December 2008, after suffering huge losses that year"
    2008 yılındaki büyük zararlardan dolayı Ford tarafından elden çıkarıldı.
    Sonuç: Sahibi Geely, Üretim ve satış politikasında değişiklik kesin olacaktır, olmuştur, Ford gibi zarar etmek istemeyecektir Çinliler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet

    Çinliler konusunda ise size hiçbir şekilde hak veremeyeceğim, yönetim hala İsveçlilerde, üretim Avrupa'da yapılıyor. Avrupadaki fabrikaları kapatıp Çin üretimi araçlar yapsalar ve yönetimi tamamen devralsalar haklısınız, ancak yaptıkları sadece finansman sağlamak şu anda ve bunun olumlu tarafları Volvo gelişimine ve satışlarına olumlu yansımış durumda. Ford sonrası dönem kesinlikle Volvo adına yararlı oldu denilebilir.



    Kesinlikle katılmıyorum, Volco Cars Geely'yi üretenlera AİT artık.
    Sadece hisse alıp oturduklarını sanmıyorum, Kendi politikalarını bir şekilde uygulayacaklardır.
    Sonuçta Volvo önce Ford'a satıldı, daha sonra:
    "Ford Motor Company decided to consider putting Volvo Cars on the market in December 2008, after suffering huge losses that year"
    2008 yılındaki büyük zararlardan dolayı Ford tarafından elden çıkarıldı.
    Sonuç: Sahibi Geely, Üretim ve satış politikasında değişiklik kesin olacaktır, olmuştur, Ford gibi zarar etmek istemeyecektir Çinliler.



    Sayın veteriner69,
    "Volvo Haberleri" konusunda sayın tolbert'in paylaştığı bir haberi buraya aktarıyorum:

    "Chinese-owned, but not Chinese

    Volvo's regulatory headaches extend beyond the government's approved-buy list.

    The brand -- acquired from Ford in August 2010 in a deal valued at $1.8 billion -- can't even build its own plant in China due to rules requiring foreign makers to have local partners.

    Just like Volkswagen and Toyota Motor, Volvo was told to find a local partner to build cars under a shared roof. As a result, Volvo is setting up a 50-50 joint venture with its Chinese parent.

    "To regard Volvo as a pure foreign brand is a bit of head twister," said William Russo, an industry veteran who runs auto consultancy Synergistics in Beijing.

    "Technically, you could see that logic. But there's industrial logic and then there's practical reality, and the practical reality is Volvo is owned by a Chinese company."

    Under Chinese law, Volvo, which also has the city governments of Shanghai and Daqing among its shareholders, gets the same treatment as foreign-registered companies. Where the firm is incorporated, rather than where its majority shareholders are based is the guiding factor.

    It's a problem that MG, the British sports car brand now owned by SAIC, doesn't have, as MG is completely integrated into its Chinese owner, which, analysts say, dims the brand's luster among status-conscious customers.

    "Volvo is indeed a foreign company as it is registered and incorporated in Sweden according to the law, so it doesn't matter who the owner is," said Zhengyu Tang, partner and chief representative of Sidley Austin LLP in Shanghai.

    "It would be a Chinese company only if Geely absorbed Volvo's assets and shut down the overseas registered company."

    It's a legal nicety that doesn't sit well with Li Shufu, Volvo's outspoken chairman and the mastermind of the Geely-Volvo takeover.

    "It's unfair that Volvo didn't make it to the government car catalogue," he told reporters in Beijing, making little effort to hide his disappointment."


    Bu haber üzerine benim yaptığım yorumu da aktarıyorum:

    "Bu haber Volvo'nun halen İsveçli olduğunu kanıtlıyor. Sadece sahibi Çinli o kadar. Tabi haberde teşvik edildiği gibi daha sonra tamamen Çin'e taşınıp, İsveç ayağını kapatırsa, o zaman tamamen Çinli olur. Eski İngiliz, şimdi tamamen Çinli olan MG markasının statü kaygısı sahibi müşterilerinin, bu değişimden memnun olmadıkları haberi de, duruma uygun bir karşılaştırma olmuş.

    Kendi adıma diyebilirim ki; Volvo'nun sahibinin kim olduğu hiç önemli değil. Aynı şey diğer markalar için de geçerli. Kaliteli bir Alman arabasını ne için almak isteriz? Kalitesinden ötürü, değil mi? Aynı Alman markası başka bir ülkeye satılsa ve kalitesinden de ödün vermese almayacak mıyız? Bu arabaları kaliteli olduğu için mi alıyoruz yoksa Alman olduğu için mi?

    Dünyanın en önde gelen tekstil markalarının ürünleri tamamen uzak doğuda üretiliyor. Ama sahipleri-yönetimi batı ülkelerinde bulunuyor. O zaman bu ürünleri alanlarda da önyargı oluşmalı. Zira astronomik rakamlara satın aldığımız, marka değerleri çok yüksek olan bu tekstil ürünleri, Çin'de ve komik rakamlara üretilmekteler.

    Ben son tahlilde bana ne sunulduğuna bakarım, kimin sunduğuna değil. Ekonomik dengeler bu hızla değiştiği sürece bu gibi ön yargılar da dünya genelinde ortadan kalkacaklar. Eğer biz bir Volvo örneğinde olduğu gibi "ama o marka Çinli'lere satılmış kalitesi düşmüştür" ön yargısından kurtulmaz isek, yarın bizim dünyaya sunduğumuz markalar da aynı muamele ile karşılaşınca kendimizden utanırız."

    Sanıyorum söylemek istediğim anlaşıldı. Ayrıca eklemek isterim ki, eğer Volvo markası Çinli'lere satılmasaydı, bugünkü S60 modeli var olmayacaktı. Ve ben dahil yeni S60 modelini beğenen çoğu kişi Volvo forumlarına, sitelerine, bayilerine gitmeyeceklerdi. Volvo, tam tersine, Çinli'lere satılmasından sonra büyük bir atağa kalktı. Volvo markası yarın bir gün tamamen Çin'de üretilir, kalitesinden de ödün verir ise, o vakit, önce ben vazgeçerim Volvo'dan. Çin'de üretilir, kalitesi baki kalır ise sıkıntı yok. Nerede üretildiğinden kime ne? Şimdilik görünen o ki: Çinli'ler, Volvo markasının değerine değer katmaktan başka bir şey yapmamışlar.

    Yeni S60 henüz Türkiye'ye gelmemiş olsaydı, derdim ki: "Dereyi görmeden paçaları sıvamayalım". Ancak, bildiğimiz Volvo kalitesi, ve safkan bir Volvo tasarımının son noktası olan S60 ortadayken, kelimeler kifayetsiz kalıyor yalnızca. Saygılarımla.




  • volvonun çinlilerden aldığı tek şey para

    kesinlikle üretime karışmıyorlarmış yönetimi Çinlilerin elindeymiş
  • hayırlı olsun
  • Diğer yaptıkları şey, güvenlik patentlerini kendi markaları geely üstünde uygulamaya başlamaları.Zaten ncap (euro demiyorum:) testlerinde belli ediyor gelişme.O kadar söylendi, şu saab'ı alalım diye keşke alınsaydı, markanın posası da çıksa en azından, içten yanmalı motor beceremeyen bir millet olarak, hem 2.0 turbo motorundan feyz alırdık hem de güvenlik normlarını kullanırdık, cesaret edemedi kimse...
  • Hayırlı uğurlu olsun güzel günlerinizde kullanın,mükemmel bir araç

    Ben olsaydım o kadar para verdikten sonra D3 alırdım.Performans aramıyorum diyorsunuz ama sollamalara bile daha rahat çıkıyorsunuz emin olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Dogukan -- 30 Mart 2012; 17:59:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet

    Çinliler konusunda ise size hiçbir şekilde hak veremeyeceğim, yönetim hala İsveçlilerde, üretim Avrupa'da yapılıyor. Avrupadaki fabrikaları kapatıp Çin üretimi araçlar yapsalar ve yönetimi tamamen devralsalar haklısınız, ancak yaptıkları sadece finansman sağlamak şu anda ve bunun olumlu tarafları Volvo gelişimine ve satışlarına olumlu yansımış durumda. Ford sonrası dönem kesinlikle Volvo adına yararlı oldu denilebilir.



    Kesinlikle katılmıyorum, Volco Cars Geely'yi üretenlera AİT artık.
    Sadece hisse alıp oturduklarını sanmıyorum, Kendi politikalarını bir şekilde uygulayacaklardır.
    Sonuçta Volvo önce Ford'a satıldı, daha sonra:
    "Ford Motor Company decided to consider putting Volvo Cars on the market in December 2008, after suffering huge losses that year"
    2008 yılındaki büyük zararlardan dolayı Ford tarafından elden çıkarıldı.
    Sonuç: Sahibi Geely, Üretim ve satış politikasında değişiklik kesin olacaktır, olmuştur, Ford gibi zarar etmek istemeyecektir Çinliler.



    Çin sermayesine AİT olduğu değil ki tartışma konusu, ne alıp ne götürdüğü.
    Şu ana kadar piyasalar olumlu tepki vermiş durumda, bunu rakamlardan zaten görebiliyoruz, bunda kimsenin itiraz edebileceği bir durum yok, kesin veriler.
    Kendi politikaları derken şu ana kadar olan yaklaşımları Volvo İsveç'e büyük kaynaklar yaratarak gelişmesinin önünü açmak, bu sonra değişir mi bilemem, ama iyi gittiğini görseler neden bozsunlar?
    Sonuçta ticaret yapıyor adamlar, hangisi daha mantıklı, sanırım belli bu, safkan Çin yaparak sadece iç pazarda büyümek mi, global hedeflere devam mı?
    Zaten global oyunculuğa devam ettikleri sürece iç pazar da bundan nasibini alacak, kesin bu, teknoloji transferi, marka gibi etmenleri Geely markasının büyümesinde kullanacaklar, bunun aksi söz konusu olamaz.
    Ford açıkçası Volvo adına olumlu bir süreç olmadı.
    Ekonomik büyüklüğe bakarsak çok yakın bir zamanda 1.8 milyar dolara alınan Volvo için 3 milyar USD verilse bile Çinlilerin kesinlikle satacağını düşünmüyorum.




  • Zihniyet ucuzcu zihniyet olunca malın sahibinin nereli olduğu önemli olmuyor.Volvo alındıktan sonra ısrarla vurgulanan birşey var.Avrupanın en lüks 3 markasından birisi olmak.Bunun için Volvo'yu bağımsız bırakmaları gerekiyordu.Öylede oldu.Volvo Başkanı her mülakatta üstüne basa basa İsveçli bağımsız bir şirketiz diye vurguluyor.Çinlilerin amacı Volvo'yu mümkün olan en tepe noktada konumlandırarak teknoloji transferiyle kendilerini orta sınıfa çekmek.Şirket merkezi İsveç'e.Volvo insanları yine aynı.Yanlız tek bir fark var oda ellerinde olan maddi kaynaklar oldukça bollaştı.Geely 2015 yılına kadar 11 milyar Euro yatırıyor Volvo'ya.Bu kadar para bir şirketi dandikleştirmek,basitleştirmek için yatırılmaz.2015 yılına gelindiğinde Volvo'nun ürün gamı F segmentide dahil olmak üzere BMW-Mercedes ile rekabet edecek şekilde konumlandırılacak.İşte bu V40 lansmanıda bu vizyonun ürünüydü.Araç gelmediği için kalitesi için bişey söylemek zor ama resimlerden ve teknolojilerinde edindiğimiz izlenimlere göre ucuzcu mantıkla üretilmiş bir araç gibi hiç durmuyor.

    Kısacası Çinlilerin almış olması bana göre olumlu oldu.Her kuruşu kıymetli Avrupalılar alacağına parası bol adamlarda olsun daha iyi.Sadece para veren ve bişeye karışmıyorum diyecek başka firma bulamazdı Volvo.Tata bile Jaguar Land Rover'a aldı kalitesinden kimse şüphe duymuyor.Ancak herkesin atladığı yeni FreeLander bütün dünya pazarları için Land Rover'ın yeni Hindistan fabrikasında üretiliyor.(O zaman kalitesizdir demek istemiyorum yanlış anlaşılmasın)Oysa Volvo Çin'de üretilen araçların Avrupa'da satılmayacağına dair taahütü var.Şimdi bu şartlarda bu satın almanın kötü olduğunu söyleyecek varsa açıklamalı şekilde anatırsa sevinirim.Bende şunu çok isterdim bir volvo sever olarak;keşke bu maddi imkanlara Volvo holding çatısında olacak şekilde kavuşmuş olsaydı.Ancak bu mümkün olmadığına göre bence bu şartlarda en iyi 2. durum söz konusu Volvo için.




  • Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    "vw almak boyle birsey pert olunca bile degerli."
    "vw bu ayrıcalık arac pert olana kadar devam ediyor."
    "siparis almıyorlar, vw bu o kadar olsun."
    "alan memnun satan memnun hatta pert eden bile."

    "paramla daha fazla rezil olmak istemedim."
    "vw arabi ya volvonun yaninda."
    "jettayi sildim kafamdan."
    "dogus ne kesin gun veriyor ne de gelmeyecek diyor." (vw bu o kadar olsun ama degil mi!...)

    sacmalik yaratmak konusunda cok tutarli bir sahis cihanair adli kullanici...


    Bence senin bu yorumun cok sacma olmus
    Jetta pert oldu satin aldigim rakamdan daha fazla bir ucret aldim bu dogru sacmalik nerde

    Vw alanda memnun satanda burasida dogru burdada bir sacmalik goremedim ben
    Vw arac alma fikrim vardi yeni tuguan arac olmadigi ve ne zaman gelecegi belli olmadigi icin parayla rezil olmamak adina vw almadim

    Vw arabami volvonun yaninda tamamen espiri ile soylenmis ve sonunda gulucuk olan bir laftir
    Vw ne arac var diyor nede gelecegi tarihi soyluyor bunuda ben yazdim

    Bunlarin hangisi sacmalik yada amacin nedir bu yazi ile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    kaynak varmı hocam? merak ettim bu konuyu. sipariş formunda şanzıman modeli yazmıyor...

    http://www.getrag.com/media/0000001823.pdf






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 30 Mart 2012; 20:48:33 >




  • saolun Arkadaslar iyi niyetleriniz icn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet

    Çinliler konusunda ise size hiçbir şekilde hak veremeyeceğim, yönetim hala İsveçlilerde, üretim Avrupa'da yapılıyor. Avrupadaki fabrikaları kapatıp Çin üretimi araçlar yapsalar ve yönetimi tamamen devralsalar haklısınız, ancak yaptıkları sadece finansman sağlamak şu anda ve bunun olumlu tarafları Volvo gelişimine ve satışlarına olumlu yansımış durumda. Ford sonrası dönem kesinlikle Volvo adına yararlı oldu denilebilir.



    Kesinlikle katılmıyorum, Volco Cars Geely'yi üretenlera AİT artık.
    Sadece hisse alıp oturduklarını sanmıyorum, Kendi politikalarını bir şekilde uygulayacaklardır.
    Sonuçta Volvo önce Ford'a satıldı, daha sonra:
    "Ford Motor Company decided to consider putting Volvo Cars on the market in December 2008, after suffering huge losses that year"
    2008 yılındaki büyük zararlardan dolayı Ford tarafından elden çıkarıldı.
    Sonuç: Sahibi Geely, Üretim ve satış politikasında değişiklik kesin olacaktır, olmuştur, Ford gibi zarar etmek istemeyecektir Çinliler.



    O yüzden güvenlikten en ufak bi ödün vermiyorlar. O yüzden halen dünya'nın en güvenli araç markalarından biri. Ve o yüzden showroom'daki araçlarda made in sweden , yada belgium yazıyor.


    Adamlar volvo'yu avrupayla rekabet edebilmek için aldı. Gelly ya da chery kalitesinde araç üretmek için değil. Volvo artık eskisinden daha güçlü. Çünkü ekonomik olarak çok güçlü artık ve bunu çizgilerinde de görebiliyoruz. Adamlar s60 ile piyasada azda olsa bi yer edindiler. Yarın v40 geldiğinde çok daha güzel yerlere gelecekler. Çünkü hem kaliteli , hem güvenli , hem prestijli , hemde premium olan bi markadan bahsediyoruz.




  • hayırlı uğurlu olsun.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.