Şimdi Ara

Araç teslim alındı S60 DRIVe Advance1.6 dizel Powershift (ilk resimler yüklendi) (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.602
Cevap
8
Favori
101.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir arkadaş S60 için bir Jetta değil yazmış. Abartmış. Abartmaya gerek yok. Volvo iyi bir marka ve s60 da iyi bir modeldir. Alan arkadaşa hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı:

    Zihniyet ucuzcu zihniyet olunca malın sahibinin nereli olduğu önemli olmuyor.Volvo alındıktan sonra ısrarla vurgulanan birşey var.Avrupanın en lüks 3 markasından birisi olmak.Bunun için Volvo'yu bağımsız bırakmaları gerekiyordu.Öylede oldu.Volvo Başkanı her mülakatta üstüne basa basa İsveçli bağımsız bir şirketiz diye vurguluyor.Çinlilerin amacı Volvo'yu mümkün olan en tepe noktada konumlandırarak teknoloji transferiyle kendilerini orta sınıfa çekmek.Şirket merkezi İsveç'e.Volvo insanları yine aynı.Yanlız tek bir fark var oda ellerinde olan maddi kaynaklar oldukça bollaştı.Geely 2015 yılına kadar 11 milyar Euro yatırıyor Volvo'ya.Bu kadar para bir şirketi dandikleştirmek,basitleştirmek için yatırılmaz.2015 yılına gelindiğinde Volvo'nun ürün gamı F segmentide dahil olmak üzere BMW-Mercedes ile rekabet edecek şekilde konumlandırılacak.İşte bu V40 lansmanıda bu vizyonun ürünüydü.Araç gelmediği için kalitesi için bişey söylemek zor ama resimlerden ve teknolojilerinde edindiğimiz izlenimlere göre ucuzcu mantıkla üretilmiş bir araç gibi hiç durmuyor.

    Kısacası Çinlilerin almış olması bana göre olumlu oldu.Her kuruşu kıymetli Avrupalılar alacağına parası bol adamlarda olsun daha iyi.Sadece para veren ve bişeye karışmıyorum diyecek başka firma bulamazdı Volvo.Tata bile Jaguar Land Rover'a aldı kalitesinden kimse şüphe duymuyor.Ancak herkesin atladığı yeni FreeLander bütün dünya pazarları için Land Rover'ın yeni Hindistan fabrikasında üretiliyor.(O zaman kalitesizdir demek istemiyorum yanlış anlaşılmasın)Oysa Volvo Çin'de üretilen araçların Avrupa'da satılmayacağına dair taahütü var.Şimdi bu şartlarda bu satın almanın kötü olduğunu söyleyecek varsa açıklamalı şekilde anatırsa sevinirim.Bende şunu çok isterdim bir volvo sever olarak;keşke bu maddi imkanlara Volvo holding çatısında olacak şekilde kavuşmuş olsaydı.Ancak bu mümkün olmadığına göre bence bu şartlarda en iyi 2. durum söz konusu Volvo için.

    Gayet güzel özetlemişsiniz. Volvo ülkemizde olsun dünya çapında olsun hep yükseliş içinde. Geely'in alması hem Volvo'nun finansmanlarını karşılaması açısından hemde Geely'in deneyim ve teknolojiden faydalanması açısından olumlu gelişme oldu. Ford'dan gitmesi iyi oldu şahsımca.Eskiden sempatim olan markaydı ne olduysa bayağı uzaklaştım tüm modellerinden. Aynı şekilde Mazda da ayrıldı o da yükselişte ve teknolojisini paylaşmadan,izin almadan sürekli geliştiriyor. Ford,Volvo gibi lüks bir markayı iyi koordine edemedi. Kendi ülkesinin şirketlerine destek amaçlı diğer markaların hisselerini büyük zarar ederek satıp, zarar da olduğu gibi satış işleminde de daha fazla kayıp yaşamamak adına yine hata yaptı. Aldığı tarihte 1,8 milyar olan marka yaklaşık 10 yıl önce marka değeri 6,5 milyar dolarken ne kadar borcu ve diğer tüm sorumlulukları olsun Ar-ge amaçlı verdikleri tüm destekleri çıkarttıklarına inanıyorum. Land Rover dahil diğer satılan firmalar hep zarar ederken hepsi ayrıldıktan sonra marka değerlerini hep yükselttiler. Ford da bir kudümsüzlük var zaten sürekli düşüşte.




  • Konu bu gidişle 20 sayfayı bulur. Volvo'nun d sınıfı bir modelinin 20 sayfa etmesi. İlginç geldi bundan sonra alışacağız anlaşılan.
  • Hayırlı uğurlu olsun

    Volvo güzel seçim
  • hayırlı olsun, renk nedir acaba turuncu çok yakışıyor s60'a
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: TüplüveÖfkeli

    Jetta'dan sonra gerçekten kaliteyi yakaladığınızı anlayacağınız araç olacak. Hem yakışıklı hemde ergonomik. Çok akıllı bir seçim, tebrik ederim. Kazasız belasız sürüşler.

    Test ettim dibim dustu gerci 2000 dizel ama superdi

    Hele o koltuklar varya olsa eve alicam ::))

    Bakın o koltuklar nelere kadir:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 31 Mart 2012; 16:40:53 >




  • Tüm savunan arkadaşlara soruyorum:
    Volvo hala tamemen İsveç malı olsaydı mı içiniz daha rahat ederdi, yoksa Çinlilere ait olunca mı?
    Kendinizi kandırmayın lütfen, sonu İngiliz MG gibi olmasın da Volvo'nun. :(

    Bu arada arkadaşın yolladığı metinin en can alıcı cümlesi:
    "Technically, you could see that logic. But there's industrial logic and then there's practical reality, and the practical reality is Volvo is owned by a Chinese company."

    Tercüme edersem: ... bir endüstiriyel mantık var bir de pratikteki gerçeklik, ve pratikteki gerçek: Volvo'nun sahibi Çinli bir şirkettir.

    Dediğim gibi sonu MG gibi olmasın.

    Volvo S60'da çok güzel araba, kazasız günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    Tüm savunan arkadaşlara soruyorum:
    Volvo hala tamemen İsveç malı olsaydı mı içiniz daha rahat ederdi, yoksa Çinlilere ait olunca mı?
    Kendinizi kandırmayın lütfen, sonu İngiliz MG gibi olmasın da Volvo'nun. :(

    Bu arada arkadaşın yolladığı metinin en can alıcı cümlesi:
    "Technically, you could see that logic. But there's industrial logic and then there's practical reality, and the practical reality is Volvo is owned by a Chinese company."

    Tercüme edersem: ... bir endüstiriyel mantık var bir de pratikteki gerçeklik, ve pratikteki gerçek: Volvo'nun sahibi Çinli bir şirkettir.

    Dediğim gibi sonu MG gibi olmasın.

    Volvo S60'da çok güzel araba, kazasız günler dilerim.


    Yazımda bahsettim.Keşke aynı maddi imkanlarla Volvo holdingin malı olsaydı.Ama bana gore su anda olabilecek en iyi 2. yerde.Farzedelim ki Avrupalı x bir firma aldı.Ve bu şirketin yatırım yapacak parası yok.Bu şartlarda finansman kaynağı zayıf ama avrupalı bir şirketin almasını daha iyi yoksa çinli ama büyük maddi kaynakları olan sirketin alması mi daha iyi?Çinliler ucuzcu gibi düşünülüyor ama bu adamlar her kalitede her türlü endüstri ürününü üretebilen bir millet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Modeon

    Konu bu gidişle 20 sayfayı bulur. Volvo'nun d sınıfı bir modelinin 20 sayfa etmesi. İlginç geldi bundan sonra alışacağız anlaşılan.

    üstelik daha ortada araba yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Modeon

    Konu bu gidişle 20 sayfayı bulur. Volvo'nun d sınıfı bir modelinin 20 sayfa etmesi. İlginç geldi bundan sonra alışacağız anlaşılan.

    üstelik daha ortada araba yok

    Arac gemide yavas yavas geliyor ::)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu bomba etkisi yaratmış ben de takip edeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    Dediğim gibi sonu MG gibi olmasın.



    MG çinlilere satıldığında tamamiyle üretimi kesmiş, tasfiye halinde bir şirketti.

    şu anda ise kendi geliştirip ürettiği modeli kendi markasıyla avrupada satar konumda bir şirket.

    son modeli euroncapten 4 yıldız aldı. yakında bir de compact hb piyasaya sürecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    Tüm savunan arkadaşlara soruyorum:
    Volvo hala tamemen İsveç malı olsaydı mı içiniz daha rahat ederdi, yoksa Çinlilere ait olunca mı?
    Kendinizi kandırmayın lütfen, sonu İngiliz MG gibi olmasın da Volvo'nun. :(

    Bu arada arkadaşın yolladığı metinin en can alıcı cümlesi:
    "Technically, you could see that logic. But there's industrial logic and then there's practical reality, and the practical reality is Volvo is owned by a Chinese company."

    Tercüme edersem: ... bir endüstiriyel mantık var bir de pratikteki gerçeklik, ve pratikteki gerçek: Volvo'nun sahibi Çinli bir şirkettir.

    Dediğim gibi sonu MG gibi olmasın.

    Volvo S60'da çok güzel araba, kazasız günler dilerim.


    mg rover çinliler almadan önce batmıştı.bmw bile kurtaramadı rover ı

    volvo ise ford un finansal krize girmesi sebebi ile satışa çıkarıldı land rover jaguar gibi.arada çok fark var

    ayrıca volvo nun elinde okadar çok patent var ki biraz volvo nun geçmişini araştırırsan bunu görebilirsin.

    volvoya çinliler kaynak sağlayacak başka birşey yok fabrikalar ve araçlar yerinde duruyor

    gidip s60 ı incelediysen sorun yok.

    not: volvo çinden gelen para ile başta amerika olmak üzere birçok pazarda yükseliştedir. batan birşey varsa o da birilerine bu olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 31 Mart 2012; 11:43:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    kaynak varmı hocam? merak ettim bu konuyu. sipariş formunda şanzıman modeli yazmıyor...

    http://www.getrag.com/media/0000001823.pdf

     Araç teslim  alındı S60 DRIVe Advance1.6 dizel Powershift (ilk resimler yüklendi)


     Araç teslim  alındı S60 DRIVe Advance1.6 dizel Powershift (ilk resimler yüklendi)


    http://www.getrag.com/en/218.1?criteria1=_DCT_&criteria2=&criteria3=&Ergebnisse=0&x=27&y=11

    dct450 diye bir şanzıman görünmüyor yalnız listede...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    Tüm savunan arkadaşlara soruyorum:
    Volvo hala tamemen İsveç malı olsaydı mı içiniz daha rahat ederdi, yoksa Çinlilere ait olunca mı?
    Kendinizi kandırmayın lütfen, sonu İngiliz MG gibi olmasın da Volvo'nun. :(

    Bu arada arkadaşın yolladığı metinin en can alıcı cümlesi:
    "Technically, you could see that logic. But there's industrial logic and then there's practical reality, and the practical reality is Volvo is owned by a Chinese company."

    Tercüme edersem: ... bir endüstiriyel mantık var bir de pratikteki gerçeklik, ve pratikteki gerçek: Volvo'nun sahibi Çinli bir şirkettir.

    Dediğim gibi sonu MG gibi olmasın.

    Volvo S60'da çok güzel araba, kazasız günler dilerim.


    Sayın veteriner69,
    Size hitaben bir sayfa yazı yazdım. Buna karşılık siz yazımdan cımbız ile bir cümle alarak "Çinli'lerin değil mi işte" noktasına varmışsınız. Bu durumu, ön yargınızın biraz fazla ağır basmasına bağlamak istiyorum. Meseleyi "Hadi söylesenize, Volvo Çinli'lerin olsa mı daha iyiydi, yoksa İsvveçli'lerin olsa mı, Ha?"ya indirgemek de çok üstün körü bir yaklaşım.

    Haberden alıntı yaptığınız cümleyi bir bütün içinde okuyan birisi, aslında sizin çıkarımınızın tam tersi bir durumun söz konusu olduğunu görecektir. Haberin tamamını özetlemek gerekirse anlatılan şudur:

    Volvo'nun Çinli sahibi Çin'de üretim için devletinden izin istemiş(sadece Çin pazarına üretim için). Çin devleti de "Volvo'nun yönetimi ve şirketin kayıtlı olduğu yer dahil, her şeyi ile yurt dışında olması sebebiyle Çin'de üretime izin veremeyiz, önce buradaki şirketinizle bir ortaklık kurup, Volvo'yu Çin'de de kayıtlı hale getirmelisiniz." demiş. Ve bunu Volvo'nun hissedarları arasında Shanghai ve Daqing şehirlerinin yerel yönetimlerinin olmasına rağmen söylemiş. Yani açıkça, Toyota ve VW'e yaptıkları gibi, yabancı şirket muamelesi yapmışlar.

    Bunun sonucu olarak Volvo şu anda kendi Çinli sahibi ile Çin'de %50-%50 olacak şekilde ortaklık kuruyor. Düşünün kendi sahibi ile ortaklık.

    Haberde yorum yapan bir endüstri veteranı da bu durum karşısında "Volvo'yu tamamen yabancı bir şirket gibi görmek biraz kafa karıştırıcı" demiş, ve sizin cımbızladığınız cümleyi eklemiş: "Teknik olarak bu mantık anlaşılabilir. Ancak duruma endüstriyel mantık ve pratikteki gerçeklik açısından bakınca, pratikteki gerçeklikte Volvo'nun sahibi Çinli bir şirkettir." Yani demek istediği, "Çin devleti Geely ve Volvo'nun önüne engek koymaktan vazgeçsin".

    Bir başka yorumcu da demiş ki: "Volvo'nun sahibinin kim olduğu hiç önemli değil, çünkü Çin yasalarına göre Yurtdışında(İsveç) kurulu ve yönetilmekte olan şirketler tam olarak bir yabancı şirket sayılırlar"
    Son olarak da, Geely'nin Volvo'yu satın almasının arkasındaki Çinli isim olan Li Shufu bu durumu adil bulmadığını, hayal kırıklığına uğradığını açıkça belirtmiş.

    Haberin en can alıcı cümlesi aslında şudur:
    "Volvo is indeed a foreign company as it is registered and incorporated in Sweden according to the law, so it doesn't matter who the owner is."

    Ön yargıları yıkmak en zor şeydir. Ama bu eleştirileri getirenler gidip S60'ı incelediler mi acaba? Benim Volvo ile herhangi bir bağım yok. S60'ım yok, Volvo hiç satın almadım. Hep Doğuş Otoya çalıştık. S60 modelini beğenince gittim inceledim test sürüşü yaptım. Çok beğendim. Belki de alırım. Çinli'lere satıldığını da bilmiyordum. Ama bu, sahibi Çinli diye markayı yerden yere vurmaları görünce, gayri ihtiyari savunma ihtiyacı hissettim. Çünkü açıkça büyük bir haksızlık yapılıyordu. Aracı görmüştüm, kalitesi ortadaydı.

    Sanıyorum, bir değil bin sayfa da yazsam, ön yargıları kırmanın yolu yok. Bunu Geely de bildiği için, Çin pazarı dışı için Volvo'yu Avrupa'da üretmeye devem edecektir tahminim. Yine de her görüşe saygım var. Yalnız haksızlık yapmayın rica ediyorum. Dayanamayıp cevap yazıyorum. Zamanım klavye başında geçiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 31 Mart 2012; 13:39:40 >




  • Hayirli olsun cihan bey gercekten iyi bir secim yapmissiniz kazasin belasiz kullanmaniz dilegiyle...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Modeon

    Konu bu gidişle 20 sayfayı bulur. Volvo'nun d sınıfı bir modelinin 20 sayfa etmesi. İlginç geldi bundan sonra alışacağız anlaşılan.

    üstelik daha ortada araba yok

    Arac gemide yavas yavas geliyor ::)))



    Bir kaptan adayı olarak dun denızlerde poyraz fırtınası vardı gemını bıraz yavaslatmıstır :P




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.Modeon

    Konu bu gidişle 20 sayfayı bulur. Volvo'nun d sınıfı bir modelinin 20 sayfa etmesi. İlginç geldi bundan sonra alışacağız anlaşılan.

    üstelik daha ortada araba yok

    Arac gemide yavas yavas geliyor ::)))



    Bir kaptan adayı olarak dun denızlerde poyraz fırtınası vardı gemını bıraz yavaslatmıstır :P

    Hic acelemiz yok ::)))




  • çarpışma testleri









  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    çarpışma testleri







    Volvo testleri kendisimi yapiyor euro ncap yeni s60 testi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.