Şimdi Ara

Aracım Su Eksiltiyor... Acil Yardım... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
55.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sonucu yazarsan diger ankadaşlara, rehber olacaktır.
  • Evet arkadaşlar sorunu ustaya giderek çözebildik...
    Zaten çoğu arkadaş söylemişti neler olabileceğini. Usta ilk hortumdaki çatlağı bulduğunda silindir üst kapak contası da sanki zarar görmüş gibi demişti. Düzelmezse oraya bakarız demişti. Ve sorun contadanmış. Araç ısındıktan sonra su fokurduyordu zaten. Su kaynatıyormuş conta yüzünden.

    Burdan şöyle bir sonuç çıkarabiliriz aynı sorunla karşılaşan arkadaşlar için. Önce çoğu arkadaşın dediği gibi radyatöre hortumlara bakmak lazım kaçak var mı diye. Hatta antifiriz koyup bakmak lazım. Onlar değilse sorun conta yakmış olması. Bir de conta yandığının belirtisi su kaynatması. Burda da iki farklı durum vardı benim araçta. Radyatör kapağının ucundaki conta yoktu. O olmayınca suyu tahliye bidonuna atıyordu. Dolayısıyla eğer suyu min. un üzerinde bir notkaya kadar doldurursam su mutlaka taşıyordu. Ama haraket yükselmiyordu. Hararet normaldi. Hatta radyatörde hiç su kalmadığında bile hararet normaldi. Bir keresinde motordan hafif dumanlar ve kokular geldiiği halde suyun eksildiğinden şüphelenmemiştik. Çünkü hararet normaldi ve hiç yükselme yoktu. E bidondada su normal görünüyor. Ancak radyatöre bakınca gördük ki radayatörde hiç su kalmamıştı nerdeyse.
    Yeni kapak alıp deneyince bu seferde tahliye bidonuna hiç su gitmiyordu. Sanki radyatörden bidon tarafına geçiş yok gibiydi. Bu durumda da hararet yükseliyordu. Ve radyatördeki hortumlarda belirgin bi şekilde şişiyordu. Elle hiç sıkılmıyordu nerdeyse.

    Sonuç olarak conta yakmış vede termostat değişmiş. Toplam 250 TL verdik. Usta bi kullan bakalım bayramdan sonra tekrar gel bi kontrol edelim dedi. Hem de antifiriz koyarız dedi.

    Yardımcı olan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim...




  • ARKADAŞLAR MERHABA UZUN SUREDİR BU SİTEYİ TAKİP EDİYORUM, FAKAT YENİ ÜYE OLABİLDİM. BENMDE BİR SORUM OLACAK. YENİ BİR ARAÇ ALDIM FİAT BRAVA 1.6 ELX 2001 MODEL. YALNIZ ARACIM ÇOK FAZLA SU EKSİLTİYOR VE KALORİFERİ AÇINCA ARABANIN İÇİNE KÖTÜ BİR KOKU YAYILIYOR. BUNUNLA İLGİLİ BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR BANA YARDIMCI OLABİLİRMİ??
    NOT: ARAÇ BAKIMDAN YENİ ÇIKTI..
  • senın sorununun aynısını ben yasadım en son arabayı sanıyede sattım oda mazda idi 97 model usta dedıkı senın sorun alt blokta senın hep ust blogu taslmıslar conta yaktıgında dedı ve motoru kopole ındırdı alt blok taslanması lazım dedı bende sattım kafam bozuldu 3 sefer 1 senede aynı arabaya 3 sefer conta yaparsan baska ne beklenırkı :(
  • Hort

    Arladaslar 2009 punto aracimi dun parkettim kaputu acip soyle bi bakayim dedim. Radyator su tankinda hic su yok. Dipde tozlar ve %3 su var. Ancak aracta hararet olmuyor. Bu normal mi yoksa biyerde bi tuhaflik mi var. Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı akşamlar arkadaşlar bnimde bi sorum olcaktı 93 tofaş şahin radyötründen su eksiltiyor araç fan açıyor fan durduktan sonra gözle grülcek şekilde suyun azaldığı fark ediliyo cantası yni yapıldı radyötör değişeli 1 gün oldu kçak flanda göremiyorum bi akıl verin arkadaşlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı akşamlar arkadaşlar bnimde bi sorum olcaktı 93 tofaş şahin radyötründen su eksiltiyor araç fan açıyor fan durduktan sonra gözle grülcek şekilde suyun azaldığı fark ediliyo cantası yni yapıldı radyötör değişeli 1 gün oldu kçak flanda göremiyorum bi akıl verin arkadaşlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba konuyu hortlatayım sizin sorununuz yaklaşık bir yıl önce olmuş ancak bundan sonra başına gelebilecekler için örnek olması adına yazıyorum;
    Bende 94 şahin aracım ile su eksiltmesi nedeni ile çok uğraştım sonunda sorunu tesadüfen çözdüm, aracımın kalorifer peteği, radyatör peteği, değişti motor komple elden geçirildi aracıma tam motor yapıldı yani conta pistonlar vs herşey değişti ancak sorunum bir türlü çözülmemişti sürekli bi eksiltme vardı usta da herşeyin normal olduğunu ancak aracın eski olması nedeni ile bir miktar eksiltmenin normal olduğunu söyledi, fakat benim mantığıma bir türlü yatmıyordu sonrasında bir gün aracımın elektrik aksamındaki bir sorun nedeni ile oto elektrikçisine gittim ustaya bu sorunun normal olup olmadığını sordum kendisi motoru şöyle bi kontrol ettikten sonra motor bloğu üzerindeki su tapasının birisinden kaçırdığını söyledi ki aynende gözle görülüyordu 3 farklı motor ustasının bulamadığını tek bakışta bulmuştu su tapası değişimi ile sorun kökünden çözüldü birdaha su eksiltmedi maliteyi 50-60 TL iççilikle beraber tuttu bunlarıda kontrol etmenizde fayda var




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.