Şimdi Ara

Aracımın Motoru Kilitlenmiş SON DURUM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
97.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysyselimy

    Benzin pompasi olmasin daha gecen hafta basima geldi
    Araba yata yata motor yapı süzülmüştür ama saracak kadarda değiş sonuçta pistonlar oynayınca tekrar yağlanır. Bence sizin sorununuz motor değil. başka ustaya gösterin hocam benim arkadaşımında aynı şeyler balınba geldi sorun marş motorundan çıktı haberiniz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    takipteyim öyleyse
    Güzelim araba taa mahallenin aşağısında kaldı. çoluk çocuk ezmez bi taraflarını inşallah.

    Erzincanda 2 gün bakım yaptım ben o arabaya.

    Paslarını Telledim, Cilaladım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Araba yata yata motor yapı süzülmüştür ama saracak kadarda değiş sonuçta pistonlar oynayınca tekrar yağlanır. Bence sizin sorununuz motor değil. başka ustaya gösterin hocam benim arkadaşımında aynı şeyler balınba geldi sorun marş motorundan çıktı haberiniz olsun.

    Hocam marş tık edip duruyor marş motorunda birşey var bence ama.

    Ama benim balkondan gördüğüm kadarıyla, Araba vurdururken aniden duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAMİNG EKİPMANCIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop

    Araba yata yata motor yapı süzülmüştür ama saracak kadarda değiş sonuçta pistonlar oynayınca tekrar yağlanır. Bence sizin sorununuz motor değil. başka ustaya gösterin hocam benim arkadaşımında aynı şeyler balınba geldi sorun marş motorundan çıktı haberiniz olsun.

    Hocam marş tık edip duruyor marş motorunda birşey var bence ama.

    Ama benim balkondan gördüğüm kadarıyla, Araba vurdururken aniden duruyor.

    Alıntıları Göster
    Zaten normali odur ama marş motorundan olsa vurdurunca çalışır. Muhtemelen yakıt gelmiyodur. Lpg li ise benzinde benzinliyse direk lpg de çalıştırmayı deneyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç

    Marş çevirerek demedim zaten, son kullanımda yağ az veya özelliğini yitirmiş ise hele birde motor aşırı sıcak iken stop edilirse olası bir durumdur.

    hayır alakası yok son kullanımda kilitlendi ise bunu ozaman belli ederdi zaten ayrıca hararet halinde motor kapatılırsa yine bir şey olmaz

    Beyler anlamadınız galiba, Araba 3 aydır yatıyordu gelirkende hararet ne hikmetse, Hiç yükselmedi zaten. Yağı falanda tamdı.


    Heralde hava şartları yüzünden bi tarafları kitlendi, yarın usta detaylı bakacak.

    Ben koyu kısmı anlamadım. Hararet hiç yükselmediyse araçta su kalmamış olabilir. Conta yanmıştır, yağa su karışmıştır... diye devam eder. Durum sıkıntılı görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç

    Marş çevirerek demedim zaten, son kullanımda yağ az veya özelliğini yitirmiş ise hele birde motor aşırı sıcak iken stop edilirse olası bir durumdur.

    hayır alakası yok son kullanımda kilitlendi ise bunu ozaman belli ederdi zaten ayrıca hararet halinde motor kapatılırsa yine bir şey olmaz

    Beyler anlamadınız galiba, Araba 3 aydır yatıyordu gelirkende hararet ne hikmetse, Hiç yükselmedi zaten. Yağı falanda tamdı.


    Heralde hava şartları yüzünden bi tarafları kitlendi, yarın usta detaylı bakacak.

    Ben koyu kısmı anlamadım. Hararet hiç yükselmediyse araçta su kalmamış olabilir. Conta yanmıştır, yağa su karışmıştır... diye devam eder. Durum sıkıntılı görünüyor.

    Alıntıları Göster
    çok merak ettim sonucu eğer kısa zamanda tamirini yaparsanız burayada yazarsanız sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Hocam marş tık edip duruyor marş motorunda birşey var bence ama.

    Ama benim balkondan gördüğüm kadarıyla, Araba vurdururken aniden duruyor.

    1-2 saniye kadar marş basıyor ve sonra birden tık edip duruyor mu ? Durunca gösterge ışıklarının da parlaklığı yükseliyor mu ?

    Bu durum bende de var.Sorun marş motoru devre kesici yüzünden kaynaklı.Araç marş basmıyor.Arabayı vitesi 2 ye takıp,olduğu yerde ileri,geri oynatacaksınız.Ya da marş motoruna çekiçle kuvvetli bir şekilde vuracaksınız.Selenoid volan dişlisinde kalıyor,tam ayrılmıyor.

    Ustaya para baymadan önce vites boşta iken V kayışını çevirmeye çalışın.Veya üstte bir arkadaşın bahsettiği gibi arabanın önünü kriko ile kaldırıp,tekerlere yüklenin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç

    Marş çevirerek demedim zaten, son kullanımda yağ az veya özelliğini yitirmiş ise hele birde motor aşırı sıcak iken stop edilirse olası bir durumdur.

    hayır alakası yok son kullanımda kilitlendi ise bunu ozaman belli ederdi zaten ayrıca hararet halinde motor kapatılırsa yine bir şey olmaz

    Beyler anlamadınız galiba, Araba 3 aydır yatıyordu gelirkende hararet ne hikmetse, Hiç yükselmedi zaten. Yağı falanda tamdı.


    Heralde hava şartları yüzünden bi tarafları kitlendi, yarın usta detaylı bakacak.

    Ben koyu kısmı anlamadım. Hararet hiç yükselmediyse araçta su kalmamış olabilir. Conta yanmıştır, yağa su karışmıştır... diye devam eder. Durum sıkıntılı görünüyor.

    Hararet yükselmediği dediğim 90 dereceyi geçmedi yani tehlikeli bi durum oluşturmadı.

    Ayrıca araba vurdurunca tekerler duruyor yani marş motorunda sorun yok gibime geliyor.

    çünkü vurdurunca durmaması lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAMİNG EKİPMANCIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç

    Marş çevirerek demedim zaten, son kullanımda yağ az veya özelliğini yitirmiş ise hele birde motor aşırı sıcak iken stop edilirse olası bir durumdur.

    hayır alakası yok son kullanımda kilitlendi ise bunu ozaman belli ederdi zaten ayrıca hararet halinde motor kapatılırsa yine bir şey olmaz

    Beyler anlamadınız galiba, Araba 3 aydır yatıyordu gelirkende hararet ne hikmetse, Hiç yükselmedi zaten. Yağı falanda tamdı.


    Heralde hava şartları yüzünden bi tarafları kitlendi, yarın usta detaylı bakacak.

    Ben koyu kısmı anlamadım. Hararet hiç yükselmediyse araçta su kalmamış olabilir. Conta yanmıştır, yağa su karışmıştır... diye devam eder. Durum sıkıntılı görünüyor.

    Hararet yükselmediği dediğim 90 dereceyi geçmedi yani tehlikeli bi durum oluşturmadı.

    Ayrıca araba vurdurunca tekerler duruyor yani marş motorunda sorun yok gibime geliyor.

    çünkü vurdurunca durmaması lazım

    Alıntıları Göster
    sonucu merakla bekleyenlerdenim

    (yalnız bu arada dikkatimi çekti bu forum mesaj tarihi neden hep 1 gün ileride?)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    sonucu merakla bekleyenlerdenim

    (yalnız bu arada dikkatimi çekti bu forum mesaj tarihi neden hep 1 gün ileride?)

    Benim avatarımı niye aldın diyorum bende benim imzamı falan kim değiştirdi


  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAMİNG EKİPMANCIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    sonucu merakla bekleyenlerdenim

    (yalnız bu arada dikkatimi çekti bu forum mesaj tarihi neden hep 1 gün ileride?)

    Benim avatarımı niye aldın diyorum bende benim imzamı falan kim değiştirdi




    Alıntıları Göster
    Sonuç nedir hocam ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    sonucu merakla bekleyenlerdenim

    (yalnız bu arada dikkatimi çekti bu forum mesaj tarihi neden hep 1 gün ileride?)

    Benim avatarımı niye aldın diyorum bende benim imzamı falan kim değiştirdi




    yahu ben bu avatar işini anlamadım. Bi değiştiriyim dedim her mesaj yazdığım topic de sondan bir önceki kullanıcını avatarını kendi hanemde görüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik

    sonucu merakla bekleyenlerdenim

    (yalnız bu arada dikkatimi çekti bu forum mesaj tarihi neden hep 1 gün ileride?)

    Benim avatarımı niye aldın diyorum bende benim imzamı falan kim değiştirdi




    yahu ben bu avatar işini anlamadım. Bi değiştiriyim dedim her mesaj yazdığım topic de sondan bir önceki kullanıcını avatarını kendi hanemde görüyorum

    Alıntıları Göster
    Uzun süre duran araçlar bezen bu şekilde olabiliyor.
    Bu durumda aracı en yüksek viteste vurdurup bir miktar motorun dönmesini sağladıktan sonra çalıştırabilirsiniz.
    Yokuş aşağı araç biraz hızlandıktan sonra aracı 5. vitese takıp ayağınızı yavaşça debriyajdan çekip krankın bir kaç tur dönmesini sağlayıp sonra takviye ile marş yapınca araç büyük ihtimal çalışır. çalışmazsa 2. viteste vurdurup çalıştırabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Uzun süre duran araçlar bezen bu şekilde olabiliyor.
    Bu durumda aracı en yüksek viteste vurdurup bir miktar motorun dönmesini sağladıktan sonra çalıştırabilirsiniz.
    Yokuş aşağı araç biraz hızlandıktan sonra aracı 5. vitese takıp ayağınızı yavaşça debriyajdan çekip krankın bir kaç tur dönmesini sağlayıp sonra takviye ile marş yapınca araç büyük ihtimal çalışır. çalışmazsa 2. viteste vurdurup çalıştırabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Ben birşey anlamadım peugeot partner aracım vardı ona birşey olmadı hiç bi takviye yapardık düzelirdi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAMİNG EKİPMANCIM

    Ben birşey anlamadım peugeot partner aracım vardı ona birşey olmadı hiç bi takviye yapardık düzelirdi .

    Alıntıları Göster
    daha önce de duymuştum. araç yata yata motorun fiziği bozuluyor diye. rektefe gerekiyor diye. nasıl birşey bende anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Renault 19 Model aracım var. Erzincandan Getirdim Erzincana Geri Götürecektim.

    2-3 Aydır Yatıyor Dedim Bir Çalıştırayım

    Kesin AKÜ Bitmiştir Dedim Eminim Ondan Zaten Diğer Araçtan Takviye Yaptık Herşey Tamam Ama Araç Çalışmadı.

    AKÜ'den Şüphelendik Yeni akü taktırdık gene aynı.

    Sorun şu, Marşa basınca TIK Diye bir ses geliyor marş motoru az dönüyor kesiliyor sonra.

    Vurdurmayı denedik aracı mahallenin aşağısına kadar gittik araçla oda olmadı.

    Usta geldi dediki bunun motoru kitlenmiş dedi. Motor dönmüyor gibi birşey söyledi.

    Araç 2-3 ay yatarsa motorumu kitlenir? Yağsız kaldı desem yağda vardı gelirken tamamladık.

    Ustalarımdan yardım bekliyorum

    Akşam saatlerinde farları yakın, tekrar marşa basın farları dikkatlice gözlemleyin normal bir araçta olması gerektiği kadar kısılma oluyor mu? Eğer olmuyorsa farlar parlak yanmaya devam ediyorsa marş motoruna giden kablolara baktırın gevşeme veya temassızlık vardır. Tık tık sesi duyduğunuza göre selenoid bendiksi çekiyor demektir, eğer kablolarda da sıkıntı yoksa selenoid kontaklarına bakmak lazım ki bu çok düşük bir ihtimaldir.

    Eğer farlar açıkken marşa bastığınızda marş motoru bir iki tur döndükten sonra farlar neredeyse tamamen sönüyorsa ve bir daha marş edemiyorsanız akünüz bitmiştir.

    Yazdıklarımı deneyin, ona göre çözümü bulmaya çalışalım forum olarak. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Renault 19 Model aracım var. Erzincandan Getirdim Erzincana Geri Götürecektim.

    2-3 Aydır Yatıyor Dedim Bir Çalıştırayım

    Kesin AKÜ Bitmiştir Dedim Eminim Ondan Zaten Diğer Araçtan Takviye Yaptık Herşey Tamam Ama Araç Çalışmadı.

    AKÜ'den Şüphelendik Yeni akü taktırdık gene aynı.

    Sorun şu, Marşa basınca TIK Diye bir ses geliyor marş motoru az dönüyor kesiliyor sonra.

    Vurdurmayı denedik aracı mahallenin aşağısına kadar gittik araçla oda olmadı.

    Usta geldi dediki bunun motoru kitlenmiş dedi. Motor dönmüyor gibi birşey söyledi.

    Araç 2-3 ay yatarsa motorumu kitlenir? Yağsız kaldı desem yağda vardı gelirken tamamladık.

    Ustalarımdan yardım bekliyorum

    Akşam saatlerinde farları yakın, tekrar marşa basın farları dikkatlice gözlemleyin normal bir araçta olması gerektiği kadar kısılma oluyor mu? Eğer olmuyorsa farlar parlak yanmaya devam ediyorsa marş motoruna giden kablolara baktırın gevşeme veya temassızlık vardır. Tık tık sesi duyduğunuza göre selenoid bendiksi çekiyor demektir, eğer kablolarda da sıkıntı yoksa selenoid kontaklarına bakmak lazım ki bu çok düşük bir ihtimaldir.

    Eğer farlar açıkken marşa bastığınızda marş motoru bir iki tur döndükten sonra farlar neredeyse tamamen sönüyorsa ve bir daha marş edemiyorsanız akünüz bitmiştir.

    Yazdıklarımı deneyin, ona göre çözümü bulmaya çalışalım forum olarak. Saygılar.

    Kısılma falan olmuyor hocam.

    Vurdurunca bi anda frenlenmese diyecem başka bir sorun var ama işte..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAMİNG EKİPMANCIM

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atarlı Cat

    Renault 19 Model aracım var. Erzincandan Getirdim Erzincana Geri Götürecektim.

    2-3 Aydır Yatıyor Dedim Bir Çalıştırayım

    Kesin AKÜ Bitmiştir Dedim Eminim Ondan Zaten Diğer Araçtan Takviye Yaptık Herşey Tamam Ama Araç Çalışmadı.

    AKÜ'den Şüphelendik Yeni akü taktırdık gene aynı.

    Sorun şu, Marşa basınca TIK Diye bir ses geliyor marş motoru az dönüyor kesiliyor sonra.

    Vurdurmayı denedik aracı mahallenin aşağısına kadar gittik araçla oda olmadı.

    Usta geldi dediki bunun motoru kitlenmiş dedi. Motor dönmüyor gibi birşey söyledi.

    Araç 2-3 ay yatarsa motorumu kitlenir? Yağsız kaldı desem yağda vardı gelirken tamamladık.

    Ustalarımdan yardım bekliyorum

    Akşam saatlerinde farları yakın, tekrar marşa basın farları dikkatlice gözlemleyin normal bir araçta olması gerektiği kadar kısılma oluyor mu? Eğer olmuyorsa farlar parlak yanmaya devam ediyorsa marş motoruna giden kablolara baktırın gevşeme veya temassızlık vardır. Tık tık sesi duyduğunuza göre selenoid bendiksi çekiyor demektir, eğer kablolarda da sıkıntı yoksa selenoid kontaklarına bakmak lazım ki bu çok düşük bir ihtimaldir.

    Eğer farlar açıkken marşa bastığınızda marş motoru bir iki tur döndükten sonra farlar neredeyse tamamen sönüyorsa ve bir daha marş edemiyorsanız akünüz bitmiştir.

    Yazdıklarımı deneyin, ona göre çözümü bulmaya çalışalım forum olarak. Saygılar.

    Kısılma falan olmuyor hocam.

    Vurdurunca bi anda frenlenmese diyecem başka bir sorun var ama işte..

    Alıntıları Göster
    Merak içerisinde takip




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mahell

    Merak içerisinde takip

    Alıntıları Göster
    ateşleme bobini bozulmuş olmasın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizza

    ateşleme bobini bozulmuş olmasın?

    Alıntıları Göster
    Bujilerin hepsini sökün. Silindire su dolmuşsa, sıvı sıkışmayacağından belki bu yüzdendir. Bujileri sökün öyle vurdurun bakalım. Marş motoru olsa, vurdurunca çalışırdı. Başka sorun var. Ani frenleme mi yapıyor? Video da çekin mümkünse.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.