Şimdi Ara

Aracımın Motoru Kilitlenmiş SON DURUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
97.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault 19 Model aracım var. Erzincandan Getirdim Erzincana Geri Götürecektim.

    2-3 Aydır Yatıyor Dedim Bir Çalıştırayım

    Kesin AKÜ Bitmiştir Dedim Eminim Ondan Zaten Diğer Araçtan Takviye Yaptık Herşey Tamam Ama Araç Çalışmadı.

    AKÜ'den Şüphelendik Yeni akü taktırdık gene aynı.

    Sorun şu, Marşa basınca TIK Diye bir ses geliyor marş motoru az dönüyor kesiliyor sonra.

    Vurdurmayı denedik aracı mahallenin aşağısına kadar gittik araçla oda olmadı.

    Usta geldi dediki bunun motoru kitlenmiş dedi. Motor dönmüyor gibi birşey söyledi.

    Araç 2-3 ay yatarsa motorumu kitlenir? Yağsız kaldı desem yağda vardı gelirken tamamladık.

    Ustalarımdan yardım bekliyorum


    Son Durum ;

    Arkadaşlar motor'un kitlendiğinden eminim artık usta baktı bugün.

    Yarın çekiciyle tamirhaneye çekeceğiz arabayı motor kitlendi ondan eminizde peki neden kitlendi onu bilmiyorum yarın belli olacak.

    Usta antifiriz olmadığından soğuktan kitlenmiş olabilir dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAMİNG EKİPMANCIM -- 17 Şubat 2013; 13:38:32 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Aracınızın Motoru Kilitlenmiş: Son Durum

    Motor kitlemesi, aracınızın çalışmasını engelleyen ciddi bir sorundur. Motor kilitlenmesi, aşağıdaki belirtilerle kendini gösterebilir:

    • Aracınızın çalışmaması
    • Marş motorunun dönmemesi
    • Aracınızın çekilmesi veya ittirilmesi halinde bile çalışmaması

    Bir aracın motorunun kilitlenmesinin çeşitli nedenleri olabilir:

    • Yağlama eksikliği: Motorunuzda yeterli yağ yoksa, parçalar aşırı ısınabilir ve kitlenebilir.
    • Aşırı ısınma: Motorunuz aşırı ısındığında, silindirler ve pistonlar genleşebilir ve kitlenebilir.
    • Aşınma ve yıpranma: Zamanla, motor parçaları aşınır ve bu da motorun kilitlenmesine neden olabilir.

    Motorunuz kilitlenmişse, aşağıdaki adımları atmanız gerekir:

    • Arabanızı güvenli bir yere park edin.
    • Motoru kapatın ve anahtarı çıkarın.
    • Çekici çağırın.

    Bir motor kitlemesi ciddi bir sorundur ve tamirinin maliyeti aracın modeline ve motorun hasarının derecesine bağlı olarak değişebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    rektifiye bize kaça patlar acaba?

    birde yağımız doluydu yatak sarması biraz zor gibi geliyor bana çünkü araç zorlanmadı 2-3 kere marşa bastık o kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gereksizlik

    Başka bir ustaya göstermenizide tavsiye ediyorum. En azından bu usta gibi geçiştirmez belki herşeyi açık ve net anlatır

    İşle uğraşan babam ben balkondan olan biteni izledim .

    İşim gereği evden dışarı çıkamıyorum 2gündür
  • Yukarı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç
  • Sonunda ilginc bir konu dustu. İzliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada boşta tekerler dönüyor vurdurunca vitese atınca araba duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç

    Marş çevirerek demedim zaten, son kullanımda yağ az veya özelliğini yitirmiş ise hele birde motor aşırı sıcak iken stop edilirse olası bir durumdur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç

    Marş çevirerek demedim zaten, son kullanımda yağ az veya özelliğini yitirmiş ise hele birde motor aşırı sıcak iken stop edilirse olası bir durumdur.

    hayır alakası yok son kullanımda kilitlendi ise bunu ozaman belli ederdi zaten ayrıca hararet halinde motor kapatılırsa yine bir şey olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    Motorunuz yağsız kaldığı için yatak sarmış, bunun sonucu olarak da rektifiye işlemi gerekmekte. Marşı zorlamayın uğraşmayın, birde marş motoru yanmasın.

    marş ile yatak sararmı hiç

    Marş çevirerek demedim zaten, son kullanımda yağ az veya özelliğini yitirmiş ise hele birde motor aşırı sıcak iken stop edilirse olası bir durumdur.

    hayır alakası yok son kullanımda kilitlendi ise bunu ozaman belli ederdi zaten ayrıca hararet halinde motor kapatılırsa yine bir şey olmaz

    Beyler anlamadınız galiba, Araba 3 aydır yatıyordu gelirkende hararet ne hikmetse, Hiç yükselmedi zaten. Yağı falanda tamdı.


    Heralde hava şartları yüzünden bi tarafları kitlendi, yarın usta detaylı bakacak.




  • Son bir up
  • Elektronik araba olsa anlarımda . İlk defa böyle bişey duydum . Takip .
  • Benzin pompasi olmasin daha gecen hafta basima geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krank kasnağının vidasından çevirmeye çalışın. Eğer dönüyorsa kilitlenmemiştir. Ya da 5. vitese atın. Ön tekerlerden sadece birini kaldırın, diğeri yere değsin. Havadaki tekeri çevirebiliyorsanız sorun yok demektir. Aklıma gelen başka bir ihtimal bujilerden birinin kırılmış olabileceği. Piston ile kapak arasına sıkıştığı için dönmüyor olabilir. Bu durumda motor çalışma yönünün tersinde bir miktar döndürülebilmeli. Bujileri kontrol edin. Yattığı yerde triger koptuysa açık kalan subaplara piston değiyor olabilir. Piyasada doğru düzgün usta yok. Yok yere motor açtırmayın sonra. Geçmiş olsun.
  • Ayrıca contadan silindire su falan sızdıysa, sıvıları sıkıştıramayacağından kilitlenmiş gibi algılayabilirsiniz.
  • benzin bitmiş olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    benzin bitmiş olmasın

  • Usta bu gün detaylı bakacak arkadaşlar sizi bilgilendirceğimden süğheniz olmasın
  • takipteyim öyleyse
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.