Şimdi Ara

Aracin motoru bozulmasi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar yeni model otomatik araclar aliyoruz.Aman motora bisey olmasin aman soyle olursa motor soyle olur aman boyle olursa motor bozulur.Arkadaslar bu motor bozulmasi nedir.Mazda cx3 dizel aracim var tam otomatik tork konvertorlu sanziman.Arac 120 binde ve tamamiyle yetkili servis bakimli kazasiz.Aracimi uzun yıllar kullanmak istiyorum ihtiyaclarimi karsiliyor.Ama bu motor bozulursa olayi beni korkutuyor. Bu motorlari (yeni otomatikleri vs) Turkiyede yaptiramazsin diyen var bir daha duzen tutmaz diyen var.Servis 200-300-400 bin 0 motor parasi ceken yazilar okuyorum.Garantisi biten arabalar bu ulkede saatli bomba mi? Nedir bu motor bozulmasi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • sen o araca iyi bak ömürlük binersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şans işi cool yapısı sonuçta herşey olabilir çok korkuyorsan 0 alıcan  

  • Sıfır araç alıp rezil olanlar var , bakımlarını yaptırın binin , gerisi nasip kısmet.

  • servis bakımı abartılacak bişey değil . alt tarafı yağ filtre işte . bahçede sen bile yaparsın. hatta sen yapsan daha da özenirsin.

  • Diyorum millet Allahin cliosuna neden 500 bin veriyor diye.0 araba almak sacma geliyordu.Ama simdi dha iyi anliyorum insanlarin 0 a anca clioda gucu yetiyor ve bu tarz olaylar yasamamak icin cok daha iyi araclar varken bunlara biniyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam motor bozulması kelimesi aşırı derece de yüzeysel. Sanırım daha önce hiç bir sorun yaşamadınız da haberiniz yok. Aracın motoru öyle tek parça değil ki bozulunca çöp olsun. Enjeksiyon sistemi, ecusu, turbosu, pistonları, kapakları, pompaları, kayışları, bujileri, dizel ise enjektörleri, bloğu, egrsi, katalizörü, egzozu, emme-egzoz manifodları vesayre zibilyon tane parça var. Bu parçalardan kimini değişmek çocuk oyuncağı, kimini değiştirmek de ölümdür. Ayrıca 120 bin km ye gelmiş bir araç kullanıcı hata yapmayıp bakımlarını yaptırdığı taktirde rahat rahat 350-400bin kmleri görür motor yaptırmadan. Hele de araç Mazda olunca milyon km bile beklenebilir. Kaliteli araçlardan korkmaya gerek yoktur. Bende 1994 model E320 W124 Mercedes vardı 420 bin km'ye getirmiştim fakat yaz kış tek marş yeni arabalara taş çıkartır :) Motoru yaptırmanız için ekstrem bir sebep gerekir. Aşırı hararet sonucu pistonların yanması, trigerin kopup sübapların kapağa vurması gibi sebepler olabilir. Tamamen yeni motor için ise blok çatlaması, eğilmesi gibi bir olay gerekiyor. Mazda bir aracın motorunu yaptırmak asla ve asla 50 binden fazla tutamaz. Range Rover Sport 3.7 motorun sıfırı şuan 80 bin civarı. Montaj vesayre 20 binde oradan desek 100 bin tutuyor. Üstelik bu Range Rover. Ayrıca hocam siz motor ile şanzımanı karıştırıyorsunuz. Ona dikkat edin. Düzen tutmaz vesayre diyenleri dikkate almayın ustası iyi parçası orijinal yapılırsa 0'dan farkı olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pilotaFerrari kullanıcısına yanıt

    Bu aracimda basit arizalarla ugrastim.Onlarla ugrasirken bile sanayi beni benden aldi saglam parcalarim bozuldu emin olamadigim tamiratlar yapildi gozum korktu.Sanki yapilmasi icin verip de olmayacakmis hissiyati olustu artik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte bu saydıklarınız yüzünden tutulan araba ve yüksek yıl düşük km , fırsat varsa 0km alıyoruz hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cx3 ile yotubeda turbo arızası yaşayıp videolar çeken bi arkadaş vardı. kimse ilgilenmiyordu elemanla. 176 bin tl gibiydi istediğim cx3ler, 2020 seneside 2016-2017leri bulunuyordu, ilk araç için düşünüyordum vazgeçmiştim.

  • Geçen uzaktan bi tanıdık Mazda 3 1,5 dizeli ile ufak bir kaza yapmış. Motorlu sol önden far kısmından yandan girmiş. Aracın suyu akmış, ön camı kırılmış.

    Bir aydır araç serviste halen Japonya dan parça gelmesi bekleniyormuş. Ön camı dahi orijinal yokmuş. Vaziyet buyken aracın bozulmaması için dua etmek lazım. Paran olsa da parçası yok.

  • Hocam bir arkadaşım 2 ay evvel 80 bin sipariş verdi İzmir'den sanırım. Şuan olsa olsa 90 bin olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ziros732 Z kullanıcısına yanıt

    Hocam o aracın değil gittiğiniz ustanın suçu. Mazda çok iyi bir marka diğer Japonlar'dan tek aşağı kalır yanı parça ve servis olayı maalesef. Bu yüzden bunu yaşamanız doğal fakat yine de illaki adam gibi bakabilen bir usta mevcuttur. En kötü yetkili servise verirsiniz. Yapamazlarsa dahi suç onların olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ziros732 Z kullanıcısına yanıt
    Hocam mazda arabası kolay kolay arza açan arabalar değil gayet sağlamdır motoru.ayrica şu sağdan soldan söylenen olumsuz yorumlara kulak asmayın bende 1.6 dizel jetta var 182 k km de maşallah kaputu açtığımi hatırlamam bakımdan bakıma millet ağzı torba degilki büzesin sen bakımını yap devam et

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnsanlar bozuldu motor elbette bozulacaktır.  

  • Motor arızası 4 sebeple gerçekleşiyor gördüğüm kadarıyla

    1- hor kullanma
    2- bakımsızlık
    3- kalitesiz malzemeyle bakım
    4- o modelde/seride kronik bir hata varsa

    Bu dördünden kaçınırsan motora pek bir şey olmaz. Kronik sıkıntısı olmayan bakımlı ve özenli kullanılan motora hiç bir şey olmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam merhaba. Bende de Mazda var. Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ancak İstanbul'daysanız Avrupa yakasında yetkili servis olarak Otomotivasyon'u(Florya), özel servis olarak da Ekinci Otomotiv 'i önerebilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Range motoru çok bozulduğu için onlar sürümden kazanıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.