Şimdi Ara

Aracın yağı yeni değişti bu durum normalmi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
4.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bizdeki servisler hep böyle dolandırıcı niye servis bölümüne müşteri sokmuyorlar sanıyorsunuz parça bile çalar bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teker sokmeden bakım yapar bunlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,6 m jet kullanıyorum , yağ kararmasına kararıyor da ,öyle 5 dakıkada değil ,
    en az 1 hafta sonra , 5 dakıkada yağ kararması ,bence normal değil
  • O arac servis icinde calismistir mutlaka kontrol icin.
    Benim multijet yaklasik 10 dk icinde bu renge donuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06

    Yine konu dışı olacak ama sizce 6S'ten geçmeye değer mi Hocam ?
    Edit: Yağı değişmemiş olabilirler mi ? Hiç gitmedim demişsiniz çünkü bu kadar kararmamalıydı

    6 s im olsa ben almazdım ama iphone 5 ten geçtim iyi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence yetkili servis kendisini bi yağ için yakmaz.

    Bu arada iphone 7 mi iphone 6s mi sence ?
  • Dizel araçlarda durum böyle, yeni yağ koyulduktan 5 dakika sonra yağ kararır. Zaten serviste bakımın ardından birkaç dakika araç çalıştırılır, kaçak göçek varmı diye. Durum bundan ibaret, gereksiz yere kavga etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle normal değil, Yıllardır dizel kullanırım şu andada 1.6 multijet bravom var bakımdan çıkmış filtreleri yeni arabanın yağı bildiğin temiz açık kahve olur bu yol yapmış modunda leş siyah yapmayın hiçmi bakmadınız bu güne kadar yeni yağda çubuğa. Yağı komple boşaltmadan vakumla çekmişte olabilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Kesinlikle normal değil, Yıllardır dizel kullanırım şu andada 1.6 multijet bravom var bakımdan çıkmış filtreleri yeni arabanın yağı bildiğin temiz açık kahve olur bu yol yapmış modunda leş siyah yapmayın hiçmi bakmadınız bu güne kadar yeni yağda çubuğa. Yağı komple boşaltmadan vakumla çekmişte olabilirler

    Karter yapısından dolayı yagı vakum ile çekmek en sagıklısı

     Aracın yağı yeni değişti bu durum normalmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    servis opar oil kullanıyor. araç euro4 se 10-40, euro5 dpf li ise 10-30 opar oildir. varilden koymuyorlar. karterin kapasitesine özel 3.2 lt lik kutu var. sıfır açıp koyuyorlar. fiat servis kalitesi bayilere göre değişiyor. benim gittiğim fiat yön otomotiv servisi biraz pahalıdır ama kaliteli iş yapar. arkadaşın gittiği serviste sıkıntı olabilir.

    Multijette 5/30 kullanılıyor.

    10/30 10/40 kullanan yetkili servimi ?
  • nıghtman kullanıcısına yanıt
    bahsettiğim yağlar 1.3 multijet euro4 ve euro5 motorları için fiat yetkili servislerin kullandığı yağlardır. 1.6 multijet için ne kullanıyorlar henüz öğrenme şansım olmadı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Kesinlikle normal değil, Yıllardır dizel kullanırım şu andada 1.6 multijet bravom var bakımdan çıkmış filtreleri yeni arabanın yağı bildiğin temiz açık kahve olur bu yol yapmış modunda leş siyah yapmayın hiçmi bakmadınız bu güne kadar yeni yağda çubuğa. Yağı komple boşaltmadan vakumla çekmişte olabilirler

    Karter yapısından dolayı yagı vakum ile çekmek en sagıklısı

     Aracın yağı yeni değişti bu durum normalmi?

    Bence tam aksine temiz yağ koyma açısından vakum yöntemi yerine yağ karter tapası açılarak motordaki tüm yağ boşaltılarak değişim yapılmalı böylece vakuma gelmeyen ama dibe çökmüş kirlerde çıkmış olur.




  • Bende de multijet var kontağı çevirdiğim an rengi değişiyor. Bence normal bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk kontakta bu hale gelir, gelmezse sorun vardır dizel motorda.
  • Dizelde normal bir durum, serviste araç çalıştırılır. Birkaç dakikada yağ görevini yaparak motorda bulunan kurumu bünyesine alır. Bu da istenen bir durumdur.

    Yağın siyah olması eski olduğu anlamına gelmez.

    Bu arada en sağlıklı yağ değişimi tıpa açılarak yapılır. Karter deliği en diptedir. Vakum ile yağın tamamını çekemezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.