Şimdi Ara

Aracınızın kronik sorunları nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
2.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Escort :Rolanti sapıtması,sıcakken çalışmama (ısı sensörü fabrika çıkışı hatalı),sigorta kutusu soğuk lehim,akü altının kısa sürede çürümesi,şasi numarasının paslanarak okunmaz hale gelmesi,zayıf kalorifer sistemi,direksiyon hidrolik deposunun kaçırarak v kayışı ve triger kayışını yağlaması,direksiyon kutusunun yağ kaçırması,kapı döşemelerinin atması.

    Şahin :Difransiyel ağlaması,şaft balansının kaçması,kapı kollarının kırılması onun dışında pek başımı ağrıtmadı memnundum.

    Şuan R19 sahibiyim kronik bir sorunla karşılaşmadım geçenlerde benzin enjektörünün biri hakkın rahmetine kavuştu enjektörün sıfırını bulana kadar göbeğim çatladı parçacılar tipi aynı diye 1.4 clio enjektörü vermeye çalıştılar bende basınçlarının aynı olmadığını birebir aynısını istediğimi belirttim en sonunda derdimi anlayan bir parçacı bulmayı başardım diğerlerine göre onların verdiklerini taksam sorun olmazmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 31 Ekim 2019; 9:8:35 >




  • Ss'li akü cortlaması ,park fren modül cortlaması ses düğmenin erken cartlaması vs...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağ ayna kumanda ile kapatma
    Şoför kapısı gergisi
    Arka plakalık altında ve tamponda ezik

    C5 de yaşadığım ve diğer arkadaşlarda gördüğüm sıkıntılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSI varken TDI almak . Ne bileyim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    TSI varken TDI almak . Ne bileyim...


    Hoşgeldin Seat'çı kardeş, geciktin bu sefer Seat Leon yazınca sana gelen bildirim geç geldi sanırım.

    Hangi koşullarda ( yokuşlu, şehir içi, trafikli vs ) aracı kullandığımı biliyor musun? Herkesin benzinli motoru senin ki gibi 2.5 LT yakmıyor çünkü o koşullarda

    Bir de hangi konularda eleştirmemek lazım Leon'u sadece TSI + DSG mi ? Mesela yol tutuşu/tutamayışı, trim sesleri fln eleştirilebilir mi ? Motor fanboyu musun sadece yoksa şanzıman mı ?




  • 1. şofor ve yolcu kapasi tutamaklarinin soyulmasi
    2.Birde camlar kastiriyor..

    başka yok çok şükür..
  • Clio 4 2013 : Geri vitese takmaya çalışırken bazen geçmiyor tekrar debriyaja basıp çekmek gerekiyor
    Bazende 1. Viteste takılı kalıyor ondada debriyaj bas çek yapınca düzeliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılan Serdar



    Hoşgeldin Seat'çı kardeş, geciktin bu sefer Seat Leon yazınca sana gelen bildirim geç geldi sanırım.

    Hangi koşullarda ( yokuşlu, şehir içi, trafikli vs ) aracı kullandığımı biliyor musun? Herkesin benzinli motoru senin ki gibi 2.5 LT yakmıyor çünkü o koşullarda

    Bir de hangi konularda eleştirmemek lazım Leon'u sadece TSI + DSG mi ? Mesela yol tutuşu/tutamayışı, trim sesleri fln eleştirilebilir mi ? Motor fanboyu musun sadece yoksa şanzıman mı ?

    Alıntıları Göster
    Sen beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün güzel kardeşim

    bu arada Motor fanboyu galiba




  • 2010 Megane II : Bitmeyen trim sesleri ve kullanılan plastik malzemenin kalitesizliği, Asla bitmeyen alt takım sorunları.
  • Viraj demir lastiklerinin gıcırdaması, kapı mikroswitch'lerinin bozulması. Başka da yok. Marka ve modeli bilene 1,5 iskender.
  • Bende bildiğim kadarıyla bilgi verim
    2003 Opel corsa 1.7 dti'larda
    -Mazot pompası ve motor üst beyni motor blok tarafında aşırı ısıdan dolayı arıza yapabiliyor yukarı taşınması lazim (Taşırken mazot avans müşürü değişirseniz Iyi olur)
    -Direksiyon kutusu elektrik destekli olduğu için çoğu arızalı kasislerden sert geçilmemesi gerekiyor çabuk bozuluyor
    - Krank devir sensörlü çok çabuk ariza yapıyor 2000 deviri geçmiyor ve beyaz duman atıyor bunları bilerek bakın citti şeyler değil ama 2004ten beri hepsi 200.000kmde hala hepsi 200.000 kmde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4153B7648 -- 31 Ekim 2019; 13:59:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kurgusuz kullanıcısına yanıt
    Clio3te 1 viteste çok yaşıyorduk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Astra H soğutma suyu kabı sensörü bozuluyor.Suyu tam olsa bile seviyeyi kontrol edin diye uyarı çıkıyor.Bunu yaşamayan yoktur.
  • VW Golf 6 1.6 TDİ (düz vites)
    Enjektör problemi (Bu arıza beni VW'den nefret ettirdi)
    EGR Valfinin çabuk bozulması
    Depodan gelen çalkantı sesi
    Süspansiyon sesi (Aslında bu ses hoşuma gidiyordu, kamyon gibi tıss tıss ediyordu)

    Nissan Qashqai j11 kasa
    İki sene dolmadan akünün bozulması
    Sıfır sayılabilecek araçtan gelen trim sesleri
    Müzik sisteminin ses kalitesinin çok vasat olması
    Kronik sayılırmı bilmiyorum ama sorun olduğu kesin fahiş servis fiyatları.
  • apia kullanıcısına yanıt
    Tıss Tıss sesi gazlı amortisörden geliyor normal bir durum hatta sesi sevenler değiştirirken gazlı ister parçacıdan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon ve trim sesi tabii ki sürekli son ses müzik gezmeyen adam zaten leon almaz, o yüzden önemsememişler mühendisler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılan Serdar

    Seat Leon: Bitmek bilmeyen enjektör sorunu. Bu forumda ki apaçi Fan boylar dışında TDI bu konuda ne yazık ki kronik sorunlu
    Sen kullanmayı bilmiyorsundur yoksa bu motorlar alaman mali tık demez 1 milyon km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ay bi leon alıp satmıştım. 2017 model 90 bin km deydi tdi dsg araç stabil ışıkta veya park halinde dururken araç çalışır vaziyetteyken öyle bir sallanıyordu ki kimi zaman kontak kapatıyordum sanki motordan birşey fırlayıp gidecek gibi hissettiriyordu aracın içindekilerle birlikte ne oluyor falan diyordunuz. Alıcıya böyle sattım haberi eşliğinde ama o neydi yani 17 model arabada akıl mantık işi değil

    Şuan golf var 13 model onda hiçbirşey yok mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Astra J ve Insignia'larda yağ soğutucusu sorunu da kronik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6R kasa 1.2 TDI Polo trendine var.
    4.5 yıldır kullanıyoruz.

    EGR soğutucusu sırf arıza lambası yakıyor diye değişti. Araçta sorun yoktu. Kronikmiş zaten.

    El freni gevşiyor. İki bakımda bir ayarlatmak zorunda kalıyorum.

    Arka yaylar çok ses çıkarıyor. Arka koltuğa biri oturunca çok gıcırdıyor.

    Cam düğmeleri çok kalitesiz. Kırılıyor. Sökmesi de çok zor. Kundak kırılıyor. Orjinali de bir düğme için gereksiz pahalı.

    185.000 km deyim.
    1.2 TDI motor hızlanma konusunda biraz ağır ama halen daha performans olarak başarılı.

    Yağ ve su eksiltme yok. Yakıt tüketimi de çok çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 31 Ekim 2019; 22:34:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.