Arkadaşlar merhaba, 29.02.2024 tarihinde TCL marka outlet tv aldım, genelde açıklama bölümüne yazıyorlar ne olduğunu bittiğini, ama yazmadıkları şey ise panelde çizgi var. 05.03.2024 tarihinde akşam saat 22 - 23 gibi teslim edildi ertesi gün kuruluma gelindi. Servis kontroller yaparken panelde çizgi olduğunu fark etti, bu şekilde notunu alıp, ürünü kendi kutusuna yerleştirip gitti. Bir sonraki mesaja görselini ekliyorum Kuruluma gelen servis ile görüştüm, biz kapattığımız da size SMS gelecek, oradan servis formunu alabilirsiniz dediler, öyle de oldu. İade için web siteden iade oluşturmayı denedin, beyaz eşya kategorisine girdiği için müşteri hizmetleri iade açabilirmiş. Neyse orayı da aradım, mail gönderin üründe sorun var iade açamayız dediler. Mail gönderdik dönmediler, sitelerini kurcalarken iletişim bölümü olduğunu fark ettim, oradan servis formunu ekleyip gönderdim. 2 saat sonra ilgili birime ilettik diye dönüş geldi. Bugün sabah 10 gibi ise bilgi vermek için aradılar, servis formunda iade / değişim için satıcı ile görüşün denilmesine rağmen, outlet ürünlerde değişim yapılmıyor, iade ne olacak dedim iade yapılmıyor, laf arasında onarım yaptırabilirsiniz dedi, sesimi yükselttim +15k daha verecek olsam gider sıfır alırım, neden tamir edilmiş ürüne sıfır parası verelim. Üst yetkiliye aktar dedim, en yetkili oymuş anladığım. ee ne olacak dedim servisle görüşün dedi kapattım. Benzer durumu yaşayıp da THH gitmeden çözebilen var mı? THH uzun bir süreç, değişim yada misli ile değişim olsa mutlaka başvururum ama sonucunda para iadesi yapılacak. İade yapıldıktan sonra da ödediğim para pul olacak. |
Bildirim