Şimdi Ara

Araş piyasasından anlayanlardan tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
1
Favori
865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba yaklaşık 550-650k arası bütçem var. Otomatik vites mümkünse 80 bin km aşağısı araç arıyorum. Araç masraf çıkarmasın yeter gözüyle bakıyorum çok performans beklentim yok. Pejo 208 modellerinde bakarken forumlarda 120 bin civarlarında motor yaptıranlar gördüm biraz beni başka modellere itti. Sizden isteğim hangi araç modellerine bakmam gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef piyasa çok kötü hocam 80bin km asagi olan araç o fiyata pek olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki önerebileceğiniz otomatik vites arabalar var mı gerekirse 700-750 bantlarına çıkabilirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu olur o fiyata neden olmasın hocam i20 bakabilirsiniz. 1.4 otomatik. Masrafı azdır corsa E kasa 1.4 otomatikleri denk gelebilir. Zorlanırsa ibiza fabia 2015 sonrası modellerin otomatikleri de denk gelir ama dsg belki problem yapar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 700 bin lira altı bu kmler için Egea derim.
    Alırsınız en azından nakitte de kalmamış olursunuz sonra daha kaliteli bir c segment araca geçersiniz. Eylül sonrasında ne olursa olsun altınızda arabanız olsun, bunlar yine faiz indirecek..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1 ay önce 2011 model corsa 1.4 enjoy otomatik 78 bin km aracımı 580 bine sattım. Önerdiğimden değil, referans olması açısından yazıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Siz kullanırken masraf vb çıkardığı olmuş muydu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai i20 2015 -2018 model arası araç bulabileceğinizi düşünüyorum.

  • flexco F kullanıcısına yanıt
    Yaşına bakarsak neredeyse hiç çıkarmadı diyebilirim. Yalnız bildigim 2 tane kronik sorunu var ikisini de yaşadık. Birincisi opelin bugün bile hala aşamadığı boya atma sorunu. Kaput ucunda meydana geldi, tavanda da güneş yanıkları oluştu. Ikincisi de otomatik vitesin P de takılı kalma problemi. 2 kez serviste frene basınca vites kolunu salması gereken parca degisti iksinde de sorun tekrarladı. En son sanayide bu işi çözen bir usta var dediler ona götürdük. Her ne yaptıysa bir daha tekrarlamadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • flexco F kullanıcısına yanıt

    700 ün üstüne çıkılınca renault clio 5 alınır şahsi fikrim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar abimde 2018 1.6 tdi otomatik vites Leon var. Araba 8 aydır yatıyor bana vermeyi teklif etti. Araba 140 binde sizce sıkıntı çıkarır mı ? 50 binden beri bizde araba düzenli bakımları yapıldı şanzıman ve motora hiç dokunulmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flexco F kullanıcısına yanıt

    Çift kavrama şanzıman olduğu için hiç sorun çıkarmasa bile kavrama değişim zamanı yaklaşmış. Bunun için bütçe ve usta ayarlamanız lazım. Motorda da enjektörlere bakılmalı kmden ötürü. Onun dışında keyifli ve kaliteli bir araçtır. 2016 modelini (tsi manuel) 2 sene kullanıp babama sattım. Araç hala bizde km yüksek değil (70bin falan sanırım) ama hala sıfıra yakın kondisyonu var. Abimden alacaksam alırdım, en azından geçmişi belli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkür ederim abim bakımlarını yapıp vereceğini söyledi ama dsg ilerleyen süreçte beni korkutuyor eğer ucuz bir araba alırsam parçası ucuz olur diye düşünüyorum. Kafam çok karıştı. Her araçta masraf olur ama dediğim gibi dsg faktörü bir tık düşündürüyor çünkü araç 3-4 sene bende olacak. Ama geçmişini bildiğim için ve kaliteli olduğu için heralde leonu alacağım gibi görünüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flexco F kullanıcısına yanıt

    Dsg en tamiri kolay şanzımandır bence ve tamiri de görece ucuz, ustası da bol. Yarı otomatik şanzımanların hepsinde kavrama değişmek zorunda. Bence bir miktar bütçe kenara ayırarak alınabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 TDi bol bol kronik sorunu olan ve bazenleri düzen tutmayan bir motor.


    DSG ve ağır bakim 100 bini geçer.


    Şu saatten sonra araba değerlenmez, ölü yatırım olur.


    700 bine dizel otomatik C4 II veya Egea 1.6 E-Torq Evo olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba masraf çıkarmasın ne demek , bu bizim ülke hakkaten ilginç

    700-800 bin TL para veriyor ama 20-30-40 bin bakıma verince içi gidiyor adamların


    120 binde motor yapanlar Peugeot 208 thp motordur 1.6 benzin turbo başka pejonun 120 binde motor yapılanı olmaz istisna harici


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce de yazdım her araç masraf çıkarır zaten düzenli bakımlarında dediğiniz ücretler veriliyor ama km yüksek olduğu için bakım dışında şanzıman, motorda vb sıkıntı çıkaracak bir model mi onu merak ettim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pejo muhabbeti hakkında çok bilgim yok dediğiniz motor seçeneklerini de inceleyeceğim yanıt için teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanıt için teşekkürler modelleri inceleyeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.