Şimdi Ara

arçelik 2597 cniy a++ // Hitachi Solo Buzdolabı Çelik R-V540PRU3X

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 190-80-80 (y-g-d) yerim için bu iki buzdolabı arasındayım..
    Hitachi Solo Buzdolabı Çelik R-V540PRU3X STS Detayları

    Enerji Sınıfı: A++
    Ölçüler: Hacim (Brüt): 489 Litre
    (Net): 450 Litre
    Dondurucu: 117 Litre
    Soğutucu: 333 Litre
    Inverter Soğutucu
    Dual Fan Soğutucu
    Tempreli Cam Raflar
    Dokunmatik Panel
    Stabilizör
    Enerji verimlilik sınıfı:
    A++
    Yıllık enerji tüketimi:
    266 kWh
    Soğutma bölümü kapasitesi:
    333 l
    Dondurma bölümü kapasitesi:
    117 l
    Gürültü emisyonu:
    40 dB

    arçelik 2597 cniy
    PERFORMANS
    Enerji Sınıfı
    A++
    Yıllık Enerji Tüketimi
    300 kWh
    Ses Seviyesi
    44 dB
    Toplam Net Hacim
    440 lt


    arçelik için 2300 lira fiyat aldım peşin fiyatına kredi karta 9 taksit
    hitachi 2500 oda 4 taksit.. değerli yorumlarınızla kafa karışıklığımın önüne geçebileceğim düşüncesindeyim ??







  • Hitachi alma ilk aldığım 540 serisi dondurma ve sesli çalışma nedeniyle fark ödeyerek bir üst modeli 610 ile değişti.1 sene sonra bu dolapta sebzeli teki ürünleri dolduruyor.almayın aldırmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi fiyatlari nereden aldiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitachi için enplusta kampanyası varmış zaten ay sonuna kadar arçelikte bursadan bi bayiden aldım.. sonuç olarak arçeliği almış ve bulunmaktayım
  • Bayiyi soyleyebilir misin arceligin bu modelini alamayi dusunuyorum buldugum en uygun fiyat 2550

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arçelik 2597 cniy model buzdolabı için Farklı konu acmayip varolan konudan devam etmek istedim.. 2 aylık dolapta ekran arızası çıktı,klavuzda yüksek sıcaklık uyarısı deniliyo.arçelik merkez elektrik kesintisi yada aşırı yükleme yapılmıştır fişi çekip takın 5 saat dolan kapağı açılmasın diye söyledi.. yeni modeller hep böyle mi yoksa buna özgü bi huy mu bu.. Ne önerirsiniz acaba
    Bu mesaja eklenen görseller:

     arçelik 2597 cniy a++ //  Hitachi Solo Buzdolabı Çelik R-V540PRU3X arçelik 2597 cniy a++ //  Hitachi Solo Buzdolabı Çelik R-V540PRU3X arçelik 2597 cniy a++ //  Hitachi Solo Buzdolabı Çelik R-V540PRU3X

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • woredij W kullanıcısına yanıt
    Akıllı teknoloji hayatımızın her alanında bizi etkilemektedir. BESİN YÜKLEMESİ yapıldığında dolap içerisindeki sensör ani ısı değişikliğini algılayarak sisteme '' ani ısı değişikliği var takip et'' uyarısı gönderir. ana işlemci bu veriye istinaden önce displaya bu sorunla ilgili kullanıcısını bilgilendirme için bir kod çıkartır daha sonra da bu ısı değişikliğini tolere etmek için kompresöre ''Çalış'' komutu gönderir.
    Bu yazdığım bilgiledirme standart olması gerekendir yani 1-2 saat içerisinde dolap eski soğutma değerlerine ulaşıp ekrandaki uyarıyı da kaldırmalıdır zira operasyon tamamlanmıştır.

    Sizin durumda ise anladığım kadarıyla soğutma halen yok, uyarı da devam ediyor. Fişi çekip taktırmaları sistemi yeniden başlatmak, 5 saat kapağı açtırmamaları da dolabın bir an önce olması gereken soğutma değerlerine ulaşmasını sağlamak içindir. Ani voltaj dalgalanmaları, kesinti sonrası elektriğin ilk geldiği darbeli anlarda karşlaşılabilen durumlar olsa da elbette yeni bir üründe u sorunu yaşamanız can sıkıcı. biliniz ki UYARI kodları ile ARIZA kodları birbirinden farklıdır, müşteri hizmetleri öncelikle bu uyarı kodunun uyarı mı yoksa arıza mı olduğunu belirtmelidir size. Buna paralel, her elektronik devrenin (sizin buzdolabının anakartında olduğu gibi) regüle devreleri vardır hem de osilatör sistem regüle edilirler bu doğrultuda öyle her şebeke dalgalanması veya elektrik gidip gelmesinde sistemin uyarı veya arıza koduna düşmesi normal değildir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • peki bilginize dayanarak soruyorum;
    gönderdiğim üç resim aralıklarla sönerek yanarak sırayla belirttiğim şekilde ikaz veriyo,yani ilk resimdki gösterge sönüp ortadaki resime geçiş sonra son rsime geçiş.. bu sizce bilginize dayanarak soruyorum uyarı ikazı mı arıza ikazı mıdır arçelik genel merkezi ne durumu anllattığımda '' tamam işte uyarıyor sizi'' diye geçiştiriyo.. yav bi uyarı varda niye yapıyo 4 gündür evde yoktum diyorum standart lafları '' elektrik kesintisi,dolaba yeni bişeyler konması vs vs '' şeklinde devam ediyolar.. bu resim geçişleri sizce uyarı ikazı mı arıza ikazımı acaba
  • woredij W kullanıcısına yanıt
    dondurucu ve soğutucu bölümlrin her ikisinde de soğutma varmı?
    her şekilde bu kadar uzun sürmez uyarılar o konudan emin olabilirsiniz.
  • iki bölmede de sogutma işlemi var fakat uyarı öncesine göre daha az gibi.. -20 ile 2 derece yaptım ekrandan fakat eskiye göre daha az bi sogutma var bu hissedilebiliyo
  • woredij W kullanıcısına yanıt
    sistem soğutma performansındaki yetersizliği algılıyor demek hocam. Servis kontrol sağlamalı mutlaka. yine de öncesinde istiyorsanız hem dondurucu hem de soğutucu bölüm derecelerini kendiniz de ölçebilirsiniz. evde derece vardır mutlaka
  • Bende yeni 2498 aldım bugün kurulacak inşallah kronik bir problem değildir.

    Ama dolap ikaz ışığı verip çalışmaya devam ediyorsa . dolap çalışmaya devam ederek ikaza neden olan ısı değişikliğini bertaraf ediyorsa ikazın düzelmesi lazım.
    Yok düzelmiyorsa yazılım hatası var demek ki .

    Birde eski dolaplarda arıza veya uyarı gösterince önce reset düğmesiyle arıza işaretinin geçip geçmediğine bakılırdı.
    bunlarda resetleme yapılıyormu bilmiyorum.
  • Senin işaretler pek arıza işaretine benzemiyor yanlışlıkla hızlı dondurma veya enerji tasarrufu düğmesine dokunmuşsun galiba

    İşaretler ona benziyor kullanma klavuzuna bak.

    Kullanma klavuzlarındada bi karışıklık var Arçelik kendi sitesinde 2498 modelinde dökümanlara girince o işarete başka anlam yazmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALTILIM -- 11 Temmuz 2016; 12:57:32 >
  • Gece prizden yine çekip bi kaç dk bekledim tekrar taktım şu an normal sanırım resetleme böyle oluyo fişi çek tak.. sıkıntı şu an için ortadan kalkmış gözüküyor teşekkür ederim yardımlarınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.