Evet televizyonum 1 yıldır arızalı fakat servis bu arızayı umursamıyor. tüplü 16/9 tv aldık 3 ay sonra tv ekranı çok az sağa doğru yamuk göstermeye başladı çağırdık servisi açtılar tv nin arkasını tupe giren kartı eliyle sola doğru çevirdi tamam dedi.
aradan 3-4 ay geçti yine aynı yine geldiler bu sefer gelen arkadas bu kadar yamukluktan bişey olmaz dedi bize :) (yani arçelik kadar yamuk) neyse 3. kez çağırdık değişin bari dedik bu sorun için tv mi değişirmiş felan dedi servis sorumlusu kendini teknisyen zanneden vatandaş.
arçeliğe sikayet yazıyorum mail adresleri olmadığı için onlarun formları var oraya. hiiiç ilgilenen olmadı bugün 4. yü yollayacağım.
burdan sesimi duyan bir arçelikçi çıksada yardımcı olsa. :P zor tabi ama ümit işte.
şikayetimvar.com a yaz
yazdım şimdi inşallah birşeyler olur.
teşekkürler.
Tüketici mahkemeleri niçin varki,sizde baya umursamazlık varmış ben ilk denemede mahkemeye vermiştim bile size kabahat buluyorum,türkiyede sistem budur bir kere ararsın umursamazlarsa direk mahkeme o zaman anlarlar.