< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bu yazdıklarınızda bir açıklama göremiyorum. İddia ettiğiniz tüm konular da yanlış. Anladığım kadarı ile Arçelik'e başka bir TV nedeniyle bir kızgınlığınız var. Onu ilgili plarformlarda dile getirin, ilgisiz yerlerde yanlış bilgilerle kötüleme yapmayın lütfen.
1. Bu TV, Samsung değil LG OLED panel kullanıyor. 2. Pahalı değil, piyasadaki en uygun fiyatlı OLED televizyon. Şu anki indirmsiz fiyatı bile piyasanın altında. Ben dahil birçok kişi çok daha ucuza aldı. 3. Snart TV uygulamaları en son 0063 versiyon ile sorunsuz ve performanslı çalışıyor. |
Bende dün 2 film bitirdim sorun çözülmüş normalde 2 filmde minimum 3-4 defa atardi tesadüf olamaz
|
Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar dilerim dun akşam arçelik genel merkeze bir mail attim ve bizlerin dobly vision destegini istediğimizi ve bu tvnin bunu hakkettiğini ilettim bugün telefonla geri dönüş yapildi bu isteğin olumlu görüldüğü ve desteğin geleceği soyledi hadi bakalim ne kadar sürecek merakla bekliyorum |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ` quaD. -- 23 Temmuz 2020; 1:8:52 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 23 Temmuz 2020; 2:27:53 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |