merhaba degerli forum üyeleri gecen hafta arçelik markasının bir şubesinden ocak satın aldım ve kurulumunda ocagım ile davlumbazım arasındaki mesafenin yasal düzene aykırı oldugunu öğrendim mahalleden bir esnafı çağırın bağlasın o size dediler ve gittiler. el mecbur bizde dediklerini yaptık fakat ürün bozukmuş test ederken bir gözünün yanmadığını farkettik , gazdan elimizi çektigimizde sönüyor anlayacağınız . firmayla görüştüm kurulumu arçelik yapmadığından garantinin başlatılmadıgını ve garanti dışı bıraktıklarını söylediler. kendilerinin bize o şekilde söylediğini anlattık şikayetinizi bildiricez ileticez sürekli aynı şeyler. bizi oyalıyorlar ve mahkemeye vermek istiyorum ben firmayı . mahallemizin esnafı sadece boruyu taktı ve ocagı yerine oturttu bu esnada ne sorun olmuş olabilir. sıfır mal alıyoruz ve garantisi yok muhattabımız hiç yok. servis ne dediyse onu yaptık biz garanti dışı olacağını söylemediler yaptırmamızı yada iade etmemizi söyleselerdi değil mi? kendimizi nasıl haklı çıkarabiliriz sizlerden yardım istiyorum. paramızla arçelik servisine yaptıracağız aksi takdirde |
arçelik marka ocak iade sorunu
-
-
Merhaba forumdaş,
Geçmiş olsun.
Arçelik'ten beklenmeyecek çirkin bir hareket olmuş, umarım telafi edilecek bir an önce. Arçelik Müşteri Merkezi'nde kayıt açtınız mı? İşi bayiinin ve yetkili (yetkisiz bile olabilir) servisin eline bırakma.
Kurulumu kendileri yapmak zorundaydı. Kurulumu yapmayıp size o yönde telkin etmeleri yanlış. Ayrıca sonrasında yaşanan sorununun kurulum kaynaklı olmadığı ortada.
Ocağın 1 gözünün arızalı olduğunu söylemişsin, diğer 3 ile idare edeceksen sana 1-2 ay sürecek bir formül söyleyeyim:
Kesinlikle ücretle tamir ettirme. Ücretle tamir kabulü senin hatanın olduğunu kabul etmektir bir bakıma. Asla yılma.
Öncelikle resmi Arçelik kanallarıyla konuyu iyice kovala. Şikayetvar'a da yaz. Maksat kararlı olduğunu göstermek.
Baktın olmadı,
eDevletten Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru işlemi var. Orada Fatura kimin adına kayıtlıysa onun E-devlet hesabından giriş yaparak, Şikayet kaydı oluşturun. Şikayet'te yaşadıklarını anlat. Mutlaka faturayı da PDF olarak ekleyip, ek olarak sun (veya da Kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyetine doğrudan teslim et) Talep olarak malın ayıplı olduğunu, söz gelimi yanlış kurulumdan kaynaklı olsaydı tüm gözlerin bozuk olabileceğini, oysa ki arızalanan göz ile ilgili Tüketici olarak herhangi bir yanlış müdahale yapamayacağını, firmanın üretim hatası olan ürünü satıp, satışta gizlemiş dahi olduğunu vs vs bahset. Ve talep olarak, mal ayıplı olduğu için Malın Ücretsiz Onarımı veya Yeni Ürün veya da Sözleşmeden Dönme (Ücret İadesi) iste
THH senin başvurunu sıraya koyacak. Firmadan savunma isteyecek. Muhtemelen bilirkişi atanacak. Ocağınızı inceleyecek rapor yazacak. Bilirkişi inanıyorum ki yanlış kurulumdan kaynaklı bir arıza olmadığını, üretim hatası olduğunu raporlayacak. THH de ona uyumlu olarak senin isteğini kabul eden kararı yazacak. Onlar da uymak zorunda kalacaklar (Tabi 15 gün içinde tutup da itiraz edip mahkemeye taşımazlarsa, öyle de yapsalar elleri boş döner gibi duruyor)
-
degerli yorumunuz için çok çok teşekkürler hemen uyguluyorum talimatları edit:müşteri hizmetlerinden kayıt oluşturduk ama pek umut yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sifuwa -- 31 Mart 2024; 19:48:17 > -
kep adresi diyor ptt den mail adresi alıp onla işleme devam edeceğiz değil mi
-
Kep adresi? Hangi ekranda çıktı.
Eğer size ait girilmesi gereken bilgiler varsa boş geçebilirsin.
Firmanın ise Mersis No'su isterler. O da genelde faturada yazar. O kısımları çok dikkatli doğru yap. Olmadı bana DM yolla hocam, Mersis'ten bakayım
-
tüketici hakem heyetiyle olan serüvenimiz sonlandı sonuç olarak bizi haklı bulan bilirkişi yazısında ateşlemede sorun olmadığını servis dışında yapılan müdahaleden kaynaklandığını söylediğinden dava aleyhimize sonuçlandı. sonuna kadar haklı olduğumuzu belirtmesine ve tek gereken işlemin telefon kayıtlarının incelenmesi oldugunu soylemesine rağmen fikrinden 180 derece dönmüş gerçekten arkadaş
Benzer içerikler
- set üstü ocak altına ne koyabilirim
- ankastre ocak için tezgah kesimi kaç cm
- bulaşık makinesi üstüne ocak arasına ne konur
- eminçelik hangi markanın yan ürünü
- tüplü ocağı doğalgaza çevirme
- en iyi beyaz eşya markası
- en iyi fırın markası
- en iyi airfryer
- pişirme özelliği olan mikrodalga fırınlar
- en iyi ankastre set
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X