Şimdi Ara

Bosch,Siemens,Profilo +4 Yıl Garanti Bedeli Zamlanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
11.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli Forumdaşlar;
    1 Temmuz 2013'den itibaren +4 yıl ek garanti bedeli 119 TL'ye yükselecektir. Satın aldığınız ürünler için 6 ay içinde ek garanti garanti uzatabiliyorsunuz. Son 6 ayda Bosch, Siemens veya PRofilo ürün alıp garantisini uzatmak isteyen dostlara ellerini çabuk tutmalarını tavsiye ediyorum.
    Saygılarımla..



  • 199.00 TL olmus
  • Geçen yaz yaklaşık 6 milyar değerinde tüm ev eşyalarını bosch'dan almıştık. şimdi mesaj geldi eğer 2020'ye kadar uzatmak istiyorsanız 119 tl karşılığında son 1 hafta diye. sizce uzatmalı mıyım? ilerde sorun çıkarsa bana ne kadar faydası olur. 119'da az değil şimdi, buzdolabı çamaşır bulaşık derken, ne kadar bir servis ücreti çıkabilir ki diye insanın aklından geçiyor. bu minvalde ne yapmak lazım ey forum ahalisi, tecrübelilerden fikir bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeagle

    Geçen yaz yaklaşık 6 milyar değerinde tüm ev eşyalarını bosch'dan almıştık. şimdi mesaj geldi eğer 2020'ye kadar uzatmak istiyorsanız 119 tl karşılığında son 1 hafta diye. sizce uzatmalı mıyım? ilerde sorun çıkarsa bana ne kadar faydası olur. 119'da az değil şimdi, buzdolabı çamaşır bulaşık derken, ne kadar bir servis ücreti çıkabilir ki diye insanın aklından geçiyor. bu minvalde ne yapmak lazım ey forum ahalisi, tecrübelilerden fikir bekliyorum.

    Kesinlikle uzatın.
  • öyle diyorsunuz ama 119 tl vereceğim, hadi belli başlı çamaşır,bulaşık ve buzdolabı desek 357 tl. her geldiklerinde de eğer sıkıntı makineden değilse 25 tl servis ücreti alacaklarmış. kararsız kaldım, biraz detaylandırabilir misiniz, garanti kapsamında olmasının ne gibi faydaları olabilir. yarım saattir internette araştırma yapıyorum bununla ilgili genel olarak şu sitedeki kişinin başına gelenler gibi olaylar geçmiş herkesin başından. faydası yok deniyor genelde...http://blog.igotek.net/bosch-garanti-suresi-uzatma/


    Not: Bu arada erolustun darnglove Mars51 emrahsnr sizi de başka konularda aynı konu hakkında fikir beyan ederken gördüm. Bu nedenle sizi de bu konudan haberdar etmek istedim, kusura bakmayın şimdiden. Son bir hafta diye mesaj geldi kayıt için.Şu an elimin altında, garantisi uzatılabilecek ürünleri yazıyorum (Daha ütüsü, süpürgesi, tost makinası, saç kurutma vs. hep Bosch'dan almıştık)

    KDN56AW32N BUZDOLABI
    SMS48DO2TR BULAŞIK MAKİNASI
    WAQ20460TR ÇAMAŞIR MAKİNASI
    HBN301.2T ANKASTRE FIRIN
    NGU 4151 LT OCAK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freeagle -- 15 Ocak 2014; 12:46:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeagle

    öyle diyorsunuz ama 119 tl vereceğim, hadi belli başlı çamaşır,bulaşık ve buzdolabı desek 357 tl. her geldiklerinde de eğer sıkıntı makineden değilse 25 tl servis ücreti alacaklarmış. kararsız kaldım, biraz detaylandırabilir misiniz, garanti kapsamında olmasının ne gibi faydaları olabilir. yarım saattir internette araştırma yapıyorum bununla ilgili genel olarak şu sitedeki kişinin başına gelenler gibi olaylar geçmiş herkesin başından. faydası yok deniyor genelde...http://blog.igotek.net/bosch-garanti-suresi-uzatma/


    Not: Bu arada erolustun darnglove Mars51 emrahsnr sizi de başka konularda aynı konu hakkında fikir beyan ederken gördüm. Bu nedenle sizi de bu konudan haberdar etmek istedim, kusura bakmayın şimdiden. Son bir hafta diye mesaj geldi kayıt için.Şu an elimin altında, garantisi uzatılabilecek ürünleri yazıyorum (Daha ütüsü, süpürgesi, tost makinası, saç kurutma vs. hep Bosch'dan almıştık)

    KDN56AW32N BUZDOLABI
    SMS48DO2TR BULAŞIK MAKİNASI
    WAQ20460TR ÇAMAŞIR MAKİNASI
    HBN301.2T ANKASTRE FIRIN
    NGU 4151 LT OCAK


    Garanti süresi uzamışsa, uzamıştır. Uzatılan garantide koşullar varsa buna dikkat edin ki bu imzalayacağınız belgede yeralır. Eğer koşul yoksa 3 senelik garanti otomatikman 7 seneye uzatılmış sayılır. Yani "sepet paslanmasına garanti yok" vb. gibi şeyler geçersizdir. Ona rağmen eğer size "garanti kapsamı dışında" denilirse en yakın tüketici hakem heyetine başvurur ve sonuç alırsınız. İnsanlar haklarını veya imzaladıkları sözleşmeyi bilmediğinden bu tip mağduriyetler ortaya çıkıyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.