Şimdi Ara

Arçelik Servisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
8.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 28.06.2007 tarihinde aldığım Arcelik klimanin 30.06.2007 tarihinde montajı yapılacaktı. Ancak 1 gün boyunca servisi bekledim şu anda saat 22:30 çağrı merkezine şikayetimi ilettim buraya da yaziyorum.
    Sabah 9:00 da servisi aradım ne zaman geleceklerini sordum. Saat veremeyiz çok yoğunuz dediler, anlamıyorum bu nasıl kurumsal bir firma? Plansız programsız mı servise çıkılıyor? Zar zor gelmeden önce telefondan aramalarına ikna ettim.
    Gün içinde 5 kere kadar servisi aradım, ancak ne zaman gelecekleri konusunda bir türlü cevap alamadım. En sonunda gelmediler.
    Ben ailemle beraber bu yaz günü evde onları bekledim. Çünkü biliyorum gelirler evde bulamazlar suç bizim olur. Şimdi aldığı klimanin montajı baska bir güne kaldı hafta içi calışıyoruz nasıl kim evde olacak? Aksam yapılmasını istemiyorum, gecemiz mahvolacak baska insanları gürültü ile rahatsız edeceğiz vs vs. Artık başka birilerinden yardım isteyeceğiz. Ya da malı iade edecegiz.
    En çok da kızdığım gelemeyeceklerini bildirmemeleri inanın bunu yapsalardı bu kadar kızmayacaktım. Bu yaptıkları insana en büyük saygısızlık bence...
    Bu firma Arçelik - Beko olarak "DÜNYA MARKASI" diye reklamlar yapıyor. Dünya markası olmak sadece ürün yapıp satmak degil, ayrıca satış sonrası hizmetleri ile de bu ünvana layik olmaktir.
    Şimdi aldığım ürünü iade etmeyi düşünüyorum. Bir daha da Arçelik-Beko alır mıyım bilmiyorum.







  • üstad hemen iade et,,malı satmayı biliyorlar, para cebe girdikten sonra kimseyi takmıyorlar..sen klimayı iade et paranı al görsünler..çok kızarım ben böyle durumlara sakın gözlerinin yaşına bakma..
  • belki yazdıklarınızın üstüne bunu okumak pek hoşunuza gitmeyecek ama yazmak istedim yine de :(

    bugünlerde sıcakların aşırı olması ve biraz da tüketimi körüklemek için yapılan pompalamadan dolayı birçok firma Arçelik'le benzer durumları yaşıyor ve yaşatıyor..

    X markaya da gitseniz size bir hafta önceden gün veremezler..sanırım sizin şanssızlığınız ürünü satmak için satıcının iki gün sonrasına montaj randevusu vermesi olmuş..
    mesela ben bugün birkaçyere sordum..hepsi en erken perşembe - cuma dedi..hatta birisi pazara sarkabilir dedi...en son gittiğim bi yer (elinde bir tek onda 15binlik vardı, o yüzden tercih ettim) cuma dedi ve mecburen kabullendim..ha cuma kesin gelir diye ümitleniyor muyum ? Hayır :)

    ama yapacak bişey yok,şu anda kral klima satanlar...malesef böyle bi ülkede de bi çözüm olacağını sanmıyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burc2006

    28.06.2007 tarihinde aldığım Arcelik klimanin 30.06.2007 tarihinde montajı yapılacaktı. Ancak 1 gün boyunca servisi bekledim şu anda saat 22:30 çağrı merkezine şikayetimi ilettim buraya da yaziyorum.
    Sabah 9:00 da servisi aradım ne zaman geleceklerini sordum. Saat veremeyiz çok yoğunuz dediler, anlamıyorum bu nasıl kurumsal bir firma? Plansız programsız mı servise çıkılıyor? Zar zor gelmeden önce telefondan aramalarına ikna ettim.
    Gün içinde 5 kere kadar servisi aradım, ancak ne zaman gelecekleri konusunda bir türlü cevap alamadım. En sonunda gelmediler.
    Ben ailemle beraber bu yaz günü evde onları bekledim. Çünkü biliyorum gelirler evde bulamazlar suç bizim olur. Şimdi aldığı klimanin montajı baska bir güne kaldı hafta içi calışıyoruz nasıl kim evde olacak? Aksam yapılmasını istemiyorum, gecemiz mahvolacak baska insanları gürültü ile rahatsız edeceğiz vs vs. Artık başka birilerinden yardım isteyeceğiz. Ya da malı iade edecegiz.
    En çok da kızdığım gelemeyeceklerini bildirmemeleri inanın bunu yapsalardı bu kadar kızmayacaktım. Bu yaptıkları insana en büyük saygısızlık bence...
    Bu firma Arçelik - Beko olarak "DÜNYA MARKASI" diye reklamlar yapıyor. Dünya markası olmak sadece ürün yapıp satmak degil, ayrıca satış sonrası hizmetleri ile de bu ünvana layik olmaktir.
    Şimdi aldığım ürünü iade etmeyi düşünüyorum. Bir daha da Arçelik-Beko alır mıyım bilmiyorum.





    benncede klima olarak arçelik ve beko alınmaz,çünkü bu markanın işi degil ama almışsınız bir kere eger iade etmedi iseniz ve izmirde yaşıyorsanız ben size yardımcı olabilirim


    iyi geceler




  • Tesekkurler ama izmirde degilim
  • valla haklisiniz ne yazik ki oyle bir ulkede yasiyoruz ki kim kimi kaziklarsa. kimse karsisindakini dusunmuyor.
    ben 1 sene japonyada yasadim boyle bir olay o firmanin kapanmasi icin tek sebep olabilir. adamlar herseyi saatle yapiyorlar ve verdikleri o saate de uyuyorlar. bizde ise gunle calisiliyor ama verdikleri gunde de gelemiyorlar.
    acikcasi mali iade etmek de cozum ama bilsem digerleri de bundan iyi hic durmam..

    quote:

    Orjinalden alıntı: vogue

    belki yazdıklarınızın üstüne bunu okumak pek hoşunuza gitmeyecek ama yazmak istedim yine de :(

    bugünlerde sıcakların aşırı olması ve biraz da tüketimi körüklemek için yapılan pompalamadan dolayı birçok firma Arçelik'le benzer durumları yaşıyor ve yaşatıyor..

    X markaya da gitseniz size bir hafta önceden gün veremezler..sanırım sizin şanssızlığınız ürünü satmak için satıcının iki gün sonrasına montaj randevusu vermesi olmuş..
    mesela ben bugün birkaçyere sordum..hepsi en erken perşembe - cuma dedi..hatta birisi pazara sarkabilir dedi...en son gittiğim bi yer (elinde bir tek onda 15binlik vardı, o yüzden tercih ettim) cuma dedi ve mecburen kabullendim..ha cuma kesin gelir diye ümitleniyor muyum ? Hayır :)

    ama yapacak bişey yok,şu anda kral klima satanlar...malesef böyle bi ülkede de bi çözüm olacağını sanmıyorum...




  • Bencewww.sikayetvar.com a şikayet et valla hemen gelirler ertesi gün.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Arçelik / Beko
    3 yıl önce açıldı
    Kumtel Servis REZALETİ
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Dun zaten sikayet etmistim bugun aradilar saat 15:00 de gelelim diye ama ben evde degildim mecbur yarina kaldi.
    Istenen sikayet edince degil ilk dedikleri zamanda gelmeleriydi gene benim isim kalmis oldu..

    quote:

    Orjinalden alıntı: stres

    Bencewww.sikayetvar.com a şikayet et valla hemen gelirler ertesi gün.
  • Şu aralar tam klima sezonu olduğu için servisler de yoğun. Biraz onlara da tolerans tanımak lazım diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thr_Y -- 1 Temmuz 2007; 21:27:04 >
  • Arçelik düşmanları hemen hücuma geçmişler...İnsaf edin biraz ...Cehennem sıcakları başlayınca vantilatör ve kılima satışları patladı...Servis gelmedi diye yazı döktüreceginize biraz mantıklı düşünün...Bir servis günde kaç yere gider ? 10- 20-50...kaç yere kılima takabilir ? Bunu düşünün....O size akıl satanların servislerini biz çok iyi biliriz....Arçelilk- Beko- LG en güzel markalar...Bence karalama gereksiz....Aşırı sıcak = aşırı kılima talebi = montaj talebi....Ancak her serviste 100 kişi çalışmıyor...Makul ve mantıklı düşününmek gerekir diye düşünüyorum....Candogan a notum....TENCERE DİBİN KARA....SENİNKİ BENDEN KARA....Ne demek ?.....Hangi durumlar için söylenmiş ?...... Saygılarımla.... ŞİMDİ OKUDUM GÜRCAN YAZACAKKEN CANDOGAN yazmışım...Hepinizin huzurunda CANDOGAN BEY den özür diliyorum....[ Candogan - Gürcan ve Collezione en büyük ARÇELİK dostları........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 3 Temmuz 2007; 17:43:15 >




  • taşkafa güldürme beni ben yukarıda birşey yazmış mıyım?Koptum yaaa Allah akıl fikir versinİşte taşkafa beyin yazılarımı okumadan cevap vermeye çalıştığının kanıtı.Söze lüzum,yok herşey ortada
  • Arkadaslar.. Haklisiniz klima satislari patladi servisler yetisemiyor. Ama ben olayin orasinda degilim. Ben satin alma esnasinda servisle de bayii ile de konustum mu? Konustum. Ikisi de bana cumartesi montajiniz olur dediler mi? Dediler. Ctesi servisi defalarca aradim. Hepsinde gelecegiz dediler. En son aksilik cikmis ve yetistirememis olabilirler. Sadece istegim bir telefon etmeleri ve cozum bulmaya calismalariydi. Hepsi bu. Arcelik Beko Vestel hicbirini karalamaya verip veristirmeye calismiyorum. Yabanci firmalardan da alsam aynisini yasayacaktim buyuk ihtimalle. Ancak bu sefer bu olay Arcelikle geldi basima.
    Hic elestri veya sikayet yapmasa miydik? Belki bu seyede bir sonrakinde biraz daha bu konuya dikkat ederler hizmet iyilesir kotu mu olur?
    Mesele insana saygi yoksa elbette satislar cogaldi diye yetisememelerine dedigim birsey yok.
    Umarim dusunduklerimi ve hissettiklerimi anlatabilmisimdir. Iyi geceler
  • Beyaz eşya konusunda Beko'nun servisinden memnun olduğum için Beko klima almayı tercih ettim.
    Yoğunluğa rağmen hemen keşif için geldiler, 4 gün sonraya da montaj için randevu verdiler.
    Söyledikleri saatte geldiler, hatta gelmeden önce arayıp geliyoruz dediler. Buraya kadar herşey iyi gitti.
    Fakat montaja gelen teknisyen, keşif yapan teknisyenin yanlış karar verdiğini söyleyip beni vazgeçirmeye çalıştı. 8 metre montaj mesafesi ile klimadan verim alamazsınız, taktırmayın boşuna dedi. Keşke 12000'lik alsaydınız dedi.
    Ben önce ikna olmadım ve keşifte önerilen montaja devam edin dedim. ilave gaz ve vakum işini düzgün yaparsanız birşey olmaz dedim. "İlave gaza gerek yok, içindeki gaz yeter" dedi. O anda ben montajdan vazgeçtim çünkü az önce 9000 yetmez diyen adam şimdi ilave gaza gerek yok diyordu..

    Yoğun çalışmalarından dolayı mı oluyor bilmiyorum ama bu tutarsızlık yüzünden ben klimayı iade ettim.

    Satın aldığınız klimanın kalitesi kadar, o ürünün montajını yapan kişinin kalitesi de çok önemli.
    O kadar para verip aldığınız ürünü yanlış ve baştansavma montajlayıp giden bir teknisyen yüzünden, Daikin falan bile almış olsanız vasatın altında performans gösterebilir.

    Ben Beko'nun veya diğer firmaların tüm teknisyenlerinin böyle olmadığının farkındayım. Bu tamamen şans işi ve biraz da yaptırdığınız iş hakkında ne derece bilgi sahibi olup olmadığınız ile ilgili. Aynı teknisyen bu şekilde müşterinin ruhu duymadan kim bilir kaç klimayı dandik bir şekilde montajlamış ve markanın imajını etkilemiştir.

    Sonradan öğrendim ki, bana montaja gelen servis ile keşif için gelen servis Beko'nun farklı semtlerdeki iki ayrı servisiymiş. Bu servislerden birinde işini düzgün yapmayan birisinin olması beni direkt etkiledi...Keşif yapan servisteki teknisyen montaja gelmiş olsaydı şimdi klimalı odamda oturuyor olacaktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noisywan -- 2 Temmuz 2007; 3:27:54 >




  • Arçelik düşmanları deyince bir arkadaşım alınmış...Bir kişi degil....Pek çok....Zevkler ve renkler tartışılmaz....Ne diyebilirim ? Bir markayı rezil edende vezir edende servis kalitesi....İnsan faktörü....Arkadaşım açık açık yazıyor....Yaşadıkları servis farkı, kalitesi, rekabeti....Geri zekalı diger servisi kötülerken baltayı kendi ayagına vurmuş.....Bence ana firmaya bu kafanızdaki soruları aktarın....Hangisi dogru söyledi ? Onlar gerekeni yaparlar.....Yetişmiş personel her zaman fark atar. Kendini belli eder....Saygılarımla...
  • servisin yoğun olduğu doğrudur ama şu saatte gelicez deyip gelmeyerek kendilerini rezil, müşteriyide mağdur etmelerine ne diyeceksiniz peki sayın taşkafa bey ? Doğru arçelik (arteneke) türkiyenin yıldızı olduğu için kendini böyle küçük düşürmesi ve başına buyruk hareket etmesi gayet normal

    ayrıca arçeliğin 5 para etmez ürünlerini buradki konuda bilgisi olmayan insanlara tavsiye ederek yanlış yönlendiriyorsunuz, kul hakkını alıyosunuz bu ağır bir yük yarın altından kalkamazsınız..
  • arçelik, beko, vestel gibi markalara bulaşmanın da bedeli var maalesef.
  • Arkadaslar geçen hafta perşembe aldım Demirdöküm Pasific line ve bana 6 Temmuz verildi montaj için. İzmirde de patlama yaşanıyor klimalarda o yüsden çok geç geliorlar. Sadece arçelik-vestel vs de yok yani... ANcak servisi aradım konustum diyolarki gece 12.00-01.00 çalışıyoz günde 25 klima anca takıyoruz diyolar. Adamlar haklılar da bu vakite kalındığında ortada kalınılıyo.Neyse inşallah pasific line ım güzel çıkar bakıcaz....
  • Arçelik Beko servisi kötü falan diyorsunuz ama bence hepsi aynı. Ben Beko ile başımdan geçen olaydan sonra İklimsa'yı keşif için çağırdım. Onların da pek farkı yok Beko'dan.. Belki takacağı klima kaliteli falan ama düzgün montajlamadıktan sonra kıymeti kalmıyor. Sonuçta teknisyenler de Japonya'dan gelmiyor.. Keşfe gelen kişi boru mesafesi ile ilgili soruma cevap vermek için bi yerlere telefon etti, sordu, cevap alamadı. Kaç metreden sonra gaz eklemek lazım, ne kadar eklemek lazım gibi bir soruyu bilmeyen adam nasıl klima teknisyeni olur anlamıyorum.
    Hani o ben klimacıyım diye iddia edebilir, peki İklimsa her "ben klimacıyım" diyeni nasıl montaja, keşfe göderir bunu da anlamak zor.

    Son 3 haftada şunu gördüm, bizim millet klima kullanmayı bilmediği gibi, klima takmasını da bilmiyor.
    Kola şişesi bulmuş Afrika yerlisi gibi davranan teknisyenlerle uğraşmaktan resmen yoruldum.
    Adam bilmediği işi meslek olarak yapmaktan da rahatsızlık duymuyor. "Olduğu kadar.." zihniyeti her yeri sarmış... Sonrada enerji bakanı çıkıp "klimaları sadece gerektiğinde kullanın" falan diyor.. bence önce düzgün takmayı öğrensinler, ancak o zaman enerji tasarrufundan bahsedebilirsin...

    Tabi bu arada işini düzgün yapanları tenzil ediyorum...




  • Haklısınız Türkiye'de servisler genel olarak kötü.Ondan servisin eline en az düşürme ihtimali olan markaları seçmek en mantıklısı.
  • Afacan ve Taşkafa'ya kesinlikle katılıyorum. Arkadaşlar sezon klima sezoznu. Sağolsun basın da pompaladı çöl sıcakları, kavrulacağız vs vs. klima patlaması yaşıyoruz. Servisler de zaten bunu açıkça ifade ediyorlar. Klima olarak arçelik/beko kullanmasam da diğer beyazlarda kesinlikle tercihim Arçelik/Beko. Beni hiç bir zaman yolda bırakmadılar. Biraz müsamaha gösterelim derim, sizce de biraz eleştiri boyutunu abartmış olmaz mıyız?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.