Şimdi Ara

TERMİKEL TEKNİK SERVİS REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Size yaklaşık 6 haftadır yaşadığım ve hala yaşamaya devam ettiğim sıkıntılı süreçten bahsetmek istiyorum.

    1 Ekimde yeni bir ev kiralayarak taşındık. Ev daha önce hiç kullanılmadığı için müteahhitten teslim aldık ve ufak tefek eksiklerini müteahhit firma tamamladı. Fakat evin içerisinde bulunan ankastre fırının camı oynuyordu. Bunun için Termikel yetkili servisi ile irtibata geçmemiz söylendi ve verdikleri numaradan ulaşıp servis talebini oluşturdum. Sitemiz İstanbul Ispartakule de olduğu için sadece hafta sonu pazar günü gelebildiklerini söylediler bizde tamam dedik. 13-10-2019 Pazar günü servis elemanı gelip fırına baktı ve fırın kapağının komple servise gitmesi gerektiğini söyledi. Bir hafta sonra getirip takacağını söyledi bizde tamam dedik. Ertesi hafta pazar günü oldu ne gelen var ne giden. Pazartesi aradım bu hafta gelemedik önümüzdeki hafta geleceğiz dediler ve biz yine tamam dedik. Bir pazar sabahı daha uyandık ve yine tüm gün servisi beklemek ile geçti. Servis merkezi çalışmadığı için telefon ile ulaşamıyorum. Gelen elemanın telefon numarası yok elimizden gelen sadece beklemek. ikinci hafta pazar da gelen olmadı. Ve bu her hafta düzenli olarak tekrar etti. En sonunda geçtiğimiz hafta Servis müdürünün numarasına ulaştım çarşamba günü ve fırın kapağının 24-11-2019 tarihinde kesin olarak getirilip monte edileceğini söyledi. Servis müdürünün verdiği söze dayanarak yine beklemeye başladık fakat yine ne gelen var ne giden. Pazar günü Servis müdürüne yazdığımda bana yetkili servis numarasını verip onlarla irtibata geçmem gerektiğini söyledi dalga geçer gibi, sanırım kendisi pazar günü servisin kapalı olduğunu bilmiyor. Yetkili servis , servis müdürüne atıyor , servis müdürü yetkili servise. Fabrika da servis müdürüne atıyor topu. Ben son çare dışarı çıkıp servis aracını aramaya başladım ( nasıl olsa her pazar geliyorlar düşüncesiyle (!) ). Aracı bulduğumda eleman ellerinde kapak olmadığını , merkez ne zaman getirirse o zaman montaj için gelebileceklerini söyledi.

    Artık ne yapacağımı ne diyeceğimi kiminle iletişime geçeceğimi bilmiyorum. Ankastre ürünler evin kendi malı olduğu için fatura vs yok bundan dolayı tüketici haklarına da gidemiyorum. Kapaksız fırın ile baş başa kaldık. Eve taşınalı neredeyse 2 ay olacak ve fırın 1 kez dahi kullanılamadı. Fırının fotoğrafını ekliyorum.

    TERMİKEL TEKNİK SERVİS REZALETİ







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.